Overigens vind ik één van de bijzondere dingen in bulgarije dat doping hier gewoon open en bloot op straat verhandeld wordt. 24/7. Op ieder moment dat het je goedschikt kan je langs de tap om even rap wat wit door de aderen te laten gieren. Heel normaal. Heel gewoon. Niemand kijkt er van op. Gewoon als een snicker uit de automaat. Een kroket uit muur. Als gedragen slipjes uit de grijpmachine met daarbij een kaartje van het maagdelijke Japanse meisje welke dat slipje met zoveel liefde een tweetal dagen gedragen heeft, soms zo lief een presentje achter te laten. Geen wenkbrauw die optrek, geen verwarde of zelfs verwijtende blik weerkaatst in je oog. Meisjes dansen en mannen kotsen, het leven gaat gewoon door. Toch voelt het alsof ik de jackpot binnentrekken wanneer ik in het holst van de nacht toch nog even scoor en daarna als een nevel in de mist weer opga in de door straatlichten goudgekleurde nacht. Niets geeft mij dat uitzonderlijke gevoel zoals die witte motor dat kan.
MELK!
[ Bericht 6% gewijzigd door Dven op 18-07-2014 06:30:21 ]
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."