Nee, maar als je ze borstelt, heb je er geen last vanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Werkt dat ook voor hun haren?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Choco:
F&F / [centraal] Konijnentopic met foto's! #24 Bijna wintervachtjes daar hebben ze vast tips!
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:03 schreef complicate het volgende:
Ik zie hier 4 mensen posten en toch zijn er 12 stemmen in het totaal!
quote:
Nu is de stussenstand plots dat vrouwen meer zeuren/klagen over mannen dan mannen over vrouwenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:10 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Daar staat hij ook op, weet je nog KLB
quote:
Vreselijk!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Nu is de stussenstand plots dat vrouwen meer zeuren/klagen over mannen dan mannen over vrouwen
Dat is ook zo....quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Nu is de stussenstand plots dat vrouwen meer zeuren/klagen over mannen dan mannen over vrouwen
Siequote:
Lieverd, pleasequote:
Ik hoor dat ook zo vaak, en niet alleen op terras. Vrouwen klagen, mannen doen. Punt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Een uurtje op n terras met vrouwen:
Nou, hij doet echt geen klap, als ik iets vraag doet ie t uuuren later een keer, en als ik t dan zelf doe vind ie t raar dat ik boos ben, en hij gooit altijd zn was naast de wasmand... En laat overal zn troep slingeren en en en en...
Zelfde uur op terras met mannen...
Ja joh ze zeikt over alles wat ik niet goed doe of niet doe... Mja ik hou wel van dr..
Klaar: BIER!
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Een uurtje op n terras met vrouwen:
Nou, hij doet echt geen klap, als ik iets vraag doet ie t uuuren later een keer, en als ik t dan zelf doe vind ie t raar dat ik boos ben, en hij gooit altijd zn was naast de wasmand... En laat overal zn troep slingeren en en en en...
Zelfde uur op terras met mannen...
Ja joh ze zeikt over alles wat ik niet goed doe of niet doe... Mja ik hou wel van dr..
Klaar: BIER!
Nee Thijs, geen punt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik hoor dat ook zo vaak, en niet alleen op terras. Vrouwen klagen, mannen doen. Punt.
Het ging/gaat over mannen en vrouwen op fok!quote:
Die zitten niet op terras?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Het ging/gaat over mannen en vrouwen op fok!
Ze zeuren in dit geval allebei, maar waar de vrouwen ieder klein pietluttig.dingetje moeten benoemen, is t bij mannen gewoon. Ze ZEIKT!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:19 schreef complicate het volgende:
[..]Dan is hij toch de persoon die zeurt en niet je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |