Nee want als Fax ook "leuk" is irl dan op Fok! dan zou zijn mening over jou een projectie zijn.quote:
1 grote orgie dan vanavond bij jouquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:32 schreef complicate het volgende:
Het verbaast me wel dat vrouwen elkaar makkelijker kunnen versieren. Ik staat steeds naar mijn buurmeisje te kijken hoe ze die vrouw aan de bar aan het hosselen is. My God
Ze had haar nummer na 2 woorden te hebben gewisseld.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:39 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat veel vrouwen best nieuwsgierig zijn om het een keer met een andere vrouw te proberen terwijl als een kerel ze aanspreekt het 9 van de 10 keer is om haar te versieren en ze dat zelf ook weten.
Vraag het zeefje?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee want als Fax ook "leuk" is irl dan op Fok! dan zou zijn mening over jou een projectie zijn.
quote:
Halloquote:
Oh hallo, lieve toekomstige mama.quote:
Jij zou er niet eens zo veel moeite mee hebben volgens mij. Of welquote:
Het zou iets biloogisch kunnen zijn (iets met niet zwanger kunnen worden, zeg maar een soort oerinstinct).quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Zoals wat?Omdat ze lesbisch zijn , zou het makkelijker maken/zijn?
Ja ik ben naar een versierscène tussen twee vrouwen irl aan het volgen.quote:
Oehquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja ik ben naar een versier scene tussen twee vrouwen irl aan het volgen.
Hoe is het?quote:
Dat dusquote:
Nice guess.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het zou iets biloogisch kunnen zijn (iets met niet zwanger kunnen worden, zeg maar een soort oerinstinct).
Ik weet het verder ook niet hoor, het was maar een educated guess
OMG, Kree. Nee. ik doe daar niet aan mee.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:44 schreef kree het volgende:
[..]
Jij zou er niet eens zo veel moeite mee hebben volgens mij. Of wel
KPDquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
O ik zie het al, de sex sc'ers hebben gewoon de kpd-sc overgenomen
Te warm. Dadelijk maar eens een koude douche nemen denk ik. Ik wilde nog naar de vierdaagsefeesten gaan maar ik sla toch maar even over.quote:
quote:
Ehm, dat was de oorspronkelijke reden waarom ik op fok een account had aangemaaktquote:
Die kent mij slechts zijdelings, maar fax weer erg goed.quote:
Is dat echt jouw oorspronkelijke reden?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ehm, dat was de oorspronkelijke reden waarom ik op fok een account had aangemaaktWas al een tijdje lurker
Moet wel zeggen dat het nauwelijks de moeite waard was
quote:
Ok Yats, het is ok. Laat maar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:50 schreef yats het volgende:
[..]
Die kent mij slechts zijdelings, maar fax weer erg goed.
Na 20uur gaan winkelen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:52 schreef Faxie het volgende:
Kutwinkels waren allemaal dichtMoest 2 dorpen verderop rijden, en ze hadden niet eens wat ik wilde
Nouja heb toch iets, en lekker koel
Gemeentehuis.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:56 schreef aeque het volgende:
Bij wie kan ik morgen in een zwembad komen liggen?
quote:
Prima, ik maak me er ook even niet zo druk om.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:57 schreef yats het volgende:
[..]
Prima, ik maak me er ook even niet zo druk om.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Vertel meerquote:
Ja maar das echt alweer jaren terug. Tijden veranderen, mensen veranderen. Ik had van tevoren noooooit gedacht dat ik hier langer zou blijven rondhangen of dat ik er zelfs ook maar mensen door zou ontmoetenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Is dat echt jouw oorspronkelijke reden?wow!
Ja hebben jullie dat niet?quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:58 schreef complicate het volgende:
[..]Sowieso je druk maken om wat een ander denkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja, dat doe ik dan ook teveelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Join the club.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja maar das echt alweer jaren terug. Tijden veranderen, mensen veranderen. Ik had van tevoren noooooit gedacht dat ik hier langer zou blijven rondhangen of dat ik er zelfs ook maar mensen door zou ontmoeten
Jawel maar hebben ze in België bij elk gemeentehuis een zwembad staan dan?quote:
Hoe kan ik dat nou ooit vergeten!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Join the club.Ik ben vooral gebleven nadat ik met jou veel had gechat
![]()
weet je nog?
Zo zagen dat ik deed, AMAI! Je had nogal geduld met me.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat nou ooit vergeten!![]()
JA in Nederland niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Jawel maar hebben ze in België bij elk gemeentehuis een zwembad staan dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |