Meh dan nog lijkt het me wat ongemakkelijk Dvenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Valt mee als er lekkere dochters in het spel zijn met bikinifoto's. Verder heb ik er ook niet zo veel mee. Daarentegen kijk ik wel graag naar foto's van mijzelf. Maar dat kan een stukje narcisme zijn.
Dat probleem ken ik. Links is mijn knappe kant. Helaas zijn foto's vaak van rechts of van voren. Vaak probeer ik er dan ook voor te zorgen dat ik degene ben die de foto maaktquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Meh dan nog lijkt het me wat ongemakkelijk DvenNaar iemand zijn dochters zitten kijken terwijl die persoon er naast zit dat is gewoon raar.
Ik ben niet fotogeniek dus ik vermijd fototoestellen
Ik heb OF een rare gemaakte lach OF mijn ogen zijn dichtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat probleem ken ik. Links is mijn knappe kant. Helaas zijn foto's vaak van rechts of van voren. Vaak probeer ik er dan ook voor te zorgen dat ik degene ben die de foto maakt
Heej die gozer zag ik bij de GGD, wijzende naar de bruidegomquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:42 schreef Dven het volgende:
"Hey, daar heb ik nog een keertje brommers mee gekeken" alwijzende op de bruid.
Zoals met de rechterkant van je gezicht tegen een muur aanslaan als je woedend bent?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb OF een rare gemaakte lach OF mijn ogen zijn dichtDe leukste zijn nog de foto's waarvan ik niet wist dat er een foto werd gemaakt. Niet geposeerd dus.
Volgens mij is links ook mijn betere kant, zou dat komen doordat ik rechtshandig ben? Dat je met rechts meer doet? Geen idee.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals met de rechterkant van je gezicht tegen een muur aanslaan als je woedend bent?
"En soms ook in het Anne Frankplantsoen"quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej die gozer zag ik bij de GGD, wijzende naar de bruidegom
Aja, zachter matras aanschaffen. Komt je gezicht minder in de verdrukkingquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:44 schreef Karina het volgende:
[..]Nee op mijn rechterkant slapen bijvoorbeeld. Mijn haar zit links ook beter.
Je kunt ze echt helemaal gek makenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:46 schreef Dven het volgende:
[..]
"En soms ook in het Anne Frankplantsoen"
Strepen heb ik nooit eigenlijk. Nou ja ik ga gewoon niet op de fotoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Aja, zachter matras aanschaffen. Komt je gezicht minder in de verdrukkingWord je ook niet met van die strepen op je kop wakker
Zolang je je mond maar dichthoudt wil ik dat best geloven.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Strepen heb ik nooit eigenlijk. Nou ja ik ga gewoon niet op de fotoIRL ben ik ook veel leuker natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Hoop nu al dat men mij een keertje vraagt trouwfoto's te kijkenquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Zolang je je mond maar dichthoudt wil ik dat best geloven.Nou sommigen kunnen inderdaad niet tegen het Amsterdamse accentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je dat dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou sommigen kunnen inderdaad niet tegen het Amsterdamse accent
Wij zouden goed kunnen babbelen met het Amsterdams/Rotterdams.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou sommigen kunnen inderdaad niet tegen het Amsterdamse accent
Redelijk ja. Oh bij de AH op de Stadionweg kun je kaartjes winnen voor PEC_- Ajax zag ik. Kassabon met naam en telefoonnummer inleveren bij de balie.quote:
die versta ik niet eensquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Wij zouden goed kunnen babbelen met het Amsterdams/Rotterdams.
Al moet ik zeggen dat accenten aanstekelijk zijn. Zet me in Drenthe en na een uur blaf ik DrenthsGenant. Moet nu in NL ook altijd uitleggen dat ik geen Vlaming ben.
Mijn vriend neemt nu sommige dingen van me over merkte ikquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Wij zouden goed kunnen babbelen met het Amsterdams/Rotterdams.
Al moet ik zeggen dat accenten aanstekelijk zijn. Zet me in Drenthe en na een uur blaf ik DrenthsGenant. Moet nu in NL ook altijd uitleggen dat ik geen Vlaming ben.
Drenthenaren? Idd een kutaccent.quote:
Dank je, ik ben al op Gelderlandplein geweest, klaar met inkopen gelukkigquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Redelijk ja. Oh bij de AH op de Stadionweg kun je kaartjes winnen voor PEC_- Ajax zag ik. Kassabon met naam en telefoonnummer inleveren bij de balie.
Ik ben net even snel geweest voordat het echt superheet wordt. Al kan ik nu al weer douchen want ik zweet me rotquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dank je, ik ben al op Gelderlandplein geweest, klaar met inkopen gelukkig
net even na het sporten op het terras in het Olympisch stadion gezeten was lekker in het zonnetjequote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben net even snel geweest voordat het echt superheet wordt. Al kan ik nu al weer douchen want ik zweet me rot
In? Bij Vak Zuid bedoel je of echt in het stadion zelf? Misschien vanmiddag even met mijn vriend daar iets gaan drinken.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
net even na het sporten op het terras in het Olympisch stadion gezeten was lekker in het zonnetje
Zit een klein barretje met sap en dat soort dingen in de sportschool met terras op de hoofdtribune zeg maar, geen idee of dat ook voor niet leden toegankelijk is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:59 schreef Karina het volgende:
[..]
In? Bij Vak Zuid bedoel je of echt in het stadion zelf? Misschien vanmiddag even met mijn vriend daar iets gaan drinken.
Er is een wedstrijd of zo daar nu toch? Ik zag bij de AH allemaal buitenlandse atleten.
Lamequote:
Oh daarquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zit een klein barretje met sap en dat soort dingen in de sportschool met terras op de hoofdtribune zeg maar, geen idee of dat ook voor niet leden toegankelijk is.
Van een wedstrijd niets gezien
Als ik nu moest roeien zou ik voorstellen om de wedstrijd zwemmend te beslissen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh daarWeet wat je bedoelt.
Nee ik zie idd niks op het programma. Misschien roeiers of zo dan.
Is een eind zwemmen de hele bosbaan afquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik nu moest roeien zou ik voorstellen om de wedstrijd zwemmend te beslissen.
De huisvrouwtjes hier weten al zeker dat de echte waarheid nooit boven tafel zal komen en ze zijn maar wat blij dat ze lekker met de caravan naar drenthe gaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:13 schreef Tarado het volgende:
Tjonge jonge, "leef mee met de slachtoffers zet je FB profiel op zwart"
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De huisvrouwtjes hier weten al zeker dat de echte waarheid nooit boven tafel zal komen en ze zijn maar wat blij dat ze lekker met de caravan naar drenthe gaan.
Gelukkig heb ik geen FB dus dat soort onzin blijft me bespaard. Vroeger had je dat gezeik op MSN.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:13 schreef Tarado het volgende:
Tjonge jonge, "leef mee met de slachtoffers zet je FB profiel op zwart"
Ik vind het wel handig maar meer dan als een telefoonboek met plaatjes zie ik het niet, op dit soort momenten kom je veel van die onzin tegenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen FB dus dat soort onzin blijft me bespaard. Vroeger had je dat gezeik op MSN.
Fuck yes vakantie van 2017 ook ingevuld.quote:Ferrari designer creates super luxurious Japanese train
By Karla Cripps, CNN
July 7, 2014 -- Updated 2200 GMT (0600 HKT)
Japan Rail East has called on Ferrari designer Ken Okuyama to create a 34-passenger luxury train. It will have only 10 carriages, including two glass-walled observation cars. Japan Rail East has called on Ferrari designer Ken Okuyama to create a 34-passenger luxury train. It will have only 10 carriages, including two glass-walled observation cars.
JR East's Cruise Train
Yamagata-born Ken Okuyama designed JR East's new Cruise Train, due to debut in 2017
Okuyama has designed for Porshe and Pininfarina -- the company that designs Ferrari and Maserati
Cruise Train to have 10 carriages that hold maximum of 34 passengers
(CNN) -- What happens when you ask a super-car designer to create a super luxurious train?
Magic, judging by the above images released by Japanese rail company JR East.
Yamagata-born Ken Okuyama, well known in automobile design circles, was brought in to style the company's super slick new Cruise Train, due to start chugging down the tracks in spring 2017.
Holding a maximum of 34 passengers, the Cruise Train will have 10 carriages made up of five suites, one deluxe suite, two glass-walled observation cars, a dining car and lounge.
Okuyama has worked as a chief designer for General Motors, a senior designer for Porsche AG and design director for Pininfarina, the company behind the Ferrari Enzo and Maserati Quattroporte.
MORE: 5 train stations worth a stop
According to his company, Ken Okuyama Design, he wanted to create a train that would allow passengers "to appreciate the flow of the time and space," while enjoying Japan's landscapes and culture throughout the journey.
One of the more unique features is the observation carriage at the front of the train, which allows passengers to see onto the tracks ahead.
The other observation car is at the end of the train.
JR Rail says the train will be fitted with furniture that conveys the nobility of traditional Japanese culture.
The Lounge, for instance, is wrapped in graceful curves and features decor inspired by trees.
All suites will have a private bathroom with a shower and toilet, but the top sleeping space is the split level deluxe suite, which sleeps four.
On the bottom are two double beds, on the top a traditional Japanese dining area, with seats on the floor.
The train will be able to run on both electric and non-electric rails.
Heb wel een engeltje op mijn schouder. Zoveel trollen en toch geen ban krijgen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:34 schreef Karina het volgende:
Ja alsof je niet snapt dat die grollen niet gewenst zijn daar Dven
Mijn interraildroom. IK GA MEEquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...).html?iref=obnetwork
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Fuck yes vakantie van 2017 ook ingevuld.
Je hebt je foto verspreid zekerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb wel een engeltje op mijn schouder. Zoveel trollen en toch geen ban krijgen.
Ik denk dat dit komt omdat ik een knappe jongeman bent die toch nog enigszins een waardevolle toevoeging kan zijn aan een serieus topic.
Dat ziet er goed uit, zal wel een pak geld kosten zo een ritje.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...).html?iref=obnetwork
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Fuck yes vakantie van 2017 ook ingevuld.
Ik eet vanavond met stokjes.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Uit respect voor de slachtoffers van vlucht MH17 zal ik vannacht 8 uur stilte in acht nemen.
Ik neem altijd mijn voorzorgsmaatregelen jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt je foto verspreid zekerIk heb nog nooit een ban gehad, maar ik ben ook superbraaf
Ik vouw al de hele dag vliegtuigjes en gooi die naar mijn collega zijn hoofd uit respect.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik eet vanavond met stokjes.
RESPECT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |