Ik heb geen moeite met monogamie.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:56 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Monogamie is een keuze. Van nature is de mens niet bedoeld om het hele leven bij een persoon te blijven. Het zijn zwervers.
Dat dus.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:58 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Lekker!
[..]
Mannen klagen ook meer. dat is altijd al zo
Of zeggen eerder direct wat ze denken ipv er vaag over te doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:58 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Lekker!
[..]
O
Mannen klagen ook meer. dat is altijd al zo
hahahaha misschien kunnen we een topic openen en het aantal stemmen optellen met : "Welk geslacht zeurt het meest over het andere op fok!?"quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:59 schreef kree het volgende:
[..]
Of zeggen eerder direct wat ze denken ipv er vaag over te doen.
Zo kun je het ook zien natuurlijk
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met monogamie.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:59 schreef kree het volgende:
[..]
Of zeggen eerder direct wat ze denken ipv er vaag over te doen.
Zo kun je het ook zien natuurlijk
Haha doen!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:00 schreef complicate het volgende:
[..]
hahahaha misschien kunnen we een topic openen en het aantal stemmen optellen "Welk geslacht zeurt het meest over het andere?"
Nou kijk als voorbeeld, sommige (niet allequote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:00 schreef complicate het volgende:
[..]
hahahaha misschien kunnen we een topic openen en het aantal stemmen optellen met : "Welk geslacht zeurt het meest over het andere op fok!?"
Dan krijgen we een 100000000000000-reeks op fok! waar mannen en vrouwen over elkaar blijven zeurenquote:
Precies, het zou gewoon beter zijn als ieder persoon naar zichzelf zou kijken in plaats naar de ander.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:04 schreef xFriendx het volgende:
Als ik vrouwen echt zo klachtwaardig zou vinden dan zou ik mezelf moeten afvragen of ik er nog wel op wil vallen.
Echter zijn vrouwen zo leuk dat eventuele minpuntjes nog wel te overzien zijn. In hun ogen ben ik ook niet perfect en zolang beide daar mee kunnen leven ben je op weg naar een hoop plezier.
Nee een poll. geen topic.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan krijgen we een 100000000000000-reeks op fok! waar mannen en vrouwen over elkaar blijven zeuren
Dat dus. Hoe vervelend het soms ook is als de beide seksen elkaar niet begrijpen, vrouwen zijn te leuk om er niet meer op te vallen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:04 schreef xFriendx het volgende:
Als ik vrouwen echt zo klachtwaardig zou vinden dan zou ik mezelf moeten afvragen of ik er nog wel op wil vallen.
Echter zijn vrouwen zo leuk dat eventuele minpuntjes nog wel te overzien zijn. In hun ogen ben ik ook niet perfect en zolang beide daar mee kunnen leven ben je op weg naar een hoop plezier.
http://poll.dezeserver.nl/quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:05 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Nee een poll. geen topic.
Of kun je niet alleen een poll openen
Kan je er één openen? Of me helpen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:05 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Nee een poll. geen topic.
Of kun je niet alleen een poll openen
Dat gebeurt niet. Want afschuiven is veel makkelijker.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Precies, het zou gewoon beter zijn als ieder persoon naar zichzelf zou kijken in plaats naar de ander.Als iedereen bezig is met zichzelf te beteren dan komt het goed
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet. Want afschuiven is veel makkelijker.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:07 schreef complicate het volgende:
Ik ben bezig met een poll te openen , secondje
Oke!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:07 schreef complicate het volgende:
Ik ben bezig met een poll te openen , secondje
Hij doet hetquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:13 schreef complicate het volgende:
Euh poging want het is mijn eerste pool :
Poll: Welk geslacht zeurt /klaagt het meest over het andere?
• Mannen?
• Vrouwen?
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Wat als je vindt dat ze allebei net zoveel klagen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:13 schreef complicate het volgende:
Euh poging want het is mijn eerste pool :
Poll: Welk geslacht zeurt /klaagt het meest over het andere?
• Mannen?
• Vrouwen?
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Zee?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:14 schreef zeefje het volgende:
Werkdag klaar nu in bikini naar huis.![]()
Ik wil zwemmen maar ik weet niemand die wilt. En om nou vor mn eentje 4 euro te besteden aan zwembad is ook een beetje zonde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |