Kan dat ergens anders? Kan dit voor het nieuws blijven.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Je ontwijkt m'n vraag. En nu waarschijnlijk niet nee, later misschien wel. Kan je alsnog antwoord geven?
Denk niet dat die mensen door hebben dat ze over Oekraïne gaanquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef Elan het volgende:
Mensen die zo die kant op vliegen geven geen neuk
Geen kans vriend, geen kans.quote:
Omdat Rusland ze zogenaamd steunt. Maar dat is niet bewezen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Maar als het oekrainers zijn, waarom zou de haat op rusland stijgen?
Legio voorbeelden. Ik denk dat vooral jij ernaas tzit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat je de psyche van de gemiddelde nabestaande nu echt heel erg verkeerd inschat. Zo'n herinnering wil niemand.
Even lezenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:07 schreef Qunix het volgende:
bron:twitter:McFaul twitterde op donderdag 17-07-2014 om 18:38:26Russian GRU officer Strelkov admitting that he ordered the missile strike against the Malaysian jet. reageer retweet
https://vk.com/strelkov_info?w=wall-57424472_7256
Dat als je het ergens mee oneens bent je het lekker in Feedback moet posten en niet hier je zooi moet droppenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Nu even netjes....
Maak persoonsgegevens onherkenbaar.
Commentaar in feedback.
Foto's waarop slachtoffers te zien zijn in een spoiler zetten.
Wat betekent eigenlijk "commentaar in feedback"?
Heel veel respect voor die brandweerman.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:07 schreef Shadowkid053 het volgende:
Wat is die brandweerman een held... Ik zou het niet kunnen.
Waar komt die vandaan dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:07 schreef sneakydesert het volgende:
Rutte:
Ik ben diep geschokt door de dramatische berichten over het neerstorten van vlucht MH17 van Malaysian Airlines van Amsterdam naar Kuala Lumpur boven Oekraïens grondgebied.
Nog heel veel is onduidelijk over de toedracht, de omstandigheden en de inzittenden.
Ik heb zojuist gesproken met de Oekraïense President.
Ben nu onderweg terug naar Nederland om vanuit Den Haag de situatie verder te volgen en te handelen. Onze gedachten gaan nu uit naar de inzittenden, hun familie en vrienden.
Oh my, dit is eindelijk eens nieuws.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ReutersGraphics twitterde op donderdag 17-07-2014 om 18:55:18Intended route of #MH17 http://t.co/fiBTxZ8m04 http://t.co/IaUq0YCu2p reageer retweet
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mooie woorden van Rutte, zeer origineel en gepassioneerd!
Daar horen we dus niets meer vanquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die wordt door de rebellen naar Rusland gestuurd las ik..
Een kwartier!! Toe maarquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:07 schreef Blester het volgende:
'Nieuwe beelden', foto's die al een kwartier online staan
Ik zou niet meer in de vakantiestemming zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:08 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Regio wordt nu vermeden, veiliger kan bijna niet.
Men kan in elk geval beginnen met het in het achterhoofd houden van de menselijke integriteit en de nabestaanden, alvorens men het besluit neemt iets wel of niet te posten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe precies toon je respect in deze kwestie? Ben ik oprecht benieuwd naar.
Er wordt een reactie van hem verwacht... wat moet hij anders zeggen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mooie woorden van Rutte, zeer origineel en gepassioneerd!
Jij bent snel ik hoor het nu nog opgelezen worden...quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:07 schreef sneakydesert het volgende:
Rutte:
Ik ben diep geschokt door de dramatische berichten over het neerstorten van vlucht MH17 van Malaysian Airlines van Amsterdam naar Kuala Lumpur boven Oekraïens grondgebied.
Nog heel veel is onduidelijk over de toedracht, de omstandigheden en de inzittenden.
Ik heb zojuist gesproken met de Oekraïense President.
Ben nu onderweg terug naar Nederland om vanuit Den Haag de situatie verder te volgen en te handelen. Onze gedachten gaan nu uit naar de inzittenden, hun familie en vrienden.
Het zal toch niet echt he?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:07 schreef Qunix het volgende:
bron:twitter:McFaul twitterde op donderdag 17-07-2014 om 18:38:26Russian GRU officer Strelkov admitting that he ordered the missile strike against the Malaysian jet. reageer retweet
https://vk.com/strelkov_info?w=wall-57424472_7256
Al-Jazeera = Katar. Daar hoef je niet al te veel neutrale info van te verwachten als het de Russen betreft.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef Basekid_NZ het volgende:
Hah de expert op al jazeera zegt dat rusland het is waarschijnlijk
Zelfs als de regio niet vermeden werd, denk ik niet dat ze nog zo'n tweede stunt uithalen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:08 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Regio wordt nu vermeden, veiliger kan bijna niet.
dan is het voor hun wel nieuw. ze hebben hem immers nog niet laten zienquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:07 schreef Blester het volgende:
'Nieuwe beelden', foto's die al een kwartier online staan
Dat zijn freaks die 24/7 achter hun laptop zitten, en er trots op zijn. Niet op reageren.quote:
Als, als, als. Je kan speculeren wat je wilt, maar er zijn nog geen enkele aanwijzingen dat Rusland erachter zit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:02 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Als blijkt dat de rebellen of Rusland erachter zitten: meer steun voor Oekraine, meer sancties voor Rusland. De sympathie voor Rusland zal in Azie ook wel wat afnemen vermoed ik.
Ja, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan dat ergens anders? Kan dit voor het nieuws blijven.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:09 schreef timmmmm het volgende:
Daar gaat het zomerreces, arme politici
We hebben nog geen JSF om het op hun te gooienquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Rutte: Rusland gaat plat, haal onze nukes uit het vet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |