Maar daar ga je de fout in. Rusland heeft er baat bij om de rebellen zo zwaar mogelijk te bewapenen. Echter, omdat je deze oorlog niet zelf voert en dus niet in staat bent om alles perfect te controleren, bestaat de kans dat ze een fout maken. Met zwaardere wapens verandert een foutje in een catastrofe. Die afweging heeft Rusland gemaakt. Als ze geen vliegtuig hadden neergeschoten, zou Rusland dik tevreden zijn met de oorlog die ze nu aan het voeren zijn. Wel de lusten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Rusland (als zij al die wapens verkocht hebben) is toch niet verantwoordelijk voor wat de koper met die wapens doet?
Wat wordt het volgende, de heer Louboutin aanklagen omdat een dame met "zijn" pumps een man doodsteekt?
Ja, degenen die die keuze maakten op een burgervliegtuig te vuren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:27 schreef Parlay het volgende:
[..]
En als er 2 mensen op de knop hebben gedrukt simultaanOf 3 of 4 of 5.
He?? Echt, ik kan er niet bij. Stel jij praat met een Chinees, die verstaat jou verkeerd en interpreteert "van SuperHarregarre moest ik 298 Oeigoeren vermoorden", ben jij dan schuldig aan het verkeerd verstaan door die Chinees??quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar daar ga je de fout in. Rusland heeft er baat bij om de rebellen zo zwaar mogelijk te bewapenen. Echter, omdat je deze oorlog niet zelf voert en dus niet in staat bent om alles perfect te controleren, bestaat de kans dat ze een fout maken. Met zwaardere wapens verandert een foutje in een catastrofe. Die afweging heeft Rusland gemaakt. Als ze geen vliegtuig hadden neergeschoten, zou Rusland dik tevreden zijn met de oorlog die ze nu aan het voeren zijn. Wel de lusten.
Maar nu die afweging verkeerd uit lijkt te pakken wil Rusland haar handen van dit probleem aftrekken? Niet de lasten?
Zo werkt de wereld niet. Als 't niet fout gaat, profiteert Rusland. En nu 't wel fout gaat, moet je daar ook verantwoording voor nemen.
Volgens de wereld wel en dat is waar hij nu zit, niet op de planeet Mars in zijn uppie. Tenzij Oekraine hier schuldig aan isquote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welnee, Poetin heeft hier niets mee te maken. Degene die vuurt zit fout. En behalve als hij de opdracht daartoe van Vladimir zelf heeft gekregen, heeft de Russische president hier toch geen schuld aan?
De Poetinhaat wiert telig.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Enige uitweg ook. Hoe eerder Poetin een vingertje kan wijzen naar een schuldige, hoe beter voor zichzelf. Vervolgens draait de Russische Propaganda machine op volle toeren. "Poetin vangt boef die een aanslag op zijn vliegtuig probeerde te plegen" en kan ie vervolgens weer lekker gaan jagen in de natuur terwijl hij op een bruine beer zit. Hamer en sikkel ftw! End of story
Echt, ik begrijp niets van wat je zegt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:31 schreef Parlay het volgende:
[..]
Volgens de wereld wel en dat is waar hij nu zit, niet op de planeet Mars in zijn uppie. Tenzij Oekraine hier schuldig aan isOf de Amerikanen zelf
twitter:AFP twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 07:19:13#BREAKING: Top AIDS official says six colleagues on Malaysia plane, not 100 as earlier reports suggest reageer retweet
A, U is Putin aanhangerquote:
Geeft niks, ik vaak ook niet, maar wel mijn standpunten in deze discussiequote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echt, ik begrijp niets van wat je zegt.
misschien heeft het niks met poetin te maken, maar met de schuldigen bestraffenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:27 schreef Parlay het volgende:
[..]
En als er 2 mensen op de knop hebben gedrukt simultaanOf 3 of 4 of 5.
Politici aanhangen lijkt me zelfmoord, maar Poetin is voor Rusland zeer zeker de juiste man.quote:
Wettechnisch spreken we natuurlijk van moord als er opzettelijk en doelbewust op een lijnvliegtuig geschoten is in plaats van met de gedachte dat het een ander luchtvaartuig was.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, degenen die die keuze maakten op een burgervliegtuig te vuren.
Een "foutje" maakt het nog geen ongeluk. De verkeerde (298) vermoorden, is toch nog steeds moord?
Nee, niet complete landen of groepen. Individuen. Een land vuurt niet, de mannen aan de knoppen van die Buk wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
misschien heeft het niks met poerin te maken, maar met de schuldigen bestraffen
of dat nu jantje keesje of pietje is
of anders gezegd oekraine, rusland of sepertisten
Mwah, we shall seequote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Politici aanhangen lijkt me zelfmoord, maar Poetin is voor Rusland zeer zeker de juiste man.
ook dan is het moord, alleen met minder slachtoffers, vliegtuigen worden nu eenmaal bemandquote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Wettechnisch spreken we natuurlijk van moord als er opzettelijk en doelbewust op een lijnvliegtuig geschoten is in plaats van met de gedachte dat het een ander luchtvaartuig was.
Onbewuste doodslag wordt hier eventjes tot "oeps, ongelukje" gebombardeerd (no pun intended).quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Wettechnisch spreken we natuurlijk van moord als er opzettelijk en doelbewust op een lijnvliegtuig geschoten is in plaats van met de gedachte dat het een ander luchtvaartuig was.
die mannen krijgen toch opdracht van hogere macht, dus van een leiderquote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, niet complete landen of groepen. Individuen. Een land vuurt niet, de mannen aan de knoppen van die Buk wel.
Sorry, maar dit stukje is zonder enkele Putinhaat beschreven. Ik denk dat dit de uitkomst is van heel die situatie ondertussen kan ie lekker verder z'n gang gaan met het annexeren van de Ukraïne. Dit is zelfs de meest gunstige situatie voor em, mocht het zo uitpakken.quote:
Je gaat voorbij aan mijn punt. Juridisch gezien is dit doodslag wanneer men de bedoeling had om een cargovliegtuig neer te halen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ook dan is het moord, alleen met minder slachtoffers, vliegtuigen worden nu eenmaal bemand
Dat weet je niet, zeker niet in het zooitje dat de Oost-Oekraine is op het moment.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:39 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
die mannen krijgen toch opdracht van hogere macht, dus van een leider
dat is ook niet fair, jij wilt de schuld afschuiven op iemand die handel in opdracht van iemand...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, niet complete landen of groepen. Individuen. Een land vuurt niet, de mannen aan de knoppen van die Buk wel.
In die beoordeling moet je de slachtoffers buiten weg laten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onbewuste doodslag wordt hier eventjes tot "oeps, ongelukje" gebombardeerd (no pun intended).
Hoe erg kan je 298 volslagen onschuldige slachtoffers in hun gezicht natrappen zeg.
Annexatie is iets heel anders. Oekraine is altijd een verdeeld land geweest. De Krimbewoners voelen zich meer Rus dan Oekrainer, wie zijn wij dan om hen hun democratisch verworven afscheiding te ontzeggen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Sorry, maar dit stukje is zonder enkele Putinhaat beschreven. Ik denk dat dit de uitkomst is van heel die situatie ondertussen kan ie lekker verder z'n gang gaan met het annexeren van de Ukraïne. Dit is zelfs de meest gunstige situatie voor em, mocht het zo uitpakken.
dan zou zon domme knopjes drukker allang asn de hoogste boom bekend gemaakt zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weet je niet, zeker niet in het zooitje dat de Oost-Oekraine is op het moment.
Voor hetzelfde geld was het een of andere Sergey die zijn net aangekochte/gejatte (ik neem niet aan dat de bonnetjes bewaard zijn) luchtafweer "testte" op een burgervliegtuig bomvol vakantiegangers.
Seperatisten handelen in opdracht van Rusland?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat is ook niet fair, jij wilt de schuld afschuiven op iemand die handel in opdracht van iemand...
Nu wordt ie mooi, jij die mij beschuldigt van "schuld afschuiven".quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat is ook niet fair, jij wilt de schuld afschuiven op iemand die handel in opdracht van iemand...
dat zeg ik niet, die hebben neem ik aan ook een leider, iemand die het voor het zeggen heeft, en dingen regeldquote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Seperatisten handelen in opdracht van Rusland?![]()
Je betreedt nu wel link grondgebied. Aangezien Rusland wel nadrukkelijk met inmengingspolitiek bezig is. Al honderden jaren overigens.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Annexatie is iets heel anders. Oekraine is altijd een verdeeld land geweest. De Krimbewoners voelen zich meer Rus dan Oekrainer, wie zijn wij dan om hen hun democratisch verworven afscheiding te ontzeggen?
hij die vuurt is 1 vinger aan de knop, niet 10,.niet 100quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nu wordt ie mooi, jij die mij beschuldigt van "schuld afschuiven".
Jij bent nog in staat de verffabrikant de schuld te geven omdat het vliegtuig niet de juiste kleuren had.
Hij die vuurt (en dus niet controleer of het doel wel het juiste is) is schuldig.
Als je werkelijk vindt dat ik niet over SBS6campingtokkies mag beginnen, moet je de aanleiding ook niet geven.quote:
Niet helemaal correct. Het is degene die de order uitlevert. Degene die op de knop drukt heeft de verplichting deze uit te voeren. Je kan een beul ook niet beschuldigen van het uitvoeren van de doodstraf.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent nog in staat de verffabrikant de schuld te geven omdat het vliegtuig niet de juiste kleuren had.
Hij die vuurt (en dus niet controleer of het doel wel het juiste is) is schuldig.
Het is te hopen dat dat gebeurt en zo niet dan zal er wel iemand ge-offerd worden. Niemand wil een escalatie in Oekraine.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dan zou zon domme knopjes drukker allang asn de hoogste boom bekend gemaakt zijn
*hij was een beetje dom* sorry ...?
jij denkt aan zon grote rode knop met fire?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hij die vuurt is 1 vinger aan de knop, niet 10,.niet 100
dus 1 individu
blazend, of nee ik druk op knopjes, uit eigen vrije wil overigens, niet uit opdracht, dus geheel zelf verantwoordelijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je werkelijk vindt dat ik niet over SBS6campingtokkies mag beginnen, moet je de aanleiding ook niet geven.
Echt, hoe krijg je "hij regeld" uit je toetsenbord?
Jawelquote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet helemaal correct. Het is degene die de order uitlevert. Degene die op de knop drukt heeft de verplichting deze uit te voeren. Je kan een beul ook niet beschuldigen van het uitvoeren van de doodstraf.
Nee, eerder de Duinkerkers die zich bij Nederland willen voegen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Je betreedt nu wel link grondgebied. Aangezien Rusland wel nadrukkelijk met inmengingspolitiek bezig is. Al honderden jaren overigens.
Goed vergelijk blijft dat de Marokkanen of Turken in rotterdam straks een eigen staat uitroepen omdat ze meer Turk dan Nederlander zijn.
Rotterdam bestaat ook voor meer dan 50% uit allochtonen, zullen we het dan ook maar Suriname noemen oid?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Annexatie is iets heel anders. Oekraine is altijd een verdeeld land geweest. De Krimbewoners voelen zich meer Rus dan Oekrainer, wie zijn wij dan om hen hun democratisch verworven afscheiding te ontzeggen?
indirect wel , of ouderwets aan het lontje...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
jij denkt aan zon grote rode knop met fire?
Nee, wel kan je hem verwijtbaar gedrag aanrekenen als blijkt dat de ter dood gebrachte geen man van 43 maar een vrouw van 86 blijkt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:50 schreef Dven het volgende:
Je kan een beul ook niet beschuldigen van het uitvoeren van de doodstraf.
Hij die de situatie creëert waardoor de incompetente idioot bij het gevaarlijke wapen kan komen en het zelfs kan afvuren lijkt mij overigens wel degelijk ietwat medeschuldigquote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die ene chick hield haar poes in ieder geval wel goed bij. Dus dat is goed om te weten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:11 schreef IR1907 het volgende:
Heftige beelden van gevallen lijken
http://lightbox.time.com/(...)h-jerome-sessini/#14
voor het "knopje" zijn wel een man of 10 nodig minstensquote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:53 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
indirect wel , of ouderwets aan het lontje...
er is altijd een eindverantwoordelijke
maar ik.ben er van overtuigd dat alle betrokkenen *van het knopje* handelen in opdracht van een hogere macht een leider
En hem zelf ter dood veroordelen omdat hij iemand gedood heeft.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, wel kan je hem verwijtbaar gedrag aanrekenen als blijkt dat de ter dood gebrachte geen man van 43 maar een vrouw van 86 blijkt.
ziek!!!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Die ene chick hield haar poes in ieder geval wel goed bij. Dus dat is goed om te weten.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Die ene chick hield haar poes in ieder geval wel goed bij. Dus dat is goed om te weten.
Nee, omdat hij de verkeerde gedood heeft. Opzettelijk doden is nooit een ongeluk, of zie jij die 298 slachtoffers als een soort collateral damage?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:56 schreef Parlay het volgende:
[..]
En hem zelf ter dood veroordelen omdat hij iemand gedood heeft.
Onzin. Laat Kasparov maar terugkeren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Politici aanhangen lijkt me zelfmoord, maar Poetin is voor Rusland zeer zeker de juiste man.
Die foto zie ik niet?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
'Ladies and Gentlemen — We Got Him!'quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:56 schreef TLC het volgende:
Russische seperatisten veroveren knuffelaapje van kind
Wat een helden
Barack Hussein Obama als knuffelaap afschilderen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:04 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
'Ladies and Gentlemen — We Got Him!'
hebben ze dan zelf geen kinderen vraag ik me afquote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:56 schreef TLC het volgende:
Russische seperatisten veroveren knuffelaapje van kind
[ afbeelding ]
Wat een helden
zou me niks verbazen als iemand dat aapje zelf mee naar huis neemt 'hey kijk eens wat papa voor je meegebracht heeft'quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hebben ze dan zelf geen kinderen vraag ik me af
Het is lomp maar geen overwinningstroffee oid.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, wat daar gebeurd inschatten zonder te weten wat daarvoor of daarna gebeurde.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch, ik ben tegen de doodstraf,niemand heeft het recht een ander te doden. Een rechter niet, een beul niet, niemand. Dan ben je net zo erg als de moordenaar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, omdat hij de verkeerde gedood heeft. Opzettelijk doden is nooit een ongeluk, of zie jij die 298 slachtoffers als een soort collateral damage?
dan nog, mijn gedachten gaan verder, een kind dat het vasthad op.moment dat de ramp gebeurden, een kind wat nu dood isquote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het is lomp maar geen overwinningstroffee oid.
Doen ze volgens het nieuws iig met creditcards. En die gebruiken ze ook..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:10 schreef TLC het volgende:
[..]
zou me niks verbazen als iemand dat aapje zelf mee naar huis neemt 'hey kijk eens wat papa voor je meegebracht heeft'
Dat ben ik fundamenteel met je oneens, maar daar loopt al een topic over.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:12 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch, ik ben tegen de doodstraf,niemand heeft het recht een ander te doden. Een rechter niet, een beul niet, niemand. Dan ben je net zo erg als de moordenaar.
Volgens mij is de luchtstroom vrij behoorlijk als je een val van kilometers naar beneden maakt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:12 schreef b_engeltje het volgende:
veel lichamen worden naakt gevonden, maar zijn nog intact..
tshirt broek ondergoed sokken schoenen
ik kan me bij brand voorstellen dat het weg is, maar dan zou het lichaam toch ook verbrand zijn of tonen?
je kan het toch aanwijzen, en dan het kruis slaan,.je hoeft het toch niet op die manier omhoog te houdenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, wat daar gebeurd inschatten zonder te weten wat daarvoor of daarna gebeurde.
Begreep dat deze man het aapje liet zien, het daarna teruglegde en toen een kruis sloeg.
Mooi dat ie met zijn smoelwerk op internet staat, ik hoop dat de betrokkenen hem van deze planeet af knallen met zijn militaire pakkiequote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:04 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
'Ladies and Gentlemen — We Got Him!'
Nou, fantastisch, jij en zo'n beetje iedereen met jouquote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat ben ik fundamenteel met je oneens, maar daar loopt al een topic over.
en als je(hij/hun) zo meelevend bent, laat dan de hulpverleners/onderzoekers erbijquote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
je kan het toch aanwijzen, en dan het kruis slaan,.je hoeft het toch niet op die manier omhoog te houden
Ja was in de war met een ander open venster. Was ook van liveleak.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die foto zie ik niet?
Wel prachtige ingetogen serie overigens.
Wil je een zakdoek?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
je kan het toch aanwijzen, en dan het kruis slaan,.je hoeft het toch niet op die manier omhoog te houden
Ik zag er net nog een zitten in de zak van dat dode meisje van 8. WIl je hem even pakken ?quote:
Het zou je kind maar zijn, hoop dat jullie zoiets bespaard blijftquote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:30 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Ik zag er net nog een zitten in de zak van dat dode meisje van 8. WIl je hem even pakken ?
Kap nou eens met je eigen waardes, cultuur en gebruiken op mensen aan de andere kant van het continent of de wereld te reflecteren man. Zo zinloos dit.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
waarom mag ik MIJN eigen waardes en normen en respectvormen niet noemen? geef mij is 1 goede reden?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Kap nou eens met je eigen waardes, cultuur en gebruiken op mensen aan de andere kant van het continent of de wereld te reflecteren man. Zo zinloos dit.
Ik zeg datje ze niet moet reflecteren op mensen ergens aan de andere kant van de wereld. Zinloos. Dom. Niet relevant.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
waarom mag ik MIJN eigen waardes en normen en respectvormen niet noemen? geef mij is 1 goede reden?
Volgens mij zit je gewoon te zwelgen in deze ellendequote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
waarom mag ik MIJN eigen waardes en normen en respectvormen niet noemen? geef mij is 1 goede reden?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:45 schreef Loekie1 het volgende:
Als het vliegtuig daar niet was overgevlogen, was het niet gebeurd. Daar zit volgens mij een grote schuldkwestie.
dat is dan toch mijn probleemquote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij zit je gewoon te zwelgen in deze ellende
Jij bent echt gestoord hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:45 schreef Loekie1 het volgende:
Als het vliegtuig daar niet was overgevlogen, was het niet gebeurd. Daar zit volgens mij een grote schuldkwestie.
Zeker een punt om mee te nemen, maar daar zit niet de grootste schudkwestie. Die zit toch bij de personen die de raket hebben afgevuurd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:45 schreef Loekie1 het volgende:
Als het vliegtuig daar niet was overgevlogen, was het niet gebeurd. Daar zit volgens mij een grote schuldkwestie. Je kunt niet de hele aarde vrijmaken van nitwitten met raketten, je kunt wel zorgen dat je er niet boven vliegt. Boven Syrie wordt ook niet gevlogen.
ik schrijf mijn reactie op een foto opquote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zeg datje ze niet moet reflecteren op mensen ergens aan de andere kant van de wereld. Zinloos. Dom. Niet relevant.
Normaal leert men hun problemen op te lossenquote:
Hou dan je gejammer voor jezelf als je er geen reactie op wiltquote:
Dat komt door jouw rare perceptie van wat gestoord is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:48 schreef Loekie1 het volgende:
Volgens mij ben ik hier nog een van de weinigen die niet-gestoorde berichten plaatst.
ik zeg nergens dat ik er wel of geen reactie op wilquote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hou dan je gejammer voor jezelf als je er geen reactie op wilt
ik heb er geen last van, jij blijkbaar welquote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Normaal leert men hun problemen op te lossen
Dat vliegtuig deed niets verkeerds. Een paar maatschappijen vlogen om dat gebied heen, maar veel deden hetzelfde als Malaysian Airlines. Achteraf is het makkelijk lullen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:45 schreef Loekie1 het volgende:
Als het vliegtuig daar niet was overgevlogen, was het niet gebeurd. Daar zit volgens mij een grote schuldkwestie. Je kunt niet de hele aarde vrijmaken van nitwitten met raketten, je kunt wel zorgen dat je er niet boven vliegt. Boven Syrie wordt ook niet gevlogen.
Begin je weer? Ik begin mij af te vragen of je een troll bent, of gewoon niet zo slim.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:45 schreef Loekie1 het volgende:
Heb ik me ook wel eens afgevraagd in dat draadje over het verdwenen vliegtuig: of teveel fantasie, of gewoon niet zo slim.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:56 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
Begin je weer? Ik begin mij af te vragen of je een troll bent, of gewoon niet zo slim.
Crashed MH17 flight 'was 300 miles off typical course'quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat vliegtuig deed niets verkeerds. Een paar maatschappijen vlogen om dat gebied heen, maar veel deden hetzelfde als Malaysian Airlines. Achteraf is het makkelijk lullen.
Sodemieter op, idioot. Ik begin het nu zat te worden. Ga je schooljuf jennen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:56 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
Begin je weer? Ik begin mij af te vragen of je een troll bent, of gewoon niet zo slim.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, wat daar gebeurd inschatten zonder te weten wat daarvoor of daarna gebeurde.
Begreep dat deze man het aapje liet zien, het daarna teruglegde en toen een kruis sloeg.
Zeikwijf.. ga ff ergens anders zeuren.. dit is een nieuws topicquote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:52 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik zeg nergens dat ik er wel of geen reactie op wil
ik vraag niet of je je mond wil houden
reageer wat je niet laten kan, dat zou voor jou net zo zinloze energie zijn, maar dat is jou probleem
Zoiets heet victim-blaming. Je betoog had, uiteraard, moeten zijn; als de bediener van de raket niet de bewuste keuze gemaakt had om die raket af te vuren, dan was dit niet gebeurd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:45 schreef Loekie1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |