Zit een klein barretje met sap en dat soort dingen in de sportschool met terras op de hoofdtribune zeg maar, geen idee of dat ook voor niet leden toegankelijk is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:59 schreef Karina het volgende:
[..]
In? Bij Vak Zuid bedoel je of echt in het stadion zelf? Misschien vanmiddag even met mijn vriend daar iets gaan drinken.
Er is een wedstrijd of zo daar nu toch? Ik zag bij de AH allemaal buitenlandse atleten.
Lamequote:
Oh daarquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zit een klein barretje met sap en dat soort dingen in de sportschool met terras op de hoofdtribune zeg maar, geen idee of dat ook voor niet leden toegankelijk is.
Van een wedstrijd niets gezien
Als ik nu moest roeien zou ik voorstellen om de wedstrijd zwemmend te beslissen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh daarWeet wat je bedoelt.
Nee ik zie idd niks op het programma. Misschien roeiers of zo dan.
Is een eind zwemmen de hele bosbaan afquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik nu moest roeien zou ik voorstellen om de wedstrijd zwemmend te beslissen.
De huisvrouwtjes hier weten al zeker dat de echte waarheid nooit boven tafel zal komen en ze zijn maar wat blij dat ze lekker met de caravan naar drenthe gaan.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:13 schreef Tarado het volgende:
Tjonge jonge, "leef mee met de slachtoffers zet je FB profiel op zwart"
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De huisvrouwtjes hier weten al zeker dat de echte waarheid nooit boven tafel zal komen en ze zijn maar wat blij dat ze lekker met de caravan naar drenthe gaan.
Gelukkig heb ik geen FB dus dat soort onzin blijft me bespaard. Vroeger had je dat gezeik op MSN.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:13 schreef Tarado het volgende:
Tjonge jonge, "leef mee met de slachtoffers zet je FB profiel op zwart"
Ik vind het wel handig maar meer dan als een telefoonboek met plaatjes zie ik het niet, op dit soort momenten kom je veel van die onzin tegenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen FB dus dat soort onzin blijft me bespaard. Vroeger had je dat gezeik op MSN.
Fuck yes vakantie van 2017 ook ingevuld.quote:Ferrari designer creates super luxurious Japanese train
By Karla Cripps, CNN
July 7, 2014 -- Updated 2200 GMT (0600 HKT)
Japan Rail East has called on Ferrari designer Ken Okuyama to create a 34-passenger luxury train. It will have only 10 carriages, including two glass-walled observation cars. Japan Rail East has called on Ferrari designer Ken Okuyama to create a 34-passenger luxury train. It will have only 10 carriages, including two glass-walled observation cars.
JR East's Cruise Train
Yamagata-born Ken Okuyama designed JR East's new Cruise Train, due to debut in 2017
Okuyama has designed for Porshe and Pininfarina -- the company that designs Ferrari and Maserati
Cruise Train to have 10 carriages that hold maximum of 34 passengers
(CNN) -- What happens when you ask a super-car designer to create a super luxurious train?
Magic, judging by the above images released by Japanese rail company JR East.
Yamagata-born Ken Okuyama, well known in automobile design circles, was brought in to style the company's super slick new Cruise Train, due to start chugging down the tracks in spring 2017.
Holding a maximum of 34 passengers, the Cruise Train will have 10 carriages made up of five suites, one deluxe suite, two glass-walled observation cars, a dining car and lounge.
Okuyama has worked as a chief designer for General Motors, a senior designer for Porsche AG and design director for Pininfarina, the company behind the Ferrari Enzo and Maserati Quattroporte.
MORE: 5 train stations worth a stop
According to his company, Ken Okuyama Design, he wanted to create a train that would allow passengers "to appreciate the flow of the time and space," while enjoying Japan's landscapes and culture throughout the journey.
One of the more unique features is the observation carriage at the front of the train, which allows passengers to see onto the tracks ahead.
The other observation car is at the end of the train.
JR Rail says the train will be fitted with furniture that conveys the nobility of traditional Japanese culture.
The Lounge, for instance, is wrapped in graceful curves and features decor inspired by trees.
All suites will have a private bathroom with a shower and toilet, but the top sleeping space is the split level deluxe suite, which sleeps four.
On the bottom are two double beds, on the top a traditional Japanese dining area, with seats on the floor.
The train will be able to run on both electric and non-electric rails.
Heb wel een engeltje op mijn schouder. Zoveel trollen en toch geen ban krijgen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:34 schreef Karina het volgende:
Ja alsof je niet snapt dat die grollen niet gewenst zijn daar Dven
Mijn interraildroom. IK GA MEEquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...).html?iref=obnetwork
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Fuck yes vakantie van 2017 ook ingevuld.
Je hebt je foto verspreid zekerquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb wel een engeltje op mijn schouder. Zoveel trollen en toch geen ban krijgen.
Ik denk dat dit komt omdat ik een knappe jongeman bent die toch nog enigszins een waardevolle toevoeging kan zijn aan een serieus topic.
Dat ziet er goed uit, zal wel een pak geld kosten zo een ritje.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...).html?iref=obnetwork
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Fuck yes vakantie van 2017 ook ingevuld.
Ik eet vanavond met stokjes.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Uit respect voor de slachtoffers van vlucht MH17 zal ik vannacht 8 uur stilte in acht nemen.
Ik neem altijd mijn voorzorgsmaatregelen jaquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt je foto verspreid zekerIk heb nog nooit een ban gehad, maar ik ben ook superbraaf
Ik vouw al de hele dag vliegtuigjes en gooi die naar mijn collega zijn hoofd uit respect.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik eet vanavond met stokjes.
RESPECT
Wat is mijn laatste note Karina?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt je foto verspreid zekerIk heb nog nooit een ban gehad, maar ik ben ook superbraaf
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Schuld van de rabobank of van de joden.
quote:
Dus toch de schuld van de joden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Trouwens, Israel wel briljant in hun media strategie.
Hele wereld on edge vanwege vliegramp, ok stuur die tanks nu maar Gaza in
Hier ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is mijn laatste note Karina?
Ik denk toch Nibali. Als klein groepje hopelijk Mollema, die heeft toch de beste sprint van top 10.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prettige middag!
Dat bedacht ik mij gisteren ook alquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dven ik heb mn theorie geintroduceerd in BNW
Even spiekenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dven ik heb mn theorie geintroduceerd in BNW
LOOOOL xDquote:
Niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overigens ben ik in de warmte gister al tot aflevering 5 of 6 gekomen van HoC
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:52 schreef Tarado het volgende:
Dit had ik niet verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prettige middag!"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Helemaal niks mis mee. Mooi om te zien hoe er geen toevalligheden in de serie zitten en alles een reden heeft al blijkt dat soms pas laterquote:
Staan we toch nog een keertje ergens bovenaan! xDquote:Slachtoffers
Netherlands 173
Australia 27
Belgium 4
Canada 1
Germany 4
Indonesia 12
Malaysia 44
Philippines 3
United Kingdom 9
New Zealand 1
Unknown 20
Total 298
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:04 schreef Dven het volgende:
Ik zou het een waardevolle toevoeging vinden als je een grafiekje van je notes naar datum kan inzien.
2 woordenquote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had de rabobank er niet bij moeten betrekken. Nu gaf je de joden tweemaal de schuld.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:04 schreef Dven het volgende:
Ik zou het een waardevolle toevoeging vinden als je een grafiekje van je notes naar datum kan inzien.
Je kan ook te ver gaanquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Staan we toch nog een keertje ergens bovenaan! xD
Dat zou je tegen die seperatisten moeten zeggen.quote:
Ik vroeg om de data in grafiekvorm, niet naar de inhoud.quote:
Je ziet de data van plaatsen toch ook?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vroeg om de data in grafiekvorm, niet naar de inhoud.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als jullie snel zijn kunnen jullie deze topshow nog meepakken
[ afbeelding ]
NDR Duitslandquote:
Wow. Mooi. Ik neem aan dat er wel een traantje weggepinkt is.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
NDR Duitsland
Het is net afgelopen, de voice over besloot met:
Bulgarije, Balkanland met vele gezichten, het hof van Eden van het Oosten.
Wow. Jij spreekt ook nog eens Duits? Wat een genie ben je toch ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
NDR Duitsland
Het is net afgelopen, de voice over besloot met:
Bulgarije, Balkanland met vele gezichten, het hof van Eden van het Oosten.
Het was zeer mooi, ik zag onder meer Bulgaarse roofvogels die nesten maakten in de rotsen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Wow. Mooi. Ik neem aan dat er wel een traantje weggepinkt is.
twitter:David_Cameron twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 11:10:55I've just spoken to the Dutch PM, Mark Rutte. I told him we grieve with him and the Dutch people. reageer retweet
twitter:
twitter:Brendan_Surrey twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 11:12:01@David_Cameron Creepy opportunist. Who cares whether you grieve? reageer retweet
De reacties op deze tweettwitter:Parr_Roddy twitterde op vrijdag 18-07-2014 om 11:13:29@David_Cameron FUCK OFF SPOONFACE reageer retweet
Goed genoeg om dit te verstaan, 5 jaar op de middelbare school he!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Jij spreekt ook nog eens Duits? Wat een genie ben je toch ook.
Dat is de welbekende Europese Bijeneter. Bulgarije heef op Spanje na de grootste kolonie ter wereld. Zeer vernuftige beestjes.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was zeer mooi, ik zag onder meer Bulgaarse roofvogels die nesten maakten in de rotsen.
Ik hoorde trouwens dat je een ode aan de melk had geschreven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |