Moet je ff op vernieuwen klikken hij doet het wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom zijn de resultaten dan niet zichtbaar?
F5!!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom zijn de resultaten dan niet zichtbaar?
Dit geld wmb ook voor mannen hoor, Wijze man ben jij, jouw logica en redenatiequote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:04 schreef xFriendx het volgende:
Als ik vrouwen echt zo klachtwaardig zou vinden dan zou ik mezelf moeten afvragen of ik er nog wel op wil vallen.
Echter zijn vrouwen zo leuk dat eventuele minpuntjes nog wel te overzien zijn. In hun ogen ben ik ook niet perfect en zolang beide daar mee kunnen leven ben je op weg naar een hoop plezier.
Jup Merciquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:16 schreef kree het volgende:
[..]
Moet je ff op vernieuwen klikken hij doet het wel.
Ohquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:14 schreef kree het volgende:
[..]
Wat als je vindt dat ze allebei net zoveel klagen?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:18 schreef kree het volgende:
Njah ik kan geen stem uitbrengen zo.
Ik denk namelijk dat ze beide net zoveel klagen alleen mannen meer in het openbaar als vrouwen.
OK ik ga het toevoegen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:18 schreef xFriendx het volgende:
Ik mis de optie 'don't care' of 'geen van beide'.
quote:Ik vond haar al aantrekkelijk voordat ik haar kende, maar nu ik haar ken, is ze nog aantrekkelijker
Zie je 't nou complicatequote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb op vrouwen gestemd...ik vind mn eigen soort vaak best wel zeiken...
Kom in mijn armen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb op vrouwen gestemd...ik vind mn eigen soort vaak best wel zeiken...
Ik denk dat er ook nog een onderscheid moet zijn in mannen meer openbaar vrouwen stiekem achteraf.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:23 schreef complicate het volgende:
Tis gewijzigd.....en nu? Nog iets toevoegen?
Nee dat niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:24 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook nog een onderscheid moet zijn in mannen meer openbaar vrouwen stiekem achteraf.
Maar ok dan wordt t wel heel ingewikkeld allemaal
Ik denk dat je die hele code ff opnieuw moet plaatstenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Klopt mijn pool wel nog? het ziet er raar uit? qua resultaten zie ik alleen mannen of vrouwen....
Onder het genot van een lekker bakkie achter de geraniums.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:22 schreef kree het volgende:
[..]hmmm ja die hebben dan altijd al een vriendje heeej
En met deze natuurlijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Onder het genot van een lekker bakkie achter de geraniums.
[..]
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:25 schreef complicate het volgende:
Klopt mijn pool wel nog? het ziet er raar uit? qua resultaten zie ik alleen mannen of vrouwen....
Maar waarom verschijnt het niet in mijn pool?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:29 schreef xFriendx het volgende:
Dont care gestemd. Ik care om vrouwen. Want die zijn leuk.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:13 schreef complicate het volgende:
Euh poging want het is mijn eerste pool :
Poll: Welk geslacht zeurt /klaagt het meest over het andere?
• Mannen?
• Vrouwen?
• Geen van beide![]()
• Don't Care![]()
• Duh ze zeuren allemaal![]()
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ah ok.quote:
+1quote:
quote:
Moeten we daarom zeuren?quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:39 schreef complicate het volgende:
Tussenstand: mannen zeuren meer over vrouwen dan vrouwen over mannen.
Ik ook?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:38 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij krijgt hem zo wel
Dank u.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:38 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij krijgt hem zo wel
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:41 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Jij krijgt de laatste, want ze zijn bijna op
Wees blij dat je er een krijgtquote:
Ze zeuren beidequote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:33 schreef complicate het volgende:
Zo aangepast : Laat je stem horen![]()
Poll: Welk geslacht zeurt /klaagt het meest over het andere?
• Mannen![]()
• Vrouwen![]()
• Don't Care![]()
• Duh, ze zeuren allemaal![]()
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik ga niet zeuren.quote:
Wie dat het hardste roept, liegt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:44 schreef complicate het volgende:
Tussenstand: vrouwen zeuren niet over mannen.
Dank voor uw bijdrage.quote:
Aangezien de vrouwen meer stemmen op dat mannen meer zeuren, zou je dus ook kunnen zeggen dat de vrouwen in dit geval meer zeuren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:44 schreef complicate het volgende:
Tussenstand: vrouwen zeuren niet over mannen.
Oh oh daar begint er eentje al te zeuren.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh oh daar begint er eentje al te zeuren.
Nee , nee kree, de resultaten zijn zichtbaar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:45 schreef kree het volgende:
[..]
Aangezien de vrouwen meer stemmen op dat mannen meer zeuren, zou je dus ook kunnen zeggen dat de vrouwen in dit geval meer zeuren.
Nee, waarom?quote:
Hmm jaja, wacht eens.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee , nee kree, de resultaten zijn zichtbaar.![]()
Is kopen een optie?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ik Army of Darkness niet op DVD heb liggen
De winkels zijn nog openquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ik Army of Darkness niet op DVD heb liggen
Oh dan heb je geduld.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot ik hem 2e hands tegenkom, is goedkoper
Oh nee KLB.quote:
Vertel?quote:
KLBquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh nee KLB.Dan plaats ik mijn pool nog liever in GC.
Ik heb gister een 6-pack waterflesjes gekocht en die de hele nacht in de koelkast gelegd...lekkielekkurquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:49 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik zoek verkoelingstips.En dan niet die op internet te vinden zijn.
Yep! Vraag hem maarquote:[..]
Kree?
Ik kan je helaas niet helpen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:49 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik zoek verkoelingstips.En dan niet die op internet te vinden zijn.
dat dus hihiquote:
Maar nu is jouw tip op internet te vinden en dat wil ie nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik kan je helaas niet helpen.gaan zwemmen?
Proficiatquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:52 schreef MrChocolademelk het volgende:
Ik heb al een goede gevonden![]()
De ene ligt nu onder de verwarming (want die is lekker koel)
en de andere is de slaapkamer in gesprongen en onder bed gaan liggen.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar nu is jouw tip op internet te vinden en dat wil ie niet
Oh ohquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar nu is jouw tip op internet te vinden en dat wil ie niet
Ik ben niet zo voor huisdieren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil ze wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit is complicate als ze haar zin niet krijgt:
[ afbeelding ]
Lief toch!quote:
Ik hou van konijntjes. Ze zijn schattig en goed gezelschap.quote:
Tussenstand: zowel mannen als vrouwen zeuren evenveel over het andere geslacht. Meerderheid zegt echter : "who cares".quote:
Konijnen? Nee hoor, enige wat die dingen doen is verharen, de boel onderkeutelen en je stroomkabels doorknagenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik hou van konijntjes. Ze zijn schattig en goed gezelschap.
als ze de boel onderkeutelen moet je ze zinnelijk maken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Konijnen? Nee hoor, enige wat die dingen doen is verharen, de boel onderkeutelen en je stroomkabels doorknagen
Werkt dat ook voor hun haren?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:00 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
als ze de boel onderkeutelen moet je ze zinnelijk maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |