Een lesbische vriendin van me vertelde me ooit dat ze zoiets snel door heeft. Maar zelfs als een andere vrouw gewoon hetero is lukt het vaak omdat veel vrouwen best bereid zijn het eens met een vrouw i.p.v. met een man te proberen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zie dat al helemaal voor me ook ff zo'n 'wink wink' over d'r schouder
Maar misschien is het zo dat het in de lesbo scene dan wat gemakkelijker gaat.
Maar dan had ze op één of andere manier door dat zij dat ook was een soort radar ofzo.
Ik zie het nooit zo gemakkelijk gaan tussen een jongen en een meisje.
Ik denk dat het ook makkelijk kan tussen een jongen en een meisje hoor, het ligt vooral aan de mindset. Mijn buurmeisje leeft echt de dag en twijfelt nooit als ze een stap zet naar een andere vrouw. Ze gaat er altijd vanuit dat die andere vrouwen blij mogen zijn dat ze hen benadert.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zie dat al helemaal voor me ook ff zo'n 'wink wink' over d'r schouder
Maar misschien is het zo dat het in de lesbo scene dan wat gemakkelijker gaat.
Maar dan had ze op één of andere manier door dat zij dat ook was een soort radar ofzo.
Ik zie het nooit zo gemakkelijk gaan tussen een jongen en een meisje.
Nou ze zou nog best eens wat handige tips kunnen geven andersquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:15 schreef complicate het volgende:
TTGelukkig is mijn buurmeisje niet op fok!
Die dezelfde tips geef ik al maanden in versiertopicquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:15 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ze zou nog best eens wat handige tips kunnen geven anders
Nou ik snap het hele idee, dus ok even totdat het eten was lekker etc.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Die dezelfde tips geef ik al maanden in versiertopicGewoon doen doen doen doen.
Zelfvertrouwen dat moet je hebbenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:11 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ik weet dat ik dat ook niet moet doen
Precies!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:15 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ze zou nog best eens wat handige tips kunnen geven anders
Wat mijn buurmeisje zegt, doet er vaak niet toe, maar wel de manier waarop.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:17 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik snap het hele idee, dus ok even totdat het eten was lekker etc.
Dan gaan ze naar buiten (roken?).
Maar dan iets zeggen van zo jij bent lekker ofzo
quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Die dezelfde tips geef ik al maanden in versiertopicGewoon doen doen doen doen.
En dat is dus wel wat mijn buurmeisje doet, playerke is ze wel![]()
Ok, duidelijk. We gaan maar weer een poging wagen, maar niet vanmiddag, daar is het te warm voor.quote:
Tis wel warm ja.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, duidelijk. We gaan maar weer een poging wagen, maar niet vanmiddag, daar is het te warm voor.
Dat laatste zal zeker wel meespelen denk ik.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat mijn buurmeisje zegt, doet er vaak niet toe, maar wel de manier waarop.Het is alsof ze die anderen vrouwen door haar houding en manieren kan overtuigen van haar "stuk".
![]()
Het ding is ook dat ze niet op zoek is naar een relatie maar plezier.
Misschien is dat het.... plus dat ze niet twijfelt aan haarzelf.
En toch heb ik net de hele tuin al gedaan met onkruidverdelger. Dus eerst maar even een koude douche voordat ik de stad in ga.quote:
Tja ik zie haar morgen terug, ik zal je met alle plezier heel het verhaal vertellen zodra ze het verteld heeft.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:26 schreef kree het volgende:
[..]
Dat laatste zal zeker wel meespelen denk ik.
Het is natuurlijk ook wel een soort van sletterig maargoed ieder z'n ding.
Voor de rest blijft het voor mij toch te vaag om er wat aan te hebben denk
Dat wil ik niet eensquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:14 schreef kree het volgende:
dat soort TT's doet het altijd goed.
Insert reacties wie heeft z'n buurmeisje versiert
Nou ik ben wel benieuwd naar de details. Zo uitgebreid mogelijk graagquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Tja ik zie haar morgen terug, ik zal je met alle plezier heel het verhaal vertellen zodra ze het verteld heeft.
Het is inderdaad wel zo dat ze meer uit is op plezier dan relatie of leuke gesprekken.
En je hoeft er ook niets aan te hebben ieder heeft zijn manier van versieren, alleen draait het altijd om zelfvertrouwen en durven.![]()
Oh nee koude douche.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:27 schreef yats het volgende:
[..]
En toch heb ik net de hele tuin al gedaan met onkruidverdelger. Dus eerst maar even een koude douche voordat ik de stad in ga.
Dat is een belofte. Ik wil je er zelfs elke weekend geven.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:29 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik ben wel benieuwd naar de details. Zo uitgebreid mogelijk graag
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat is een beloofte. Ik wil je er zelfs elke weekend geven.
Met dit weer heerlijk.quote:
Hey Thijs , ça va?quote:
OK das misschien inderdaad beter dan versiertips geven in dat topic. Ik zal hier voortaan details van echte verhalen posten;quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:31 schreef kree het volgende:
[..]
Tuurlijk ieder z'n eigen manier zoals je al zei, maar wie weet valt er wat nuttigs uit te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |