Vrouwen zeggen hetzelfde over mannen. Het ligt nooit aan hen, en altijd aan de mannenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Alsof ik het zo geinterpreteerd heb.Mannen op Fok! en hun mening over vrouwen, daar heb ik ondertussen genoeg over gehoord.
Het ligt aan vrouwen en nooit bij mannen dit dat
All due respect: ik ben yats niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:47 schreef complicate het volgende:
[..]
En toch zei Yats in zijn stelling dat het over "alle vrouwen" gaat.
Ik hoor anders weinig vrouwen klagen op fok! hoor. Alle topics gaan meestal over mannen die klagen. Ze lijken echt wel vrouwen op dat vlak!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vrouwen zeggen hetzelfde over mannen. Het ligt nooit aan hen, en altijd aan de mannen
quote:
Dat is niet geheel waar. Ik heb je altijd gelijk geven waar het mezelf betrof. Ik heb genoeg 'verbeterpunten'.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Alsof ik het zo geinterpreteerd heb.Mannen op Fok! en hun mening over vrouwen, daar heb ik ondertussen genoeg over gehoord.
Het ligt aan vrouwen en nooit bij mannen dit dat
Je hebt het woordje 'vrijwel' gemist?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:47 schreef complicate het volgende:
[..]
En toch zei Yats in zijn stelling dat het over "alle vrouwen" gaat.
Hoe gaat ie?quote:
Sorry Yatsiequote:
Nou dat is niet helemaal waar ik zie in R&P toch regelmatig topics voorbij komen van vrouwen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik hoor anders weinig vrouwen klagen op fok! hoor. Alle topics gaan meestal over mannen die klagen. Ze lijken echt wel vrouwen op dat vlak!
Maakt niet uit, het is warmquote:
Ohquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:50 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat is niet helemaal waar ik zie in R&P toch regelmatig topics voorbij komen van vrouwen.
quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:50 schreef El_Thijs het volgende:
Dit is gewoon weer typisch het mannen van Mars en vrouwen van Venus verhaal
Ook goed, want zomer hèquote:
Meestal komen die trouwens niet klagerig over maar meer naïef.quote:
TS begint...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:51 schreef MrChocolademelk het volgende:
Ik las vandaag dat vrouwen het idee van monogaam zo mooi vinden, maar er zelf ook moeite mee hebben.
Gedachten daarover?
Stelling: Monogamie is een keuze.
Ok Kree, duidelijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:52 schreef kree het volgende:
[..]
Meestal komen die trouwens niet klagerig over maar meer naïef.
De reacties zijn dan ook meestal, wees eens duidelijk etc etc
Ja hoor Salsa, hele nacht in buitenluchtquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:52 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Hebt u nog gedanst vannacht?
Monogamie is een keuze. Van nature is de mens niet bedoeld om het hele leven bij een persoon te blijven. Het zijn zwervers.quote:
Lekker!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor Salsa, hele nacht in buitenluchtEcht heerlijk.
!!!
Mannen klagen ook meer. dat is altijd al zoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok Kree, duidelijkNaar mijn idee waren het vooral mannen die klagen op fok over vrouwen, maar misschien gebeurt het andersom ook, maar op een ander manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |