Nee, omdat hij de verkeerde gedood heeft. Opzettelijk doden is nooit een ongeluk, of zie jij die 298 slachtoffers als een soort collateral damage?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:56 schreef Parlay het volgende:
[..]
En hem zelf ter dood veroordelen omdat hij iemand gedood heeft.
Onzin. Laat Kasparov maar terugkeren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Politici aanhangen lijkt me zelfmoord, maar Poetin is voor Rusland zeer zeker de juiste man.
Die foto zie ik niet?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Die ene chick hield haar poes in ieder geval wel goed bij. Dus dat is goed om te weten.
'Ladies and Gentlemen — We Got Him!'quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:56 schreef TLC het volgende:
Russische seperatisten veroveren knuffelaapje van kind
Wat een helden
Barack Hussein Obama als knuffelaap afschilderen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:04 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
'Ladies and Gentlemen — We Got Him!'
hebben ze dan zelf geen kinderen vraag ik me afquote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:56 schreef TLC het volgende:
Russische seperatisten veroveren knuffelaapje van kind
[ afbeelding ]
Wat een helden
zou me niks verbazen als iemand dat aapje zelf mee naar huis neemt 'hey kijk eens wat papa voor je meegebracht heeft'quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hebben ze dan zelf geen kinderen vraag ik me af
Het is lomp maar geen overwinningstroffee oid.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, wat daar gebeurd inschatten zonder te weten wat daarvoor of daarna gebeurde.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch, ik ben tegen de doodstraf,niemand heeft het recht een ander te doden. Een rechter niet, een beul niet, niemand. Dan ben je net zo erg als de moordenaar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, omdat hij de verkeerde gedood heeft. Opzettelijk doden is nooit een ongeluk, of zie jij die 298 slachtoffers als een soort collateral damage?
dan nog, mijn gedachten gaan verder, een kind dat het vasthad op.moment dat de ramp gebeurden, een kind wat nu dood isquote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het is lomp maar geen overwinningstroffee oid.
Doen ze volgens het nieuws iig met creditcards. En die gebruiken ze ook..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:10 schreef TLC het volgende:
[..]
zou me niks verbazen als iemand dat aapje zelf mee naar huis neemt 'hey kijk eens wat papa voor je meegebracht heeft'
Dat ben ik fundamenteel met je oneens, maar daar loopt al een topic over.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:12 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch, ik ben tegen de doodstraf,niemand heeft het recht een ander te doden. Een rechter niet, een beul niet, niemand. Dan ben je net zo erg als de moordenaar.
Volgens mij is de luchtstroom vrij behoorlijk als je een val van kilometers naar beneden maakt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:12 schreef b_engeltje het volgende:
veel lichamen worden naakt gevonden, maar zijn nog intact..
tshirt broek ondergoed sokken schoenen
ik kan me bij brand voorstellen dat het weg is, maar dan zou het lichaam toch ook verbrand zijn of tonen?
je kan het toch aanwijzen, en dan het kruis slaan,.je hoeft het toch niet op die manier omhoog te houdenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, wat daar gebeurd inschatten zonder te weten wat daarvoor of daarna gebeurde.
Begreep dat deze man het aapje liet zien, het daarna teruglegde en toen een kruis sloeg.
Mooi dat ie met zijn smoelwerk op internet staat, ik hoop dat de betrokkenen hem van deze planeet af knallen met zijn militaire pakkiequote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:04 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
'Ladies and Gentlemen — We Got Him!'
Nou, fantastisch, jij en zo'n beetje iedereen met jouquote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat ben ik fundamenteel met je oneens, maar daar loopt al een topic over.
en als je(hij/hun) zo meelevend bent, laat dan de hulpverleners/onderzoekers erbijquote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
je kan het toch aanwijzen, en dan het kruis slaan,.je hoeft het toch niet op die manier omhoog te houden
Ja was in de war met een ander open venster. Was ook van liveleak.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die foto zie ik niet?
Wel prachtige ingetogen serie overigens.
Wil je een zakdoek?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
je kan het toch aanwijzen, en dan het kruis slaan,.je hoeft het toch niet op die manier omhoog te houden
Ik zag er net nog een zitten in de zak van dat dode meisje van 8. WIl je hem even pakken ?quote:
Het zou je kind maar zijn, hoop dat jullie zoiets bespaard blijftquote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:30 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Ik zag er net nog een zitten in de zak van dat dode meisje van 8. WIl je hem even pakken ?
Kap nou eens met je eigen waardes, cultuur en gebruiken op mensen aan de andere kant van het continent of de wereld te reflecteren man. Zo zinloos dit.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |