abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 juli 2014 @ 13:56:01 #1
375927 Halldor
like a boss
pi_142441072
quote:
173 Nederlanders omgekomen
Bij de crash met de Boeing 777 van Malaysia Airlines zijn 173 Nederlanders om het leven gekomen. Dat heeft de Maleisische minister van Transport op een persconferentie in de hoofdstad Kuala Lumpur bekendgemaakt.

Gisteren werd nog gemeld dat 154 Nederlanders bij de crash waren omgekomen. Door de aanpassing naar boven is het nu van 20 passagiers niet zeker welke nationaliteit hebben.

De minister vertelde verder dat de regering veertig extra mensen naar Amsterdam stuurt voor ondersteuning. Zij staan onder meer klaar om hulp te bieden aan de nabestaanden van de slachtoffers.

Onafhankelijk
Malaysia Airlines stuurt een onderzoeksteam naar Oekrane om ter plekke te achterhalen wat er gisteren precies is gebeurd. Dat team bestaat uit 62 man, vertelde de minister. Wat hem betreft gaan de onderzoekers zo snel mogelijk in Oost-Oekrane aan de slag. "Maar hun veiligheid moet dan wel van alle kanten zijn gegarandeerd. Daar wachten we nu op."

De Maleisische regering benadrukt dat voor een onafhankelijk internationaal onderzoek te zijn.

De Transportminister wilde op de persconferentie niet ingaan op de vraag of Maleisi uitgaat van een terreurdaad. "Dat moet het onderzoek eerst uitwijzen", zei hij. "Maar het zou een grote schande zijn als het vliegtuig is neergehaald."
quote:
Slachtoffers krijgen een gezicht

Heel langzaam wordt er iets meer duidelijk over de identiteit van de Nederlandse inzittenden van de verongelukte vlucht MH17 van Malaysia Airlines.

In diverse gemeenten doen namen de ronde van mensen die hoogstwaarschijnlijk aan boord waren.

De Amsterdamse aidsonderzoeker Joep Lange zat vrijwel zeker aan boord, samen met een aantal collega's. Ze waren op weg naar een conferentie in Australi.

"Een nachtmerrie"
De Naardense burgemeester heeft bevestigd dat een moeder met haar drie jonge kinderen in het verongelukte vliegtuig zat. "Het is een nachtmerrie", zegt burgemeester Joyce Sylvester.

De gemeente Cuijk maakt bekend dat waarschijnlijk een gezin van vier personen uit de gemeente aan boord zat. Burgemeester Wim Hillenaar schrijft: "Een gezin van vier, waarvan twee gewaardeerde medewerkers van de gemeente, zat ook aan boord van het toestel. Het nieuws is nauwelijks te bevatten en vervult ons, gemeentebestuur en alle collega's, met groot verdriet. Wij wensen alle familieleden, vrienden en andere naasten van dit gezin veel sterkte bij het verwerken van het verlies."

Vlaggen halfstok
In Neerkant hangen vlaggen halfstok. Het kleine dorp rouwt om het verlies van het gezin Wals. Vader, moeder en hun vier kinderen zaten donderdag in het neergestorte vliegtuig. Een beestje, een bloemetje, een kaart en een kaars bij de voordeur van hun woning bevestigen in stilte het trieste nieuws. De jongste van het gezin zat op de basisschool. De klasgenoten van het meisje worden op school opgevangen om samen te zijn.

Volendam rouwt om het overlijden van twee inwoners. Burgemeester Willem van Beek bevestigt het verlies op Twitter. Hij schrijft: "Ik heb even radiostilte (aandacht voor familie en collega's). Veel kracht gewenst."

Leerlingen
Ook in Woerden wordt getreurd. Drie leerlingen van het Minkema College zaten aan boord van MH17. Twee van hen zouden mogelijk in het gezelschap zijn van hun grootouders. Het Minkema College schrijft op Facebook: "Ouders hebben ons bevestigd dat drie van onze leerlingen aan boord zaten van vlucht MH17. Het betreft Robert-Jan en Frederique van Zijtveld (5 en 6 vwo) en Robin Hemelrijk (4 havo). Met grote verslagenheid hebben wij dit bericht ontvangen."

Op de website condoleance.nl zijn al ruim 5000 berichten binnengekomen waarin mensen hun medeleven betuigen aan nabestaanden van de slachtoffers van de vliegramp met vlucht MH17.
quote:
[upd] PvdA onthutst door omkomen senator

Onder de 173 Nederlandse slachtoffers van de vliegramp in Oekrane, is ook een politicus.

Prof. dr. W.J. Witteveen, senator voor de PvdA in de Eerste Kamer, bleek n van de passagiers van vlucht MH17 te zijn, zo staat op de site van de Eerste Kamer te lezen.
Slachtoffers
Australia 27
Belgium 4
Canada 1
Germany 4
Indonesia 12
Malaysia 44
Netherlands 173
Philippines 3
United Kingdom 9
New Zealand 1
Unknown 20
Total 298

Slachtofferlijst

Gegevens van FlightRadar24
Signal from #MH17 was lost over Ukraine just before Russian border , Signal was lost around 13:21 UTC at 33,000 feet.

Video Persconferentie 17 juli 22.30 uur
NOS Video Persco: Zeker 154 Nederlanders aan boord neergestort vliegtuig

Live Video / blogs
Liveblog NOS: http://nos.nl/liveblog/67(...)dam-neergestort.html
Liveblog NRC: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)gestort-in-oekraine/
Liveblog Volkskrant: http://www.volkskrant.nl/(...)-neergeschoten.dhtml
Liveblog Huffington post: http://www.huffingtonpost(...)595516.html#liveblog
Livestream RU: http://lifenews.ru/watch-live
Ukrainewatwar Blog: http://ukraineatwar.blogs(...)-malaysian-mh17.html

Video's

Belangrijk LET OP!!!
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef yvonne het volgende:
Geen persoonsgegeven, je blurt maar - Geen foto's van lijken
Commentaar in feedback.
Lijken kun je fijn achter een spoiler of via een linkje doen, doei.
Dit is wat we nu weten over vlucht MH17:

• Iets na vijf uur kwamen de eerste berichten naar buiten over een neergestort passagierstoestel op de grens met Oekrane en Rusland.
• Malaysia Airlines heeft om 17.36 bevestigd dat het contact met het toestel is verloren om 14:15 uur.
• Het gaat om vlucht MH17, een Boeing 777-300 die om 12.30 vertrok vanaf Schiphol naar Kuala Lumpur.
• In totaal waren er 283 passagiers en 15 bemanningsleden aan boord. Eerder werden 280 passagiers gemeld, later bleek dat er nog drie kleine kinderen waren die geen eigen stoel hadden, maar op schoot werden vervoerd. Er zijn geen overlevenden.
• Onder de passagiers bevinden zich 154 Nederlanders, 27 Australirs, 28 Maleisirs, twaalf Indonesirs, negen Britten, vier Duitsers, vier Belgen, drie Filipijnen en een Canadees. Van de overige passagiers is de nationaliteit nog niet bekend.
• Rond kwart voor elf liet de Amerikaanse vice-president Biden weten dat het ernaar uitziet dat het toestel uit de lucht is geschoten.
• Het is nog niet bekend wie dat zou hebben gedaan. Oekrane en de pro-Russische separatisten wijzen naar elkaar.
• Premier Rutte is vanuit Brussel naar Nederland gevlogen "om vanuit Den Haag de situatie verder te volgen en te handelen."
• Koning Willem-Alexander: "Ik ben diep getroffen door het vreselijke nieuws."
• Vliegtuigmaatschappijen mijden inmiddels het Oost-Oekraense luchtruim.
• Volgens de Europese luchtverkeersleiding EUROCONTROL mocht het vliegtuig gewoon vliegen waar het vloog.
• De VN-Veiligheidsraad komt vandaag om 20.00 uur Nederlandse tijd bijeen om te praten over Oekrane.
• Vanwege de vliegramp hangen in Nederland morgen alle vlaggen op overheidsgebouwen halfstok.
• De piloten van vlucht MH17 hebben geen noodsignaal afgegeven voordat het vliegtuig neerstortte, liet de Maleisische premier Najib Razak weten tijdens een persconferentie.
• De internationale gemeenschap heeft opgeroepen tot een onafhankelijk, internationaal en transparant onderzoek naar de toedracht van de ramp. Er zijn zorgen dat mogelijk bewijsmateriaal nu al wordt verwijderd door separatisten.

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)gestort-in-oekraine/
pi_142441082
;(
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_142441084
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 13:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Eigenlijk nooit bij stil gestaan hoe een raket werkt. Ik ken alleen Hollywoodexplosies.

Dit is nog maar een RPG. Raketten zijn echt pure kracht, vooral de ontploffingen zijn gemaakt om schade aan te richten.
pi_142441086
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 13:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Iemand enig idee of dit echt is?

In spoiler vanwege privacy-gevoelige informatie.

Overigens voegt het weinig nieuwswaarde toe, maar was gewoon nieuwsgierig. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk wel ja. Vanochtend al paar keer voorbij gekomen.
pi_142441092
Die slingers -O- Stom eigenlijk, hoe dat soort details je kunnen raken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_142441100
over 5 min. persconferentie van Rutte.
#superniger2020
pi_142441114
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 13:54 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wie neemt er nu worsten mee :')
Voor familie denk ik. Veel mensen nemen ook pindakaas, drop of stroopwafels mee.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_142441117
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 13:56 schreef Isabeau het volgende:
Is niet stom hoor.. psychologisch heel goed te verklaren ;(
pi_142441118
Iemand zou jarig zijn op vakantie :( Ik kijk nooit meer hetzelfde naar de Blokker.
pi_142441131
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 13:56 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Dit is nog maar een RPG. Raketten zijn echt pure kracht, vooral de ontploffingen zijn gemaakt om schade aan te richten.
Wat ik er zo van weet is dat surface to air-missiles gemaakt zijn om in veel kleine delen uit elkaar te knallen. Het zijn vaak die kleine delen die het toetsel op zo'n manier beschadigen dat het niet verder kan vliegen en neerstort.
pi_142441134
quote:
Herkenbaarheid....
Als het een tas was geweest van een chinese winkel als voorbeeld was de lading al stukken minder geweest. Nu zie je Blokker en denk je; ik koop ook bij Blokker, dat had IK kunnen zijn!!
U MAD?
pi_142441139
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 13:54 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Slingers meegenomen, waarschijnlijk ging iemand z'n verjaardag vieren op vakanie :{
Zie dat nu pas, jezus wat luguber. You know, soms 'hoop' ik wel eens dat er weer iets gebeurd in het nieuws. Van alles op de buis, van alles om uit te pluizen. Morbid fascinations. Maar niet dit. Verre van zelfs.
pi_142441153
quote:
Ik heb dat ook hoor. Dit maakt het zo menselijk, realistisch, herkenbaar.

Lijken zijn ook niet leuk om te zien, maar daar identificeren we ons dan veel minder mee. Ofzo.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_142441161
Persconferentie van malaysain airways

Ze geven iedereen hun geld terug als ze niet meer met hun willen vliegen.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 13:58:25 #15
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_142441164
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 13:39 schreef MartijnA3 het volgende:
Deze mist een raket, filmpje van vandaag:

Militants take out missile system "Buk" to the border with Russia
Ik zag daar ook al een tweet over:
n1crs twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 08:29:53 Это чтоб вопросов не возникало о том, что террористы владеют оружием способным сбить самолет на высоте 10км. http://t.co/FccptDXuVJ reageer retweet
This is to avoid questions that terrorists have weapons to shoot down a plane at an altitude of 10 km.

Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  vrijdag 18 juli 2014 @ 13:58:30 #16
54408 Parzival
Where it happens
pi_142441166
quote:
Explosive decompression occurs at a rate swifter than that at which air can escape from the lungs, typically in less than 0.1 to 0.5 seconds.[1][3] The risk of lung trauma is very high, as is the danger from any unsecured objects that can become projectiles because of the explosive force, which may be likened to a bomb detonation.

After an explosive decompression within an aircraft, a heavy fog may immediately fill the interior as the relative humidity of cabin air rapidly changes as the air cools and condenses.
http://en.wikipedia.org/w(...)losive_decompression
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_142441184
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 13:57 schreef Disorder het volgende:

[..]

Wat ik er zo van weet is dat surface to air-missiles gemaakt zijn om in veel kleine delen uit elkaar te knallen. Het zijn vaak die kleine delen die het toetsel op zo'n manier beschadigen dat het niet verder kan vliegen en neerstort.
90% van het gewicht van zo'n ding is sowieso brandstof lijkt me. Niet veel ruimte voor explosieven.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 13:58:58 #18
54408 Parzival
Where it happens
pi_142441187
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 13:56 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Voor familie denk ik. Veel mensen nemen ook pindakaas, drop of stroopwafels mee.
complete voorraad hier.. worsten, hagelslag, limonade en kaas!
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_142441198
De basischool van m'n kinderen heeft ook al een berichtje rondgestuurd dat een van de leraren aan boord van dit toestel was.
pi_142441204
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 13:58 schreef voederbietel het volgende:

[..]

90% van het gewicht van zo'n ding is sowieso brandstof lijkt me. Niet veel ruimte voor explosieven.
Nog wel mooi een warhead van 70 kg ofzo.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 13:59:24 #21
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_142441206
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 13:57 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Zie dat nu pas, jezus wat luguber. You know, soms 'hoop' ik wel eens dat er weer iets gebeurd in het nieuws. Van alles op de buis, van alles om uit te pluizen. Morbid fascinations. Maar niet dit. Verre van zelfs.
I read the news today.....
  Admin vrijdag 18 juli 2014 @ 13:59:29 #22
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_142441212
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 13:53 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]

Daar lig je dan, met je Blokker tas.
Backpacker :{
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_142441215
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 13:57 schreef de_boswachter het volgende:

Herkenbaarheid....
Als het een tas was geweest van een chinese winkel als voorbeeld was de lading al stukken minder geweest. Nu zie je Blokker en denk je; ik koop ook bij Blokker, dat had IK kunnen zijn!!
Nou, zo ver wilde ik niet gaan, maar Blokker is natuurlijk wel heel Nederlands. En bij die slingers dacht ik vooral: iemand wilde daar een feestje gaan vieren. En dat gaat nooit gebeuren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 18 juli 2014 @ 13:59:31 #24
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_142441216
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_142441220
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 13:58 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Ik zag daar ook al een tweet over:
n1crs twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 08:29:53 Это чтоб вопросов не возникало о том, что террористы владеют оружием способным сбить самолет на высоте 10км. http://t.co/FccptDXuVJ reageer retweet
This is to avoid questions that terrorists have weapons to shoot down a plane at an altitude of 10 km.

[ afbeelding ]
Tja, zo'n foto heb je vrij weinig aan.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:00:01 #26
321876 Cherna
Fuck the System
pi_142441236
quote:

[..]

Gisteren op het nieuws was er een filmpje waarin je kon zien dat het vliegtuig met een brandende vleugel naar beneden kwam. Dus niet een compleet vernield toestel gelijk op die hoogte na de inslag
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_142441240
quote:
ja ongeveer 100x en het laatst 10 posts voor je
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:00:08 #28
16715 Mylene
*schatje*
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:00:18 #29
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_142441255
quote:

[..]

Kan bij die BUK missile beide, of bij impact of prox. De warhead is 70kg springstof.
pi_142441256
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:00 schreef Cherna het volgende:

[..]

Gisteren op het nieuws was er een filmpje waarin je kon zien dat het vliegtuig met een brandende vleugel naar beneden kwam. Dus niet een compleet vernield toestel gelijk op die hoogte na de inslag
Dat was niet dit vliegtuig.
pi_142441258
Volgens Oekrainse veiligheidsdiensten zijn het geen seperatisten, maar Russische militairen die het apparaat aan het bedienen waren en verantwoordelijk zijn.

Nieuwe recording van de Oekrainers, hierin zou gesproken worden over het verkrijgen van de installatie van Rusland en de movements van het apparaat tot aan de aanval.
  Admin vrijdag 18 juli 2014 @ 14:00:23 #32
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_142441259
Zoals het er op dit moment uitziet is het niemands schuld en is de piloot tegen een wolk aangevlogen?}:|
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_142441262
quote:
Yep.
pi_142441265
quote:
al een paar keer.
#superniger2020
pi_142441270
quote:
Slachtoffers
Australia 27
Belgium 4
Canada 1
Germany 4
Indonesia 12
Malaysia 44
Netherlands 173
Philippines 3
United Kingdom 9
New Zealand 1
Unknown 20
Total 298
quote:
One HK resident confirmed onboard crashed MH17
One Hong Kong resident was preliminarily confirmed aboard the crashed Malaysia Airlines MH17, said the Immigration Department of the Government of the Hong Kong Special Administrative Region on Friday.

http://english.cntv.cn/special/malaysianplanecrash/
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:00:50 #36
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_142441274
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 13:54 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wie neemt er nu worsten mee :')
Ik, met zuurkool. Neem ik altijd mee voor een tante die in het buitenland woont (als ik die kant opga).
Net als stroopwafels, drop en al die andere ongein.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_142441283
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:00 schreef Nintex het volgende:
Volgens Oekrainse veiligheidsdiensten zijn het geen seperatisten, maar Russische militairen die het apparaat aan het bedienen waren en verantwoordelijk zijn.

Nieuwe recording van de Oekrainers, hierin zou gesproken worden over het verkrijgen van de installatie van Rusland en de movements van het apparaat tot aan de aanval.

Daar gaan ze. Het ding mist nog een raket ook.
pi_142441284
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 13:57 schreef Lonaa het volgende:

Ik heb dat ook hoor. Dit maakt het zo menselijk, realistisch, herkenbaar.

Lijken zijn ook niet leuk om te zien, maar daar identificeren we ons dan veel minder mee. Ofzo.
Lichamen, mits onherkenbaar, doen me helemaal niets. Maar zo'n teddybeer, een boek over je reisbestemming, meegebracht eten voor familie... Die voorwerpen vertellen een verhaal. Ik denk dat dat het is waar ik me mee identificeer.
  Admin vrijdag 18 juli 2014 @ 14:00:59 #39
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_142441285
quote:

[..]

Ja dat was het toestel dat op 6 juli naar beneden geschoten was.
Dus NIET van deze vlucht.

pi_142441286
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 13:58 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Warhead is 70kg , dat is flink !
pi_142441287
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:00 schreef yvonne het volgende:
Zoals het er op dit moment uitziet is het niemands schuld en is de piloot tegen een wolk aangevlogen?}:|
dus dan is het de schuld van die wolk

Alle wolken terug naar eigen land zal ik je zeggen
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:01:10 #42
54408 Parzival
Where it happens
pi_142441292
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]

nee maar vergelijkbaar is te bedenken..

en terwijl die naarbeneden komt.. valt die door G krachten uit elkaar..
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:01:12 #43
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_142441293
quote:
Jep.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_142441296
Van het liveblog:

quote:
Reddingswerkers hebben de lichamen geborgen van 181 van de 298 omgekomen inzittenden van de donderdag in Oost-Oekrane neergestorte vlucht MH17. De stoffelijke overschotten worden naar Charkov overgebracht, liet het ministerie van buitenlandse zaken weten.

In Charkov worden de lichamen gedentificeerd. De metropool is in handen van de regering in Kiev en ligt een kleine 270 kilometer ten noorden van het rampterrein. De Oekraense regering regelt in Charkov en Kiev onderdak voor nabestaanden die slachtoffers moeten identificeren of die graag ter plaatse willen zijn, meldt persbureau Interfax Oekrane. (Novum)
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:01:32 #45
321876 Cherna
Fuck the System
pi_142441306
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Okies, kwam net thuis van werk en krijg dit even snel mee.
pi_142441307
quote:

Ik geloof dat dat een filmpje van 6 jun/li was.
pi_142441318
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Lichamen, mits onherkenbaar, doen me helemaal niets. Maar zo'n teddybeer, een boek over je reisbestemming, meegebracht eten voor familie... Die voorwerpen vertellen een verhaal. Ik denk dat dat het is waar ik me mee identificeer.
Ik snap wat je bedoeld. :*
pi_142441321
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:01 schreef Scrummie het volgende:
Van het liveblog:

[..]

Dat is wel aardig van Oekrane.
#superniger2020
  Admin vrijdag 18 juli 2014 @ 14:01:58 #49
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_142441324
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 13:57 schreef Ratsnest89 het volgende:
Iemand zou jarig zijn op vakantie :( Ik kijk nooit meer hetzelfde naar de Blokker.
Je semilolligheden zijn nu wel klaar dacht ik zo.

pi_142441326
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:00 schreef Osiris024 het volgende:

[..]

Warhead is 70kg , dat is flink !
Is wel een speciaal soort explosief lijkt me, op die hoogte heb je niet zo heel veel zuurstof.

Die raketten wegen overigens 700 kg.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:02:34 #51
430548 homme7
vrijheid is niet gebonden zijn
pi_142441342
quote:
• De internationale gemeenschap heeft opgeroepen tot een onafhankelijk, internationaal en transparant onderzoek naar de toedracht van de ramp. Er zijn zorgen dat mogelijk bewijsmateriaal nu al wordt verwijderd door separatisten.
niet alleen door de seperatisten maar de lokale bevolking heeft alle bagage al geconfisceeerd
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:02:42 #52
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_142441346
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:01 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Is wel een speciaal soort explosief lijkt me, op die hoogte heb je niet zo heel veel zuurstof.
Explosieven hebben geen zuurstof (uit de lucht) nodig om te kunnen exploderen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_142441369
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:02 schreef Perrin het volgende:

[..]

Explosieven hebben geen zuurstof (uit de lucht) nodig om te kunnen exploderen.
Oh. Maar het lijkt me dat een explosie onder zulke lage druk minder effectief is. Of is dat ook onzin?
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:03:42 #54
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_142441379
Blijf het echt vreemd vinden dat die paspoorten zo intact zijn.. Praktisch alle lichamen (toch?) waren verbrand (zei het gedeeltelijk) en de meeste bagage was ook niet meer intact...
pi_142441406
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Blijf het echt vreemd vinden dat die paspoorten zo intact zijn.. Praktisch alle lichamen (toch?) waren verbrand (zei het gedeeltelijk) en de meeste bagage was ook niet meer intact...
Dit is echt al tig keer uitgelegd, ik zou zeggen blader ff terug door deze topicreeks.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:04:38 #56
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_142441414
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:01 schreef Scrummie het volgende:
Van het liveblog:

[..]

quote:
De Oekraense regering regelt in Charkov en Kiev onderdak voor nabestaanden die slachtoffers moeten identificeren of die graag ter plaatse willen zijn, meldt persbureau Interfax Oekrane.
En die komen met het vliegtuig? :X
  PR/Manusje van alles vrijdag 18 juli 2014 @ 14:04:44 #57
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_142441418
quote:
Nee, lang niet alle lichamen zijn verbrand. Ding is uit elkaar geklapt en niet in zijn geheel neergestort en in n grote vuurbal veranderd.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:04:51 #58
279947 Cosmo.
Don't be bitter bitch.
pi_142441425
quote:
De luchtdruk, temperatuur etc.
pi_142441428
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:04 schreef DemonRage het volgende:

[..]

[..]

En die komen met het vliegtuig? :X
Hoe anders?
#superniger2020
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:05:08 #60
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_142441436
quote:
Niet weer he?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_142441437
quote:
Kijk eens hoeveel bagage er ook intact is!
pi_142441439
quote:
Er was wel veel verbrand in het gedeelte van het vliegtuig dat je veel op TV ziet, maar alles en iedereen dat voor de crash op de grond al uit het vliegtuig is geslingerd, zal in principe weinig tot geen brandschade hebben.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:05:12 #63
54408 Parzival
Where it happens
pi_142441441
quote:
nee veel lichamen zien er intact uit.. en paspoorten zitten meestal in tassen.. die dan los naar beneden komen en niet in de buurt van het centrale gedeelte van het vliegtuig belanden (en dan alsnog verbranden)
pi_142441449
quote:
>BNW
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:05:51 #65
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_142441465
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:05 schreef Parzival het volgende:

[..]

nee veel lichamen zien er intact uit.. en paspoorten zitten meestal in tassen.. die dan los naar beneden komen en niet in de buurt van het centrale gedeelte van het vliegtuig belanden (en dan alsnog verbranden)
Intact is een groot woord.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:05:58 #66
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_142441467
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:03 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Oh. Maar het lijkt me dat een explosie onder zulke lage druk minder effectief is. Of is dat ook onzin?
Hm, dat weet ik niet. Veel hangt idd af van de schokgolf, dus ik denk dat dit idd klopt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:06:06 #67
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_142441474
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:04 schreef superniger het volgende:

[..]

Hoe anders?
Ik doelde op het feit dat men op het moment niet graag naar Oekrane vliegt.
pi_142441482
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:01 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Daar is allemaal rekening mee gehouden.

715 kilo ;)
pi_142441483
pi_142441491
quote:
Aangezien deze meestal in tassen worden gedragen en als deze tas 10km naar beneden valt dan gebeurd er weinig met een paspoort. Ik denk dat als je een paspoort van 10km hoog naar beneden flikkert dat er bar weinig mee gebeurd.
pi_142441497
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:06 schreef RVer het volgende:
[ afbeelding ]
Met z'n kleuter handtekening.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:06:55 #72
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_142441503
Een explosie heeft niet per s veel zuurstof nodig, ligt aan de ordinance.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:06:55 #73
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_142441504
Dank allen voor de uitleg. Ik had niet alles meegekregen voorheen, vandaar.

En voor de heldere lichten die zeggen even terug te lezen; het zijn 35 delen, dus nee.
pi_142441506
quote:
[ afbeelding ]
Goede handtekening. :')
#superniger2020
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:07:01 #75
54408 Parzival
Where it happens
pi_142441508
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:05 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Intact is een groot woord.
in vergelijking met een compleet verwoest vliegtuig dat in 1 stuk naar beneden komt.. dan is het echt alleen maar stukjes rapen hoor
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:07:56 #76
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_142441529
quote:
[ afbeelding ]
Ivo is net geschreven door een 3 jarige, en dat daarna is een golfje getekend door dezelfde 3jarige :')
pi_142441536
Lijkt me trouwens behoorlijk verschrikkelijk om zo naar beneden te storten. Ik stel me zo voor dat lang niet iedereen dood was nadat de raket was ingeslagen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:08:43 #78
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_142441554
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:07 schreef Parzival het volgende:

[..]

in vergelijking met een compleet verwoest vliegtuig dat in 1 stuk naar beneden komt.. dan is het echt alleen maar stukjes rapen hoor
Ok er waren lichamen die nog redelijk herkenbaar waren dat het menselijke resten zijn. De ledematen hingen nog aan de romp enzo.
pi_142441556
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:08 schreef KoosVogels het volgende:
Lijkt me trouwens behoorlijk verschrikkelijk om zo naar beneden te storten. Ik stel me zo voor dat lang niet iedereen dood was nadat de raket was ingeslagen.
Volgens mij raak je buiten westen door de luchtdruk?
Rossoneri siamo noi.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:08:47 #80
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_142441558
quote:
Klopt, maar is het niet zo dat door luchtdruk/zuurstof te kort je sowieso al meteen dood bent als je op die hoogte ineens de druk weg valt...
pi_142441574
quote:
Je verliest het bewustzijn, of door de klap, of door zuurstofgebrek. Niemand zal bij bewustzijn geweest zijn toen het vliegtuig de grond raakte.
  † In Memoriam † vrijdag 18 juli 2014 @ 14:09:08 #82
230491 Zith
pls tip
pi_142441578
quote:
die pasporten waren van acteurs
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_142441580
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:08 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Gelukkig maar.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:09:09 #84
24533 ACT-F
pi_142441581
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:06 schreef superniger het volgende:

[..]

Goede handtekening. :')
Het ziet eruit als een route van een neerstortend vliegtuig :')
pi_142441584
quote:
Zat er ook aan te denken, wat moeten die laatste minuten een hel zijn geweenst :{
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:09:27 #86
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142441599
Kwaliteitsinterviews weer van de NOS.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:09:30 #87
54408 Parzival
Where it happens
pi_142441601
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:08 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

denk dat er weinig mensen nog bij bewustzijn waren.. je ziet bijna geen zuurstof maskertjes..
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:09:30 #88
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_142441602
quote:
Zuurstof verdwijnt erg snel, je raakt echt binnen no time buiten bewustzijn.
pi_142441609
Buren van mijn opa en oma zijn omgekomen :(
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:09:41 #90
321876 Cherna
Fuck the System
pi_142441614
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Gelukkig maar.
Dit
pi_142441619
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:09 schreef Ratsnest89 het volgende:
;(
#superniger2020
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:09:56 #92
168739 Red_85
'echt wel'
pi_142441623
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:07 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Ivo is net geschreven door een 3 jarige, en dat daarna is een golfje getekend door dezelfde 3jarige :')
Hij heb ook het verstand en spraakniveau van een 3 jarige.

Dementie is een bitch.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:09:57 #93
24533 ACT-F
pi_142441624
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:09 schreef Ratsnest89 het volgende:
Alweer?
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:09:59 #94
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_142441627
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:09 schreef Nibb-it het volgende:
Ik kan iedereen adviseren om nooit zo'n interview te laten plaatsvinden. De media heeft niks anders om te laten zien dus gaan ze jouw interview continue herhalen.
pi_142441630
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:09 schreef Nibb-it het volgende:
Ja. Zouden ze de mensen die naar Singapore vliegen ook interviewen :') Achterlijke emo-tv.
pi_142441634
Gaat het internationale Strafhof in Den Haag nu ook een rol van betekenis spelen als blijkt dat er een oorlogsmisdaad is begaan?
pi_142441636
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:09 schreef roos85 het volgende:

Zat er ook aan te denken, wat moeten die laatste minuten een hel zijn geweenst :{
Ik hoop maar dat mensen dat niet bewust hebben meegekregen. Ik geloof dus graag de mensen die zeggen dat ze het bewustzijn al lang kwijt waren, of dat nou echt waar is of niet.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:10:21 #98
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_142441642
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:09 schreef Zith het volgende:

[..]

die pasporten waren van acteurs
Als je goed kijkt lagen de paspoorten ook in een driehoek, IELOEMIENAATIE!
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:10:22 #99
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_142441643
quote:
Dat denk ik ook en dan het besef dat je niet weet waarom en wat er aan de hand is. Bij een defect aan het vliegtuig of een kaping kun je nog inschatten wat zich afspeelt en kan gaan gebeuren.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 14:10:35 #100
168739 Red_85
'echt wel'
pi_142441657
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 14:10 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ja. Zouden ze de mensen die naar Singapore vliegen ook interviewen :') Achterlijke emo-tv.
:|W
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')