Stiekem wel, ik verberg dat alleen goedquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja want je bent tof![]()
Sterkte met je moeder.!
Thxs! Het blijft raar om aan dat graf te staan en onbewust toch over wat dingen na te denken.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yats, komt goed jongen. Eerst volgende BBQ gaat er een Belg op.
En wat die oom betreft, die is onder een rollator gekomen. Tragisch.
[..]
Ik wel, zie boven.
Yeah right...quote:
Hey eviquote:
ik vind het ook nogalquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:23 schreef Fascination het volgende:
Nog steeds de sex sc dicht, he. Man man man.
zelfs de tv en radioprogrammering is aangepastquote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:31 schreef Fascination het volgende:
Godsamme, elk programma op tv gaat over de vliegramp. Heb het nu wel gehad, hoor.
Dat krijg je he? Als tv verslaafdequote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:31 schreef Fascination het volgende:
Godsamme, elk programma op tv gaat over de vliegramp. Heb het nu wel gehad, hoor.
lauw bierquote:Op vrijdag 18 juli 2014 20:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijne is alleen nog niet goed afgekoeld
Ik drink geen bier, maar Pisang Ambon (niet het goedkope spul want dat heeft mn locale super uit de schappen gehaaldquote:
Hoe zou jij dat nu weten?quote:
Hoezo? Je bent toch een man? Ik heb geen zweet tussen mijn tetten btw.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 19:07 schreef AlterEg0 het volgende:
ik hou van de zon etc maar dit is echt te warm voor mijn doen, zweten terwijl je geen flikker doet vind ik niet zo fijn. :/
billnaat zweet, balzweet, tussen de tetten zweet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |