Oh koud is toch maar koudquote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:32 schreef complicate het volgende:
[..]
OK das misschien inderdaad beter dan versiertips. Ik zal hier voortaan details van echte verhalen posten;![]()
Gedaan met dat versiertopic-reeks.quote:
Ja goed. Ik voel mezelf on fire (pun intendend).quote:
Heb je geneukt ofzo?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja goed. Ik voel mezelf on fire (pun intendend).
quote:
Goed toch zoals neuken in de sauna. Goed voor je hart én spieren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:39 schreef xFriendx het volgende:
Hier nu van bil gaan zou maar onder de douche moeten denk ik. Zelfs boven de lakens drijf je weg in het zweet.
Mensen die hints geven en niet direct zijn.quote:
Ja, jou gisterenavond. Je dacht wel dat het je vriend was, maar ik was datquote:
Precies. Seks denk ik nu niet eens aan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:39 schreef xFriendx het volgende:
Hier nu van bil gaan zou maar onder de douche moeten denk ik. Zelfs boven de lakens drijf je weg in het zweet.
Vrijwel alle vrouwen dus?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Mensen die hints geven en niet direct zijn.![]()
Muhahahahaha heb mijn vriend gisteren zelfs niet gezien, slimmekequote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, jou gisterenavond. Je dacht wel dat het je vriend was, maar ik was dat
Door de hitte, Vlaamse Freule!
quote:
quote:
Gescoord? Met dit weer?! Nee, ik heb zelfs geen puf om naar een mooie dame te knipogenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Muhahahahaha heb mijn vriend gisteren zelfs niet gezien, slimmeke![]()
Ah ok, dacht dat je gescoord had.hahahaha
haha niet grappig.quote:
Hij heeft wel gelijk, al zijn het de meeste vrouwen. Zeuren om duidelijkheid want dat verdienen ze, en dan zelf net zo duidelijk zijn als de pas gedregde inhoud van een baggerschip.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gescoord? Met dit weer?! Nee, ik heb zelfs geen puf om naar een mooie dame te knipogen
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:43 schreef complicate het volgende:
[..]Knipogen, dat is iets voor mijn buurmeisje.
OMG, Nederlandse mannen op Fok! kunnen nu echt zeuren over vrouwen, niet te geloven.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, al zijn het de meeste vrouwen. Zeuren om duidelijkheid want dat verdienen ze, en dan zelf net zo duidelijk zijn als de pas gedregde inhoud van een baggerschip.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, al zijn het de meeste vrouwen. Zeuren om duidelijkheid want dat verdienen ze, en dan zelf net zo duidelijk zijn als de pas gedregde inhoud van een baggerschip.
Ik zeur niet, ik constateer gewoon iets uit mijn eigen ervaringen. Ik zeg nergens dat alle vrouwen zo zijn. Ze zijn enkel dun gezaaid.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:44 schreef complicate het volgende:
[..]
OMG, Nederlandse mannen op Fok! kunnen nu echt zeuren over vrouwen, niet te geloven.
Alsof ik het zo geinterpreteerd heb.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:45 schreef yats het volgende:
[..]![]()
En nee comp, het was niet klagend bedoeld
En toch zei Yats in zijn stelling dat het over "alle vrouwen" gaat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zeur niet, ik constateer gewoon iets uit mijn eigen ervaringen. Ik zeg nergens dat alle vrouwen zo zijn. Ze zijn enkel dun gezaaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |