Een lesbische vriendin van me vertelde me ooit dat ze zoiets snel door heeft. Maar zelfs als een andere vrouw gewoon hetero is lukt het vaak omdat veel vrouwen best bereid zijn het eens met een vrouw i.p.v. met een man te proberen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zie dat al helemaal voor me ook ff zo'n 'wink wink' over d'r schouder
Maar misschien is het zo dat het in de lesbo scene dan wat gemakkelijker gaat.
Maar dan had ze op één of andere manier door dat zij dat ook was een soort radar ofzo.
Ik zie het nooit zo gemakkelijk gaan tussen een jongen en een meisje.
Ik denk dat het ook makkelijk kan tussen een jongen en een meisje hoor, het ligt vooral aan de mindset. Mijn buurmeisje leeft echt de dag en twijfelt nooit als ze een stap zet naar een andere vrouw. Ze gaat er altijd vanuit dat die andere vrouwen blij mogen zijn dat ze hen benadert.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zie dat al helemaal voor me ook ff zo'n 'wink wink' over d'r schouder
Maar misschien is het zo dat het in de lesbo scene dan wat gemakkelijker gaat.
Maar dan had ze op één of andere manier door dat zij dat ook was een soort radar ofzo.
Ik zie het nooit zo gemakkelijk gaan tussen een jongen en een meisje.
Nou ze zou nog best eens wat handige tips kunnen geven andersquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:15 schreef complicate het volgende:
TTGelukkig is mijn buurmeisje niet op fok!
Die dezelfde tips geef ik al maanden in versiertopicquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:15 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ze zou nog best eens wat handige tips kunnen geven anders
Nou ik snap het hele idee, dus ok even totdat het eten was lekker etc.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Die dezelfde tips geef ik al maanden in versiertopicGewoon doen doen doen doen.
Zelfvertrouwen dat moet je hebbenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:11 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ik weet dat ik dat ook niet moet doen
Precies!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:15 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ze zou nog best eens wat handige tips kunnen geven anders
Wat mijn buurmeisje zegt, doet er vaak niet toe, maar wel de manier waarop.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:17 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik snap het hele idee, dus ok even totdat het eten was lekker etc.
Dan gaan ze naar buiten (roken?).
Maar dan iets zeggen van zo jij bent lekker ofzo
quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Die dezelfde tips geef ik al maanden in versiertopicGewoon doen doen doen doen.
En dat is dus wel wat mijn buurmeisje doet, playerke is ze wel![]()
Ok, duidelijk. We gaan maar weer een poging wagen, maar niet vanmiddag, daar is het te warm voor.quote:
Tis wel warm ja.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, duidelijk. We gaan maar weer een poging wagen, maar niet vanmiddag, daar is het te warm voor.
Dat laatste zal zeker wel meespelen denk ik.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat mijn buurmeisje zegt, doet er vaak niet toe, maar wel de manier waarop.Het is alsof ze die anderen vrouwen door haar houding en manieren kan overtuigen van haar "stuk".
![]()
Het ding is ook dat ze niet op zoek is naar een relatie maar plezier.
Misschien is dat het.... plus dat ze niet twijfelt aan haarzelf.
En toch heb ik net de hele tuin al gedaan met onkruidverdelger. Dus eerst maar even een koude douche voordat ik de stad in ga.quote:
Tja ik zie haar morgen terug, ik zal je met alle plezier heel het verhaal vertellen zodra ze het verteld heeft.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:26 schreef kree het volgende:
[..]
Dat laatste zal zeker wel meespelen denk ik.
Het is natuurlijk ook wel een soort van sletterig maargoed ieder z'n ding.
Voor de rest blijft het voor mij toch te vaag om er wat aan te hebben denk
Dat wil ik niet eensquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:14 schreef kree het volgende:
dat soort TT's doet het altijd goed.
Insert reacties wie heeft z'n buurmeisje versiert
Nou ik ben wel benieuwd naar de details. Zo uitgebreid mogelijk graagquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Tja ik zie haar morgen terug, ik zal je met alle plezier heel het verhaal vertellen zodra ze het verteld heeft.
Het is inderdaad wel zo dat ze meer uit is op plezier dan relatie of leuke gesprekken.
En je hoeft er ook niets aan te hebben ieder heeft zijn manier van versieren, alleen draait het altijd om zelfvertrouwen en durven.![]()
Oh nee koude douche.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:27 schreef yats het volgende:
[..]
En toch heb ik net de hele tuin al gedaan met onkruidverdelger. Dus eerst maar even een koude douche voordat ik de stad in ga.
Dat is een belofte. Ik wil je er zelfs elke weekend geven.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:29 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik ben wel benieuwd naar de details. Zo uitgebreid mogelijk graag
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat is een beloofte. Ik wil je er zelfs elke weekend geven.
Met dit weer heerlijk.quote:
Hey Thijs , ça va?quote:
OK das misschien inderdaad beter dan versiertips geven in dat topic. Ik zal hier voortaan details van echte verhalen posten;quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:31 schreef kree het volgende:
[..]
Tuurlijk ieder z'n eigen manier zoals je al zei, maar wie weet valt er wat nuttigs uit te halen
Oh koud is toch maar koudquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:32 schreef complicate het volgende:
[..]
OK das misschien inderdaad beter dan versiertips. Ik zal hier voortaan details van echte verhalen posten;![]()
Gedaan met dat versiertopic-reeks.quote:
Ja goed. Ik voel mezelf on fire (pun intendend).quote:
Heb je geneukt ofzo?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja goed. Ik voel mezelf on fire (pun intendend).
quote:
Goed toch zoals neuken in de sauna. Goed voor je hart én spieren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:39 schreef xFriendx het volgende:
Hier nu van bil gaan zou maar onder de douche moeten denk ik. Zelfs boven de lakens drijf je weg in het zweet.
Mensen die hints geven en niet direct zijn.quote:
Ja, jou gisterenavond. Je dacht wel dat het je vriend was, maar ik was datquote:
Precies. Seks denk ik nu niet eens aan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:39 schreef xFriendx het volgende:
Hier nu van bil gaan zou maar onder de douche moeten denk ik. Zelfs boven de lakens drijf je weg in het zweet.
Vrijwel alle vrouwen dus?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Mensen die hints geven en niet direct zijn.![]()
Muhahahahaha heb mijn vriend gisteren zelfs niet gezien, slimmekequote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, jou gisterenavond. Je dacht wel dat het je vriend was, maar ik was dat
Door de hitte, Vlaamse Freule!
quote:
quote:
Gescoord? Met dit weer?! Nee, ik heb zelfs geen puf om naar een mooie dame te knipogenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Muhahahahaha heb mijn vriend gisteren zelfs niet gezien, slimmeke![]()
Ah ok, dacht dat je gescoord had.hahahaha
haha niet grappig.quote:
Hij heeft wel gelijk, al zijn het de meeste vrouwen. Zeuren om duidelijkheid want dat verdienen ze, en dan zelf net zo duidelijk zijn als de pas gedregde inhoud van een baggerschip.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gescoord? Met dit weer?! Nee, ik heb zelfs geen puf om naar een mooie dame te knipogen
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:43 schreef complicate het volgende:
[..]Knipogen, dat is iets voor mijn buurmeisje.
OMG, Nederlandse mannen op Fok! kunnen nu echt zeuren over vrouwen, niet te geloven.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, al zijn het de meeste vrouwen. Zeuren om duidelijkheid want dat verdienen ze, en dan zelf net zo duidelijk zijn als de pas gedregde inhoud van een baggerschip.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, al zijn het de meeste vrouwen. Zeuren om duidelijkheid want dat verdienen ze, en dan zelf net zo duidelijk zijn als de pas gedregde inhoud van een baggerschip.
Ik zeur niet, ik constateer gewoon iets uit mijn eigen ervaringen. Ik zeg nergens dat alle vrouwen zo zijn. Ze zijn enkel dun gezaaid.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:44 schreef complicate het volgende:
[..]
OMG, Nederlandse mannen op Fok! kunnen nu echt zeuren over vrouwen, niet te geloven.
Alsof ik het zo geinterpreteerd heb.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:45 schreef yats het volgende:
[..]![]()
En nee comp, het was niet klagend bedoeld
En toch zei Yats in zijn stelling dat het over "alle vrouwen" gaat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zeur niet, ik constateer gewoon iets uit mijn eigen ervaringen. Ik zeg nergens dat alle vrouwen zo zijn. Ze zijn enkel dun gezaaid.
Vrouwen zeggen hetzelfde over mannen. Het ligt nooit aan hen, en altijd aan de mannenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Alsof ik het zo geinterpreteerd heb.Mannen op Fok! en hun mening over vrouwen, daar heb ik ondertussen genoeg over gehoord.
Het ligt aan vrouwen en nooit bij mannen dit dat
All due respect: ik ben yats niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:47 schreef complicate het volgende:
[..]
En toch zei Yats in zijn stelling dat het over "alle vrouwen" gaat.
Ik hoor anders weinig vrouwen klagen op fok! hoor. Alle topics gaan meestal over mannen die klagen. Ze lijken echt wel vrouwen op dat vlak!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vrouwen zeggen hetzelfde over mannen. Het ligt nooit aan hen, en altijd aan de mannen
quote:
Dat is niet geheel waar. Ik heb je altijd gelijk geven waar het mezelf betrof. Ik heb genoeg 'verbeterpunten'.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Alsof ik het zo geinterpreteerd heb.Mannen op Fok! en hun mening over vrouwen, daar heb ik ondertussen genoeg over gehoord.
Het ligt aan vrouwen en nooit bij mannen dit dat
Je hebt het woordje 'vrijwel' gemist?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:47 schreef complicate het volgende:
[..]
En toch zei Yats in zijn stelling dat het over "alle vrouwen" gaat.
Hoe gaat ie?quote:
Sorry Yatsiequote:
Nou dat is niet helemaal waar ik zie in R&P toch regelmatig topics voorbij komen van vrouwen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik hoor anders weinig vrouwen klagen op fok! hoor. Alle topics gaan meestal over mannen die klagen. Ze lijken echt wel vrouwen op dat vlak!
Maakt niet uit, het is warmquote:
Ohquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:50 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat is niet helemaal waar ik zie in R&P toch regelmatig topics voorbij komen van vrouwen.
quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:50 schreef El_Thijs het volgende:
Dit is gewoon weer typisch het mannen van Mars en vrouwen van Venus verhaal
Ook goed, want zomer hèquote:
Meestal komen die trouwens niet klagerig over maar meer naïef.quote:
TS begint...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:51 schreef MrChocolademelk het volgende:
Ik las vandaag dat vrouwen het idee van monogaam zo mooi vinden, maar er zelf ook moeite mee hebben.
Gedachten daarover?
Stelling: Monogamie is een keuze.
Ok Kree, duidelijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:52 schreef kree het volgende:
[..]
Meestal komen die trouwens niet klagerig over maar meer naïef.
De reacties zijn dan ook meestal, wees eens duidelijk etc etc
Ja hoor Salsa, hele nacht in buitenluchtquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:52 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Hebt u nog gedanst vannacht?
Monogamie is een keuze. Van nature is de mens niet bedoeld om het hele leven bij een persoon te blijven. Het zijn zwervers.quote:
Lekker!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor Salsa, hele nacht in buitenluchtEcht heerlijk.
!!!
Mannen klagen ook meer. dat is altijd al zoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok Kree, duidelijkNaar mijn idee waren het vooral mannen die klagen op fok over vrouwen, maar misschien gebeurt het andersom ook, maar op een ander manier.
Ik heb geen moeite met monogamie.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:56 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Monogamie is een keuze. Van nature is de mens niet bedoeld om het hele leven bij een persoon te blijven. Het zijn zwervers.
Dat dus.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:58 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Lekker!
[..]
Mannen klagen ook meer. dat is altijd al zo
Of zeggen eerder direct wat ze denken ipv er vaag over te doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:58 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Lekker!
[..]
O
Mannen klagen ook meer. dat is altijd al zo
hahahaha misschien kunnen we een topic openen en het aantal stemmen optellen met : "Welk geslacht zeurt het meest over het andere op fok!?"quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:59 schreef kree het volgende:
[..]
Of zeggen eerder direct wat ze denken ipv er vaag over te doen.
Zo kun je het ook zien natuurlijk
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met monogamie.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:59 schreef kree het volgende:
[..]
Of zeggen eerder direct wat ze denken ipv er vaag over te doen.
Zo kun je het ook zien natuurlijk
Haha doen!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:00 schreef complicate het volgende:
[..]
hahahaha misschien kunnen we een topic openen en het aantal stemmen optellen "Welk geslacht zeurt het meest over het andere?"
Nou kijk als voorbeeld, sommige (niet allequote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:00 schreef complicate het volgende:
[..]
hahahaha misschien kunnen we een topic openen en het aantal stemmen optellen met : "Welk geslacht zeurt het meest over het andere op fok!?"
Dan krijgen we een 100000000000000-reeks op fok! waar mannen en vrouwen over elkaar blijven zeurenquote:
Precies, het zou gewoon beter zijn als ieder persoon naar zichzelf zou kijken in plaats naar de ander.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:04 schreef xFriendx het volgende:
Als ik vrouwen echt zo klachtwaardig zou vinden dan zou ik mezelf moeten afvragen of ik er nog wel op wil vallen.
Echter zijn vrouwen zo leuk dat eventuele minpuntjes nog wel te overzien zijn. In hun ogen ben ik ook niet perfect en zolang beide daar mee kunnen leven ben je op weg naar een hoop plezier.
Nee een poll. geen topic.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan krijgen we een 100000000000000-reeks op fok! waar mannen en vrouwen over elkaar blijven zeuren
Dat dus. Hoe vervelend het soms ook is als de beide seksen elkaar niet begrijpen, vrouwen zijn te leuk om er niet meer op te vallen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:04 schreef xFriendx het volgende:
Als ik vrouwen echt zo klachtwaardig zou vinden dan zou ik mezelf moeten afvragen of ik er nog wel op wil vallen.
Echter zijn vrouwen zo leuk dat eventuele minpuntjes nog wel te overzien zijn. In hun ogen ben ik ook niet perfect en zolang beide daar mee kunnen leven ben je op weg naar een hoop plezier.
http://poll.dezeserver.nl/quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:05 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Nee een poll. geen topic.
Of kun je niet alleen een poll openen
Kan je er één openen? Of me helpen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:05 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Nee een poll. geen topic.
Of kun je niet alleen een poll openen
Dat gebeurt niet. Want afschuiven is veel makkelijker.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Precies, het zou gewoon beter zijn als ieder persoon naar zichzelf zou kijken in plaats naar de ander.Als iedereen bezig is met zichzelf te beteren dan komt het goed
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet. Want afschuiven is veel makkelijker.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:07 schreef complicate het volgende:
Ik ben bezig met een poll te openen , secondje
Oke!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:07 schreef complicate het volgende:
Ik ben bezig met een poll te openen , secondje
Hij doet hetquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:13 schreef complicate het volgende:
Euh poging want het is mijn eerste pool :
Poll: Welk geslacht zeurt /klaagt het meest over het andere?
• Mannen?
• Vrouwen?
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Wat als je vindt dat ze allebei net zoveel klagen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:13 schreef complicate het volgende:
• Mannen?
• Vrouwen?
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Zee?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:14 schreef zeefje het volgende:
Werkdag klaar nu in bikini naar huis.![]()
Ik wil zwemmen maar ik weet niemand die wilt. En om nou vor mn eentje 4 euro te besteden aan zwembad is ook een beetje zonde
Waarom zijn de resultaten dan niet zichtbaar?quote:
Moet je ff op vernieuwen klikken hij doet het wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom zijn de resultaten dan niet zichtbaar?
F5!!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom zijn de resultaten dan niet zichtbaar?
Dit geld wmb ook voor mannen hoor, Wijze man ben jij, jouw logica en redenatiequote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:04 schreef xFriendx het volgende:
Jup Merciquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:16 schreef kree het volgende:
[..]
Moet je ff op vernieuwen klikken hij doet het wel.
Ohquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:14 schreef kree het volgende:
[..]
Wat als je vindt dat ze allebei net zoveel klagen?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:18 schreef kree het volgende:
Njah ik kan geen stem uitbrengen zo.
Ik denk namelijk dat ze beide net zoveel klagen alleen mannen meer in het openbaar als vrouwen.
OK ik ga het toevoegen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:18 schreef xFriendx het volgende:
Ik mis de optie 'don't care' of 'geen van beide'.
quote:Ik vond haar al aantrekkelijk voordat ik haar kende, maar nu ik haar ken, is ze nog aantrekkelijker
Zie je 't nou complicatequote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb op vrouwen gestemd...ik vind mn eigen soort vaak best wel zeiken...
Kom in mijn armen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb op vrouwen gestemd...ik vind mn eigen soort vaak best wel zeiken...
Ik denk dat er ook nog een onderscheid moet zijn in mannen meer openbaar vrouwen stiekem achteraf.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:23 schreef complicate het volgende:
Tis gewijzigd.....en nu? Nog iets toevoegen?
Nee dat niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:24 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook nog een onderscheid moet zijn in mannen meer openbaar vrouwen stiekem achteraf.
Maar ok dan wordt t wel heel ingewikkeld allemaal
Ik denk dat je die hele code ff opnieuw moet plaatstenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Klopt mijn pool wel nog? het ziet er raar uit? qua resultaten zie ik alleen mannen of vrouwen....
Onder het genot van een lekker bakkie achter de geraniums.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:22 schreef kree het volgende:
[..]hmmm ja die hebben dan altijd al een vriendje heeej
En met deze natuurlijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Onder het genot van een lekker bakkie achter de geraniums.
[..]
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:25 schreef complicate het volgende:
Klopt mijn pool wel nog? het ziet er raar uit? qua resultaten zie ik alleen mannen of vrouwen....
Maar waarom verschijnt het niet in mijn pool?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:29 schreef xFriendx het volgende:
Dont care gestemd. Ik care om vrouwen. Want die zijn leuk.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:13 schreef complicate het volgende:
• Mannen?
• Vrouwen?
• Geen van beide![]()
• Don't Care![]()
• Duh ze zeuren allemaal![]()
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ah ok.quote:
+1quote:
quote:
Moeten we daarom zeuren?quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:39 schreef complicate het volgende:
Tussenstand: mannen zeuren meer over vrouwen dan vrouwen over mannen.
Ik ook?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:38 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij krijgt hem zo wel
Dank u.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:38 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij krijgt hem zo wel
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:41 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Jij krijgt de laatste, want ze zijn bijna op
Wees blij dat je er een krijgtquote:
Ze zeuren beidequote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:33 schreef complicate het volgende:
Zo aangepast : Laat je stem horen![]()
• Mannen![]()
• Vrouwen![]()
• Don't Care![]()
• Duh, ze zeuren allemaal![]()
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik ga niet zeuren.quote:
Wie dat het hardste roept, liegt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:44 schreef complicate het volgende:
Tussenstand: vrouwen zeuren niet over mannen.
Dank voor uw bijdrage.quote:
Aangezien de vrouwen meer stemmen op dat mannen meer zeuren, zou je dus ook kunnen zeggen dat de vrouwen in dit geval meer zeuren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:44 schreef complicate het volgende:
Tussenstand: vrouwen zeuren niet over mannen.
Oh oh daar begint er eentje al te zeuren.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh oh daar begint er eentje al te zeuren.
Nee , nee kree, de resultaten zijn zichtbaar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:45 schreef kree het volgende:
[..]
Aangezien de vrouwen meer stemmen op dat mannen meer zeuren, zou je dus ook kunnen zeggen dat de vrouwen in dit geval meer zeuren.
Nee, waarom?quote:
Hmm jaja, wacht eens.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee , nee kree, de resultaten zijn zichtbaar.![]()
Is kopen een optie?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ik Army of Darkness niet op DVD heb liggen
De winkels zijn nog openquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ik Army of Darkness niet op DVD heb liggen
Oh dan heb je geduld.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot ik hem 2e hands tegenkom, is goedkoper
Oh nee KLB.quote:
Vertel?quote:
KLBquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh nee KLB.Dan plaats ik mijn pool nog liever in GC.
Ik heb gister een 6-pack waterflesjes gekocht en die de hele nacht in de koelkast gelegd...lekkielekkurquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:49 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik zoek verkoelingstips.En dan niet die op internet te vinden zijn.
Yep! Vraag hem maarquote:[..]
Kree?
Ik kan je helaas niet helpen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:49 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik zoek verkoelingstips.En dan niet die op internet te vinden zijn.
dat dus hihiquote:
Maar nu is jouw tip op internet te vinden en dat wil ie nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik kan je helaas niet helpen.gaan zwemmen?
Proficiatquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:52 schreef MrChocolademelk het volgende:
Ik heb al een goede gevonden![]()
De ene ligt nu onder de verwarming (want die is lekker koel)
en de andere is de slaapkamer in gesprongen en onder bed gaan liggen.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar nu is jouw tip op internet te vinden en dat wil ie niet
Oh ohquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar nu is jouw tip op internet te vinden en dat wil ie niet
Ik ben niet zo voor huisdieren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil ze wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit is complicate als ze haar zin niet krijgt:
[ afbeelding ]
Lief toch!quote:
Ik hou van konijntjes. Ze zijn schattig en goed gezelschap.quote:
Tussenstand: zowel mannen als vrouwen zeuren evenveel over het andere geslacht. Meerderheid zegt echter : "who cares".quote:
Konijnen? Nee hoor, enige wat die dingen doen is verharen, de boel onderkeutelen en je stroomkabels doorknagenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik hou van konijntjes. Ze zijn schattig en goed gezelschap.
als ze de boel onderkeutelen moet je ze zinnelijk maken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Konijnen? Nee hoor, enige wat die dingen doen is verharen, de boel onderkeutelen en je stroomkabels doorknagen
Werkt dat ook voor hun haren?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:00 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
als ze de boel onderkeutelen moet je ze zinnelijk maken.
Nee, maar als je ze borstelt, heb je er geen last vanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Werkt dat ook voor hun haren?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Choco:
F&F / [centraal] Konijnentopic met foto's! #24 Bijna wintervachtjes daar hebben ze vast tips!
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:03 schreef complicate het volgende:
Ik zie hier 4 mensen posten en toch zijn er 12 stemmen in het totaal!
quote:
Nu is de stussenstand plots dat vrouwen meer zeuren/klagen over mannen dan mannen over vrouwenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:10 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Daar staat hij ook op, weet je nog KLB
quote:
Vreselijk!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Nu is de stussenstand plots dat vrouwen meer zeuren/klagen over mannen dan mannen over vrouwen
Dat is ook zo....quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Nu is de stussenstand plots dat vrouwen meer zeuren/klagen over mannen dan mannen over vrouwen
Siequote:
Lieverd, pleasequote:
Ik hoor dat ook zo vaak, en niet alleen op terras. Vrouwen klagen, mannen doen. Punt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Een uurtje op n terras met vrouwen:
Nou, hij doet echt geen klap, als ik iets vraag doet ie t uuuren later een keer, en als ik t dan zelf doe vind ie t raar dat ik boos ben, en hij gooit altijd zn was naast de wasmand... En laat overal zn troep slingeren en en en en...
Zelfde uur op terras met mannen...
Ja joh ze zeikt over alles wat ik niet goed doe of niet doe... Mja ik hou wel van dr..
Klaar: BIER!
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Een uurtje op n terras met vrouwen:
Nou, hij doet echt geen klap, als ik iets vraag doet ie t uuuren later een keer, en als ik t dan zelf doe vind ie t raar dat ik boos ben, en hij gooit altijd zn was naast de wasmand... En laat overal zn troep slingeren en en en en...
Zelfde uur op terras met mannen...
Ja joh ze zeikt over alles wat ik niet goed doe of niet doe... Mja ik hou wel van dr..
Klaar: BIER!
Nee Thijs, geen punt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik hoor dat ook zo vaak, en niet alleen op terras. Vrouwen klagen, mannen doen. Punt.
Het ging/gaat over mannen en vrouwen op fok!quote:
Die zitten niet op terras?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Het ging/gaat over mannen en vrouwen op fok!
Ze zeuren in dit geval allebei, maar waar de vrouwen ieder klein pietluttig.dingetje moeten benoemen, is t bij mannen gewoon. Ze ZEIKT!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:19 schreef complicate het volgende:
[..]Dan is hij toch de persoon die zeurt en niet je?
Dan nog blijven t vrouwen, mannen lopen daar echt minder mee te koop....quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Het ging/gaat over mannen en vrouwen op fok!
Hey Gewoon!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ze zeuren in dit geval allebei, maar waar de vrouwen ieder klein pietluttig.dingetje moeten benoemen, is t bij mannen gewoon. Ze ZEIKT!
Ik heb ook altijd meer vrienden dan vriendinnen gehad....
En toch liggen alle fouten bij vrouwen als het op versieren komt. Dan zijn alle Nederlandse vrouwen bitches etc. toch op basis van 90% topics gestart door mannen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dan nog blijven t vrouwen, mannen lopen daar echt minder mee te koop....
Die is mn buik aan t verbouwenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:23 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Hey Gewoon!
Hoe is t met de kleine?
Je precies. Maar klagen over dat vrouwen kragen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:24 schreef complicate het volgende:
[..]
En toch liggen alle fouten bij vrouwen als het op versieren komt. Dan zijn alle Nederlandse vrouwen bitches etc. toch op basis van 90% topics gestart door mannen.
mmmmm zit wat inquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ze zeuren in dit geval allebei, maar waar de vrouwen ieder klein pietluttig.dingetje moeten benoemen, is t bij mannen gewoon. Ze ZEIKT!
Dat is fijn!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Die is mn buik aan t verbouwenheeft gelukkig weinig last vd hitte.
Ja maar dan noem je dus een subcategorie... Namelijk klagen ivm het versieren vh andere geslacht,quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:24 schreef complicate het volgende:
[..]
En toch liggen alle fouten bij vrouwen als het op versieren komt. Dan zijn alle Nederlandse vrouwen bitches etc. toch op basis van 90% topics gestart door mannen.
je weet wat ik bedoel.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja maar dan noem je dus een subcategorie... Namelijk klagen ivm het versieren vh andere geslacht,
En dan heb je gelijk
Dat dus.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Comp, zeg eens eerlijk. Wilde je deze poll niet enkel aanmaken zodat je hoopte dat iedereen zou zeggen dat mannen meer zeuren dan vrouwen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:22 schreef complicate het volgende:
TUssenstand: 50 % stemt "vrouwen"
20% "don't care" en "duh, zeuren allemaal"
10 % stemt : "mannen"
Nee ik vind het alleen maar genieten... Al vraag ik mij soms af wat ze aan het doen is in die beperkte ruimte..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:25 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Dat is fijn!
Jij veel last van de kleine?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat dus.
[..]
Comp, zeg eens eerlijk. Wilde je deze poll niet enkel aanmaken zodat je hoopte dat iedereen zou zeggen dat mannen meer zeuren dan vrouwen?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:24 schreef complicate het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja maar dan noem je dus een subcategorie... Namelijk klagen ivm het versieren vh andere geslacht,
En dan heb je gelijk
Ik had dus moeten vermelden dat het over versieren ging, daar waar 90% van Nederlandse mannen over klaagt op fok!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:27 schreef complicate het volgende:
[..]Je hebt gelijk, misschien had ik het inderdaad in mijn pool moeten vermelden.
Ja dus.quote:
Dit komt dan weer omdat 90% van de vrouwen zich laat versieren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee dus, zie bovenstaande post.quote:
Whut? Dus moeten mannen niks ondernemen want Nederlandse vrouwen zijn bitches?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:29 schreef kree het volgende:
[..]
Dit komt dan weer omdat 90% van de vrouwen zich laat versieren.
Dus als ze het niet doen dan kunnen ze er ook niet over klagen.
Echter dat doen ze dus wel zoals gewoonmezelf zegt, tegen vriendinnen achteraf.
Nee, niet mijn ding.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee ik vind het alleen maar genieten... Al vraag ik mij soms af wat ze aan het doen is in die beperkte ruimte..
Moet jij/moeten jullie trouwens niet lekker naar t water oid
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Tijd voor ijs!
[ link | afbeelding ]
Jami Jamiquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Tijd voor ijs!
[ link | afbeelding ]
Smakelijk mamsquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Tijd voor ijs!
[ link | afbeelding ]
Nee natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Whut? Dus moeten mannen niks ondernemen want Nederlandse vrouwen zijn bitches?
Over een dik uurtje vertrek ik.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee ik vind het alleen maar genieten... Al vraag ik mij soms af wat ze aan het doen is in die beperkte ruimte..
Moet jij/moeten jullie trouwens niet lekker naar t water oid
Dat is 90% waarover mannen klagen op fok.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:32 schreef kree het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Maar het ging dan ook over wie er meer zeurden. Niet of vrouwen bitches zijn
MIB3?quote:
quote:
Het is gewoon het gebrek aan een beter woord.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat is 90% waarover mannen klagen op fok.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:35 schreef kree het volgende:
[..]
Het is gewoon het gebrek aan een beter woord.
Als het niet lukt om wat voor reden dan ook dan is het bitch.
Beetje internethelden enzo.
Ik ben uiteraard zo niet
Nee inderdaad. Meer creepy dan wat anders, al was Josh Brolin wel goed gecast.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Meer creepy dan wat anders, al was Josh Brolin wel goed gecast.
Ik ben echt verliefd op sommige zinnen van jequote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:43 schreef complicate het volgende:
Ik ga ook een ijsje eten, jullie hebben me zin doen krijgen.
Ik zit aan de limonade :pquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:43 schreef complicate het volgende:
Ik ga ook een ijsje eten, jullie hebben me zin doen krijgen.
Nou nou verliefd?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:44 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik ben echt verliefd op sommige zinnen van je![]()
smakelijk
Welke smaak?quote:
Rrrrrwquote:
Hier ook in het zuiden. Buienradar geeft al aan dat er regen aan komt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:57 schreef kree het volgende:
Het wordt trouwens een beetje bewolkt hierzo. Weet niet hoe het bij jullie is?
In België is het nog steeds heet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:57 schreef kree het volgende:
hier ook, en al de hele dag een heerlijk windjequote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:57 schreef kree het volgende:
NEE, geen regenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier ook in het zuiden. Buienradar geeft al aan dat er regen aan komt.
rawrquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:58 schreef complicate het volgende:
[..]
In België is het nog steeds heet.
Heet en zonnig in het oostenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:57 schreef kree het volgende:
Eerst is Zeeland aan de buurt waar ons mam zit. In de avond... komt het hier.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
NEE, geen regen![]()
Heb de tent niet opgezet
je leid het maar mooi omquote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eerst is Zeeland aan de buurt waar ons mam zit. In de avond... komt het hier.
Niet in bad of in het zwembad of in aqualibiquote:
Plonsquote:
Om 16u30 komt een vriendin me ophalen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:08 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
i like.
Wanneer ga jij het water in?
Neequote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:14 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
ligt daar nu een lichaam voordat ze naar boven gaat
Ligt een lichaam bij.quote:
Dun? Ze zag er goed uit.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ligt een lichaam bij.
en wat is ze dun, kunt zo de ribben tellen
Ohquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:19 schreef xFriendx het volgende:
Hier ook wat meer bewolking, heerlijk. Hopelijk koelt het nog wat af binnen met alles open.
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:20 schreef xFriendx het volgende:
Niets mis met dat lichaam. Vind ik dan.
Synchroon Scheten Laten.quote:
Wat kan je vieze dingen zeggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |