Goedidee, zo ga ik vanavond slapenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik lig op bed met de ventilator recht op mij gericht... Goed te doen.
Nie goed voor gezondheid hequote:
ja bij mannen wel hequote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat kan zonder ventilator ook gebeuren, alhoewel dan niet alles stijf is
het zal wel aan hun liggen hihi.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij sommige relaties denk i kdat idd jah.
Ik zal niet zeggen dat het zo bij iedereen is, zoals mn eerder genoemde voorbeeld: Robben en zijn vrouw.
Maar bij ee nwesley en ee nyolanthe ... kan niet denken dat het oprecht is, maar kan aa nmij liggen
Iets doen wat niet goed is vooe de gezondheids is Nog altijd beter dan met 32° slapenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nie goed voor gezondheid he
\
maar ja, je moet wat
Stijfquote:
Klaargemaaktquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:11 schreef complicate het volgende:
[..]
het zal wel aan hun liggen hihi.![]()
maaree het is tijd om te gaan eten met buurmeisje.Heb me net klaargemaakt, we gaan bij de Grieken. Benieuwd hoe het gaat smaken, want veel honger.
Daar hebben er meer last van.quote:
Wat voor foto's precies?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar hebben er meer last van.
Iemand is me nu al een half uur aan het opgeilen met foto's via whatsapp.
En ik kan niet weg
dan zorg je maar dat je weg kanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar hebben er meer last van.
Iemand is me nu al een half uur aan het opgeilen met foto's via whatsapp.
En ik kan niet weg
ik denk dat het wel magquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal de pastoor vragen om de mis te verzetten
Vader van een vriendin van me.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:25 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik denk dat het wel mag.
Mag ik vragen wie er overleden is?
Heb je het er moeilijk mee of ga je voor die vriendin mee?quote:
Geil.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
tetten, en andere delen.
met begeleidende teksten
begeleide tekstenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
tetten, en andere delen.
met begeleidende teksten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |