Explosieven hebben geen zuurstof (uit de lucht) nodig om te kunnen exploderen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is wel een speciaal soort explosief lijkt me, op die hoogte heb je niet zo heel veel zuurstof.
Oh. Maar het lijkt me dat een explosie onder zulke lage druk minder effectief is. Of is dat ook onzin?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Explosieven hebben geen zuurstof (uit de lucht) nodig om te kunnen exploderen.
Dit is echt al tig keer uitgelegd, ik zou zeggen blader ff terug door deze topicreeks.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Blijf het echt vreemd vinden dat die paspoorten zo intact zijn.. Praktisch alle lichamen (toch?) waren verbrand (zei het gedeeltelijk) en de meeste bagage was ook niet meer intact...
quote:
En die komen met het vliegtuig?quote:De Oekraïense regering regelt in Charkov en Kiev onderdak voor nabestaanden die slachtoffers moeten identificeren of die graag ter plaatse willen zijn, meldt persbureau Interfax Oekraïne.
Nee, lang niet alle lichamen zijn verbrand. Ding is uit elkaar geklapt en niet in zijn geheel neergestort en in één grote vuurbal veranderd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Blijf het echt vreemd vinden dat die paspoorten zo intact zijn.. Praktisch alle lichamen (toch?) waren verbrand (zei het gedeeltelijk) en de meeste bagage was ook niet meer intact...
De luchtdruk, temperatuur etc.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hoe anders?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:04 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[..]
En die komen met het vliegtuig?
Niet weer he?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kijk eens hoeveel bagage er ook intact is!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Er was wel veel verbrand in het gedeelte van het vliegtuig dat je veel op TV ziet, maar alles en iedereen dat voor de crash op de grond al uit het vliegtuig is geslingerd, zal in principe weinig tot geen brandschade hebben.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
nee veel lichamen zien er intact uit.. en paspoorten zitten meestal in tassen.. die dan los naar beneden komen en niet in de buurt van het centrale gedeelte van het vliegtuig belanden (en dan alsnog verbranden)quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
>BNWquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Intact is een groot woord.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:05 schreef Parzival het volgende:
[..]
nee veel lichamen zien er intact uit.. en paspoorten zitten meestal in tassen.. die dan los naar beneden komen en niet in de buurt van het centrale gedeelte van het vliegtuig belanden (en dan alsnog verbranden)
Hm, dat weet ik niet. Veel hangt idd af van de schokgolf, dus ik denk dat dit idd klopt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh. Maar het lijkt me dat een explosie onder zulke lage druk minder effectief is. Of is dat ook onzin?
Daar is allemaal rekening mee gehouden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is wel een speciaal soort explosief lijkt me, op die hoogte heb je niet zo heel veel zuurstof.
Aangezien deze meestal in tassen worden gedragen en als deze tas 10km naar beneden valt dan gebeurd er weinig met een paspoort. Ik denk dat als je een paspoort van 10km hoog naar beneden flikkert dat er bar weinig mee gebeurd.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
in vergelijking met een compleet verwoest vliegtuig dat in 1 stuk naar beneden komt.. dan is het echt alleen maar stukjes rapen hoorquote:
Ivo is net geschreven door een 3 jarige, en dat daarna is een golfje getekend door dezelfde 3jarigequote:
Ok er waren lichamen die nog redelijk herkenbaar waren dat het menselijke resten zijn. De ledematen hingen nog aan de romp enzo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:07 schreef Parzival het volgende:
[..]
in vergelijking met een compleet verwoest vliegtuig dat in 1 stuk naar beneden komt.. dan is het echt alleen maar stukjes rapen hoor
Volgens mij raak je buiten westen door de luchtdruk?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:08 schreef KoosVogels het volgende:
Lijkt me trouwens behoorlijk verschrikkelijk om zo naar beneden te storten. Ik stel me zo voor dat lang niet iedereen dood was nadat de raket was ingeslagen.
Klopt, maar is het niet zo dat door luchtdruk/zuurstof te kort je sowieso al meteen dood bent als je op die hoogte ineens de druk weg valt...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:08 schreef KoosVogels het volgende:
Lijkt me trouwens behoorlijk verschrikkelijk om zo naar beneden te storten. Ik stel me zo voor dat lang niet iedereen dood was nadat de raket was ingeslagen.
Je verliest het bewustzijn, of door de klap, of door zuurstofgebrek. Niemand zal bij bewustzijn geweest zijn toen het vliegtuig de grond raakte.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:08 schreef KoosVogels het volgende:
die pasporten waren van acteursquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:08 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Volgens mij raak je buiten westen door de luchtdruk?
Zat er ook aan te denken, wat moeten die laatste minuten een hel zijn geweenstquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:08 schreef KoosVogels het volgende:
denk dat er weinig mensen nog bij bewustzijn waren.. je ziet bijna geen zuurstof maskertjes..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:08 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Volgens mij raak je buiten westen door de luchtdruk?
Zuurstof verdwijnt erg snel, je raakt echt binnen no time buiten bewustzijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:08 schreef KoosVogels het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:09 schreef Ratsnest89 het volgende:
Buren van mijn opa en oma zijn omgekomen
Hij heb ook het verstand en spraakniveau van een 3 jarige.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ivo is net geschreven door een 3 jarige, en dat daarna is een golfje getekend door dezelfde 3jarige
Alweer?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:09 schreef Ratsnest89 het volgende:
Buren van mijn opa en oma zijn omgekomen
Ik kan iedereen adviseren om nooit zo'n interview te laten plaatsvinden. De media heeft niks anders om te laten zien dus gaan ze jouw interview continue herhalen.quote:
Ik hoop maar dat mensen dat niet bewust hebben meegekregen. Ik geloof dus graag de mensen die zeggen dat ze het bewustzijn al lang kwijt waren, of dat nou echt waar is of niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:09 schreef roos85 het volgende:
Zat er ook aan te denken, wat moeten die laatste minuten een hel zijn geweenst
Dat denk ik ook en dan het besef dat je niet weet waarom en wat er aan de hand is. Bij een defect aan het vliegtuig of een kaping kun je nog inschatten wat zich afspeelt en kan gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:08 schreef KoosVogels het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:10 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja. Zouden ze de mensen die naar Singapore vliegen ook interviewenAchterlijke emo-tv.
Ik zie tussen die foto's een rugzak, een lonelyplanetboekje, en dan zie ik weer Brechtje die verleden jaar zelfde tijd, zelfde maatschappij ging backpacken in Indonesië. En dan weet je dat daar sochtends ouders en vrienden hun kind hebben staan uitzwaaien.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lichamen, mits onherkenbaar, doen me helemaal niets. Maar zo'n teddybeer, een boek over je reisbestemming, meegebracht eten voor familie... Die voorwerpen vertellen een verhaal. Ik denk dat dat het is waar ik me mee identificeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |