Mwa, is een het een kwestie van geen historisch besef hebben of een kwestie van, er zijn oorlogen bij mindere dingen ontstaan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan heb je echt geen historisch besef.
Ik kan wel 100 verschillen opnoemen tussen de periode van net voor de 2e WW en de situatie nu.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:18 schreef Confetti het volgende:
De trigger tot WW3 zal natuurlijk ook niet een spectaculair incident zijn maar iets relatief kleins, zoals bij Ferdinand.
Maar dat zal niet deze ramp zijn..
De trigger zal iets zijn waar de mensheid geen invloed op heeft, maar dan is het al te laatquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:18 schreef Confetti het volgende:
De trigger tot WW3 zal natuurlijk ook niet een spectaculair incident zijn maar iets relatief kleins, zoals bij Ferdinand.
Die pingen ze toch zo met een paar drones op kilometers afstand.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:19 schreef Psy-freak het volgende:
zijn die zwarte dozen nou kwijt of niet?
Quincy is ze aan het uitwonen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:19 schreef Psy-freak het volgende:
Maar het is geen oorlog, weet ook niet waarom je er nu zo op blijft hameren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mwa, is een het een kwestie van geen historisch besef hebben of een kwestie van, er zijn oorlogen bij mindere dingen ontstaan?
Jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:13 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Ja, hij is opgestapt uit wroeging voor de slachtoffers en nabestaanden... Toch?
De inwoners van Rusland/Oekraine zijn knettergek wat dat betreft... Vrouwen die compleet uit hun dak gaan.. auto's met bijlen bewerken... en dan komen er bloemen.. sex.. en idioot lief doen...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd wie die bloemen in Kiev betaalt.
Wat een gelul man.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:20 schreef El_Matador het volgende:
WW3, dat kunnen de VS echt niet gebruiken, die hebben de hele wereld inmiddels tegen zich in het harnas gejaagd.
Rusland - Oekraine op het WK van 2018 denk ik. Kwartfinale. 0-1.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:18 schreef Confetti het volgende:
ff serieusquote:
Die zijn direct naar Moskou gestuurd, zei men gisteren. Ook belachelijk dat ze niet naar Amsterdam gingen natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:19 schreef Psy-freak het volgende:
Er zijn oorlogen om minder ontstaan. Maar altijd terwijl de verhoudingen compleet anders waren en ook terwijl oorlogen met compleet andere wapens werden gevoerd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mwa, is een het een kwestie van geen historisch besef hebben of een kwestie van, er zijn oorlogen bij mindere dingen ontstaan?
Jason Biggs stirs controversy over Malaysia Airlines tweettwitter:CNN twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 20:00:21Did you find Jason Biggs' tweet about #MH17 offensive? Here's his four-part apology: http://t.co/n3TRnj5ACE http://t.co/P6Ttz6TBGn reageer retweet
Ze gaan altijd naar het land waar het vliegtuig is neergestort.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die zijn direct naar Moskou gestuurd, zei men gisteren. Ook belachelijk dat ze niet naar Amsterdam gingen natuurlijk.
quote:
Dan heb je de VSAmerikaanse media niet gevolgd de afgelopen dagen (voor de ramp), men realiseert zich dondersgoed dat hun hegemonie tanende is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:20 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Wat een gelul man.
De VS hebben het grootste en meest machtige alliantiesysteem ter wereld.
Russische en Oekrainse ploegen mogen al niet meer tegen elkaar spelen van de UEFA. Vanwege de onderlinge spanningen zijn alle onderlinge duels uitgesloten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Rusland - Oekraine op het WK van 2018 denk ik. Kwartfinale. 0-1.
greatquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Volgens mij 1 bij de Russen en de andere bij de rebellen.
Het zou wellicht helpen als je er een bron bij plaatste.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Russische en Oekrainse ploegen mogen al niet meer tegen elkaar spelen van de UEFA. Vanwege de onderlinge spanningen zijn alle onderlinge duels uitgesloten.
Maar de vorige keer dat ik dat poste werd het verwijderd.
Hameren?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar het is geen oorlog, weet ook niet waarom je er nu zo op blijft hameren.
Of zit je al met je raketje in de hand bij het idee?
De euro-biljetten die her en der verspreid liggen, zullen niet zo lang meer liggenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:20 schreef brojo het volgende:
De foto's van de gevonden bagage maken me zo verdrietig.
http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_t1
Wauw.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:22 schreef Ringo het volgende:
Die troep bivakmutsen daar, je wenst ze toch van harte een dood in de gaskamers toe.
Had ik netjes gedaan, werd direct verwijderd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het zou wellicht helpen als je er een bron bij plaatste.
Bron is UEFA zelf. Zal vast ergens een persbericht staan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan zeker gebeuren, maar meestal is dat iets waar je achteraf wat over kan zeggen. Rond de jaren '60 was die kans het grootst. Tegenwoordig heersen grote oorlogen alleen in kleine gebieden. Sprake van een wereldoorlog is er alleen als het een conflict betreft dat overal wel een politieke, sociale of economische invloed heeft.Die kans wordt juist minder door de globalisatie omdat een ieder steeds meer een meer afhankelijk is van elkaar maar ook sterker is door elkaar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:15 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die nooit denken dat WW3 gebeuren kan.
Klopt, Putin is geen domme vent, die trekt gewoon aan het langste end en dat weet hij donders goed.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan heb je de VSAmerikaanse media niet gevolgd de afgelopen dagen (voor de ramp), men realiseert zich dondersgoed dat hun hegemonie tanende is.
De onwil (thank god) om Obama te steunen in zijn oorlogszucht in Syrie was al een goed voorbeeld.
Was ook zo bij de loting voor de CL vanmorgen. Zenit en Kiev zaten bij elkaar in de pot maar mochten elkaar niet loten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weet niemand, Rusland wil ze niet hebbenquote:
De oorlog tussen Oekraïne en Rusland heeft tot dusver ook economische invloed op de hele wereld. Als (!) Rusland ook nog de gastoevoer naar West Europa gaat staken, wat ik niet onmogelijk acht op een bepaald punt, hebben we er nog meer last van.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:25 schreef Deckard het volgende:
[..]
Kan zeker gebeuren, maar meestal is dat iets waar je achteraf wat over kan zeggen. Rond de jaren '60 was die kans het grootst. Tegenwoordig heersen grote oorlogen alleen in kleine gebieden. Sprake van een wereldoorlog is er alleen als het een conflict betreft dat overal wel een politieke, sociale of economische invloed heeft.Die kans wordt juist minder door de globalisatie omdat een ieder steeds meer een meer afhankelijk is van elkaar maar ook sterker is door elkaar.
Op korte termijn misschien... maar het is nou niet echt handig voor de langere termijn...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, Putin is geen domme vent, die trekt gewoon aan het langste end en dat weet hij donders goed.
Daar zal Rusland zelf veel meer last van hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De oorlog tussen Oekraïne en Rusland heeft tot dusver ook economische invloed op de hele wereld. Als (!) Rusland ook nog de gastoevoer naar West Europa gaat staken, wat ik niet onmogelijk acht op een bepaald punt, hebben we er nog meer last van.
Daar heeft Rusland meer last van dan wij. Zou een hele onderbouwing geven maar zit op mijn werkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De oorlog tussen Oekraïne en Rusland heeft tot dusver ook economische invloed op de hele wereld. Als (!) Rusland ook nog de gastoevoer naar West Europa gaat staken, wat ik niet onmogelijk acht op een bepaald punt, hebben we er nog meer last van.
Nu is het nog geen wereldoorlog, maar ik zie dat echt niet zo ver weg als andere mensen.
Dat bedacht ik me gisteren ook: op sommige vlakken is er nooit iets veranderd sinds de KO.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:18 schreef JimmyJames het volgende:
De betrekkingen met Rusland zijn waarschijnlijk op het laagste punt sinds het einde van de K-O. Maar de onderlinge spanningen zijn bij lange na niet zo groot als bijv tijdens de Cubacrisis.
Rusland heeft de EU hard nodig voor de gaseuro's. Zonder dat geld is het land zo failliet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu is het nog geen wereldoorlog, maar ik zie dat echt niet zo ver weg als andere mensen.
Ah oke. Nouja, zover reikt mijn kennis daar niet van, dus ik geloof je op je woordquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Daar heeft Rusland meer last van dan wij. Zou een hele onderbouwing geven maar zit op mijn werk
quote:
China heeft er geen last van, Amerika kan nog wel een tijdje door met hun eigen spul Alleen Europa ligt dan te creperen. Vergeet niet dat Rusland zichzelf daarmee ook in de vingers snijdt als ze dat doen. Het is niet alsof dat land nou zo zelfvoorzienend is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:
Dat, én als we (het westen + Z-Korea en Japan) bereid zijn exportverlies te accepteren, verliest Rusland alle nodigde goederen en producten om een samenleving staande te houden in deze eeuw, op dat na wat China of een India (onafhankelijk van westerse bedrijven) kunnen produceren. Dat is waarom het Westen wel sancties kan opleggen aan Russische bedrijven maar Rusland het nimmer zal aandurven westerse bedrijven te sanctioneren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:29 schreef PirE het volgende:
Rusland heeft de EU hard nodig voor de gaseuro's. Zonder dat geld is het land zo failliet.
oud nieuws.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
UEFA verbiedt wedstrijden tussen Russische en Oekraïnse clubs
De Europese voetbalfederatie UEFA heeft donderdag een opvallende beslissing genomen naar aanleiding van de gespannen politieke situatie tussen Oekraïne en Rusland. In de komende Europa League- en Champions League-editie zullen clubs uit beide landen namelijk niet tegen mekaar uitgeloot worden.
Het risico bestaat zo bijvoorbeeld dat het Russische Zenit St.-Petersburg en het Oekraïnse Dnipropetrovsk mekaar zouden loten in de derde voorronde van de Champions League, maar daar zal de UEFA dus een stokje voor steken.
Hetzelfde geldt voor de Europa League. Daarin verdedigen FC Zorya (vanaf tweede voorronde), Chernomorets Odessa (derde voorronde), Metalist Charkov (barrages) en Dinamo Kiev (poulefase) de Oekraïnse eer. Krasnodar (tweede voorronde), Dynamo Moskou (derde voorronde), Rostov (barrages) en Lokomotiv Moskou (barrages) strijden dan weer onder Russische vlag.
Wedstrijden zullen wel tegen andere tegenstanders mogen plaatsvinden in de Oekraïnse steden Odessa en Dnipropetrovsk. Hetzelfde geldt voor Kiev en Lviv. Vrijdag wordt er vanaf 12 uur in het Zwitserse Nyon geloot voor de Champions League- en Europa League-voorrondes.
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140717_01182818
Hoeven ze ook niet. Die hebben er ook geen interesse in.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:32 schreef Ringo het volgende:
Vergeet China niet, als grote derde macht die nog altijd geen partij wil kiezen.
Brave New Worldquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:33 schreef Loekie1 het volgende:
De NOS blijft maar hameren op de schuld van de Russen, terwijl het bij dit soort aanslagen vaak iets ingewikkelder zit. Heeft Oekraine het luchtruim expres vrijgegeven, hopende op een ramp als deze waarbij Rusland de zwarte piet krijgt toegeschoven? Zo nee, waarom zegt de Oekraiense president niet dat het luchtruim beter gesloten had kunnen worden?
Je beseft wel dat niet Oekraïne, maar de ICAO het luchtruim veilig heeft verklaard, toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:33 schreef Loekie1 het volgende:
De NOS blijft maar hameren op de schuld van de Russen, terwijl het bij dit soort aanslagen vaak iets ingewikkelder zit. Heeft Oekraine het luchtruim expres vrijgegeven, hopende op een ramp als deze waarbij Rusland de zwarte piet krijgt toegeschoven? Zo nee, waarom zegt de Oekraiense president niet dat het luchtruim beter gesloten had kunnen worden?
Ieder land bepaalt zelf of het zijn luchtruim afsluit of niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:34 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
Je beseft wel dat niet Oekraïne, maar de ICAO het luchtruim veilig heeft verklaard, toch?
Je hoeft dat niet eens lang vol te houden. Als de grote olie en gasbazen in Rusland flink geknepen worden is Poetin zo verdwenen en komt er een andere pipo voor in de plaats.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat, én als we (het westen + Z-Korea en Japan) bereid zijn exportverlies te accepteren, verliest Rusland alle nodigde goederen en producten om een samenleving staande te houden in deze eeuw, op dat na wat China of een India (onafhankelijk van westerse bedrijven) kunnen produceren. Dat is waarom het Westen wel sancties kan opleggen aan Russische bedrijven maar Rusland het nimmer zal aandurven westerse bedrijven te sanctioneren.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:33 schreef Loekie1 het volgende:
De NOS blijft maar hameren op de schuld van de Russen, terwijl het bij dit soort aanslagen vaak iets ingewikkelder zit. Heeft Oekraine het luchtruim expres vrijgegeven, hopende op een ramp als deze waarbij Rusland de zwarte piet krijgt toegeschoven? Zo nee, waarom zegt de Oekraiense president niet dat het luchtruim beter gesloten had kunnen worden? Waarom dachten de rebellen dat er geen burgervliegtuigen overkwamen? Misschien voorgelogen door Oekraine?
Het zijn Russische wapens... dat is Putin aan te rekenen.. linksom of rechtsom...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:33 schreef Loekie1 het volgende:
De NOS blijft maar hameren op de schuld van de Russen, terwijl het bij dit soort aanslagen vaak iets ingewikkelder zit. Heeft Oekraine het luchtruim expres vrijgegeven, hopende op een ramp als deze waarbij Rusland de zwarte piet krijgt toegeschoven? Zo nee, waarom zegt de Oekraiense president niet dat het luchtruim beter gesloten had kunnen worden? Waarom dachten de rebellen dat er geen burgervliegtuigen overkwamen? Misschien voorgelogen door Oekraine?
twitter:cyclopsee twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 20:33:58Can't blame them. "@WSJ: Tensions rose in Amsterdam airport as passengers hesitated to board a flight to KL: http://t.co/bCUMfXiDUt #MH17" reageer retweet
Mwah Poetin lijkt me niet bepaald een marionet die wordt aangestuurd door de grote olie en gasbazen. Het is eerder andersom.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je hoeft dat niet eens lang vol te houden. Als de grote olie en gasbazen in Rusland flink geknepen worden is Poetin zo verdwenen en komt er een andere pipo voor in de plaats.
Hoe vaak ben jij in precies dezelfde situatie geweest?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:37 schreef Charismatisch het volgende:
twitter:cyclopsee twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 20:33:58Can't blame them. "@WSJ: Tensions rose in Amsterdam airport as passengers hesitated to board a flight to KL: http://t.co/bCUMfXiDUt #MH17" reageer retweet
Ik zie nu al dat het een nutteloze discussie wordt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:35 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ieder land bepaalt zelf of het zijn luchtruim afsluit of niet.
Gisteren resulteerde semi-grappige comments in een mogelijke ban maar deze persoon mag wel gewoon de hele dag dit topic vol-trollen, goed bezigquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:33 schreef Loekie1 het volgende:
Wat is daar lachwekkend aan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:37 schreef Charismatisch het volgende:
Ik was al nerveus toen ik in een A330 moest vliegen (tussen Zuid Amerika en Europa) drie dagen na de Air France crash. Ik heb nooit overwogen niet te gaan maar dit soort dingen doen gekke dingen met je vertrouwen in de luchtvaart, als je zelf op dat moment moet vliegen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat is daar lachwekkend aan?
Ik zou ook niet aan boord gegaan zijn.
twitter:zbig twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 20:27:34Those responsible for the airline attack should be tried before the International Criminal Court and their sponsor should pay the victims. reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was al nerveus toen ik in een A330 moest vliegen (tussen Zuid Amerika en Europa) drie dagen na de Air France crash. Ik heb nooit overwogen niet te gaan maar dit soort dingen doen gekke dingen met je vertrouwen in de luchtvaart, als je zelf op dat moment moet vliegen.
Het is wel triest als je wel naar Schiphol gaat maar pas bij het boarden moeilijk gaat doen. Cancel dan je ticket en ga niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat is daar lachwekkend aan?
Ik zou ook niet aan boord gegaan zijn.
Niemand deed moeilijk in het filmpje toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:40 schreef twiFight het volgende:
[..]
Het is wel triest als je wel naar Schiphol gaat maar pas bij het boarden moeilijk gaat doen. Cancel dan je ticket en ga niet.
Vooralsnog heb ik evenveel bewijs gezien dat het de pro-russische seperatisten waren als dat het schlagerzingende roze vliegende spaghettimonsters waren. In beide gevallen compleet helemaal niets.quote:
Nee, toen viel ik niet van de trap, mijn vlucht ging prima en ik ben veilig thuis aangekomen.quote:
Ik heb genoten van elke vlucht die ik gemaakt heb. Maar als ik in dezelfde vlucht zou moeten stappen, dan worden dat angstige uurtjes. En vakantie is er om te ontspannen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was al nerveus toen ik in een A330 moest vliegen (tussen Zuid Amerika en Europa) drie dagen na de Air France crash. Ik heb nooit overwogen niet te gaan maar dit soort dingen doen gekke dingen met je vertrouwen in de luchtvaart, als je zelf op dat moment moet vliegen.
Dat is echt een hele enge manquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:40 schreef JimmyJames het volgende:
Zbigniew Brzezinski (nationale veiligheidsadviseur onder carter en nog altijd invloedrijk in die kringen):twitter:zbig twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 20:27:34Those responsible for the airline attack should be tried before the International Criminal Court and their sponsor should pay the victims. reageer retweet
Meeste mensen worden dan pas echt nerveus, en als je toch al lichte (laat staan zware) vliegangst hebt, komen dit soort impulsen niet zo goed uit.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:40 schreef twiFight het volgende:
[..]
Het is wel triest als je wel naar Schiphol gaat maar pas bij het boarden moeilijk gaat doen. Cancel dan je ticket en ga niet.
Zo is datquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb genoten van elke vlucht die ik gemaakt heb. Maar als ik in dezelfde vlucht zou moeten stappen, dan worden dat angstige uurtjes. En vakantie is er om te ontspannen.
Ja, is goed.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:43 schreef LelijKnap het volgende:
Ah het gaat hier weer over individuen ongerelateerd aan de situatie. Ben later weer terug.
Omdat je daar nerveus van word...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, toen viel ik niet van de trap, mijn vlucht ging prima en ik ben veilig thuis aangekomen.
Wil je even uitleggen waar je huillach vandaan komt?
offtopic en dom.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:44 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Omdat je daar nerveus van word...
Hoeveel auto ongelukken zijn er ieder kwartier in NL?
Oh help ik word nerveus...![]()
(maar dit is een beetje offtopic geloof ik..)
Ik probeer je niet belachelijk te maken hoor, maar stap je dan ook dagenlang niet in de auto als er een kettingbotsing is geweest of een spookrijder die op een auto met gezin klapt? Ik vind het altijd heel bijzonder hoe mensen bij een vliegtuigcrash panisch zijn, maar bij tien- of honderdvoudige aantallen doden bij andere verkeersvormen er niet eens bij nadenken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, toen viel ik niet van de trap, mijn vlucht ging prima en ik ben veilig thuis aangekomen.
Wil je even uitleggen waar je huillach vandaan komt?
Doe normaal man.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:44 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh, sorry, de volgende keer zal ik mijn nervositeit onderdrukken zodat de edele heer Snowballed zijn energie niet hoeft te verspillen aan cynische opmerkingen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:44 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dank je dat wist ik niet.. doei...quote:
Het is niet rationeel inderdaad, maar ik snap het wel. Een auto bestuur je meestal zelf, een vliegtuig niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:45 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik probeer je niet belachelijk te maken hoor, maar stap je dan ook dagenlang niet in de auto als er een kettingbotsing is geweest of een spookrijder die op een auto met gezin klapt? Ik vind het altijd heel bijzonder hoe mensen bij een vliegtuigcrash panisch zijn, maar bij tien- of honderdvoudige aantallen doden bij andere verkeersvormen er niet eens bij nadenken.
Dit dus...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:45 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik probeer je niet belachelijk te maken hoor, maar stap je dan ook dagenlang niet in de auto als er een kettingbotsing is geweest of een spookrijder die op een auto met gezin klapt? Ik vind het altijd heel bijzonder hoe mensen bij een vliegtuigcrash panisch zijn, maar bij tien- of honderdvoudige aantallen doden bij andere verkeersvormen er niet eens bij nadenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |