Wel goed genoeg om ervoor te zorgen dat je nauwelijks lock on krijgt met radar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Stealth is ook een onzin begrip. Er is niets Stealth.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:33 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik hoor net dat vriendin van mn zusje in het vliegtuig zat met haar man. zaterdag zijn ze getrouwd.. Dit was hun honeymoon..
Sorry, maar ik ben geen 16 meer en dus ben ik het illoeminadi-stadium allang voorbij. Jammer dat jij daar nog 15 jaar bent blijven hangen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
God wat zijn jullie achterlijk, je daar door laten tegenhouden.
Vanta black is stealth.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Stealth is ook een onzin begrip. Er is niets Stealth.
Leg uit, waarom is dit relevant? Want waar je mee wil komen is al heel lang ontkracht.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:34 schreef BaajGuardian het volgende:
Dit is toch eigenlijk best wel relevant, ook voor het nieuws:
[ afbeelding ]
Sterktequote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:33 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik hoor net dat vriendin van mn zusje in het vliegtuig zat met haar man. zaterdag zijn ze getrouwd.. Dit was hun honeymoon..
Poetin heeft alleen 2 motoren meer.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:34 schreef BaajGuardian het volgende:
Dit is toch eigenlijk best wel relevant, ook voor het nieuws:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:33 schreef Pindasoepje het volgende:
Dat zijn die lui die ook vrolijk op D66 stemmen. Spijtig indeed.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
God wat zijn jullie achterlijk, je daar door laten tegenhouden.
Israėl gebruikt dezelfde antiraketsystemen als Rusland denk dat dat wel iets zegt over de kwaliteit. Amerika maakt gebruikt van binnenlandse contracten via o.a northropgrumman is niet zeker dat die zoveel superieurder zijn als het spul in de video.quote:
Dat dacht de F117 ook boven Den Helder...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wel goed genoeg om ervoor te zorgen dat je nauwelijks lock on krijgt met radar.
Omdat het een nieuw licht werpt voor wie er belang konden hebben bij het neerhalen van het vliegtuig, namelijk mensen die poetin wilden asassineren. (en daar zijn er nogal wat van in oekraine, vooral in kiev)quote:
154 Nederlanders dood. Geen daders bekend.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:36 schreef RensAjacied het volgende:
Zo ik ben sinds een uurtje of 7 weer terug. Kan iemand mij kort uitleggen wat er sinds 7 uur bekend is geworden?
Al de daders bekend?
Euhm...nee?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Israėl gebruikt dezelfde antiraketsystemen als Rusland denk dat dat wel iets zegt over de kwaliteit. Amerika maakt gebruikt van binnenlandse contracten via o.a northropgrumman is niet zeker dat die zoveel superieurder zijn als het spul in de video.
Tegen wie wil je oorlog voeren danquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:36 schreef Nintex het volgende:
Je weet pas dat het echt goed mis is als de Russische pers elkaar gaat tegenspreken.
Volgens RT was Putin's vliegtuig helemaal niet in de buurt van de crash of dezelfde route vandaag.
In Moskou leggen Russen bloemen bij de Nederlandse ambasade met bordjes: "Onze excuses"
[ afbeelding ]
Meer dan 150 Nederlanders dood dit is zonder meer een daad van terrorisme of zelfs een oorlogsverklaring naar ons land.
Bron van het uit elkaar trekken van de vlaggen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Indd, maar zelfs als het echt is hoorde ik totaal niks gezegd worden in het deel dat er gezegd werd dat "ZE" het hadden neergeschoten, wel noemden ze kosakken maar er zijn zoveel kosakken in oekraine, dat heeft niks met rusland te maken ookal zal de halve westerse wereld wel weer staan te schuimbekken en russische vlaggen uitelkaar trekken op straat zometeen.., blijft achterlijk om over een oorlogszone te vliegen met een passagiers vliegtuig, je gaat godverdomme toch ook niet over syriė heenvliegen waar ISIS en Assad in gevecht zijn nu? (even er vanuitgaand dat het allemaal echt zo gebeurd is en niet in scene gezet of nog erger een false flag)
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:35 schreef Poepz0r het volgende:
#MH17 boeing 777 date 17/7/14.............
Dit is gewoon een act of war.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:36 schreef Nintex het volgende:
Je weet pas dat het echt goed mis is als de Russische pers elkaar gaat tegenspreken.
Volgens RT was Putin's vliegtuig helemaal niet in de buurt van de crash of dezelfde route vandaag.
In Moskou leggen Russen bloemen bij de Nederlandse ambasade met bordjes: "Onze excuses"
[ afbeelding ]
Meer dan 150 Nederlanders dood dit is zonder meer een daad van terrorisme of zelfs een oorlogsverklaring naar ons land.
We weten allemaal dat BNW een verzameling hersenspinsels zijn, veronderstellingen zonder hard bewijs, science fiction en fictie. Dat iemand geen zin heeft om in zo'n discussie mee te doen maakt iemand niet achterlijk, verre van zelfs.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Joh, wat ben ik een waardeloze discussiepartner zeg als iemand anders de deur dicht doet bij de naam van een subforum, echt sla jezelf alsjeblieft k.o. en bespaar dit topic van verdere bullshit.
154?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:37 schreef probeer het volgende:
[..]
154 Nederlanders dood. Geen daders bekend.
Nee, en anders bewijs je maar dat het is ontkracht, hoe je uberhaupt een gebaseerde mogelijkheid kunt ontkrachten is me een raadsel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:35 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Leg uit, waarom is dit relevant? Want waar je mee wil komen is al heel lang ontkracht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door einzeinz op 18-07-2014 01:46:22 ]Cindy De Vuyst
mijn Buuf gaat vandaag die kant op... Vraag me nu wel af of ze nog wel wil gaan of überhaupt gevlogen wordt die kant op.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar er waren een aantal pastpoorten voorbij gekomen.
Ken je iemand die vandaag ging vliegen daar naar toe?
Met welk verrekijker kun je dat spotten op 10km hoogte dan? Je ziet alleen radar signal.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee, en anders bewijs je maar dat het is ontkracht, hoe je uberhaupt een gebaseerde mogelijkheid kunt ontkrachten is me een raadsel.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:38 schreef einzeinz het volgende:
Daders zijn pro Russische extremisten.
Bah, je ziet ook gewoon de lijken liggenDoe een in spoiler danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
doe ff spoilerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:38 schreef einzeinz het volgende:
Bah, je ziet ook gewoon de lijken liggen
[ afbeelding ]
"de gordijnen zijn wit dus ik ga daar niet naar binnen" mentaliteit.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:35 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben geen 16 meer en dus ben ik het illoeminadi-stadium allang voorbij. Jammer dat jij daar nog 15 jaar bent blijven hangen.
Dit dus. En via die weg moet NL dit via de NAVO spelen en desnoods zichzelf maar Kiev ondersteunen via commando's / F16's.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:36 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]
3 mensen zijn bekend!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
mijn Buuf gaat vandaag die kant op... Vraag me nu wel af of ze nog wel wil gaan of überhaupt gevlogen wordt die kant op.
Schrik zal er goed in zitten.
Verder heeft CNN veel uitleg. Begreep ook dat wellicht dor slecht weer op de route ze daarom 200 Miles noorderlijker zijn gaan vliegen en meer in risico gebied vlogen dan gebruikelijk.. Allemaal factoren schijnbaar.
Maargoed wtf gehalte blijft te heftig aanwezig
Als die Nederlanders niet het doelwit op zich waren is dat laatste natuurlijk niet het geval ...quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:36 schreef Nintex het volgende:
GEEN LIJKEN IN DIT TOPIC!!!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:38 schreef einzeinz het volgende:
Bah, je ziet ook gewoon de lijken liggen
[ afbeelding ]
Je moet echt wel een toestel met twee motoren van een toestel met vier motoren kunnen onderscheiden hoor. En anders misschien maar beter niet schieten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wederom niet op 10km hoog te spotten met je verrekijker. En radarapparatuur is niet zo geavanceerd dat je mooi een 3D plaatje van Putin's vliegtuig in alle juiste kleuren te zien krijgt. Ook al had Putin's vliegtuig best wel uit de lucht geschoten mogen worden..
beeldspraak.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:37 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Bron van het uit elkaar trekken van de vlaggen?
Tuurlijk jongen, veeg alles maar onder die mat. Dergelijke generalisaties maken je wel erg kortzichtig en naief. Je zou eens objectief naar het een en ander kijken en zo een scheiding maken tussen meer en minder plausibel, feiten en complete quatsch. Zelfstandig nadenken heet zoiets.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:37 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
We weten allemaal dat BNW een verzameling hersenspinsels zijn, veronderstellingen zonder hard bewijs, science fiction. Dat iemand geen zin heeft om in zo'n discussie mee te doen maakt iemand niet achterlijk, verre van zelfs.
+ #MH17 boeing 777 date 17/7/14quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:39 schreef Maureentje het volgende:
Was dit al gepost ? Afgelopen dagen vloog MH17 wel om het gebied heen en vandaag niet![]()
[ afbeelding ]
Ik snap die overgevoeligheid niet? De meest gewelddadige films worden met graagte bekeken, maar een echte aanslag moet gecensureerd worden. Is de werkelijkheid te eng?quote:
Omdat er al is aangegeven dat zijn vliegtuig daar niet vloog.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee, en anders bewijs je maar dat het is ontkracht, hoe je uberhaupt een gebaseerde mogelijkheid kunt ontkrachten is me een raadsel.
Is dit nou serieus?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet echt wel een toestel met twee motoren van een toestel met vier motoren kunnen onderscheiden hoor. En anders misschien maar beter niet schieten.
Dat werd net op CNN uitgelegd, dit was vanwege weersomstandigheden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:39 schreef Maureentje het volgende:
Was dit al gepost ? Afgelopen dagen vloog MH17 wel om het gebied heen en vandaag niet![]()
[ afbeelding ]
Ga maar lekker fijn discussiėren met figuren als tribalwars dan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
"de gordijnen zijn wit dus ik ga daar niet naar binnen" mentaliteit.
Als ik in Civ5 een atoombom op een land gooi en perongeluk komt een gedeelte van de radius over een grens van een ander land heen heb ik ook oorlog met dat land.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als die Nederlanders niet het doelwit op zich waren is dat laatste natuurlijk niet het geval ...
stream?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:40 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Dat werd net op CNN uitgelegd, dit was vanwege weersomstandigheden.
Ah ok ,heb de tv uitquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:40 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Dat werd net op CNN uitgelegd, dit was vanwege weersomstandigheden.
Ja, werkelijk alles is daar verzonnen en fictie. Jij bent echt slim hoor, wil je een diploma voor de slimheidskunde?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:37 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
We weten allemaal dat BNW een verzameling hersenspinsels zijn, veronderstellingen zonder hard bewijs, science fiction en fictie. Dat iemand geen zin heeft om in zo'n discussie mee te doen maakt iemand niet achterlijk, verre van zelfs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |