Het zou iets biloogisch kunnen zijn (iets met niet zwanger kunnen worden, zeg maar een soort oerinstinct).quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Zoals wat?Omdat ze lesbisch zijn , zou het makkelijker maken/zijn?
Ja ik ben naar een versierscène tussen twee vrouwen irl aan het volgen.quote:
Oehquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja ik ben naar een versier scene tussen twee vrouwen irl aan het volgen.
Hoe is het?quote:
Dat dusquote:
Nice guess.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het zou iets biloogisch kunnen zijn (iets met niet zwanger kunnen worden, zeg maar een soort oerinstinct).
Ik weet het verder ook niet hoor, het was maar een educated guess
OMG, Kree. Nee. ik doe daar niet aan mee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:44 schreef kree het volgende:
[..]
Jij zou er niet eens zo veel moeite mee hebben volgens mij. Of wel
KPDquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
O ik zie het al, de sex sc'ers hebben gewoon de kpd-sc overgenomen
Te warm. Dadelijk maar eens een koude douche nemen denk ik. Ik wilde nog naar de vierdaagsefeesten gaan maar ik sla toch maar even over.quote:
quote:
Ehm, dat was de oorspronkelijke reden waarom ik op fok een account had aangemaaktquote:
Die kent mij slechts zijdelings, maar fax weer erg goed.quote:
Is dat echt jouw oorspronkelijke reden?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ehm, dat was de oorspronkelijke reden waarom ik op fok een account had aangemaaktWas al een tijdje lurker
Moet wel zeggen dat het nauwelijks de moeite waard was
quote:
Ok Yats, het is ok. Laat maar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:50 schreef yats het volgende:
[..]
Die kent mij slechts zijdelings, maar fax weer erg goed.
Na 20uur gaan winkelen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:52 schreef Faxie het volgende:
Kutwinkels waren allemaal dichtMoest 2 dorpen verderop rijden, en ze hadden niet eens wat ik wilde
Nouja heb toch iets, en lekker koel
Gemeentehuis.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:56 schreef aeque het volgende:
Bij wie kan ik morgen in een zwembad komen liggen?
quote:
Prima, ik maak me er ook even niet zo druk om.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:57 schreef yats het volgende:
[..]
Prima, ik maak me er ook even niet zo druk om.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |