foto met de tekst van dat vliegtuig op Schiphol is gemaakt door een volendammer. Familie van vele bekenden in Volendam.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:03 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Volendam te maken?
Dat lijkt me lastig.quote:
Gok de zanger jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jamai? Toch niet die zanger (of wat is het?) hoop ik?
De een zijn dood is de ander zijn brood.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:05 schreef MrBadGuy het volgende:
Even stiekem reclame maken voor de NOS-app
Maar als het oekrainers zijn, waarom zou de haat op rusland stijgen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:05 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, het zijn Oekraïners. Maar etnisch Rus.
nah ik heb toch meteen even gekeken wat de vliegroute is van het vliegtuig dat ik volgende week neemquote:
Ik ga geen 2 topics doorlezen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op een stuk of 80 verwijderde posts na kun je dat gewoon teruglezen.
Die mensen zien eruit alsof ze het fijn vinden hun verhaaltje te kunnen doen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Meteen die mensen interviewen, dat is lekker 'respectvol'.
Ze zijn daar toch allemaal familie?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
foto met de tekst van dat vliegtuig op Schiphol is gemaakt door een volendammer. Familie van vele bekenden in Volendam.
Zou sowieso niet instappen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef Rijst het volgende:
Zou in mn broek schijten al zou ik vandaag in die richting moeten vliegen.
Ze moeten toch iets doen tot dat er meer info is...quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:06 schreef Caland het volgende:
Leuk man. Even die toeristen interviewen die op het moment van vertrekken staan. Lekker waardevolle TV ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |