waarom mag ik MIJN eigen waardes en normen en respectvormen niet noemen? geef mij is 1 goede reden?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Kap nou eens met je eigen waardes, cultuur en gebruiken op mensen aan de andere kant van het continent of de wereld te reflecteren man. Zo zinloos dit.
Ik zeg datje ze niet moet reflecteren op mensen ergens aan de andere kant van de wereld. Zinloos. Dom. Niet relevant.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
waarom mag ik MIJN eigen waardes en normen en respectvormen niet noemen? geef mij is 1 goede reden?
Volgens mij zit je gewoon te zwelgen in deze ellendequote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
waarom mag ik MIJN eigen waardes en normen en respectvormen niet noemen? geef mij is 1 goede reden?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:45 schreef Loekie1 het volgende:
Als het vliegtuig daar niet was overgevlogen, was het niet gebeurd. Daar zit volgens mij een grote schuldkwestie.
dat is dan toch mijn probleemquote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij zit je gewoon te zwelgen in deze ellende
Jij bent echt gestoord hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:45 schreef Loekie1 het volgende:
Als het vliegtuig daar niet was overgevlogen, was het niet gebeurd. Daar zit volgens mij een grote schuldkwestie.
Zeker een punt om mee te nemen, maar daar zit niet de grootste schudkwestie. Die zit toch bij de personen die de raket hebben afgevuurd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:45 schreef Loekie1 het volgende:
Als het vliegtuig daar niet was overgevlogen, was het niet gebeurd. Daar zit volgens mij een grote schuldkwestie. Je kunt niet de hele aarde vrijmaken van nitwitten met raketten, je kunt wel zorgen dat je er niet boven vliegt. Boven Syrie wordt ook niet gevlogen.
ik schrijf mijn reactie op een foto opquote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zeg datje ze niet moet reflecteren op mensen ergens aan de andere kant van de wereld. Zinloos. Dom. Niet relevant.
Normaal leert men hun problemen op te lossenquote:
Hou dan je gejammer voor jezelf als je er geen reactie op wiltquote:
Dat komt door jouw rare perceptie van wat gestoord is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:48 schreef Loekie1 het volgende:
Volgens mij ben ik hier nog een van de weinigen die niet-gestoorde berichten plaatst.
ik zeg nergens dat ik er wel of geen reactie op wilquote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hou dan je gejammer voor jezelf als je er geen reactie op wilt
ik heb er geen last van, jij blijkbaar welquote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Normaal leert men hun problemen op te lossen
Dat vliegtuig deed niets verkeerds. Een paar maatschappijen vlogen om dat gebied heen, maar veel deden hetzelfde als Malaysian Airlines. Achteraf is het makkelijk lullen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:45 schreef Loekie1 het volgende:
Als het vliegtuig daar niet was overgevlogen, was het niet gebeurd. Daar zit volgens mij een grote schuldkwestie. Je kunt niet de hele aarde vrijmaken van nitwitten met raketten, je kunt wel zorgen dat je er niet boven vliegt. Boven Syrie wordt ook niet gevlogen.
Begin je weer? Ik begin mij af te vragen of je een troll bent, of gewoon niet zo slim.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:45 schreef Loekie1 het volgende:
Heb ik me ook wel eens afgevraagd in dat draadje over het verdwenen vliegtuig: of teveel fantasie, of gewoon niet zo slim.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:56 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
Begin je weer? Ik begin mij af te vragen of je een troll bent, of gewoon niet zo slim.
Crashed MH17 flight 'was 300 miles off typical course'quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat vliegtuig deed niets verkeerds. Een paar maatschappijen vlogen om dat gebied heen, maar veel deden hetzelfde als Malaysian Airlines. Achteraf is het makkelijk lullen.
Sodemieter op, idioot. Ik begin het nu zat te worden. Ga je schooljuf jennen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:56 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
Begin je weer? Ik begin mij af te vragen of je een troll bent, of gewoon niet zo slim.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, wat daar gebeurd inschatten zonder te weten wat daarvoor of daarna gebeurde.
Begreep dat deze man het aapje liet zien, het daarna teruglegde en toen een kruis sloeg.
Zeikwijf.. ga ff ergens anders zeuren.. dit is een nieuws topicquote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:52 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik zeg nergens dat ik er wel of geen reactie op wil
ik vraag niet of je je mond wil houden
reageer wat je niet laten kan, dat zou voor jou net zo zinloze energie zijn, maar dat is jou probleem
Zoiets heet victim-blaming. Je betoog had, uiteraard, moeten zijn; als de bediener van de raket niet de bewuste keuze gemaakt had om die raket af te vuren, dan was dit niet gebeurd.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 08:45 schreef Loekie1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |