Als blijkt dat de rebellen of Rusland erachter zitten: meer steun voor Oekraine, meer sancties voor Rusland. De sympathie voor Rusland zal in Azie ook wel wat afnemen vermoed ik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
Vraag me af wat voor consequenties dit zal hebben, dit in de doofpot stoppen is ook zo raar.
'Oh we hebben 300 mensen per ongeluk neer geschoten, niets aan te doen.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door timmmmm op 17-07-2014 19:03:21 ]
Om half 8 komen ze ook al met een verklaring over een verkrachtingszaak.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:01 schreef Snowballed het volgende:
Algemene zaken (Rutte) komt rond half acht met een verklaring
Moet ik die foto's dan zien? Ga ik dan op FOK! rondhangen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat je teveel vanuit je eigen manier van denken redeneert, en te weinig rekening houdt met het feit dat iedereen anders is.
Denk eens aan de persoon waarvan jij op dit moment in je leven het meest houdt. En denk er dan nu eens aan dat die persoon daar ligt. Wil jij dan foto's zien?
Een soort Steijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:01 schreef Roceco het volgende:
Strelkov zou geslachtofferd kunnen worden om het imago van de separatisten enigszinds te redden.
Complete onkunde m.b.t. het fatsoenlijk verslaan van nieuwsquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:02 schreef Rianne84 het volgende:
Waarom lacht die roze stropdas steeds?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
Doe in een spoiler lul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige mensen zijn best wel domquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gvd lees nou eens topicpointer of de OP
Die rebellen zijn russisch?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:02 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Als blijkt dat de rebellen of Rusland erachter zitten: meer steun voor Oekraine, meer sancties voor Rusland. De sympathie voor Rusland zal in Azie ook wel wat afnemen vermoed ik.
Je ontwijkt m'n vraag. En nu waarschijnlijk niet nee, later misschien wel. Kan je alsnog antwoord geven?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Moet ik die foto's dan zien? Ga ik dan op FOK! rondhangen?
Half volendam zat erinquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:03 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Volendam te maken?
Op een stuk of 80 verwijderde posts na kun je dat gewoon teruglezen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb ik nog wat gemist in het afgelopen kwartier?
Beter dan een randdebiel die niet kan lezen...quote:
Ik denk inderdaad dat je er niet wakker om moet liggen. Het maakt de realiteit immers niet anders.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Je ontwijkt m'n vraag. En nu waarschijnlijk niet nee, later misschien wel. Kan je alsnog antwoord geven?
Nee, het zijn Oekraïners. Maar etnisch Rus.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het Russen waren.. Smerig volk, kan die taal ook niet horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |