Gegevens van FlightRadar24quote:Boeing 777 uit Amsterdam neergestort in Oekraine
Een Maleisische Boeing 777 uit Amsterdam is donderdag neergestort in Oekraïne, niet ver van de Russische grens. Malaysia Airlines bevestigt dat het contact met het vliegtuig is verloren.
Het toestel was op weg van Amsterdam naar de Maleisische hoofdstad Kuala Lumpur en begon op vijftig kilometer van de Russische grens bij Donetsk hoogte te verliezen.
De Oekraïense minister Anton Gerashchenko heeft tegen Interfax gezegd dat het vliegtuig met een raket is neergeschoten. Hij zegt dat alle inzittenden van de vlucht zijn omgekomen. De Maleisische premier zegt geschokt te zijn door het ongeluk. Hij is onmiddellijk een onderzoek gestart.
Persbureau Reuters News tweet dat er minstens 100 lichamen gezien zijn bij de plek van de crash.
Reisorganisatie D-Reizen zegt dat minstens 20 Nederlanders in het gecrashte toestel zaten
De Pro-Russische seperatisten zouden volgens geruchten het vliegtuig hebben neergeschoten. Dit is echter nog niet bevestigd. Een tweet van een militair leider waarin hij zegt vandaag een militair vliegtuig te hebben neergehaald, versterkt deze geruchten.
In theorie is het mogelijk dat de seperatisten een militair vliegtuig hebben verwisseld met het passagiersvliegtuig. De seperatisten melden echter dat zij niet beschikken over materiaal om vliegtuigen neer te halen.
Malaysia Airlines bevestigt het verliezen van contact nadat de maatschappij eerder meldde dat er een 'incident' had plaatsgevonden. Rond 17.00 uur was er voor het laatst contact
Het gaat om een dagelijkse lijnvlucht, een combinatie van KLM en Malaysia Airlines. De tweede naam van de vlucht was KL4103. De vlucht gaat van Amsterdam via Kuala Lumpur naar Jakarta in Indonesië.
KLM wil nog niet reageren op het incident. Ook is er nog geen noodnummer dat gebeld kan worden. Het vluchtnummer van de gecombineerde KLM-vlucht is: KL4103.
Canceled
Volgens de website Flightradars.eu is het vliegtuig MH017 om 12.00 uur van Schiphol vertrokken en vloog het door naar Jakarta. Bij de aankomsttijd in Kuala Lumpur staat 'canceled'.
Commentaar in feedback.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef yvonne het volgende:
Geen persoonsgegeven, je blurt maar - Geen foto's van lijken
In dit geval zeg je dat onterecht: Er zijn nog veel meer kalveren die in de sloot kunnen vallen.quote:
Ik wel, zijn prima maatschappij, hebben gewoon een ongelukkig jaarquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hun imago is nu wel flink besmeurd. Ik zou eerlijk ook niet graag met hun maatschappij vliegen.
Die klap komt toch wel. Daarbij is niemand herkenbaar in beeld.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:57 schreef beantherio het volgende:
[..]
De klap die de familie te verwerken krijgt (vooral als ze dit soort beelden zien) is een realiteit die blijkbaar minder interessant is. Idem voor empathie.
Dat klopt, maar bij mijn weten gaat het financieel al niet zo heel erg lekker met ze. En dit is zeer slechte reclame natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Denk het niet hoor. Niet hun schuld. 1x onopgehelderd en 1 neerhalen. Voor de rest is het een meer dan prima maatschappij met fatsoenlijk onderhouden vliegtuigen van een schappelijke leeftijd.
quote:
Die klap wordt ernstig versterkt door dit soort foto's. Dat begrijp je toch zelf ook wel?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Die klap komt toch wel. Daarbij is niemand herkenbaar in beeld.
Het risico is niet groter geworden door deze beschieting lijkt me. Dat de kans hierop boven Oekraïne-Rusland groter is was allang bekend.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:58 schreef Strani het volgende:
[..]
In dit geval zeg je dat onterecht: Er zijn nog veel meer kalveren die in de sloot kunnen vallen.
Nooit meer autorijden want dan word je doodgereden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:58 schreef muzas het volgende:
Ik ga dus nooit meer vliegen want dan word je neergeschoten
Als je het rationeel beredeneert, dan heb je 100% gelijk, maar er zijn genoeg mensen die die maatschappij nu links laten liggen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik wel, zijn prima maatschappij, hebben gewoon een ongelukkig jaar
Omdat er niet elke dag een vliegtuig met o.a. Nederlanders uit de lucht wordt geschoten?quote:
Heel erg vreemd. Heel erg vreemd inderdaad.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:58 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dat klopt, maar bij mijn weten gaat het financieel al niet zo heel erg lekker met ze. En dit is zeer slechte reclame natuurlijk.
Vreemde gedachte trouwens dat we vanmorgen deze vlucht nog hebben afgehandeld.
Zolderkamertjequote:Op donderdag 17 juli 2014 18:59 schreef Messina het volgende:
[..]
Nooit meer autorijden want dan word je doodgereden.
Nooit meer naar buiten want dan word je doodgeschoten.
Etc.
Truequote:Op donderdag 17 juli 2014 18:58 schreef Strani het volgende:
[..]
In dit geval zeg je dat onterecht: Er zijn nog veel meer kalveren die in de sloot kunnen vallen.
Zal wel meevallen daarbij is het gewoon hoe de crashsite er uit ziet als nabestaande zou ik dat willen weten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Die klap wordt ernstig versterkt door dit soort foto's. Dat begrijp je toch zelf ook wel?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:59 schreef kawotski het volgende:
Heeft van Baalen nu zijn zin.. Met dank aan deze oorloghitser bijna 300 onschuldige mensen dood.
Het is niet groter geworden (misschien zelfs kleiner) maar wel duidelijker. Bovendien is het logisch dat maatschappijen er nu omheen gaan vliegen om passagiers rustig te houden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het risico is niet groter geworden door deze beschieting lijkt me. Dat de kans hierop boven Oekraïne-Rusland groter is was allang bekend.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Russian GRU officer Strelkov admitting that he ordered the missile strike against the Malaysian jet.
Bron?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Russian GRU officer Strelkov admitting that he ordered the missile strike against the Malaysian jet.
Bron??quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Vreselijk inderdaad, je zal maar het nieuws aanzetten ... En je dan beseffen dat dit de vlucht van familie of een vriend is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:52 schreef FL_Freak het volgende: reacties van familie op die fb. Ik krijg echt bijna tranen...
quote:De Amerikaanse president Barack Obama en de Russische president Vladimir Poetin hebben met elkaar gesproken over het vliegtuigongeluk, schrijft persbureau Reuters. Ze hadden al een gesprek gepland over de situatie in Oekraïne.
Bron?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Mag toch hopen dat diegene die het bevel gaf voor te vuren uitgeleverd wordt door de groep.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De leider van de seperatisten had dus bekend gemaakt dat ze een Oekraïens toestel uit de lucht hadden gehaald. Wat een kneuzen
Een Russische geheime dienst officier?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ach, Avianca (Colombia) had ook slechte tijden vanwege terrorisme. Maar dat bestaat ook nog.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je het rationeel beredeneert, dan heb je 100% gelijk, maar er zijn genoeg mensen die die maatschappij nu links laten liggen.
Twitter, waarschijnlijk.quote:
quote:Blijkt toch de onwerkelijke waarheid te zijn dat onze neef Cor in dit vliegtuig zat ! Heel bizar
Moet kunnen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:00 schreef YazooW het volgende:
[..]
Richard Quest werd ooit aangetroffen in Central Park met een touw om zijn geslachtsdeel en een seksspeeltje in zijn schoen. En verder had meneer wat methamfetamine bij zich. I shit you not.
Met de quote "we warned you not to fly in our realm."quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die hebben hun nummer gegeven en gezegd dat er gebeld kan worden... alleen kunnen ze geen info geven, behalve wie er daar geboekt heeft.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:00 schreef Snowballed het volgende:
Gek dat er nog steeds alleen het nr van Dreizen genoemd word..
twitter:StateOfUkraine twitterde op donderdag 17-07-2014 om 18:03:49#Russia'n cmdr Strelkov commented on downed #MH17 (thinking it was Ukrainian): "We warned - do not fly in our skies" http://t.co/hkXoaD3xvT reageer retweet
quote:In the area Torrez just downed plane An-26, lying somewhere in the mine "Progress."
Also warned - do not fly unto "our sky."
And here is the confirmation of the next video "ptichkopada."
Bird fell for waste heap, the residential sector is not caught.
Civilians are not injured.
And also have information about the second plane sales, like Su.
Bron?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De leider van de seperatisten had dus bekend gemaakt dat ze een Oekraïens toestel uit de lucht hadden gehaald. Wat een kneuzen
Ik wist wel dat het Russen waren.. Smerig volk, kan die taal ook niet horenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Michael McFaul (@McFaul)
17/07/14 18:38
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:01 schreef Igen het volgende:
Google Translate van het bericht van deze Russische rebellenleider:twitter:StateOfUkraine twitterde op donderdag 17-07-2014 om 18:03:49#Russia'n cmdr Strelkov commented on downed #MH17 (thinking it was Ukrainian): "We warned - do not fly in our skies" http://t.co/hkXoaD3xvT reageer retweet
[..]
Ik vrees alleen weer voor propaganda van de andere partij. Geen idee wat waar is, in deze situatie.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Met de quote "we warned you not to fly in our realm."
Zal nog wel later een stevig gesprek over komen aangezien Obama het onderzoek afwacht.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, ben benieuwd wat eruit is gekomen.
Ik denk dat je teveel vanuit je eigen manier van denken redeneert, en te weinig rekening houdt met het feit dat iedereen anders is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal wel meevallen daarbij is het gewoon hoe de crashsite er uit ziet als nabestaande zou ik dat willen weten.
Hoezo?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:01 schreef Dibble het volgende:
Kan er niet een vliegtuig (onbemand) op NOS studio neerstortenwat een bende!
Ga jij lekker daar zitten dan... Het is live televisie.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:01 schreef Dibble het volgende:
Echt gek he, dat het niet allemaal loopt alsof het van tevoren geoefend is. Echt poe, wat een bende.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:01 schreef Dibble het volgende:
Als blijkt dat de rebellen of Rusland erachter zitten: meer steun voor Oekraine, meer sancties voor Rusland. De sympathie voor Rusland zal in Azie ook wel wat afnemen vermoed ik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
Vraag me af wat voor consequenties dit zal hebben, dit in de doofpot stoppen is ook zo raar.
'Oh we hebben 300 mensen per ongeluk neer geschoten, niets aan te doen.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door timmmmm op 17-07-2014 19:03:21 ]
Om half 8 komen ze ook al met een verklaring over een verkrachtingszaak.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:01 schreef Snowballed het volgende:
Algemene zaken (Rutte) komt rond half acht met een verklaring
Moet ik die foto's dan zien? Ga ik dan op FOK! rondhangen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat je teveel vanuit je eigen manier van denken redeneert, en te weinig rekening houdt met het feit dat iedereen anders is.
Denk eens aan de persoon waarvan jij op dit moment in je leven het meest houdt. En denk er dan nu eens aan dat die persoon daar ligt. Wil jij dan foto's zien?
Een soort Steijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:01 schreef Roceco het volgende:
Strelkov zou geslachtofferd kunnen worden om het imago van de separatisten enigszinds te redden.
Complete onkunde m.b.t. het fatsoenlijk verslaan van nieuwsquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:02 schreef Rianne84 het volgende:
Waarom lacht die roze stropdas steeds?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
Doe in een spoiler lul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige mensen zijn best wel domquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gvd lees nou eens topicpointer of de OP
Die rebellen zijn russisch?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:02 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Als blijkt dat de rebellen of Rusland erachter zitten: meer steun voor Oekraine, meer sancties voor Rusland. De sympathie voor Rusland zal in Azie ook wel wat afnemen vermoed ik.
Je ontwijkt m'n vraag. En nu waarschijnlijk niet nee, later misschien wel. Kan je alsnog antwoord geven?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Moet ik die foto's dan zien? Ga ik dan op FOK! rondhangen?
Half volendam zat erinquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:03 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Volendam te maken?
Op een stuk of 80 verwijderde posts na kun je dat gewoon teruglezen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb ik nog wat gemist in het afgelopen kwartier?
Beter dan een randdebiel die niet kan lezen...quote:
Ik denk inderdaad dat je er niet wakker om moet liggen. Het maakt de realiteit immers niet anders.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Je ontwijkt m'n vraag. En nu waarschijnlijk niet nee, later misschien wel. Kan je alsnog antwoord geven?
Nee, het zijn Oekraïners. Maar etnisch Rus.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het Russen waren.. Smerig volk, kan die taal ook niet horen
foto met de tekst van dat vliegtuig op Schiphol is gemaakt door een volendammer. Familie van vele bekenden in Volendam.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:03 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Volendam te maken?
Dat lijkt me lastig.quote:
Gok de zanger jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jamai? Toch niet die zanger (of wat is het?) hoop ik?
De een zijn dood is de ander zijn brood.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:05 schreef MrBadGuy het volgende:
Even stiekem reclame maken voor de NOS-app
Maar als het oekrainers zijn, waarom zou de haat op rusland stijgen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:05 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, het zijn Oekraïners. Maar etnisch Rus.
nah ik heb toch meteen even gekeken wat de vliegroute is van het vliegtuig dat ik volgende week neemquote:
Ik ga geen 2 topics doorlezen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op een stuk of 80 verwijderde posts na kun je dat gewoon teruglezen.
Die mensen zien eruit alsof ze het fijn vinden hun verhaaltje te kunnen doen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Meteen die mensen interviewen, dat is lekker 'respectvol'.
Ze zijn daar toch allemaal familie?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
foto met de tekst van dat vliegtuig op Schiphol is gemaakt door een volendammer. Familie van vele bekenden in Volendam.
Zou sowieso niet instappen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef Rijst het volgende:
Zou in mn broek schijten al zou ik vandaag in die richting moeten vliegen.
Ze moeten toch iets doen tot dat er meer info is...quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef Caland het volgende:
Leuk man. Even die toeristen interviewen die op het moment van vertrekken staan. Lekker waardevolle TV ook
Ik denk dat je de psyche van de gemiddelde nabestaande nu echt heel erg verkeerd inschat. Zo'n herinnering wil niemand.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat je er niet wakker om moet liggen. Het maakt de realiteit immers niet anders.
Overigens zat nabestaanden die het WEL willen zien. Als laatste beeld en herinnering aan hun geliefde.
Alle vliegtuigen vliegen niet meer over Oost Oekraïnequote:Op donderdag 17 juli 2014 19:05 schreef Proximo het volgende:
Mag toch aannemen dat die malaysia vlucht om 21:00 wel een andere route vliegt...
Omdat ze pro-Russisch zijn flippo.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Maar als het oekrainers zijn, waarom zou de haat op rusland stijgen?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
twitter:ReutersGraphics twitterde op donderdag 17-07-2014 om 18:55:18Intended route of #MH17 http://t.co/fiBTxZ8m04 http://t.co/IaUq0YCu2p reageer retweet
Patty Brard zit toch helemaal niet bij boulevard nu.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:05 schreef RVer het volgende:
De zwarte doos vinden ze natuurlijk ook nooit meer terug in een oorlogsgebied
Als je ondertussen ook gewoon de NOS hebt gekeken heb je niets gemist.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga geen 2 topics doorlezen.
Inderdaad, Waarom staat die verslaggever bij schiphol eigenlijk met zo'n dikke jas aan? Het is bijna 30 graden,quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef Caland het volgende:
Leuk man. Even die toeristen interviewen die op het moment van vertrekken staan. Lekker waardevolle TV ook
Die worden toch allemaal omgeleid. Valt ook te zien op de vluchtenradar in dat gebied.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef Elan het volgende:
Mensen die zo die kant op vliegen geven geen neuk
Denk dat je nu safe zit ja. Maar toch.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef Elan het volgende:
Die wordt door de rebellen naar Rusland gestuurd las ik..quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:05 schreef RVer het volgende:
De zwarte doos vinden ze natuurlijk ook nooit meer terug in een oorlogsgebied
bron:twitter:McFaul twitterde op donderdag 17-07-2014 om 18:38:26Russian GRU officer Strelkov admitting that he ordered the missile strike against the Malaysian jet. reageer retweet
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het Russen waren.. Smerig volk, kan die taal ook niet horen
Kan dat ergens anders? Kan dit voor het nieuws blijven.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Je ontwijkt m'n vraag. En nu waarschijnlijk niet nee, later misschien wel. Kan je alsnog antwoord geven?
Denk niet dat die mensen door hebben dat ze over Oekraïne gaanquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef Elan het volgende:
Geen kans vriend, geen kans.quote:
Omdat Rusland ze zogenaamd steunt. Maar dat is niet bewezen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Legio voorbeelden. Ik denk dat vooral jij ernaas tzit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat je de psyche van de gemiddelde nabestaande nu echt heel erg verkeerd inschat. Zo'n herinnering wil niemand.
Even lezenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:07 schreef Qunix het volgende:
bron:twitter:McFaul twitterde op donderdag 17-07-2014 om 18:38:26Russian GRU officer Strelkov admitting that he ordered the missile strike against the Malaysian jet. reageer retweet
https://vk.com/strelkov_info?w=wall-57424472_7256
Dat als je het ergens mee oneens bent je het lekker in Feedback moet posten en niet hier je zooi moet droppenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Nu even netjes....
Maak persoonsgegevens onherkenbaar.
Commentaar in feedback.
Foto's waarop slachtoffers te zien zijn in een spoiler zetten.
Wat betekent eigenlijk "commentaar in feedback"?
Heel veel respect voor die brandweerman.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:07 schreef Shadowkid053 het volgende:
Wat is die brandweerman een held... Ik zou het niet kunnen.
Waar komt die vandaan dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:07 schreef sneakydesert het volgende:
Rutte:
Ik ben diep geschokt door de dramatische berichten over het neerstorten van vlucht MH17 van Malaysian Airlines van Amsterdam naar Kuala Lumpur boven Oekraïens grondgebied.
Nog heel veel is onduidelijk over de toedracht, de omstandigheden en de inzittenden.
Ik heb zojuist gesproken met de Oekraïense President.
Ben nu onderweg terug naar Nederland om vanuit Den Haag de situatie verder te volgen en te handelen. Onze gedachten gaan nu uit naar de inzittenden, hun familie en vrienden.
Oh my, dit is eindelijk eens nieuws.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ReutersGraphics twitterde op donderdag 17-07-2014 om 18:55:18Intended route of #MH17 http://t.co/fiBTxZ8m04 http://t.co/IaUq0YCu2p reageer retweet
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mooie woorden van Rutte, zeer origineel en gepassioneerd!
Daar horen we dus niets meer vanquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die wordt door de rebellen naar Rusland gestuurd las ik..
Een kwartier!! Toe maarquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:07 schreef Blester het volgende:
'Nieuwe beelden', foto's die al een kwartier online staan
Ik zou niet meer in de vakantiestemming zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:08 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Regio wordt nu vermeden, veiliger kan bijna niet.
Men kan in elk geval beginnen met het in het achterhoofd houden van de menselijke integriteit en de nabestaanden, alvorens men het besluit neemt iets wel of niet te posten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe precies toon je respect in deze kwestie? Ben ik oprecht benieuwd naar.
Er wordt een reactie van hem verwacht... wat moet hij anders zeggen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mooie woorden van Rutte, zeer origineel en gepassioneerd!
Jij bent snel ik hoor het nu nog opgelezen worden...quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:07 schreef sneakydesert het volgende:
Rutte:
Ik ben diep geschokt door de dramatische berichten over het neerstorten van vlucht MH17 van Malaysian Airlines van Amsterdam naar Kuala Lumpur boven Oekraïens grondgebied.
Nog heel veel is onduidelijk over de toedracht, de omstandigheden en de inzittenden.
Ik heb zojuist gesproken met de Oekraïense President.
Ben nu onderweg terug naar Nederland om vanuit Den Haag de situatie verder te volgen en te handelen. Onze gedachten gaan nu uit naar de inzittenden, hun familie en vrienden.
Het zal toch niet echt he?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:07 schreef Qunix het volgende:
https://vk.com/strelkov_info?w=wall-57424472_7256
Al-Jazeera = Katar. Daar hoef je niet al te veel neutrale info van te verwachten als het de Russen betreft.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef Basekid_NZ het volgende:
Hah de expert op al jazeera zegt dat rusland het is waarschijnlijk
Zelfs als de regio niet vermeden werd, denk ik niet dat ze nog zo'n tweede stunt uithalen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:08 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Regio wordt nu vermeden, veiliger kan bijna niet.
dan is het voor hun wel nieuw. ze hebben hem immers nog niet laten zienquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:07 schreef Blester het volgende:
'Nieuwe beelden', foto's die al een kwartier online staan
Dat zijn freaks die 24/7 achter hun laptop zitten, en er trots op zijn. Niet op reageren.quote:
Als, als, als. Je kan speculeren wat je wilt, maar er zijn nog geen enkele aanwijzingen dat Rusland erachter zit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:02 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Als blijkt dat de rebellen of Rusland erachter zitten: meer steun voor Oekraine, meer sancties voor Rusland. De sympathie voor Rusland zal in Azie ook wel wat afnemen vermoed ik.
Ja, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan dat ergens anders? Kan dit voor het nieuws blijven.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:09 schreef timmmmm het volgende:
Daar gaat het zomerreces, arme politici
We hebben nog geen JSF om het op hun te gooienquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Rutte: Rusland gaat plat, haal onze nukes uit het vet.
Zegt vrij weinig zonder bronvermelding vanuit Reuters. Hoe komen zij bijvoorbeeld aan deze informatie? Als zij letterlijk sites als flightradar24 e.d gebruiken dan kan het onbetrouwbare informatie zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ReutersGraphics twitterde op donderdag 17-07-2014 om 18:55:18Intended route of #MH17 http://t.co/fiBTxZ8m04 http://t.co/IaUq0YCu2p reageer retweet
Niet zo overdrijven.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik zou niet meer in de vakantiestemming zijn
Een wijs man zei ooit: "Als je niks te zeggen hebt, zeg dan niks."quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:08 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Er wordt een reactie van hem verwacht... wat moet hij anders zeggen?
Probleem is dat dit geen gedefineerd oorlogsgebied is....quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:09 schreef Elan het volgende:
Wie is eigenlijk verantwoordelijk voor het ja/nee vliegen over oorlogsgebied, wie bepaalt de regels
Hoezo niet? (serieus)quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Joint Strike Fyra... die haalt Oekraïne nieteens.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:09 schreef Roceco het volgende:
[..]
We hebben nog geen JSF om het op hun te gooien
En die heli's zijn volgens mij ook sinds kort verkocht, balen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:09 schreef Roceco het volgende:
[..]
We hebben nog geen JSF om het op hun te gooien
Niet. Dit is gewoon keihard nieuws. So be it.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe precies toon je respect in deze kwestie? Ben ik oprecht benieuwd naar.
Niet leuk, maar de kans op nog zo'n actie is vrijwel ondenkbaar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
luchtverkeerleidingquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:09 schreef Elan het volgende:
Wie is eigenlijk verantwoordelijk voor het ja/nee vliegen over oorlogsgebied, wie bepaalt de regels
Wie zegt dat een vliegtuig elke dag dezelfde route vliegt? Er zijn, nee, waren twee parallelle corridors voor West-Europa -> Zuidoost-Azië. Eentje via de stippellijn op dat kaartje, en één over Donetsk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef Gramulanion het volgende:
Dat is slecht voor de verkoop van onze bloembollen en paprika's aan Ruslandquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:09 schreef MakkieR het volgende:
We hebben nog een paar F16's in Afganistan, kunnen die niet een stukje afwijken richting Donjetsk en een paar bommen loslaten? met de groeten van Holland
Werken bij de NOS. Allemaal faalhazen die de voorkeur geven aan Telegraafjournalistiek.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:09 schreef Caland het volgende:
Ik ben niet zo onder de indruk van Xander. Ik stel voor dat we Benno Baksteen dit gewoon laten doen.
Cool.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:09 schreef Rivalo het volgende:
http://websdr.ewi.utwente.nl:8901/
@11175.00 kHz
US Airforce zend om de zoveel tijd codetaal uit op dit moment.
Naar Skynet DO NOT ANSWER is dus naar een geheime locatie
Sommige mensen doen niets anders meer dan internetten, die zijn de grip op de realiteit volledig kwijt...quote:
Leuk. Onschuldige doden wreken met nog meer onschuldige doden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:09 schreef MakkieR het volgende:
We hebben nog een paar F16's in Afganistan, kunnen die niet een stukje afwijken richting Donjetsk en een paar bommen loslaten? met de groeten van Holland
I DECLARE WAR ON RUSSIAquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:08 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Er wordt een reactie van hem verwacht... wat moet hij anders zeggen?
Dit inderdaad, gelukkig dat ik niet de enige ben die er zo over denktquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:10 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Niet. Dit is gewoon keihard nieuws. So be it.
Dat wilt niet zeggen dat je er grapjes over moet maken of weet ik veel wat. Maar foto's censureren of gewoon helemaal niet plaatsen vind ik ook bullshit.
Maaja, zijn mijn regels niet he
Was die MH370 ook niet voor het laatst gezien om 8:11?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef Gramulanion het volgende:
Gewoon in een spoiler en niet zeikenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:10 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Niet. Dit is gewoon keihard nieuws. So be it.
Dat wilt niet zeggen dat je er grapjes over moet maken of weet ik veel wat. Maar foto's censureren of gewoon helemaal niet plaatsen vind ik ook bullshit.
Maaja, zijn mijn regels niet he
Dit is het moment waarop Benno zijn carriere gelanceerd wordt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:09 schreef Caland het volgende:
Ik ben niet zo onder de indruk van Xander. Ik stel voor dat we Benno Baksteen dit gewoon laten doen.
Dat is.. Goed nieuws.quote:
Hou je smoel ik vraag dit serieusquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zolang het niet Jan Smit, Nik of Simon is, is dat volgens RTL niet relevant.
Ik zie daar een goed Suske en Wiske verhaal in.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:10 schreef Frutsel het volgende:
Dat wordt nog een leuke wedstrijd wie die zwarte dozen als eerste heeft![]()
(Als ze dit nog overleeft hebben)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is gewoon raar :l
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Dan op een ander forum.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit inderdaad, gelukkig dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
Ik ben sowieso niet zo dol op vliegen. En met de gedachte dat de passagiers van de voorgaande vlucht eraan zijn gegaan zou ik zoiets hebben van "ik blijf wel thuis."quote:
Ach het was een ongeluk, dat zeggen de russen ook zo vaak, daarbij is Donjetsk geen Rusland maar Oekraïne dus who caresquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is slecht voor de verkoop van onze bloembollen en paprika's aan Rusland
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:12 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat een mongolen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Merkel kondigde er gister nog extra aanquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:12 schreef superniger het volgende:
Sancties tegen Rusland hebben niet echt veel geholpen.
Ik dacht het....quote:
mwa, zonder sancties was Putin nu misschien al binnengevallen in Oekraïne en had Novorussiya gesticht.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:12 schreef superniger het volgende:
Sancties tegen Rusland heeft niet echt veel geholpen.
wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Binnenlandse Russische vluchten vliegen al veel langer om Oekraïne heen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:11 schreef TwentyFourr het volgende:
Ook echt al die Trans-Russische vluchten op weg naar Moskou: 'Ja ze vliegen er nu omheen!'
Ik las het ergens. Ze zonden net iets uit met "Skyking Do Not Respond" wat betekend dat ze geen 'respond' willen dus het is een zending naar een geheime leger locatie met Nucleaire Warheads oid. Maar goed dat is waarschijnlijk dan ook een standaard procedure.quote:
Dit jaquote:
Poseren voor een neergestort vliegtuigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:12 schreef SecretStoryWous het volgende:
Die heeft haar been helemaal gebroken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar bij de staart liggen dus ook de dozen waarschijnlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Daarom is Rusland boos.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Merkel kondigde er gister nog extra aan
Je moet toch iemand pakken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Leuk. Onschuldige doden wreken met nog meer onschuldige doden.
Ja precies dat is één, twee is dat ze er helemaal niet langs hoeven dus dat kaartje is werkelijke faalquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:12 schreef Igen het volgende:
[..]
Binnenlandse Russische vluchten vliegen al veel langer om Oekraïne heen.
Kun jij niet even naar buiten toe? Man man wat een droevig figuur....quote:
http://websdr.ewi.utwente.nl:8901/quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:13 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik las het ergens. Ze zonden net iets uit met "Skyking Do Not Respond" wat betekend dat ze geen 'respond' willen dus het is een zending naar een geheime leger locatie met Nucleaire Warheads oid. Maar goed dat is waarschijnlijk dan ook een standaard procedure.
Ik denk niet dat ze daar nog wakker van ligt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Die heeft haar been helemaal gebroken.
Hallo, we gaan wel samenwerken met west-europa en de VS.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou, zie je in de loopgraven he. Jij eerst...
OverlevendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablabla
En om dat zo te houden moet het buitenland bijvoorbeeld niet zware wapens aan Syrische rebellen gaan leveren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Eigenlijk raar dat dit niet vaker gebeurd is.
Aan het logo op de staart te zien (en het formaat) is dit een heel ander toestel..quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:12 schreef pablo1989 het volgende:
Ik heb deze route vorig jaar met dezelfde maatschappij gevlogen. Best creepy
[..]
Wat een mongolen..
Laten we vooral met z'n allen in huilstemming blijven op 5.000 KM afstand van het ongevalquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kun jij niet even naar buiten toe? Man man wat een droevig figuur....
Da's een Oekrains legervliegtuig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daar bij de staart liggen dus ook de dozen waarschijnlijk
Lullig voor hem.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Premier Rutte onderbreekt zijn vakantie
Het is daar echt een zooi op alle niveau's. Eigenlijk moeten er Westerse experts naar toe onder zware militaire bescherming.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:13 schreef Confetti het volgende:
Waar blijven de hulpdiensten en politie om bewijsmateriaal veilig te stellen?
Of heeft Oekraine daar echt niets te zeggen..
Stel je voor dat ze dit op Facebook zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt idioot al die luiquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:13 schreef alors het volgende:
[..]
Poseren voor een neergestort vliegtuig
Mocht ik het overleven dan had ik die foto inderdaad ook gemaaktquote:
Ik heb eigenlijk ook nooit vertraging met de NS.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:14 schreef pablo1989 het volgende:
Alsof Malaysia hier iets aan kan doen. Prima maatschappij, altijd fijn mee gevlogen.
In 1983 nog.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Eigenlijk raar dat dit niet vaker gebeurd is.
Reden van vlucht maakt uit omdat?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:14 schreef Leafeon672 het volgende:
Wat nog het meest zieke is is dat vele van deze mensen gewoon op vakantie gingen.
Selfie!quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze dit op Facebook zetten
Ze zeggen al dat ze beter failliet kunnen gaan... (dat ze dit niet meer te boven komen..)quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:14 schreef pablo1989 het volgende:
Alsof Malaysia hier iets aan kan doen. Prima maatschappij, altijd fijn mee gevlogen.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:13 schreef Houtenbeen het volgende:
· 13 min
Ukrainian police can't come to the side of the tragedy,terrorists are blocking the way.they said will send black boxes to Moscow...
Ik doe helemaal niks.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hallo, we gaan wel samenwerken met west-europa en de VS.
Het vloog op een km of 10. Niet een hoogte waarop je verwacht dat wat sukkeltjes je neerhalen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:15 schreef Chillings het volgende:
Mijn theorie:
het vliegtuig was gekaapt en de kaper beveelde het over donetsk te vliegen zodat het neergehaald kon worden.
Slagvaardiger dan het Obama beleid dat geen enkel vuurtje heeft kunnen blussen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:14 schreef YazooW het volgende:
Senator McCain roept op de Amerikaanse CNN al op tot aktie. Standaard McCain reactie. Stel je voor hoe de wereld er uit had gezien als die man ooit president was geworden...
Waarop baseer je dat?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:15 schreef Chillings het volgende:
Mijn theorie:
het vliegtuig was gekaapt en de kaper beveelde het over donetsk te vliegen zodat het neergehaald kon worden.
Dan had ie Iran en Syrië aangevallen waarschijnlijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:14 schreef YazooW het volgende:
Senator McCain roept op de Amerikaanse CNN al op tot aktie. Standaard McCain reactie. Stel je voor hoe de wereld er uit had gezien als die man ooit president was geworden...
Brave New Worldquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:15 schreef Chillings het volgende:
Mijn theorie:
"wat sukkeltjes"quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:15 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Het vloog op een km of 10. Niet een hoogte waarop je verwacht dat wat sukkeltjes je neerhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |