Russische en Oekrainse ploegen mogen al niet meer tegen elkaar spelen van de UEFA. Vanwege de onderlinge spanningen zijn alle onderlinge duels uitgesloten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Rusland - Oekraine op het WK van 2018 denk ik. Kwartfinale. 0-1.
greatquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Volgens mij 1 bij de Russen en de andere bij de rebellen.
Het zou wellicht helpen als je er een bron bij plaatste.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Russische en Oekrainse ploegen mogen al niet meer tegen elkaar spelen van de UEFA. Vanwege de onderlinge spanningen zijn alle onderlinge duels uitgesloten.
Maar de vorige keer dat ik dat poste werd het verwijderd.
Hameren?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar het is geen oorlog, weet ook niet waarom je er nu zo op blijft hameren.
Of zit je al met je raketje in de hand bij het idee?
De euro-biljetten die her en der verspreid liggen, zullen niet zo lang meer liggenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:20 schreef brojo het volgende:
De foto's van de gevonden bagage maken me zo verdrietig.
http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_t1
Wauw.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:22 schreef Ringo het volgende:
Die troep bivakmutsen daar, je wenst ze toch van harte een dood in de gaskamers toe.
Had ik netjes gedaan, werd direct verwijderd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het zou wellicht helpen als je er een bron bij plaatste.
Bron is UEFA zelf. Zal vast ergens een persbericht staan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan zeker gebeuren, maar meestal is dat iets waar je achteraf wat over kan zeggen. Rond de jaren '60 was die kans het grootst. Tegenwoordig heersen grote oorlogen alleen in kleine gebieden. Sprake van een wereldoorlog is er alleen als het een conflict betreft dat overal wel een politieke, sociale of economische invloed heeft.Die kans wordt juist minder door de globalisatie omdat een ieder steeds meer een meer afhankelijk is van elkaar maar ook sterker is door elkaar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:15 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die nooit denken dat WW3 gebeuren kan.
Klopt, Putin is geen domme vent, die trekt gewoon aan het langste end en dat weet hij donders goed.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan heb je de VSAmerikaanse media niet gevolgd de afgelopen dagen (voor de ramp), men realiseert zich dondersgoed dat hun hegemonie tanende is.
De onwil (thank god) om Obama te steunen in zijn oorlogszucht in Syrie was al een goed voorbeeld.
Was ook zo bij de loting voor de CL vanmorgen. Zenit en Kiev zaten bij elkaar in de pot maar mochten elkaar niet loten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weet niemand, Rusland wil ze niet hebbenquote:
De oorlog tussen Oekraïne en Rusland heeft tot dusver ook economische invloed op de hele wereld. Als (!) Rusland ook nog de gastoevoer naar West Europa gaat staken, wat ik niet onmogelijk acht op een bepaald punt, hebben we er nog meer last van.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:25 schreef Deckard het volgende:
[..]
Kan zeker gebeuren, maar meestal is dat iets waar je achteraf wat over kan zeggen. Rond de jaren '60 was die kans het grootst. Tegenwoordig heersen grote oorlogen alleen in kleine gebieden. Sprake van een wereldoorlog is er alleen als het een conflict betreft dat overal wel een politieke, sociale of economische invloed heeft.Die kans wordt juist minder door de globalisatie omdat een ieder steeds meer een meer afhankelijk is van elkaar maar ook sterker is door elkaar.
Op korte termijn misschien... maar het is nou niet echt handig voor de langere termijn...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, Putin is geen domme vent, die trekt gewoon aan het langste end en dat weet hij donders goed.
Daar zal Rusland zelf veel meer last van hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De oorlog tussen Oekraïne en Rusland heeft tot dusver ook economische invloed op de hele wereld. Als (!) Rusland ook nog de gastoevoer naar West Europa gaat staken, wat ik niet onmogelijk acht op een bepaald punt, hebben we er nog meer last van.
Daar heeft Rusland meer last van dan wij. Zou een hele onderbouwing geven maar zit op mijn werkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De oorlog tussen Oekraïne en Rusland heeft tot dusver ook economische invloed op de hele wereld. Als (!) Rusland ook nog de gastoevoer naar West Europa gaat staken, wat ik niet onmogelijk acht op een bepaald punt, hebben we er nog meer last van.
Nu is het nog geen wereldoorlog, maar ik zie dat echt niet zo ver weg als andere mensen.
Dat bedacht ik me gisteren ook: op sommige vlakken is er nooit iets veranderd sinds de KO.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:18 schreef JimmyJames het volgende:
De betrekkingen met Rusland zijn waarschijnlijk op het laagste punt sinds het einde van de K-O. Maar de onderlinge spanningen zijn bij lange na niet zo groot als bijv tijdens de Cubacrisis.
Rusland heeft de EU hard nodig voor de gaseuro's. Zonder dat geld is het land zo failliet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu is het nog geen wereldoorlog, maar ik zie dat echt niet zo ver weg als andere mensen.
Ah oke. Nouja, zover reikt mijn kennis daar niet van, dus ik geloof je op je woordquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Daar heeft Rusland meer last van dan wij. Zou een hele onderbouwing geven maar zit op mijn werk
quote:
China heeft er geen last van, Amerika kan nog wel een tijdje door met hun eigen spul Alleen Europa ligt dan te creperen. Vergeet niet dat Rusland zichzelf daarmee ook in de vingers snijdt als ze dat doen. Het is niet alsof dat land nou zo zelfvoorzienend is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |