Ja dat ging per ongeluk, pas toen ik het al had geupload kwam ik er achter dat het niet op SdVfan terecht was gekomen (ook al heet dat kanaal ook SdVfan).quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar je hebt nu toch een andere SdVfan kanaal? Met Steun VI #2
KOEKOEKquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja dat ging per ongeluk, pas toen ik het al had geupload kwam ik er achter dat het niet op SdVfan terecht was gekomen (ook al heet dat kanaal ook SdVfan).
Ik probeer in te grijpen binnen het sportdiëet van menig recreatief wielrenner.quote:
Volgens mij valt dat wel mee, mensen die mij in het echt hebben gesproken zeggen dat nooit, maar in filmpjes of audiofragmenten lijkt dat wel zo.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
KOEKOEK
Je hebt wel een typisch studentenaccent ouwe.
Hmmm... het viel mij gewoon opquote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee, mensen die mij in het echt hebben gesproken zeggen dat nooit, maar in filmpjes of audiofragmenten lijkt dat wel zo.
Misschien dat ik morgen maar de fiets pak richting Lemmer, met een fles melk uiteraard.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik probeer in te grijpen binnen het sportdiëet van menig recreatief wielrenner.
Dit kan ik bevestigen. Wilde daar net ook een opmerking over maken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee, mensen die mij in het echt hebben gesproken zeggen dat nooit, maar in filmpjes of audiofragmenten lijkt dat wel zo.
Zoals je weet heb ik dat vandaag ook gedaan dus ik zou het zeker doen, dan kan je vervolgens afkoelen op het strand.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Misschien dat ik morgen maar de fiets pak richting Lemmer, met een fles melk uiteraard.
[..]
Dit kan ik bevestigen. Wilde daar net ook een opmerking over maken.
Klinkt goed. Moet nog wel een paar anderen overhalen, maar dat lukt wel als ik dat filmpje laat zien.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoals je weet heb ik dat vandaag ook gedaan dus ik zou het zeker doen, dan kan je vervolgens afkoelen op het strand.
Dat wordt ongetwijfeld een groot succesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klinkt goed. Moet nog wel een paar anderen overhalen, maar dat lukt wel als ik dat filmpje laat zien.
Nu tijd om te slapen, welterusten Alba!
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat wordt ongetwijfeld een groot succes
Slaap lekker Zlata
Is dit Johannes?quote:
Ik had me jouw stem heel anders voorgesteld.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee Scar uit de Lion King, nou goed?
Zoals ik net al zei vervormt de audio gewoon een beetje.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had me jouw stem heel anders voorgesteld.
Kutsportquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei vervormt de audio gewoon een beetje.
Hier heb je nog meer:
http://25live.eurosport.com/574
Wel zul je een minuut naar wielrennen moeten kijken.
Wielrennen is kut.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei vervormt de audio gewoon een beetje.
Hier heb je nog meer:
http://25live.eurosport.com/574
Wel zul je een minuut naar wielrennen moeten kijken.
Ik was al op de hoogte van de mening van Saind in deze.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Jaap de Japanse Zeeleeuw
Hey Jaap, hoe gaat het?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:30 schreef JaapDeJapanseZeeleeuw het volgende:
[..]
Ik was al op de hoogte van de mening van Saind in deze.
Blijkbaars wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Johannes is toch niet zo'n flikker jonge
Geen wonder dat hij goede vrienden is met Etsu ze acteren op dezelfde frequentie.quote:
Ik weet niet eens wie Etsu is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen wonder dat hij goede vrienden is met Etsu ze acteren op dezelfde frequentie.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Johannes is toch niet zo'n flikker jonge
Hij mag in de karavaan snoepjes uitdelen aan zielige kindjes die we onderweg tegenkomen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Elan is bij deze uitgesloten voor de Tour de VBL.
Knut en Dven zijn het hier mee eens.
heet man, en het wordt nu nog alleen maar erger.quote:
Stel je aan joh huiliequote:Op vrijdag 18 juli 2014 06:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heet man, en het wordt nu nog alleen maar erger.
Al moest ik sowieso wat eerder uit bed dus het maakt niet uit.
vanmiddag shoppen in de tweedehands. Denk dat ik zomaar een paar kilo kleding op de kop tik voor een euro of 2quote:
Dat komt omdat je eigenlijk een te vondeling gelegde eskimo bent en op dagen als deze je genetische achterstand naar voren komtquote:
inclusief ongedierte?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 07:49 schreef Dven het volgende:
[..]
vanmiddag shoppen in de tweedehands. Denk dat ik zomaar een paar kilo kleding op de kop tik voor een euro of 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |