Ik zie nu al dat het een nutteloze discussie wordt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:35 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ieder land bepaalt zelf of het zijn luchtruim afsluit of niet.
Gisteren resulteerde semi-grappige comments in een mogelijke ban maar deze persoon mag wel gewoon de hele dag dit topic vol-trollen, goed bezigquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:33 schreef Loekie1 het volgende:
De NOS blijft maar hameren op de schuld van de Russen, terwijl het bij dit soort aanslagen vaak iets ingewikkelder zit. Heeft Oekraine het luchtruim expres vrijgegeven, hopende op een ramp als deze waarbij Rusland de zwarte piet krijgt toegeschoven? Zo nee, waarom zegt de Oekraiense president niet dat het luchtruim beter gesloten had kunnen worden? Waarom dachten de rebellen dat er geen burgervliegtuigen overkwamen? Misschien voorgelogen door Oekraine?
Wat is daar lachwekkend aan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:37 schreef Charismatisch het volgende:
twitter:cyclopsee twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 20:33:58Can't blame them. "@WSJ: Tensions rose in Amsterdam airport as passengers hesitated to board a flight to KL: http://t.co/bCUMfXiDUt #MH17" reageer retweet
Ik was al nerveus toen ik in een A330 moest vliegen (tussen Zuid Amerika en Europa) drie dagen na de Air France crash. Ik heb nooit overwogen niet te gaan maar dit soort dingen doen gekke dingen met je vertrouwen in de luchtvaart, als je zelf op dat moment moet vliegen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat is daar lachwekkend aan?
Ik zou ook niet aan boord gegaan zijn.
twitter:zbig twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 20:27:34Those responsible for the airline attack should be tried before the International Criminal Court and their sponsor should pay the victims. reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was al nerveus toen ik in een A330 moest vliegen (tussen Zuid Amerika en Europa) drie dagen na de Air France crash. Ik heb nooit overwogen niet te gaan maar dit soort dingen doen gekke dingen met je vertrouwen in de luchtvaart, als je zelf op dat moment moet vliegen.
Het is wel triest als je wel naar Schiphol gaat maar pas bij het boarden moeilijk gaat doen. Cancel dan je ticket en ga niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat is daar lachwekkend aan?
Ik zou ook niet aan boord gegaan zijn.
Niemand deed moeilijk in het filmpje toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:40 schreef twiFight het volgende:
[..]
Het is wel triest als je wel naar Schiphol gaat maar pas bij het boarden moeilijk gaat doen. Cancel dan je ticket en ga niet.
Vooralsnog heb ik evenveel bewijs gezien dat het de pro-russische seperatisten waren als dat het schlagerzingende roze vliegende spaghettimonsters waren. In beide gevallen compleet helemaal niets.quote:
Nee, toen viel ik niet van de trap, mijn vlucht ging prima en ik ben veilig thuis aangekomen.quote:
Ik heb genoten van elke vlucht die ik gemaakt heb. Maar als ik in dezelfde vlucht zou moeten stappen, dan worden dat angstige uurtjes. En vakantie is er om te ontspannen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was al nerveus toen ik in een A330 moest vliegen (tussen Zuid Amerika en Europa) drie dagen na de Air France crash. Ik heb nooit overwogen niet te gaan maar dit soort dingen doen gekke dingen met je vertrouwen in de luchtvaart, als je zelf op dat moment moet vliegen.
Dat is echt een hele enge manquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:40 schreef JimmyJames het volgende:
Zbigniew Brzezinski (nationale veiligheidsadviseur onder carter en nog altijd invloedrijk in die kringen):twitter:zbig twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 20:27:34Those responsible for the airline attack should be tried before the International Criminal Court and their sponsor should pay the victims. reageer retweet
Meeste mensen worden dan pas echt nerveus, en als je toch al lichte (laat staan zware) vliegangst hebt, komen dit soort impulsen niet zo goed uit.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:40 schreef twiFight het volgende:
[..]
Het is wel triest als je wel naar Schiphol gaat maar pas bij het boarden moeilijk gaat doen. Cancel dan je ticket en ga niet.
Zo is datquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb genoten van elke vlucht die ik gemaakt heb. Maar als ik in dezelfde vlucht zou moeten stappen, dan worden dat angstige uurtjes. En vakantie is er om te ontspannen.
Ja, is goed.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:43 schreef LelijKnap het volgende:
Ah het gaat hier weer over individuen ongerelateerd aan de situatie. Ben later weer terug.
Omdat je daar nerveus van word...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, toen viel ik niet van de trap, mijn vlucht ging prima en ik ben veilig thuis aangekomen.
Wil je even uitleggen waar je huillach vandaan komt?
offtopic en dom.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:44 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Omdat je daar nerveus van word...
Hoeveel auto ongelukken zijn er ieder kwartier in NL?
Oh help ik word nerveus...![]()
(maar dit is een beetje offtopic geloof ik..)
Ik probeer je niet belachelijk te maken hoor, maar stap je dan ook dagenlang niet in de auto als er een kettingbotsing is geweest of een spookrijder die op een auto met gezin klapt? Ik vind het altijd heel bijzonder hoe mensen bij een vliegtuigcrash panisch zijn, maar bij tien- of honderdvoudige aantallen doden bij andere verkeersvormen er niet eens bij nadenken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, toen viel ik niet van de trap, mijn vlucht ging prima en ik ben veilig thuis aangekomen.
Wil je even uitleggen waar je huillach vandaan komt?
Doe normaal man.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:44 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh, sorry, de volgende keer zal ik mijn nervositeit onderdrukken zodat de edele heer Snowballed zijn energie niet hoeft te verspillen aan cynische opmerkingen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:44 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dank je dat wist ik niet.. doei...quote:
Het is niet rationeel inderdaad, maar ik snap het wel. Een auto bestuur je meestal zelf, een vliegtuig niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:45 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik probeer je niet belachelijk te maken hoor, maar stap je dan ook dagenlang niet in de auto als er een kettingbotsing is geweest of een spookrijder die op een auto met gezin klapt? Ik vind het altijd heel bijzonder hoe mensen bij een vliegtuigcrash panisch zijn, maar bij tien- of honderdvoudige aantallen doden bij andere verkeersvormen er niet eens bij nadenken.
Dit dus...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:45 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik probeer je niet belachelijk te maken hoor, maar stap je dan ook dagenlang niet in de auto als er een kettingbotsing is geweest of een spookrijder die op een auto met gezin klapt? Ik vind het altijd heel bijzonder hoe mensen bij een vliegtuigcrash panisch zijn, maar bij tien- of honderdvoudige aantallen doden bij andere verkeersvormen er niet eens bij nadenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |