Zul je van goede huizen moeten komen hoorquote:
Wederom, maak me gekquote:
hihiquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:25 schreef El_Thijs het volgende:
Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert
Ja. Mja er zijn ook mannen met een kleine penis die wel een vrouw weten te bevredigen. Het lag dus niet aan zijn lengte maar aan zijn "moves, dansende bewegingen in de vagina".quote:
Precies. Beetje roeren werkt soms al goedquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja. Mja er zijn ook mannen met een kleine penis die wel een vrouwe weten te bevredigen. Het lag dus niet aan zijn lengte maar aan zijn "moves, dansende bewegingen in de vagina".
Dat dus. Roereeeeen en nog eens roerenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies. Beetje roeren werkt soms al goed
* Crazy-M geeft theelepeltje aanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat dus. Roereeeeen en nog eens roeren![]()
![]()
Lepeltje, geef maar een hamer.quote:
vayayayquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja. Mja er zijn ook mannen met een kleine penis die wel een vrouw weten te bevredigen. Het lag dus niet aan zijn lengte maar aan zijn "moves, dansende bewegingen in de vagina".
Een man die goed is in bed weet hoe hij elke vagina kan roeren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:32 schreef zeefje het volgende:
Dan moet je wel een groot gapend gaat hebben wil je kunnen roeren hoor,
hoe de fuck wil je roeren, met je vingers ala maar met een pik.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Een man die goed is in bed weet hoe hij elke vagina kan roeren.
Het gaat dan ook om wat er gebeurt na de penetratie, als hij goed van binnenin kan roeren, dan is dat pas penetreren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:34 schreef zeefje het volgende:
[..]
hoe de fuck wil je roeren, met je vingers ala maar met een pik.
Ik heb echt goede mannen gehad hoor, maar die roerde niet. Die penetreerden
Spijker en kop?quote:
Valt wel mee, ik wurm mijn tong er zo in.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:32 schreef zeefje het volgende:
Dan moet je wel een groot gapend gaat hebben wil je kunnen roeren hoor,
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Een man die goed is in bed weet hoe hij elke vagina kan roeren.
Zeefje houd van stoten, jij van roeren. Combinaties zijn ook leukquote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om wat er gebeurt na de penetratie, als hij goed van binnenin kan roeren, dan is dat pas penetreren.
Thijs, pleasequote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
Valt wel mee, ik wurm mijn tong er zo in.
Denken dat jij denkt te weten waarvan ik houd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeefje houd van stoten, jij van roeren. Combinaties zijn ook leuk
Jij wil?quote:
Nee.quote:
Dan wel een multifunctionele:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |