SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Op iedereens leven, anders was er nooit leven.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neuj. De zon schijnt op mijn leven.
Werd ook wel eens tijd ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:54 schreef Heeinz het volgende:
Ah die autistentroep is ook eindelijk uit de OP
Hoezo?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er alweer VBL-users gebanned?
NWS-topicquote:
Zijn er wel een paar bezig jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ze weer de beest uitgehangen?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn er wel een paar bezig ja
TOPSHOWquote:
Weet ik veel. Ben allang blij dat die gehandicapte debiel gebanned is. Wenste me even dood, die dakhaasquote:
Ach die gozer is toch een dikke troll.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ben allang blij dat die gehandicapte debiel gebanned is. Wenste me even dood, die dakhaas
wij hebben heel de dag zon gehad in spijkenisse, net nog even uurtje gelegen in de tuin, ik was nog niet bruin genoegquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker hoor
Ik ging vanmiddag bepakt en bezakt richting Amsterdamse Bos, ik zat er nou een kwartiertje, dikke wolkenBen na een uurtje maar weer naar huis gegaan. En NU net begint de zon te schijnen. Kutzooi.
Ik ben wel een beetje verbrand. Ook op een rare plek, ik had steeds mijn horloge om in de zon en die had ik gisteren af toen ik ging zonnen, ja dat verbrand natuurlijk op die plekquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wij hebben heel de dag zon gehad in spijkenisse, net nog even uurtje gelegen in de tuin, ik was nog niet bruin genoeg
?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
Waar mensen zin in hebben in deze hitte. Kolere zeg.
Lees weinig rotzooi daar, maar dat is allemaal al weggemod voor ik eraan toe kom om het te lezen denk ikquote:
Ik kijk nu ook niet meer, TdJ is er dus ik kijk datquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lees weinig rotzooi daar, maar dat is allemaal al weggemod voor ik eraan toe kom om het te lezen denk ik
TdJquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook niet meer, TdJ is er dus ik kijk dat
Ja maar dat wielrennen ertussendoor is toch afschuwelijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk showtje toch. Zelfs als je geen wielrennen kijkt, rondemissen, Dries.
Oh nee hoor vind ik wel leuk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat wielrennen ertussendoor is toch afschuwelijk.
En Dries
VBL / [Europa League 17/07/2014] Aberdeen - FC Groningen #1quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah mooi.
Wat een volslagen idioot is dat.
Irritant gastje inderdaad.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / [Europa League 17/07/2014] Aberdeen - FC Groningen #1
Deze maakt louter kutopmerkingen: ''je moeder dit, je meoder dat''
Tot zover mijn taak van vandaag.
Die sliep vroeger al in een ADO pyjama, dat zie je zo.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is de nieuwe eigenaar van ADO
[ afbeelding ]
Zonde.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik bedenk me net, die user Kun-Aguero zie ik nooit meer
Een rapper.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Vincent Patty, beter bekend als Jiggy Djé,
Ik zie een verband.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een rapper.
Niet zo'n boeiende muziek, al heb je ze slechter
Cannibal Ox vindt dit niet leuk.quote:
Maakt me niet uit wat Suarez daarvan vindt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cannibal Ox vindt dit niet leuk.
dat ik wel in dat vliegtuig mocht zittenquote:
Het gaat er soms heftig aan toe op FOK!quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat ik wel in dat vliegtuig mocht zitten. Misschien dat hij nog wat meer oute dingen gedaan heeft dan alleen dit.
En Louisgod neergestreken in Mansjester.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:11 schreef Elan het volgende:
Oorlog in Israël, serieverkrachter gepakt en een vliegtuig vol Nederlanders neergehaald hoezo komkommertijd
Heeft hij al gezegd dat hij de aller-aller-beste trainer is die een club zich maar kan wensenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Louisgod neergestreken in Mansjester.
Jaloers. Helaas gaat dat tot zeker volgende week voor mij duren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Morgen barbecueënkan iedereen dat aanraden met dit weer
Eigenlijk vind ik het zelfs voor BBQ te heet, het wordt morgen 31 graden, je zult maar met je kop boven een BBQ staan en biefstukjes moeten bakken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon laat beginnen toch tijdens vakantie/zomer hoef je toch niet om 19:00 te eten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het zelfs voor BBQ te heet, het wordt morgen 31 graden, je zult maar met je kop boven een BBQ staan en biefstukjes moeten bakken.
Dat is waar, niet in de zon iig, dan is het niet te harden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon laat beginnen toch tijdens vakantie/zomer hoef je toch niet om 19:00 te eten.
Wij als beroepswerkelozen al helemaal niet
Hij heeft ook weer al zijn prijzen opgenoemd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft hij al gezegd dat hij de aller-aller-beste trainer is die een club zich maar kan wensen
Wat een baasquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft ook weer al zijn prijzen opgenoemd.
Johan Derksen zat zich thuis weer op te winden.
Tja dat soort gedrag accepteren ze alleen als hij ook resultaten boekt natuurlijk. Als het niet loopt wordt Louis keihard afgemaakt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een baas![]()
![]()
Zullen ze wel best vinden daar die Moyes was een beetje een doetje, Ferguson was ook tamelijk uitgesproken en arrogant.
Sowieso maar denk dat hij het wel goed gaat doen heeft ook niet gezegd dat ze direct kampioen moeten worden maar gewoon plek 1 -4quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja dat soort gedrag accepteren ze alleen als hij ook resultaten boekt natuurlijk. Als het niet loopt wordt Louis keihard afgemaakt.
Ik denk dat Louis meteen kampioen wordt. Moet ook wel omdat ze als enige van alle titelkandidaten niet Europees spelen. En ze gaan zich nog wel goed versterken de komende periode.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso maar denk dat hij het wel goed gaat doen heeft ook niet gezegd dat ze direct kampioen moeten worden maar gewoon plek 1 -4
Zelfde plan hier.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Als coach vind ik hem uitstekend, als mens daarentegen niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft ook weer al zijn prijzen opgenoemd.
Johan Derksen zat zich thuis weer op te winden.
En dan vier uur in de middag wakker worden zeker? Niks voor mij.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het ritme van Gijpie.
Pas gaan slapen als het licht wordt buiten
Twee uur in de middag meestal. Best chill.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En dan vier uur in de middag wakker worden zeker? Niks voor mij.
Ik blijf wel bij mijn eigen ritme.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee uur in de middag meestal. Best chill.
Dan zou ik echt heel ongelukkig worden. Niet dat mijn huidige ritme wel goed is maar dat geheel terzijde.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee uur in de middag meestal. Best chill.
Wat is jouw ritme dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan zou ik echt heel ongelukkig worden. Niet dat mijn huidige ritme wel goed is maar dat geheel terzijde.
Mijn wekker zal nooit na 11:30 staan. Overigens beweer ik niet dat dit wel vroeg isquote:
Uurtje of tien opstaan, stuk hardlopen of fietsen en vervolgens genieten van de dag. Probeer dat ook eens.quote:
11.30 is echt belachelijk vroeg opstaan voor mij in de vakantiequote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn wekker zal nooit na 11:30 staan. Overigens beweer ik niet dat dit wel vroeg is
En ik slaap als ik kan slapen, de afgelopen dagen is dat vrij laat
Ik kan toch ook genieten van de dag als ik langer uitslaapquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Uurtje of tien opstaan, stuk hardlopen of fietsen en vervolgens genieten van de dag. Probeer dat ook eens.
Vroeger had ik ook een Gijp ritme trouwens.
Verklaart dit waarom hij al je fanmail genegeerd heeft?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. Heino heeft een bericht in het Nederlands geplaatst.
[ afbeelding ]
Dat kan ik mij voorstellen, ik ken geen betere konijnensongs.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom snel, voordat de kersen op zijn.
Littlerabbit vindt je konijnensong trouwens mooi.
Sprekend LRquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat kan ik mij voorstellen, ik ken geen betere konijnensongs.
[ afbeelding ]
Ik word hier toch wel enigszins emotioneel van. Niet alleen door de prachtige video, tekst of zangeres maar het totaalplaatje straalt gewoon exceptionele perfectie uit.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat kan ik mij voorstellen, ik ken geen betere konijnensongs.
[ afbeelding ]
Wat een held is die Aad ook, en dan ook nog Celine Dion muziek eronder. Genot.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sprekend LR
Heb je trouwens genoten van alle SdVfan filmpjes die je zou kijken?
Weer een bijzonder smaakvolle productie inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat een held is die Aad ook, en dan ook nog Celine Dion muziek eronder. Genot.
Ik ben nog lang niet klaar, ik ga verder kijken.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat een held is die Aad ook, en dan ook nog Celine Dion muziek eronder. Genot.
Ik ben nog lang niet klaar, ik ga verder kijken.
Ik ben best geschokt dat deze producties voor vele kennelijk nog onbekende pareltjes warenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze moet ik snel populair gaan maken binnen de Engelse (social) media.
Wie heeft dat filmpje van Ode aan Louis gemaakt? Dat kanaal is mij onbekend.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben best geschokt dat deze producties voor vele kennelijk nog onbekende pareltjes waren
Ik ben wel een echte fan hoor. Die meet & greet met je ultieme rechterhand Paxcon zal ik dan ook nooit vergeten.
Ik natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie heeft dat filmpje van Ode aan Louis gemaakt? Dat kanaal is mij onbekend.
Waarom op verschillende kanalen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik natuurlijk.
Dat fietsfilmpje is ook een meesterwerk en daar ben ik zelfs bij te horen
Net alsof ik alle abonnees van SdVfan mijzelf op de fiets wil laten zien.quote:
Ja maar je hebt nu toch een andere SdVfan kanaal? Met Steun VI #2quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net alsof ik alle abonnees van SdVfan mijzelf op de fiets wil laten zien.
Bovendien doet dat SdVfan al tijden lastig, ze willen allemaal dat ik Google+ neem enzo en een echte naam invul, maar daar heb ik dus geen zin in.
Ja dat ging per ongeluk, pas toen ik het al had geupload kwam ik er achter dat het niet op SdVfan terecht was gekomen (ook al heet dat kanaal ook SdVfan).quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar je hebt nu toch een andere SdVfan kanaal? Met Steun VI #2
KOEKOEKquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja dat ging per ongeluk, pas toen ik het al had geupload kwam ik er achter dat het niet op SdVfan terecht was gekomen (ook al heet dat kanaal ook SdVfan).
Ik probeer in te grijpen binnen het sportdiëet van menig recreatief wielrenner.quote:
Volgens mij valt dat wel mee, mensen die mij in het echt hebben gesproken zeggen dat nooit, maar in filmpjes of audiofragmenten lijkt dat wel zo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
KOEKOEK
Je hebt wel een typisch studentenaccent ouwe.
Hmmm... het viel mij gewoon opquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee, mensen die mij in het echt hebben gesproken zeggen dat nooit, maar in filmpjes of audiofragmenten lijkt dat wel zo.
Misschien dat ik morgen maar de fiets pak richting Lemmer, met een fles melk uiteraard.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik probeer in te grijpen binnen het sportdiëet van menig recreatief wielrenner.
Dit kan ik bevestigen. Wilde daar net ook een opmerking over maken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee, mensen die mij in het echt hebben gesproken zeggen dat nooit, maar in filmpjes of audiofragmenten lijkt dat wel zo.
Zoals je weet heb ik dat vandaag ook gedaan dus ik zou het zeker doen, dan kan je vervolgens afkoelen op het strand.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Misschien dat ik morgen maar de fiets pak richting Lemmer, met een fles melk uiteraard.
[..]
Dit kan ik bevestigen. Wilde daar net ook een opmerking over maken.
Klinkt goed. Moet nog wel een paar anderen overhalen, maar dat lukt wel als ik dat filmpje laat zien.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoals je weet heb ik dat vandaag ook gedaan dus ik zou het zeker doen, dan kan je vervolgens afkoelen op het strand.
Dat wordt ongetwijfeld een groot succesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klinkt goed. Moet nog wel een paar anderen overhalen, maar dat lukt wel als ik dat filmpje laat zien.
Nu tijd om te slapen, welterusten Alba!
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat wordt ongetwijfeld een groot succes
Slaap lekker Zlata
Is dit Johannes?quote:
Ik had me jouw stem heel anders voorgesteld.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee Scar uit de Lion King, nou goed?
Zoals ik net al zei vervormt de audio gewoon een beetje.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had me jouw stem heel anders voorgesteld.
Kutsportquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei vervormt de audio gewoon een beetje.
Hier heb je nog meer:
http://25live.eurosport.com/574
Wel zul je een minuut naar wielrennen moeten kijken.
Wielrennen is kut.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei vervormt de audio gewoon een beetje.
Hier heb je nog meer:
http://25live.eurosport.com/574
Wel zul je een minuut naar wielrennen moeten kijken.
Ik was al op de hoogte van de mening van Saind in deze.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Jaap de Japanse Zeeleeuw
Hey Jaap, hoe gaat het?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:30 schreef JaapDeJapanseZeeleeuw het volgende:
[..]
Ik was al op de hoogte van de mening van Saind in deze.
Blijkbaars wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Johannes is toch niet zo'n flikker jonge
Geen wonder dat hij goede vrienden is met Etsu ze acteren op dezelfde frequentie.quote:
Ik weet niet eens wie Etsu is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen wonder dat hij goede vrienden is met Etsu ze acteren op dezelfde frequentie.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Johannes is toch niet zo'n flikker jonge
Hij mag in de karavaan snoepjes uitdelen aan zielige kindjes die we onderweg tegenkomen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Elan is bij deze uitgesloten voor de Tour de VBL.
Knut en Dven zijn het hier mee eens.
heet man, en het wordt nu nog alleen maar erger.quote:
Stel je aan joh huiliequote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heet man, en het wordt nu nog alleen maar erger.
Al moest ik sowieso wat eerder uit bed dus het maakt niet uit.
vanmiddag shoppen in de tweedehands. Denk dat ik zomaar een paar kilo kleding op de kop tik voor een euro of 2quote:
Dat komt omdat je eigenlijk een te vondeling gelegde eskimo bent en op dagen als deze je genetische achterstand naar voren komtquote:
inclusief ongedierte?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 07:49 schreef Dven het volgende:
[..]
vanmiddag shoppen in de tweedehands. Denk dat ik zomaar een paar kilo kleding op de kop tik voor een euro of 2
Allemaal proper spul. Zelfs een mooi ajax shirt weten te scoren van 2 jaar terugquote:
Komt via het Leger des Heils die kant op of zijn gewoon opkopers die het daar heen halen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 07:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Allemaal proper spul. Zelfs een mooi ajax shirt weten te scoren van 2 jaar terug
Geen flauw idee. Veel komt uit Duitsland Amerika Canada Zwitserland en ook nederland dus. Neem aan opkoop. Of gewoon gestolen door zigeuners uit die kledingverzamelbakken. Kan ook nog.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Komt via het Leger des Heils die kant op of zijn gewoon opkopers die het daar heen halen?
Ik heb er ook altijd moeite mee mede omdat de kostprijs meestal 6-8 keer lager ligtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:04 schreef Dven het volgende:
Maakt me alleszins gelukkiger dan weer voor een paar honderd euro kleding te moeten kopen.
Vaak wordt het ook gewoon in bulgarije en Albanië gemaakt, in Italië 'afgewerkt'. Niets bijzonders aan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb er ook altijd moeite mee mede omdat de kostprijs meestal 6-8 keer lager ligt
Ik heb ook vaak zat voor klanten een dubbel label in de kleding moeten doen, het made in China knippen ze er dan in Italië uitquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Vaak wordt het ook gewoon in bulgarije en Albanië gemaakt, in Italië 'afgewerkt'. Niets bijzonders aan.
Je hebt hier dus ook veel winkels die het merkspul verkopen nog zonder het officiële 'label'
Zelfde spul, 10 keer zo goedkoop.
Het zit wel diep he.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM had er maar liefst 8 keer eenvoor over dan weet je dat het een succes is.
Is dit vanwege het kind dat je hebt aangereden?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme de ketting en cassette waren ook versleten.
Dit gaat een hele dure grap worden.
Ja, in de 0,1 seconde die het duurt dat je een kind aanrijdt VERSLIJTEN je ketting en cassette Rene.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit vanwege het kind dat je hebt aangereden?
Zo ja; lekker voor je.
Het komt toch nu pas naar boven? Dus indirect is de reparatie een gevolg van je aanrijding.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, in de 0,1 seconde die het duurt dat je een kind aanrijdt VERSLIJTEN je ketting en cassette Rene.
Wat snap je niet aan het woord verslijten?
Abandon vakantie.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Meh. Er wordt veel gesjoemeld. Niet gek ook. Dat is eigenlijk overal het geval.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak zat voor klanten een dubbel label in de kleding moeten doen, het made in China knippen ze er dan in Italië uit![]()
Maar die topmerken controleren wel goed qua aantal stuks etc. is moeilijk te "overproduceren"
Je bent zelf een dure grap.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zou brommer pakkenquote:
RIP nieuwe wielenquote:
ik zou hem naar de sloop brengenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En een nieuwe Merckx EMX-525 kopenquote:
Zeg dat maar als ik je voorbij demarreer en je mijn stof eet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat een lelijke kutfietsen dven.
Sorry.
Pas geleden kwam ik deze tegenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:15 schreef Dven het volgende:
Wel benieuwd wat Knut mooie fietsen vindt. Ik denk zo'n classic model. Met vale leren bandjes rond de ossenkop
Ik zou voor de BRUM gaan. Alleen al om de naam. Zou ook zachtjes brumbrumbrum fluisteren wanneer ik je als een hayabusa passeer.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pas geleden kwam ik deze tegen
[ afbeelding ]
Deze is ook dik
[ afbeelding ]
En qua nog enigszins betaalbaar
[ afbeelding ]
allemaal een ander kleurtje wauwquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is ook dik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is BAUMquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou voor de BRUM gaan. Alleen al om de naam. Zou ook zachtjes brumbrumbrum fluisteren wanneer ik je als een hayabusa passeer.
Ik vind het wel enigszins een vertekende fiets. Vooraanzicht is net een auto. Mag dat wel in een officiele rit?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is ook dik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is BAUM
En 3k alleen voor het frame
Zolang je genoef spuiten naar binnen prikt en het naar voren kan trappen wordt het gedoogdquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind het wel enigszins een vertekende fiets. Vooraanzicht is net een auto. Mag dat wel in een officiele rit?
1 voordeel wat ik hier heb : Ik versta ze niet. Genot.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vandaag is echt weer zo'n dag dat de huisvrouwtjes nieuwsberichten van ad.nl/nu.nl gaan voorlezen om er daarna gezamenlijk verontwaardigd op te reageren.
"Toen was dat wijf van je nog wel te neuken"quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh god iemand vraagt me naar z'n trouwfotoboek te kijken.
Help met vast met wat sociaal acceptabele opmerkingen.
Wat een leuke foto's.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh god iemand vraagt me naar z'n trouwfotoboek te kijken.
Help met vast met wat sociaal acceptabele opmerkingen.
Bij babyfoto's zou je ook aan kunnen geven : Mooi projectje voor de toekomstquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een leuke foto's.
Dat is zoiets als zeggen, wat een lief kindje
Hahaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij babyfoto's zou je ook aan kunnen geven : Mooi projectje voor de toekomst
Valt mee als er lekkere dochters in het spel zijn met bikinifoto's. Verder heb ik er ook niet zo veel mee. Daarentegen kijk ik wel graag naar foto's van mijzelf. Maar dat kan een stukje narcisme zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha'Dat trekt nog wel bij'
Trouwens, niks zo erg als andermans foto's bekijken, die van mezelf bekijk ik al amper, laat staan die van een ander.
Meh dan nog lijkt het me wat ongemakkelijk Dvenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Valt mee als er lekkere dochters in het spel zijn met bikinifoto's. Verder heb ik er ook niet zo veel mee. Daarentegen kijk ik wel graag naar foto's van mijzelf. Maar dat kan een stukje narcisme zijn.
Dat probleem ken ik. Links is mijn knappe kant. Helaas zijn foto's vaak van rechts of van voren. Vaak probeer ik er dan ook voor te zorgen dat ik degene ben die de foto maaktquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Meh dan nog lijkt het me wat ongemakkelijk DvenNaar iemand zijn dochters zitten kijken terwijl die persoon er naast zit dat is gewoon raar.
Ik ben niet fotogeniek dus ik vermijd fototoestellen
Ik heb OF een rare gemaakte lach OF mijn ogen zijn dichtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat probleem ken ik. Links is mijn knappe kant. Helaas zijn foto's vaak van rechts of van voren. Vaak probeer ik er dan ook voor te zorgen dat ik degene ben die de foto maakt
Heej die gozer zag ik bij de GGD, wijzende naar de bruidegomquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:42 schreef Dven het volgende:
"Hey, daar heb ik nog een keertje brommers mee gekeken" alwijzende op de bruid.
Zoals met de rechterkant van je gezicht tegen een muur aanslaan als je woedend bent?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb OF een rare gemaakte lach OF mijn ogen zijn dichtDe leukste zijn nog de foto's waarvan ik niet wist dat er een foto werd gemaakt. Niet geposeerd dus.
Volgens mij is links ook mijn betere kant, zou dat komen doordat ik rechtshandig ben? Dat je met rechts meer doet? Geen idee.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals met de rechterkant van je gezicht tegen een muur aanslaan als je woedend bent?
"En soms ook in het Anne Frankplantsoen"quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej die gozer zag ik bij de GGD, wijzende naar de bruidegom
Aja, zachter matras aanschaffen. Komt je gezicht minder in de verdrukkingquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:44 schreef Karina het volgende:
[..]Nee op mijn rechterkant slapen bijvoorbeeld. Mijn haar zit links ook beter.
Je kunt ze echt helemaal gek makenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:46 schreef Dven het volgende:
[..]
"En soms ook in het Anne Frankplantsoen"
Strepen heb ik nooit eigenlijk. Nou ja ik ga gewoon niet op de fotoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Aja, zachter matras aanschaffen. Komt je gezicht minder in de verdrukkingWord je ook niet met van die strepen op je kop wakker
Zolang je je mond maar dichthoudt wil ik dat best geloven.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Strepen heb ik nooit eigenlijk. Nou ja ik ga gewoon niet op de fotoIRL ben ik ook veel leuker natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Hoop nu al dat men mij een keertje vraagt trouwfoto's te kijkenquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Zolang je je mond maar dichthoudt wil ik dat best geloven.Nou sommigen kunnen inderdaad niet tegen het Amsterdamse accentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je dat dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou sommigen kunnen inderdaad niet tegen het Amsterdamse accent
Wij zouden goed kunnen babbelen met het Amsterdams/Rotterdams.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou sommigen kunnen inderdaad niet tegen het Amsterdamse accent
Redelijk ja. Oh bij de AH op de Stadionweg kun je kaartjes winnen voor PEC_- Ajax zag ik. Kassabon met naam en telefoonnummer inleveren bij de balie.quote:
die versta ik niet eensquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Wij zouden goed kunnen babbelen met het Amsterdams/Rotterdams.
Al moet ik zeggen dat accenten aanstekelijk zijn. Zet me in Drenthe en na een uur blaf ik DrenthsGenant. Moet nu in NL ook altijd uitleggen dat ik geen Vlaming ben.
Mijn vriend neemt nu sommige dingen van me over merkte ikquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Wij zouden goed kunnen babbelen met het Amsterdams/Rotterdams.
Al moet ik zeggen dat accenten aanstekelijk zijn. Zet me in Drenthe en na een uur blaf ik DrenthsGenant. Moet nu in NL ook altijd uitleggen dat ik geen Vlaming ben.
Drenthenaren? Idd een kutaccent.quote:
Dank je, ik ben al op Gelderlandplein geweest, klaar met inkopen gelukkigquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Redelijk ja. Oh bij de AH op de Stadionweg kun je kaartjes winnen voor PEC_- Ajax zag ik. Kassabon met naam en telefoonnummer inleveren bij de balie.
Ik ben net even snel geweest voordat het echt superheet wordt. Al kan ik nu al weer douchen want ik zweet me rotquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dank je, ik ben al op Gelderlandplein geweest, klaar met inkopen gelukkig
net even na het sporten op het terras in het Olympisch stadion gezeten was lekker in het zonnetjequote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben net even snel geweest voordat het echt superheet wordt. Al kan ik nu al weer douchen want ik zweet me rot
In? Bij Vak Zuid bedoel je of echt in het stadion zelf? Misschien vanmiddag even met mijn vriend daar iets gaan drinken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
net even na het sporten op het terras in het Olympisch stadion gezeten was lekker in het zonnetje
Zit een klein barretje met sap en dat soort dingen in de sportschool met terras op de hoofdtribune zeg maar, geen idee of dat ook voor niet leden toegankelijk is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:59 schreef Karina het volgende:
[..]
In? Bij Vak Zuid bedoel je of echt in het stadion zelf? Misschien vanmiddag even met mijn vriend daar iets gaan drinken.
Er is een wedstrijd of zo daar nu toch? Ik zag bij de AH allemaal buitenlandse atleten.
Lamequote:
Oh daarquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zit een klein barretje met sap en dat soort dingen in de sportschool met terras op de hoofdtribune zeg maar, geen idee of dat ook voor niet leden toegankelijk is.
Van een wedstrijd niets gezien
Als ik nu moest roeien zou ik voorstellen om de wedstrijd zwemmend te beslissen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh daarWeet wat je bedoelt.
Nee ik zie idd niks op het programma. Misschien roeiers of zo dan.
Is een eind zwemmen de hele bosbaan afquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik nu moest roeien zou ik voorstellen om de wedstrijd zwemmend te beslissen.
De huisvrouwtjes hier weten al zeker dat de echte waarheid nooit boven tafel zal komen en ze zijn maar wat blij dat ze lekker met de caravan naar drenthe gaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:13 schreef Tarado het volgende:
Tjonge jonge, "leef mee met de slachtoffers zet je FB profiel op zwart"
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De huisvrouwtjes hier weten al zeker dat de echte waarheid nooit boven tafel zal komen en ze zijn maar wat blij dat ze lekker met de caravan naar drenthe gaan.
Gelukkig heb ik geen FB dus dat soort onzin blijft me bespaard. Vroeger had je dat gezeik op MSN.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:13 schreef Tarado het volgende:
Tjonge jonge, "leef mee met de slachtoffers zet je FB profiel op zwart"
Ik vind het wel handig maar meer dan als een telefoonboek met plaatjes zie ik het niet, op dit soort momenten kom je veel van die onzin tegenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen FB dus dat soort onzin blijft me bespaard. Vroeger had je dat gezeik op MSN.
Fuck yes vakantie van 2017 ook ingevuld.quote:Ferrari designer creates super luxurious Japanese train
By Karla Cripps, CNN
July 7, 2014 -- Updated 2200 GMT (0600 HKT)
Japan Rail East has called on Ferrari designer Ken Okuyama to create a 34-passenger luxury train. It will have only 10 carriages, including two glass-walled observation cars. Japan Rail East has called on Ferrari designer Ken Okuyama to create a 34-passenger luxury train. It will have only 10 carriages, including two glass-walled observation cars.
JR East's Cruise Train
Yamagata-born Ken Okuyama designed JR East's new Cruise Train, due to debut in 2017
Okuyama has designed for Porshe and Pininfarina -- the company that designs Ferrari and Maserati
Cruise Train to have 10 carriages that hold maximum of 34 passengers
(CNN) -- What happens when you ask a super-car designer to create a super luxurious train?
Magic, judging by the above images released by Japanese rail company JR East.
Yamagata-born Ken Okuyama, well known in automobile design circles, was brought in to style the company's super slick new Cruise Train, due to start chugging down the tracks in spring 2017.
Holding a maximum of 34 passengers, the Cruise Train will have 10 carriages made up of five suites, one deluxe suite, two glass-walled observation cars, a dining car and lounge.
Okuyama has worked as a chief designer for General Motors, a senior designer for Porsche AG and design director for Pininfarina, the company behind the Ferrari Enzo and Maserati Quattroporte.
MORE: 5 train stations worth a stop
According to his company, Ken Okuyama Design, he wanted to create a train that would allow passengers "to appreciate the flow of the time and space," while enjoying Japan's landscapes and culture throughout the journey.
One of the more unique features is the observation carriage at the front of the train, which allows passengers to see onto the tracks ahead.
The other observation car is at the end of the train.
JR Rail says the train will be fitted with furniture that conveys the nobility of traditional Japanese culture.
The Lounge, for instance, is wrapped in graceful curves and features decor inspired by trees.
All suites will have a private bathroom with a shower and toilet, but the top sleeping space is the split level deluxe suite, which sleeps four.
On the bottom are two double beds, on the top a traditional Japanese dining area, with seats on the floor.
The train will be able to run on both electric and non-electric rails.
Heb wel een engeltje op mijn schouder. Zoveel trollen en toch geen ban krijgen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:34 schreef Karina het volgende:
Ja alsof je niet snapt dat die grollen niet gewenst zijn daar Dven
Mijn interraildroom. IK GA MEEquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...).html?iref=obnetwork
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Fuck yes vakantie van 2017 ook ingevuld.
Je hebt je foto verspreid zekerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb wel een engeltje op mijn schouder. Zoveel trollen en toch geen ban krijgen.
Ik denk dat dit komt omdat ik een knappe jongeman bent die toch nog enigszins een waardevolle toevoeging kan zijn aan een serieus topic.
Dat ziet er goed uit, zal wel een pak geld kosten zo een ritje.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...).html?iref=obnetwork
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Fuck yes vakantie van 2017 ook ingevuld.
Ik eet vanavond met stokjes.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Uit respect voor de slachtoffers van vlucht MH17 zal ik vannacht 8 uur stilte in acht nemen.
Ik neem altijd mijn voorzorgsmaatregelen jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt je foto verspreid zekerIk heb nog nooit een ban gehad, maar ik ben ook superbraaf
Ik vouw al de hele dag vliegtuigjes en gooi die naar mijn collega zijn hoofd uit respect.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik eet vanavond met stokjes.
RESPECT
Wat is mijn laatste note Karina?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt je foto verspreid zekerIk heb nog nooit een ban gehad, maar ik ben ook superbraaf
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Schuld van de rabobank of van de joden.
quote:
Dus toch de schuld van de joden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Trouwens, Israel wel briljant in hun media strategie.
Hele wereld on edge vanwege vliegramp, ok stuur die tanks nu maar Gaza in
Hier ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is mijn laatste note Karina?
Ik denk toch Nibali. Als klein groepje hopelijk Mollema, die heeft toch de beste sprint van top 10.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prettige middag!
Dat bedacht ik mij gisteren ook alquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dven ik heb mn theorie geintroduceerd in BNW
Even spiekenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dven ik heb mn theorie geintroduceerd in BNW
LOOOOL xDquote:
Niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overigens ben ik in de warmte gister al tot aflevering 5 of 6 gekomen van HoC
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:52 schreef Tarado het volgende:
Dit had ik niet verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prettige middag!"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Helemaal niks mis mee. Mooi om te zien hoe er geen toevalligheden in de serie zitten en alles een reden heeft al blijkt dat soms pas laterquote:
Staan we toch nog een keertje ergens bovenaan! xDquote:Slachtoffers
Netherlands 173
Australia 27
Belgium 4
Canada 1
Germany 4
Indonesia 12
Malaysia 44
Philippines 3
United Kingdom 9
New Zealand 1
Unknown 20
Total 298
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:04 schreef Dven het volgende:
Ik zou het een waardevolle toevoeging vinden als je een grafiekje van je notes naar datum kan inzien.
2 woordenquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had de rabobank er niet bij moeten betrekken. Nu gaf je de joden tweemaal de schuld.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:04 schreef Dven het volgende:
Ik zou het een waardevolle toevoeging vinden als je een grafiekje van je notes naar datum kan inzien.
Je kan ook te ver gaanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Staan we toch nog een keertje ergens bovenaan! xD
Dat zou je tegen die seperatisten moeten zeggen.quote:
Ik vroeg om de data in grafiekvorm, niet naar de inhoud.quote:
Je ziet de data van plaatsen toch ook?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vroeg om de data in grafiekvorm, niet naar de inhoud.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als jullie snel zijn kunnen jullie deze topshow nog meepakken
[ afbeelding ]
NDR Duitslandquote:
Wow. Mooi. Ik neem aan dat er wel een traantje weggepinkt is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
NDR Duitsland
Het is net afgelopen, de voice over besloot met:
Bulgarije, Balkanland met vele gezichten, het hof van Eden van het Oosten.
Wow. Jij spreekt ook nog eens Duits? Wat een genie ben je toch ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
NDR Duitsland
Het is net afgelopen, de voice over besloot met:
Bulgarije, Balkanland met vele gezichten, het hof van Eden van het Oosten.
Het was zeer mooi, ik zag onder meer Bulgaarse roofvogels die nesten maakten in de rotsen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Wow. Mooi. Ik neem aan dat er wel een traantje weggepinkt is.
twitter:David_Cameron twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 11:10:55I've just spoken to the Dutch PM, Mark Rutte. I told him we grieve with him and the Dutch people. reageer retweet
twitter:
twitter:Brendan_Surrey twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 11:12:01@David_Cameron Creepy opportunist. Who cares whether you grieve? reageer retweet
De reacties op deze tweettwitter:Parr_Roddy twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 11:13:29@David_Cameron FUCK OFF SPOONFACE reageer retweet
Goed genoeg om dit te verstaan, 5 jaar op de middelbare school he!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Jij spreekt ook nog eens Duits? Wat een genie ben je toch ook.
Dat is de welbekende Europese Bijeneter. Bulgarije heef op Spanje na de grootste kolonie ter wereld. Zeer vernuftige beestjes.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was zeer mooi, ik zag onder meer Bulgaarse roofvogels die nesten maakten in de rotsen.
Ik hoorde trouwens dat je een ode aan de melk had geschreven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |