Dank voor uw bijdrage.quote:
Aangezien de vrouwen meer stemmen op dat mannen meer zeuren, zou je dus ook kunnen zeggen dat de vrouwen in dit geval meer zeuren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:44 schreef complicate het volgende:
Tussenstand: vrouwen zeuren niet over mannen.
Oh oh daar begint er eentje al te zeuren.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh oh daar begint er eentje al te zeuren.
Nee , nee kree, de resultaten zijn zichtbaar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:45 schreef kree het volgende:
[..]
Aangezien de vrouwen meer stemmen op dat mannen meer zeuren, zou je dus ook kunnen zeggen dat de vrouwen in dit geval meer zeuren.
Nee, waarom?quote:
Hmm jaja, wacht eens.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee , nee kree, de resultaten zijn zichtbaar.![]()
Is kopen een optie?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ik Army of Darkness niet op DVD heb liggen
De winkels zijn nog openquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ik Army of Darkness niet op DVD heb liggen
Oh dan heb je geduld.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot ik hem 2e hands tegenkom, is goedkoper
Oh nee KLB.quote:
Vertel?quote:
KLBquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh nee KLB.Dan plaats ik mijn pool nog liever in GC.
Ik heb gister een 6-pack waterflesjes gekocht en die de hele nacht in de koelkast gelegd...lekkielekkurquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:49 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik zoek verkoelingstips.En dan niet die op internet te vinden zijn.
Yep! Vraag hem maarquote:[..]
Kree?
Ik kan je helaas niet helpen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:49 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik zoek verkoelingstips.En dan niet die op internet te vinden zijn.
dat dus hihiquote:
Maar nu is jouw tip op internet te vinden en dat wil ie nietquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik kan je helaas niet helpen.gaan zwemmen?
Proficiatquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:52 schreef MrChocolademelk het volgende:
Ik heb al een goede gevonden![]()
De ene ligt nu onder de verwarming (want die is lekker koel)
en de andere is de slaapkamer in gesprongen en onder bed gaan liggen.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar nu is jouw tip op internet te vinden en dat wil ie niet
Oh ohquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar nu is jouw tip op internet te vinden en dat wil ie niet
Ik ben niet zo voor huisdieren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil ze wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit is complicate als ze haar zin niet krijgt:
[ afbeelding ]
Lief toch!quote:
Ik hou van konijntjes. Ze zijn schattig en goed gezelschap.quote:
Tussenstand: zowel mannen als vrouwen zeuren evenveel over het andere geslacht. Meerderheid zegt echter : "who cares".quote:
Konijnen? Nee hoor, enige wat die dingen doen is verharen, de boel onderkeutelen en je stroomkabels doorknagenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik hou van konijntjes. Ze zijn schattig en goed gezelschap.
als ze de boel onderkeutelen moet je ze zinnelijk maken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Konijnen? Nee hoor, enige wat die dingen doen is verharen, de boel onderkeutelen en je stroomkabels doorknagen
Werkt dat ook voor hun haren?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:00 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
als ze de boel onderkeutelen moet je ze zinnelijk maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |