Wat is mijn laatste note Karina?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt je foto verspreid zekerIk heb nog nooit een ban gehad, maar ik ben ook superbraaf
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Schuld van de rabobank of van de joden.
quote:
Dus toch de schuld van de joden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Trouwens, Israel wel briljant in hun media strategie.
Hele wereld on edge vanwege vliegramp, ok stuur die tanks nu maar Gaza in
Hier ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is mijn laatste note Karina?
Ik denk toch Nibali. Als klein groepje hopelijk Mollema, die heeft toch de beste sprint van top 10.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prettige middag!
Dat bedacht ik mij gisteren ook alquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dven ik heb mn theorie geintroduceerd in BNW
Even spiekenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dven ik heb mn theorie geintroduceerd in BNW
LOOOOL xDquote:
Niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overigens ben ik in de warmte gister al tot aflevering 5 of 6 gekomen van HoC
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:52 schreef Tarado het volgende:
Dit had ik niet verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prettige middag!"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Helemaal niks mis mee. Mooi om te zien hoe er geen toevalligheden in de serie zitten en alles een reden heeft al blijkt dat soms pas laterquote:
Staan we toch nog een keertje ergens bovenaan! xDquote:Slachtoffers
Netherlands 173
Australia 27
Belgium 4
Canada 1
Germany 4
Indonesia 12
Malaysia 44
Philippines 3
United Kingdom 9
New Zealand 1
Unknown 20