Gisteren op het nieuws was er een filmpje waarin je kon zien dat het vliegtuig met een brandende vleugel naar beneden kwam. Dus niet een compleet vernield toestel gelijk op die hoogte na de inslagquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:57 schreef Disorder het volgende:
[..]
Wat ik er zo van weet is dat surface to air-missiles gemaakt zijn om in veel kleine delen uit elkaar te knallen. Het zijn vaak die kleine delen die het toetsel op zo'n manier beschadigen dat het niet verder kan vliegen en neerstort.
ja ongeveer 100x en het laatst 10 posts voor jequote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:59 schreef 2Happy4U het volgende:
http://www.smh.com.au/nat(...)3.html#ixzz37mkAFtTn
Was dit al gepost?
Kan bij die BUK missile beide, of bij impact of prox. De warhead is 70kg springstof.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:57 schreef Disorder het volgende:
[..]
Wat ik er zo van weet is dat surface to air-missiles gemaakt zijn om in veel kleine delen uit elkaar te knallen. Het zijn vaak die kleine delen die het toetsel op zo'n manier beschadigen dat het niet verder kan vliegen en neerstort.
Dat was niet dit vliegtuig.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:00 schreef Cherna het volgende:
[..]
Gisteren op het nieuws was er een filmpje waarin je kon zien dat het vliegtuig met een brandende vleugel naar beneden kwam. Dus niet een compleet vernield toestel gelijk op die hoogte na de inslag
Yep.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:00 schreef Mylene het volgende:
Deze al voorbij gekomen: Australirs hadden familie aan boord MH17 n MH370
al een paar keer.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:00 schreef Mylene het volgende:
quote:Slachtoffers
Australia 27
Belgium 4
Canada 1
Germany 4
Indonesia 12
Malaysia 44
Netherlands 173
Philippines 3
United Kingdom 9
New Zealand 1
Unknown 20
Total 298
quote:One HK resident confirmed onboard crashed MH17
One Hong Kong resident was preliminarily confirmed aboard the crashed Malaysia Airlines MH17, said the Immigration Department of the Government of the Hong Kong Special Administrative Region on Friday.
http://english.cntv.cn/special/malaysianplanecrash/
Ik, met zuurkool. Neem ik altijd mee voor een tante die in het buitenland woont (als ik die kant opga).quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:00 schreef Nintex het volgende:
Volgens Oekrainse veiligheidsdiensten zijn het geen seperatisten, maar Russische militairen die het apparaat aan het bedienen waren en verantwoordelijk zijn.
Nieuwe recording van de Oekrainers, hierin zou gesproken worden over het verkrijgen van de installatie van Rusland en de movements van het apparaat tot aan de aanval.
Lichamen, mits onherkenbaar, doen me helemaal niets. Maar zo'n teddybeer, een boek over je reisbestemming, meegebracht eten voor familie... Die voorwerpen vertellen een verhaal. Ik denk dat dat het is waar ik me mee identificeer.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:57 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb dat ook hoor. Dit maakt het zo menselijk, realistisch, herkenbaar.
Lijken zijn ook niet leuk om te zien, maar daar identificeren we ons dan veel minder mee. Ofzo.
Ja dat was het toestel dat op 6 juli naar beneden geschoten was.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:00 schreef Cherna het volgende:
[..]
Gisteren op het nieuws was er een filmpje waarin je kon zien dat het vliegtuig met een brandende vleugel naar beneden kwam. Dus niet een compleet vernield toestel gelijk op die hoogte na de inslag
Warhead is 70kg , dat is flink !quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
90% van het gewicht van zo'n ding is sowieso brandstof lijkt me. Niet veel ruimte voor explosieven.
dus dan is het de schuld van die wolkquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:00 schreef yvonne het volgende:
Zoals het er op dit moment uitziet is het niemands schuld en is de piloot tegen een wolk aangevlogen?}:|
nee maar vergelijkbaar is te bedenken..quote:
Jep.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:00 schreef Mylene het volgende:
quote:Reddingswerkers hebben de lichamen geborgen van 181 van de 298 omgekomen inzittenden van de donderdag in Oost-Oekrane neergestorte vlucht MH17. De stoffelijke overschotten worden naar Charkov overgebracht, liet het ministerie van buitenlandse zaken weten.
In Charkov worden de lichamen gedentificeerd. De metropool is in handen van de regering in Kiev en ligt een kleine 270 kilometer ten noorden van het rampterrein. De Oekraense regering regelt in Charkov en Kiev onderdak voor nabestaanden die slachtoffers moeten identificeren of die graag ter plaatse willen zijn, meldt persbureau Interfax Oekrane. (Novum)
Okies, kwam net thuis van werk en krijg dit even snel mee.quote:
Ik geloof dat dat een filmpje van 6 jun/li was.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:00 schreef Cherna het volgende:
Ik snap wat je bedoeld.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lichamen, mits onherkenbaar, doen me helemaal niets. Maar zo'n teddybeer, een boek over je reisbestemming, meegebracht eten voor familie... Die voorwerpen vertellen een verhaal. Ik denk dat dat het is waar ik me mee identificeer.
Je semilolligheden zijn nu wel klaar dacht ik zo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:57 schreef Ratsnest89 het volgende:
Iemand zou jarig zijn op vakantieIk kijk nooit meer hetzelfde naar de Blokker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |