Moet je ff op vernieuwen klikken hij doet het wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom zijn de resultaten dan niet zichtbaar?
F5!!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom zijn de resultaten dan niet zichtbaar?
Dit geld wmb ook voor mannen hoor, Wijze man ben jij, jouw logica en redenatiequote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:04 schreef xFriendx het volgende:
Als ik vrouwen echt zo klachtwaardig zou vinden dan zou ik mezelf moeten afvragen of ik er nog wel op wil vallen.
Echter zijn vrouwen zo leuk dat eventuele minpuntjes nog wel te overzien zijn. In hun ogen ben ik ook niet perfect en zolang beide daar mee kunnen leven ben je op weg naar een hoop plezier.
Jup Merciquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:16 schreef kree het volgende:
[..]
Moet je ff op vernieuwen klikken hij doet het wel.
Ohquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:14 schreef kree het volgende:
[..]
Wat als je vindt dat ze allebei net zoveel klagen?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:18 schreef kree het volgende:
Njah ik kan geen stem uitbrengen zo.
Ik denk namelijk dat ze beide net zoveel klagen alleen mannen meer in het openbaar als vrouwen.
OK ik ga het toevoegen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:18 schreef xFriendx het volgende:
Ik mis de optie 'don't care' of 'geen van beide'.
quote:Ik vond haar al aantrekkelijk voordat ik haar kende, maar nu ik haar ken, is ze nog aantrekkelijker
Zie je 't nou complicatequote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb op vrouwen gestemd...ik vind mn eigen soort vaak best wel zeiken...
Kom in mijn armen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb op vrouwen gestemd...ik vind mn eigen soort vaak best wel zeiken...
Ik denk dat er ook nog een onderscheid moet zijn in mannen meer openbaar vrouwen stiekem achteraf.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:23 schreef complicate het volgende:
Tis gewijzigd.....en nu? Nog iets toevoegen?
Nee dat niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:24 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook nog een onderscheid moet zijn in mannen meer openbaar vrouwen stiekem achteraf.
Maar ok dan wordt t wel heel ingewikkeld allemaal
Ik denk dat je die hele code ff opnieuw moet plaatstenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Klopt mijn pool wel nog? het ziet er raar uit? qua resultaten zie ik alleen mannen of vrouwen....
Onder het genot van een lekker bakkie achter de geraniums.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:22 schreef kree het volgende:
[..]hmmm ja die hebben dan altijd al een vriendje heeej
En met deze natuurlijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Onder het genot van een lekker bakkie achter de geraniums.
[..]
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:25 schreef complicate het volgende:
Klopt mijn pool wel nog? het ziet er raar uit? qua resultaten zie ik alleen mannen of vrouwen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |