Zul je van goede huizen moeten komen hoorquote:
Wederom, maak me gekquote:
hihiquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:25 schreef El_Thijs het volgende:
Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert
Ja. Mja er zijn ook mannen met een kleine penis die wel een vrouw weten te bevredigen. Het lag dus niet aan zijn lengte maar aan zijn "moves, dansende bewegingen in de vagina".quote:
Precies. Beetje roeren werkt soms al goedquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja. Mja er zijn ook mannen met een kleine penis die wel een vrouwe weten te bevredigen. Het lag dus niet aan zijn lengte maar aan zijn "moves, dansende bewegingen in de vagina".
Dat dus. Roereeeeen en nog eens roerenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies. Beetje roeren werkt soms al goed
* Crazy-M geeft theelepeltje aanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat dus. Roereeeeen en nog eens roeren![]()
![]()
Lepeltje, geef maar een hamer.quote:
vayayayquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja. Mja er zijn ook mannen met een kleine penis die wel een vrouw weten te bevredigen. Het lag dus niet aan zijn lengte maar aan zijn "moves, dansende bewegingen in de vagina".
Een man die goed is in bed weet hoe hij elke vagina kan roeren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:32 schreef zeefje het volgende:
Dan moet je wel een groot gapend gaat hebben wil je kunnen roeren hoor,
hoe de fuck wil je roeren, met je vingers ala maar met een pik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Een man die goed is in bed weet hoe hij elke vagina kan roeren.
Het gaat dan ook om wat er gebeurt na de penetratie, als hij goed van binnenin kan roeren, dan is dat pas penetreren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:34 schreef zeefje het volgende:
[..]
hoe de fuck wil je roeren, met je vingers ala maar met een pik.
Ik heb echt goede mannen gehad hoor, maar die roerde niet. Die penetreerden
Spijker en kop?quote:
Valt wel mee, ik wurm mijn tong er zo in.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:32 schreef zeefje het volgende:
Dan moet je wel een groot gapend gaat hebben wil je kunnen roeren hoor,
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Een man die goed is in bed weet hoe hij elke vagina kan roeren.
Zeefje houd van stoten, jij van roeren. Combinaties zijn ook leukquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om wat er gebeurt na de penetratie, als hij goed van binnenin kan roeren, dan is dat pas penetreren.
Thijs, pleasequote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
Valt wel mee, ik wurm mijn tong er zo in.
Denken dat jij denkt te weten waarvan ik houd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeefje houd van stoten, jij van roeren. Combinaties zijn ook leuk
Jij wil?quote:
Nee.quote:
Dan wel een multifunctionele:quote:
Getuige je posts kan ik een goede aanname maken ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Denken dat jij denk te weten waarvan ik houd.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:36 schreef xFriendx het volgende:
Je moet de soep net zo heet eten als ie wordt opgediend.
Liever niet, verbrand ik mn tongquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:36 schreef xFriendx het volgende:
"Gast, wat is er met je mond gebeurd?!"quote:
gatferquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om wat er gebeurt na de penetratie, als hij goed van binnenin kan roeren, dan is dat pas penetreren.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Getuige je posts kan ik een goede aanname maken ja.
Gifjes van jou en je lover helpen nietquote:
hoe roer je dan ?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeefje houd van stoten, jij van roeren. Combinaties zijn ook leuk
en tond is wat anders dan een pikikquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Spijker en kop?
[..]
Valt wel mee, ik wurm mijn tong er zo in.
[..]
ik sna da nooitquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:36 schreef xFriendx het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gifjes van jou en je lover helpen niet
Lang dik en hard toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Denken dat jij denkt te weten waarvan ik houd.
Succes in deze hittequote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:43 schreef zeefje het volgende:
Terwijl jullie nog even lekker doorkeuvelen over roeren in een gapend gat, vind ik het een mooi moment om even de kranten te lopen
Neem een flesje water meequote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:43 schreef zeefje het volgende:
Terwijl jullie nog even lekker doorkeuvelen over roeren in een gapend gat, vind ik het een mooi moment om even de kranten te lopen
dank meneer, wrs word ik weer uitgenodigd in het cafequote:
Succes, ik duik zo de zon weer even inquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:43 schreef zeefje het volgende:
Flesje bier ...quote:
van 2 toch nog wel ?quote:
quote:
Arme, jijquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:46 schreef kree het volgende:
Ik ben echt niet gemaakt voor deze temperaturen geloof ik.
Ik zit onder een parasol in de schaduw nu en ben niet van plan me te verplaatsen.
Ik vind het super tof.quote:
geen overbodige luxe, hier is het nu binnen 27 gradenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vind het super tof.Maar bon ik heb airco in mijn huisje.
sterktequote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
geen overbodige luxe, hier is het nu binnen 27 graden
Maar das filmquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:57 schreef complicate het volgende:
Romeo wist hoe hij Juliet moest hosselen![]()
[ afbeelding ]
¨Philippe wist hoe hij Mathilde moest hosselen.quote:
En de film was ruk.quote:
nie gekekenquote:
hadden voordeel beroemd te zijn, dus al zijn ze lelijk, komen ze toch wel aan een knappe persoonquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:00 schreef complicate het volgende:
Zijn hossel resultaat leverde dit op:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hadden voordeel beroemd te zijn, dus al zijn ze lelijk, komen ze toch wel aan een knappe persoon
Ik wist hetquote:
geen 1, want hebben allemaal de roem en geld achter zich staanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:12 schreef complicate het volgende:
Welke beroemdheden vinden jullie dan echt hosselbazen?
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:12 schreef Crazy-M het volgende:
OMG:
http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen als het idee whahahahaha
quote:Beschrijving
Goede avond mooie dame,
Ik kwam jou vanmiddag (woensdag 16-07-2014 / +/- 17:10h) tegen in Mierlo op de rotonde.
Jij kwam vanuit Lierop de rotonde opgereden in een tracktor met aanhanger (case of cormick) met reclame van Elco. Toen jij de rotonde verliet en ik er opreed hadden we even oogcontact. Ik lachte je toe en je lachte vriendelijk terug. Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar je en zou graag nog eens van jou mooie lach genieten. Bij voorkeur zit je dan niet in de cabine..
Wie ik dan ben. Die jongeman die jou toelachte vanuit een donkere Mercedes.
Ben jij of ken jij deze dame? Stuur me (of laat ze me) een berichtje terug sturen.
Heb die ook wel eens, of iets soortgelijks, gezienquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:12 schreef Crazy-M het volgende:
OMG:
http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen als het idee whahahahaha
Ik zal jouw reactie niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
geen 1, want hebben allemaal de roem en geld achter zich staan
echt mooi tochquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb die ook wel eens, of iets soortgelijks, gezien
hahaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik zal jouw reactie niet serieus nemen.
Ja maar je doet alsof die mensen geen "zorgen" hebben in de liefde.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:16 schreef Crazy-M het volgende:
haha
maar is toch zo.
denk je dat een maxima en een alexander bij elkaar worden als hij geen prins was,
een wesley sneijder en een jolanthe, en ga zo maar door.
Maar dan iemand moet kiezen: angelina jolie, das dan een mooi vrouwke om naar te kijken
vraag me eigen echt af hoeveel liefdes er oprecht zijn in die wereld.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja maar je doet alsof die mensen geen "zorgen" hebben in de liefde.
Who cares!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vraag me eigen echt af hoeveel liefdes er oprecht zijn in die wereld.
Neem nu arjen robben en zn vriendin. Dat zag er zo echt uit en vergelijking met andere stellen
Oprechte liefde is dan ook niet afhankelijk van het al dan niet beroemd zijn, vind ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vraag me eigen echt af hoeveel liefdes er oprecht zijn in die wereld.
Neem nu arjen robben en zn vriendin. Dat zag er zo echt uit en vergelijking met andere stellen
I carequote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Who cares!
Zolang je zelf maar gelukkig bent
dat niet, maar daarom stel i kde vraag:quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Oprechte liefde is dan ook niet afhankelijk van het al dan niet beroemd zijn, vind ik.
Awel, dan stel jij toch hun liefde (standvastigheid) afhankelijk van hun beroemdheid en dat vind ik "fout".quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat niet, maar daarom stel i kde vraag:
hoeveel stelletjes zullen er nog samen zijn als ze niet beroemd waren ?
bij sommige relaties denk i kdat idd jah.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Awel, dan stel jij toch hun liefde (standvastigheid) afhankelijk van hun beroemdheid en dat vind ik "fout".
Yolanthe Arrogante.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij sommige relaties denk i kdat idd jah.
Ik zal niet zeggen dat het zo bij iedereen is, zoals mn eerder genoemde voorbeeld: Robben en zijn vrouw.
Maar bij ee nwesley en ee nyolanthe ... kan niet denken dat het oprecht is, maar kan aa nmij liggen
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yolanthe Arrogante.
Daar, ik heb gezegd.
Staat het in een dichte kast?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:22 schreef zeefje het volgende:
Mijn kamer is 32° Oh yes
Ik dacht even ergens aan; in mijn kast heb ik zalfjes liggen die niet blootgesteld mogen worden aan temperaturen hoger dan 25°. Doorgaans is dit geen probleem omdat mijn slaapkamer meestal 25- is. Nu al een paar dagen hoger denken jullie dat dit gevolgen heeft?
Ja achter deurtjesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Staat het in een dichte kast?
daar is het meestal koeler dan gewoon in de kamer
dan kan het wel eens goed gaan.quote:
ik tik de 28 aanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hier 26 graden nu in de woonkamer, buiten is het aanmerkelijk warmer.
Heerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |