dan zou zon domme knopjes drukker allang asn de hoogste boom bekend gemaakt zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weet je niet, zeker niet in het zooitje dat de Oost-Oekraine is op het moment.
Voor hetzelfde geld was het een of andere Sergey die zijn net aangekochte/gejatte (ik neem niet aan dat de bonnetjes bewaard zijn) luchtafweer "testte" op een burgervliegtuig bomvol vakantiegangers.
Seperatisten handelen in opdracht van Rusland?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat is ook niet fair, jij wilt de schuld afschuiven op iemand die handel in opdracht van iemand...
Nu wordt ie mooi, jij die mij beschuldigt van "schuld afschuiven".quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat is ook niet fair, jij wilt de schuld afschuiven op iemand die handel in opdracht van iemand...
dat zeg ik niet, die hebben neem ik aan ook een leider, iemand die het voor het zeggen heeft, en dingen regeldquote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Seperatisten handelen in opdracht van Rusland?![]()
Je betreedt nu wel link grondgebied. Aangezien Rusland wel nadrukkelijk met inmengingspolitiek bezig is. Al honderden jaren overigens.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Annexatie is iets heel anders. Oekraine is altijd een verdeeld land geweest. De Krimbewoners voelen zich meer Rus dan Oekrainer, wie zijn wij dan om hen hun democratisch verworven afscheiding te ontzeggen?
hij die vuurt is 1 vinger aan de knop, niet 10,.niet 100quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nu wordt ie mooi, jij die mij beschuldigt van "schuld afschuiven".
Jij bent nog in staat de verffabrikant de schuld te geven omdat het vliegtuig niet de juiste kleuren had.
Hij die vuurt (en dus niet controleer of het doel wel het juiste is) is schuldig.
Als je werkelijk vindt dat ik niet over SBS6campingtokkies mag beginnen, moet je de aanleiding ook niet geven.quote:
Niet helemaal correct. Het is degene die de order uitlevert. Degene die op de knop drukt heeft de verplichting deze uit te voeren. Je kan een beul ook niet beschuldigen van het uitvoeren van de doodstraf.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent nog in staat de verffabrikant de schuld te geven omdat het vliegtuig niet de juiste kleuren had.
Hij die vuurt (en dus niet controleer of het doel wel het juiste is) is schuldig.
Het is te hopen dat dat gebeurt en zo niet dan zal er wel iemand ge-offerd worden. Niemand wil een escalatie in Oekraine.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dan zou zon domme knopjes drukker allang asn de hoogste boom bekend gemaakt zijn
*hij was een beetje dom* sorry ...?
jij denkt aan zon grote rode knop met fire?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hij die vuurt is 1 vinger aan de knop, niet 10,.niet 100
dus 1 individu
blazend, of nee ik druk op knopjes, uit eigen vrije wil overigens, niet uit opdracht, dus geheel zelf verantwoordelijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je werkelijk vindt dat ik niet over SBS6campingtokkies mag beginnen, moet je de aanleiding ook niet geven.
Echt, hoe krijg je "hij regeld" uit je toetsenbord?
Jawelquote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet helemaal correct. Het is degene die de order uitlevert. Degene die op de knop drukt heeft de verplichting deze uit te voeren. Je kan een beul ook niet beschuldigen van het uitvoeren van de doodstraf.
Nee, eerder de Duinkerkers die zich bij Nederland willen voegen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Je betreedt nu wel link grondgebied. Aangezien Rusland wel nadrukkelijk met inmengingspolitiek bezig is. Al honderden jaren overigens.
Goed vergelijk blijft dat de Marokkanen of Turken in rotterdam straks een eigen staat uitroepen omdat ze meer Turk dan Nederlander zijn.
Rotterdam bestaat ook voor meer dan 50% uit allochtonen, zullen we het dan ook maar Suriname noemen oid?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Annexatie is iets heel anders. Oekraine is altijd een verdeeld land geweest. De Krimbewoners voelen zich meer Rus dan Oekrainer, wie zijn wij dan om hen hun democratisch verworven afscheiding te ontzeggen?
indirect wel , of ouderwets aan het lontje...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
jij denkt aan zon grote rode knop met fire?
Nee, wel kan je hem verwijtbaar gedrag aanrekenen als blijkt dat de ter dood gebrachte geen man van 43 maar een vrouw van 86 blijkt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:50 schreef Dven het volgende:
Je kan een beul ook niet beschuldigen van het uitvoeren van de doodstraf.
Hij die de situatie creëert waardoor de incompetente idioot bij het gevaarlijke wapen kan komen en het zelfs kan afvuren lijkt mij overigens wel degelijk ietwat medeschuldigquote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die ene chick hield haar poes in ieder geval wel goed bij. Dus dat is goed om te weten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 05:11 schreef IR1907 het volgende:
Heftige beelden van gevallen lijken
http://lightbox.time.com/(...)h-jerome-sessini/#14
voor het "knopje" zijn wel een man of 10 nodig minstensquote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:53 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
indirect wel , of ouderwets aan het lontje...
er is altijd een eindverantwoordelijke
maar ik.ben er van overtuigd dat alle betrokkenen *van het knopje* handelen in opdracht van een hogere macht een leider
En hem zelf ter dood veroordelen omdat hij iemand gedood heeft.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, wel kan je hem verwijtbaar gedrag aanrekenen als blijkt dat de ter dood gebrachte geen man van 43 maar een vrouw van 86 blijkt.
ziek!!!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Die ene chick hield haar poes in ieder geval wel goed bij. Dus dat is goed om te weten.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 07:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Die ene chick hield haar poes in ieder geval wel goed bij. Dus dat is goed om te weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |