Zul je van goede huizen moeten komen hoorquote:
Wederom, maak me gekquote:
hihiquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:25 schreef El_Thijs het volgende:
Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert
Ja. Mja er zijn ook mannen met een kleine penis die wel een vrouw weten te bevredigen. Het lag dus niet aan zijn lengte maar aan zijn "moves, dansende bewegingen in de vagina".quote:
Precies. Beetje roeren werkt soms al goedquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja. Mja er zijn ook mannen met een kleine penis die wel een vrouwe weten te bevredigen. Het lag dus niet aan zijn lengte maar aan zijn "moves, dansende bewegingen in de vagina".
Dat dus. Roereeeeen en nog eens roerenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies. Beetje roeren werkt soms al goed
* Crazy-M geeft theelepeltje aanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat dus. Roereeeeen en nog eens roeren![]()
![]()
Lepeltje, geef maar een hamer.quote:
vayayayquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja. Mja er zijn ook mannen met een kleine penis die wel een vrouw weten te bevredigen. Het lag dus niet aan zijn lengte maar aan zijn "moves, dansende bewegingen in de vagina".
Een man die goed is in bed weet hoe hij elke vagina kan roeren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:32 schreef zeefje het volgende:
Dan moet je wel een groot gapend gaat hebben wil je kunnen roeren hoor,
hoe de fuck wil je roeren, met je vingers ala maar met een pik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Een man die goed is in bed weet hoe hij elke vagina kan roeren.
Het gaat dan ook om wat er gebeurt na de penetratie, als hij goed van binnenin kan roeren, dan is dat pas penetreren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:34 schreef zeefje het volgende:
[..]
hoe de fuck wil je roeren, met je vingers ala maar met een pik.
Ik heb echt goede mannen gehad hoor, maar die roerde niet. Die penetreerden
Spijker en kop?quote:
Valt wel mee, ik wurm mijn tong er zo in.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:32 schreef zeefje het volgende:
Dan moet je wel een groot gapend gaat hebben wil je kunnen roeren hoor,
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Een man die goed is in bed weet hoe hij elke vagina kan roeren.
Zeefje houd van stoten, jij van roeren. Combinaties zijn ook leukquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om wat er gebeurt na de penetratie, als hij goed van binnenin kan roeren, dan is dat pas penetreren.
Thijs, pleasequote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
Valt wel mee, ik wurm mijn tong er zo in.
Denken dat jij denkt te weten waarvan ik houd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeefje houd van stoten, jij van roeren. Combinaties zijn ook leuk
Jij wil?quote:
Nee.quote:
Dan wel een multifunctionele:quote:
Getuige je posts kan ik een goede aanname maken ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Denken dat jij denk te weten waarvan ik houd.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:36 schreef xFriendx het volgende:
Je moet de soep net zo heet eten als ie wordt opgediend.
Liever niet, verbrand ik mn tongquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:36 schreef xFriendx het volgende:
"Gast, wat is er met je mond gebeurd?!"quote:
gatferquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om wat er gebeurt na de penetratie, als hij goed van binnenin kan roeren, dan is dat pas penetreren.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Getuige je posts kan ik een goede aanname maken ja.
Gifjes van jou en je lover helpen nietquote:
hoe roer je dan ?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeefje houd van stoten, jij van roeren. Combinaties zijn ook leuk
en tond is wat anders dan een pikikquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Spijker en kop?
[..]
Valt wel mee, ik wurm mijn tong er zo in.
[..]
ik sna da nooitquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:36 schreef xFriendx het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gifjes van jou en je lover helpen niet
Lang dik en hard toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Denken dat jij denkt te weten waarvan ik houd.
Succes in deze hittequote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:43 schreef zeefje het volgende:
Terwijl jullie nog even lekker doorkeuvelen over roeren in een gapend gat, vind ik het een mooi moment om even de kranten te lopen
Neem een flesje water meequote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:43 schreef zeefje het volgende:
Terwijl jullie nog even lekker doorkeuvelen over roeren in een gapend gat, vind ik het een mooi moment om even de kranten te lopen
dank meneer, wrs word ik weer uitgenodigd in het cafequote:
Succes, ik duik zo de zon weer even inquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:43 schreef zeefje het volgende:
Flesje bier ...quote:
van 2 toch nog wel ?quote:
quote:
Arme, jijquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:46 schreef kree het volgende:
Ik ben echt niet gemaakt voor deze temperaturen geloof ik.
Ik zit onder een parasol in de schaduw nu en ben niet van plan me te verplaatsen.
Ik vind het super tof.quote:
geen overbodige luxe, hier is het nu binnen 27 gradenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vind het super tof.Maar bon ik heb airco in mijn huisje.
sterktequote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
geen overbodige luxe, hier is het nu binnen 27 graden
Maar das filmquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:57 schreef complicate het volgende:
Romeo wist hoe hij Juliet moest hosselen![]()
[ afbeelding ]
¨Philippe wist hoe hij Mathilde moest hosselen.quote:
En de film was ruk.quote:
nie gekekenquote:
hadden voordeel beroemd te zijn, dus al zijn ze lelijk, komen ze toch wel aan een knappe persoonquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:00 schreef complicate het volgende:
Zijn hossel resultaat leverde dit op:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hadden voordeel beroemd te zijn, dus al zijn ze lelijk, komen ze toch wel aan een knappe persoon
Ik wist hetquote:
geen 1, want hebben allemaal de roem en geld achter zich staanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:12 schreef complicate het volgende:
Welke beroemdheden vinden jullie dan echt hosselbazen?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:12 schreef Crazy-M het volgende:
OMG:
http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen als het idee whahahahaha
quote:Beschrijving
Goede avond mooie dame,
Ik kwam jou vanmiddag (woensdag 16-07-2014 / +/- 17:10h) tegen in Mierlo op de rotonde.
Jij kwam vanuit Lierop de rotonde opgereden in een tracktor met aanhanger (case of cormick) met reclame van Elco. Toen jij de rotonde verliet en ik er opreed hadden we even oogcontact. Ik lachte je toe en je lachte vriendelijk terug. Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar je en zou graag nog eens van jou mooie lach genieten. Bij voorkeur zit je dan niet in de cabine..
Wie ik dan ben. Die jongeman die jou toelachte vanuit een donkere Mercedes.
Ben jij of ken jij deze dame? Stuur me (of laat ze me) een berichtje terug sturen.
Heb die ook wel eens, of iets soortgelijks, gezienquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:12 schreef Crazy-M het volgende:
OMG:
http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen als het idee whahahahaha
Ik zal jouw reactie niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
geen 1, want hebben allemaal de roem en geld achter zich staan
echt mooi tochquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb die ook wel eens, of iets soortgelijks, gezien
hahaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik zal jouw reactie niet serieus nemen.
Ja maar je doet alsof die mensen geen "zorgen" hebben in de liefde.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:16 schreef Crazy-M het volgende:
haha
maar is toch zo.
denk je dat een maxima en een alexander bij elkaar worden als hij geen prins was,
een wesley sneijder en een jolanthe, en ga zo maar door.
Maar dan iemand moet kiezen: angelina jolie, das dan een mooi vrouwke om naar te kijken
vraag me eigen echt af hoeveel liefdes er oprecht zijn in die wereld.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja maar je doet alsof die mensen geen "zorgen" hebben in de liefde.
Who cares!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vraag me eigen echt af hoeveel liefdes er oprecht zijn in die wereld.
Neem nu arjen robben en zn vriendin. Dat zag er zo echt uit en vergelijking met andere stellen
Oprechte liefde is dan ook niet afhankelijk van het al dan niet beroemd zijn, vind ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vraag me eigen echt af hoeveel liefdes er oprecht zijn in die wereld.
Neem nu arjen robben en zn vriendin. Dat zag er zo echt uit en vergelijking met andere stellen
I carequote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Who cares!
Zolang je zelf maar gelukkig bent
dat niet, maar daarom stel i kde vraag:quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Oprechte liefde is dan ook niet afhankelijk van het al dan niet beroemd zijn, vind ik.
Awel, dan stel jij toch hun liefde (standvastigheid) afhankelijk van hun beroemdheid en dat vind ik "fout".quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat niet, maar daarom stel i kde vraag:
hoeveel stelletjes zullen er nog samen zijn als ze niet beroemd waren ?
bij sommige relaties denk i kdat idd jah.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Awel, dan stel jij toch hun liefde (standvastigheid) afhankelijk van hun beroemdheid en dat vind ik "fout".
Yolanthe Arrogante.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij sommige relaties denk i kdat idd jah.
Ik zal niet zeggen dat het zo bij iedereen is, zoals mn eerder genoemde voorbeeld: Robben en zijn vrouw.
Maar bij ee nwesley en ee nyolanthe ... kan niet denken dat het oprecht is, maar kan aa nmij liggen
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yolanthe Arrogante.
Daar, ik heb gezegd.
Staat het in een dichte kast?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:22 schreef zeefje het volgende:
Mijn kamer is 32° Oh yes
Ik dacht even ergens aan; in mijn kast heb ik zalfjes liggen die niet blootgesteld mogen worden aan temperaturen hoger dan 25°. Doorgaans is dit geen probleem omdat mijn slaapkamer meestal 25- is. Nu al een paar dagen hoger denken jullie dat dit gevolgen heeft?
Ja achter deurtjesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Staat het in een dichte kast?
daar is het meestal koeler dan gewoon in de kamer
dan kan het wel eens goed gaan.quote:
ik tik de 28 aanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hier 26 graden nu in de woonkamer, buiten is het aanmerkelijk warmer.
Heerlijk!
Goedidee, zo ga ik vanavond slapenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik lig op bed met de ventilator recht op mij gericht... Goed te doen.
Nie goed voor gezondheid hequote:
ja bij mannen wel hequote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat kan zonder ventilator ook gebeuren, alhoewel dan niet alles stijf is
het zal wel aan hun liggen hihi.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij sommige relaties denk i kdat idd jah.
Ik zal niet zeggen dat het zo bij iedereen is, zoals mn eerder genoemde voorbeeld: Robben en zijn vrouw.
Maar bij ee nwesley en ee nyolanthe ... kan niet denken dat het oprecht is, maar kan aa nmij liggen
Iets doen wat niet goed is vooe de gezondheids is Nog altijd beter dan met 32° slapenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nie goed voor gezondheid he
\
maar ja, je moet wat
Stijfquote:
Klaargemaaktquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:11 schreef complicate het volgende:
[..]
het zal wel aan hun liggen hihi.![]()
maaree het is tijd om te gaan eten met buurmeisje.Heb me net klaargemaakt, we gaan bij de Grieken. Benieuwd hoe het gaat smaken, want veel honger.
Daar hebben er meer last van.quote:
Wat voor foto's precies?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar hebben er meer last van.
Iemand is me nu al een half uur aan het opgeilen met foto's via whatsapp.
En ik kan niet weg
dan zorg je maar dat je weg kanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar hebben er meer last van.
Iemand is me nu al een half uur aan het opgeilen met foto's via whatsapp.
En ik kan niet weg
ik denk dat het wel magquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal de pastoor vragen om de mis te verzetten
Vader van een vriendin van me.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:25 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik denk dat het wel mag.
Mag ik vragen wie er overleden is?
Heb je het er moeilijk mee of ga je voor die vriendin mee?quote:
Geil.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
tetten, en andere delen.
met begeleidende teksten
begeleide tekstenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
tetten, en andere delen.
met begeleidende teksten
voor die vriendin.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
Heb je het er moeilijk mee of ga je voor die vriendin mee?
Die laatste toevoeging lijkt mij overbodig, meestal zijn borsten toch wel als zodanig te herkennenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:28 schreef zeefje het volgende:
[..]
begeleide teksten
*stuurt foto van borsten * ; ''dit zijn mijn borsten'' ?
wat zijn dan begeleidende tekstenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die laatste toevoeging lijkt mij overbodig, meestal zijn borsten toch wel als zodanig te herkennen
'Deze mag je beroeren of wil je direct stoten?'quote:
roerenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
'Deze mag je beroeren of wil je direct stoten?'
Zoiets? Roeren kwam nog uitgebreid aan bod vandaag.
Ja zoietsquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
'Deze mag je beroeren of wil je direct stoten?'
Zoiets? Roeren kwam nog uitgebreid aan bod vandaag.
ik weet het niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zijn we nu hierheen verhuisd? Wat is deze?
Hi Jofuquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zijn we nu hierheen verhuisd? Wat is deze?
Seks? voor het huwelijk? nee bedanktquote:
dat bedoel ik. testritten zijn niet nodigquote:
jij wel jahquote:
Stiekem wel, ik verberg dat alleen goedquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja want je bent tof![]()
Sterkte met je moeder.!
Thxs! Het blijft raar om aan dat graf te staan en onbewust toch over wat dingen na te denken.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yats, komt goed jongen. Eerst volgende BBQ gaat er een Belg op.
En wat die oom betreft, die is onder een rollator gekomen. Tragisch.
[..]
Ik wel, zie boven.
Yeah right...quote:
Hey eviquote:
ik vind het ook nogalquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:23 schreef Fascination het volgende:
Nog steeds de sex sc dicht, he. Man man man.
zelfs de tv en radioprogrammering is aangepastquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:31 schreef Fascination het volgende:
Godsamme, elk programma op tv gaat over de vliegramp. Heb het nu wel gehad, hoor.
Dat krijg je he? Als tv verslaafdequote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:31 schreef Fascination het volgende:
Godsamme, elk programma op tv gaat over de vliegramp. Heb het nu wel gehad, hoor.
lauw bierquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijne is alleen nog niet goed afgekoeld
Ik drink geen bier, maar Pisang Ambon (niet het goedkope spul want dat heeft mn locale super uit de schappen gehaaldquote:
Hoe zou jij dat nu weten?quote:
Hoezo? Je bent toch een man? Ik heb geen zweet tussen mijn tetten btw.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:07 schreef AlterEg0 het volgende:
ik hou van de zon etc maar dit is echt te warm voor mijn doen, zweten terwijl je geen flikker doet vind ik niet zo fijn. :/
billnaat zweet, balzweet, tussen de tetten zweet.
quote:
Ow wow, waskepeurt?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:23 schreef Fascination het volgende:
Nog steeds de sex sc dicht, he. Man man man.
Like you care?quote:
Doe dat nou niet...quote:
Sarcasmequote:
Dan nog liever WW2.quote:
Ik zit de boel nu terug te lezen.quote:
Nee hoor. Staat niet in mijn woordenboek. Ik meen wat ik zei.quote:
'Gekkie' niet, maar zeker niet saaiquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee hoor. Staat niet in mijn woordenboek. Ik meen wat ik zei.
Moeilijk te geloven dat je dan wel "gekkie" zou zijn irl.
Dat dus.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit de boel nu terug te lezen.
Overigens verbaast het me niks dat ie eindelijk eens gesloten is gezien het volk dat daar rondhangt
Hoe dan wel?quote:
Weet ik het. Als je het zelf vraagt is het misschien niet de realiteit. Vraag het fax anders, die heeft me weleens ontmoet.quote:
Ik denk dat de sappige posts al weggehaald zijn, want er stond echt niet zoveel bijzonders bijquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat dus.Daarom stelde ik me zelfs die vraag niet. Ik dacht , zal waarschijnlijk aflevering X zijn.
Zo vreemd is dat toch niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:32 schreef complicate het volgende:
Het verbaast me wel dat vrouwen elkaar makkelijker kunnen versieren. Ik staat steeds naar mijn buurmeisje te kijken hoe ze die vrouw aan de bar aan het hosselen is. My God
Komt denk ik omdat er niet zoveel op het spel staat, zoietsquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:32 schreef complicate het volgende:
Het verbaast me wel dat vrouwen elkaar makkelijker kunnen versieren. Ik staat steeds naar mijn buurmeisje te kijken hoe ze die vrouw aan de bar aan het hosselen is. My God
Maakt het wat uit wat daar gezegd wordt?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat de sappige posts al weggehaald zijn, want er stond echt niet zoveel bijzonders bij
Ik heb het teruggelezen en....indeed, same shitquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Maakt het wat uit wat daar gezegd wordt?Same shit toch?
Nee hoor, volgens Fax ben je tof irl, maar bon.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:31 schreef yats het volgende:
[..]
Weet ik het. Als je het zelf vraagt is het misschien niet de realiteit. Vraag het fax anders, die heeft me weleens ontmoet.
Zoals wat?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat er niet zoveel op het spel staat, zoiets
Want ?quote:
Dan heb je dus je antwoordquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens Fax ben je tof irl, maar bon.
Omdat veel vrouwen best nieuwsgierig zijn om het een keer met een andere vrouw te proberen terwijl als een kerel ze aanspreekt het 9 van de 10 keer is om haar te versieren en ze dat zelf ook weten.quote:
Nee want als Fax ook "leuk" is irl dan op Fok! dan zou zijn mening over jou een projectie zijn.quote:
1 grote orgie dan vanavond bij jouquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:32 schreef complicate het volgende:
Ze had haar nummer na 2 woorden te hebben gewisseld.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:39 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat veel vrouwen best nieuwsgierig zijn om het een keer met een andere vrouw te proberen terwijl als een kerel ze aanspreekt het 9 van de 10 keer is om haar te versieren en ze dat zelf ook weten.
Vraag het zeefje?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee want als Fax ook "leuk" is irl dan op Fok! dan zou zijn mening over jou een projectie zijn.
quote:
Halloquote:
Oh hallo, lieve toekomstige mama.quote:
Jij zou er niet eens zo veel moeite mee hebben volgens mij. Of welquote:
Het zou iets biloogisch kunnen zijn (iets met niet zwanger kunnen worden, zeg maar een soort oerinstinct).quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Zoals wat?Omdat ze lesbisch zijn , zou het makkelijker maken/zijn?
Ja ik ben naar een versierscène tussen twee vrouwen irl aan het volgen.quote:
Oehquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja ik ben naar een versier scene tussen twee vrouwen irl aan het volgen.
Hoe is het?quote:
Dat dusquote:
Nice guess.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het zou iets biloogisch kunnen zijn (iets met niet zwanger kunnen worden, zeg maar een soort oerinstinct).
Ik weet het verder ook niet hoor, het was maar een educated guess
OMG, Kree. Nee. ik doe daar niet aan mee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:44 schreef kree het volgende:
[..]
Jij zou er niet eens zo veel moeite mee hebben volgens mij. Of wel
KPDquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
O ik zie het al, de sex sc'ers hebben gewoon de kpd-sc overgenomen
Te warm. Dadelijk maar eens een koude douche nemen denk ik. Ik wilde nog naar de vierdaagsefeesten gaan maar ik sla toch maar even over.quote:
quote:
Ehm, dat was de oorspronkelijke reden waarom ik op fok een account had aangemaaktquote:
Die kent mij slechts zijdelings, maar fax weer erg goed.quote:
Is dat echt jouw oorspronkelijke reden?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ehm, dat was de oorspronkelijke reden waarom ik op fok een account had aangemaaktWas al een tijdje lurker
Moet wel zeggen dat het nauwelijks de moeite waard was
quote:
Ok Yats, het is ok. Laat maar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:50 schreef yats het volgende:
[..]
Die kent mij slechts zijdelings, maar fax weer erg goed.
Na 20uur gaan winkelen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:52 schreef Faxie het volgende:
Kutwinkels waren allemaal dichtMoest 2 dorpen verderop rijden, en ze hadden niet eens wat ik wilde
Nouja heb toch iets, en lekker koel
Gemeentehuis.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:56 schreef aeque het volgende:
Bij wie kan ik morgen in een zwembad komen liggen?
quote:
Prima, ik maak me er ook even niet zo druk om.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:57 schreef yats het volgende:
[..]
Prima, ik maak me er ook even niet zo druk om.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Vertel meerquote:
Ja maar das echt alweer jaren terug. Tijden veranderen, mensen veranderen. Ik had van tevoren noooooit gedacht dat ik hier langer zou blijven rondhangen of dat ik er zelfs ook maar mensen door zou ontmoetenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Is dat echt jouw oorspronkelijke reden?wow!
Ja hebben jullie dat niet?quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:58 schreef complicate het volgende:
[..]Sowieso je druk maken om wat een ander denkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja, dat doe ik dan ook teveelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Join the club.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja maar das echt alweer jaren terug. Tijden veranderen, mensen veranderen. Ik had van tevoren noooooit gedacht dat ik hier langer zou blijven rondhangen of dat ik er zelfs ook maar mensen door zou ontmoeten
Jawel maar hebben ze in België bij elk gemeentehuis een zwembad staan dan?quote:
Hoe kan ik dat nou ooit vergeten!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Join the club.Ik ben vooral gebleven nadat ik met jou veel had gechat
![]()
weet je nog?
Zo zagen dat ik deed, AMAI! Je had nogal geduld met me.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat nou ooit vergeten!![]()
JA in Nederland niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Jawel maar hebben ze in België bij elk gemeentehuis een zwembad staan dan?
Dat kan je veranderenquote:
Ook omdat ik iets goeds in jou zag. Je zat in de knoop en voor mij was het een kleine moeite om je wat wind in de rug te geven...dus waarom niet he?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Zo zagen dat ik deed, AMAI! Je had nogal geduld met me.Je bent en blijft wel mijn held
Maar hebben jullie in Nederland dan geen zwembad per gemeente?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Over zwembad gesproken... Ik krijg net een foto toegestuurd van mn ma dat ze t bad heeft opgezet en nu heerlijk aan t afkoelen is... #wil ik ook!
Tryingquote:
Ja een openbaar zwembad bedoel je?! Tuurlijk wel maar dit gaat om n opblaasbad in de tuin.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar hebben jullie in Nederland dan geen zwembad per gemeente?
In mijn geval ook ja. Hoef geen chloorwaterquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja een openbaar zwembad bedoel je?! Tuurlijk wel maar dit gaat om n opblaasbad in de tuin.
Oh God, in de knoop is zacht uitgedruktquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook omdat ik iets goeds in jou zag. Je zat in de knoop en voor mij was het een kleine moeite om je wat wind in de rug te geven...dus waarom niet he?
Niet alleen voor jou hoor (en zeker niet rot bedoeldquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh God, in de knoop is zacht uitgedruktIk was totaal verloren
Maar serieus, ik blijf het je zeggen, je bent echt verstandig, ik was zo snel terug mijzelf na veel DM's
!!
Zal ik nooit vergeten dat je er voor me was!
Dat snap ik wel,maar als je echt goesting hebt in zwemmen dan ga je toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja een openbaar zwembad bedoel je?! Tuurlijk wel maar dit gaat om n opblaasbad in de tuin.
Ik had ondertussen een edit gedaan!!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet alleen voor jou hoor (en zeker niet rot bedoeld![]()
), zou dat voor 1ieder gedaan hebben die ik de moeite waard vond
En om de 1 of andere reden leek het allemaal wel vanzelf te gaan, echt mysterieus zo
Ok ok, jullie houden niet van chloor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:09 schreef aeque het volgende:
[..]
In mijn geval ook ja. Hoef geen chloorwater
quote:
Ik ga morgen in de westerschelde duikenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat snap ik wel,maar als je echt goesting hebt in zwemmen dan ga je toch?
O dank je!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Jij mag me zefls in de nacht bellen, voor jou zal ik ALTIJD klaar staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihi in de autoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je nu zou vragen of ik even 'langskwam', stapte ik gelijk de auto in
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O dank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel![]()
Ik mag mn bed alleen af om te plassen, tr douchen, en voor controles in t ziekenhuis...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat snap ik wel,maar als je echt goesting hebt in zwemmen dan ga je toch?S. 2014
J. 2016![]()
Binnenkort misschien weer een date, we wachten t maar weer afquote:
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]![]()
Oh tof zeg!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga morgen in de westerschelde duiken1) No love without freedom, no freedom without love
ijsje ?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:52 schreef Faxie het volgende:
Kutwinkels waren allemaal dichtMoest 2 dorpen verderop rijden, en ze hadden niet eens wat ik wilde
Nouja heb toch iets, en lekker koel
ik ga morgen zwemmen in mijn zweet
ohyesbabyI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Lijkt me ook niet echt heel lekker met dit weer...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik mag mn bed alleen af om te plassen, tr douchen, en voor controles in t ziekenhuis...
Ik zweet nu al van mn bank of bed af
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik heb twee schermen en een toetsenbord gekoppeld. in mijn eentjequote:
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Mag ik wat euforie lenen?quote:Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Nee is t ook niet echt, maarja t is dit of in het ziekenhuis liggen tot de bevalling, en dan kies ik ondanks de airco in t ziekenhuis toch liever voor mn eigen bed.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet echt heel lekker met dit weer...
Ik zweet nu al van mn bank of bed afS. 2014
J. 2016![]()
waarom moet je eigenlijk in bed blijven liggenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee is t ook niet echt, maarja t is dit of in het ziekenhuis liggen tot de bevalling, en dan kies ik ondanks de airco in t ziekenhuis toch liever voor mn eigen bed..
Ths, ik zie het vanzelf wel hier aan komenquote:Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Te hoge bloeddrukquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:19 schreef zeefje het volgende:
[..]
waarom moet je eigenlijk in bed blijven liggen.
S. 2014
J. 2016![]()
Ik ben trots op je.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb twee schermen en een toetsenbord gekoppeld. in mijn eentje
Ja dat is toch thuis he, en het ziekenhuis is ook maar het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee is t ook niet echt, maarja t is dit of in het ziekenhuis liggen tot de bevalling, en dan kies ik ondanks de airco in t ziekenhuis toch liever voor mn eigen bed.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
dat doet mij goedquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben trots op je.
[..]
Ja dat is toch thuis he, en het ziekenhuis is ook maar het ziekenhuis.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:16 schreef yats het volgende:
[..]
Binnenkort misschien weer een date, we wachten t maar weer af![]()
![]()
Weet ikquote:
Plus ik moet het natuurlijk nog goedmaken
Ook ijsjes gehaald jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
ijsje ?
ik ga morgen zwemmen in mijn zweet
ohyesbaby![]()
![]()
Jawel maar dat is al snel weer te inspannend, maar als de zon straks weg is ga ik even lekker buiten zittenquote:
Nog maar n paar weken, komt allemaal goedS. 2014
J. 2016![]()
wat goedmakenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Weet ik
Plus ik moet het natuurlijk nog goedmakenoh rawr.quote:
ijsjes op je lijf
wel jammer dat je niet echt van de zon kan genieteenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Jawel maar dat is al snel weer te inspannend, maar als de zon straks weg is ga ik even lekker buiten zitten
Nog maar n paar weken, komt allemaal goed
kijk je zeke wel naar uit?I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Mwah, dat heb ik de vorige paar keer gedaan. Eerst maar eens zien of ze niet terugkrabbelt.quote:
Dat ik je weg had gedrukt.quote:
Nee hoor, ik ben sowieso geen zonaanbidster, t vervelende is dat ik nu geen verkoeling kan zoeken aan t water of de boulevard... Maar volgend jaar weer wel, en tot die tijd heb ik perenijsjes en raketjesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:23 schreef zeefje het volgende:
[..]
wat goedmaken
[..]
oh rawr.
ijsjes op je lijf
[..]
wel jammer dat je niet echt van de zon kan genieteen
kijk je zeke wel naar uit?
S. 2014
J. 2016![]()
Ah vandaar dat al het ijs bij de supermarkt hier op was. Jij hebt alles opgekochtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben sowieso geen zonaanbidster, t vervelende is dat ik nu geen verkoeling kan zoeken aan t water of de boulevard... Maar volgend jaar weer wel, en tot die tijd heb ik perenijsjes en raketjes
owhjaquote:uitkijken naar je kindje bedoel iikquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben sowieso geen zonaanbidster, t vervelende is dat ik nu geen verkoeling kan zoeken aan t water of de boulevard... Maar volgend jaar weer wel, en tot die tijd heb ik perenijsjes en raketjes
Oh vertel?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:16 schreef yats het volgende:
[..]
Binnenkort misschien weer een date, we wachten t maar weer af
1) No love without freedom, no freedom without love
Valt weinig te vertellen eigenlijk. Dit is weer via via. Maar ik wacht t maar weer af.quote:Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
En je?quote:
Ik ga wel verjaardagsfeestenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:49 schreef yats het volgende:
[..]
Te warm. Dadelijk maar eens een koude douche nemen denk ik. Ik wilde nog naar de vierdaagsefeesten gaan maar ik sla toch maar even over.![]()
fijne avond!
dus
Forum Opties Forumhop: Hop naar: