quote:
Ow wow, waskepeurt?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:23 schreef Fascination het volgende:
Nog steeds de sex sc dicht, he. Man man man.
Like you care?quote:
Doe dat nou niet...quote:
Sarcasmequote:
Dan nog liever WW2.quote:
Ik zit de boel nu terug te lezen.quote:
Nee hoor. Staat niet in mijn woordenboek. Ik meen wat ik zei.quote:
'Gekkie' niet, maar zeker niet saaiquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee hoor. Staat niet in mijn woordenboek. Ik meen wat ik zei.
Moeilijk te geloven dat je dan wel "gekkie" zou zijn irl.
Dat dus.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit de boel nu terug te lezen.
Overigens verbaast het me niks dat ie eindelijk eens gesloten is gezien het volk dat daar rondhangt
Hoe dan wel?quote:
Weet ik het. Als je het zelf vraagt is het misschien niet de realiteit. Vraag het fax anders, die heeft me weleens ontmoet.quote:
Ik denk dat de sappige posts al weggehaald zijn, want er stond echt niet zoveel bijzonders bijquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat dus.Daarom stelde ik me zelfs die vraag niet. Ik dacht , zal waarschijnlijk aflevering X zijn.
Zo vreemd is dat toch niet?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:32 schreef complicate het volgende:
Het verbaast me wel dat vrouwen elkaar makkelijker kunnen versieren. Ik staat steeds naar mijn buurmeisje te kijken hoe ze die vrouw aan de bar aan het hosselen is. My God
Komt denk ik omdat er niet zoveel op het spel staat, zoietsquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:32 schreef complicate het volgende:
Het verbaast me wel dat vrouwen elkaar makkelijker kunnen versieren. Ik staat steeds naar mijn buurmeisje te kijken hoe ze die vrouw aan de bar aan het hosselen is. My God
Maakt het wat uit wat daar gezegd wordt?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat de sappige posts al weggehaald zijn, want er stond echt niet zoveel bijzonders bij
Ik heb het teruggelezen en....indeed, same shitquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Maakt het wat uit wat daar gezegd wordt?Same shit toch?
Nee hoor, volgens Fax ben je tof irl, maar bon.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:31 schreef yats het volgende:
[..]
Weet ik het. Als je het zelf vraagt is het misschien niet de realiteit. Vraag het fax anders, die heeft me weleens ontmoet.
Zoals wat?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat er niet zoveel op het spel staat, zoiets
Want ?quote:
Dan heb je dus je antwoordquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens Fax ben je tof irl, maar bon.
Omdat veel vrouwen best nieuwsgierig zijn om het een keer met een andere vrouw te proberen terwijl als een kerel ze aanspreekt het 9 van de 10 keer is om haar te versieren en ze dat zelf ook weten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |