was een foutjequote:
Gelukkig draait jouw wereld ook om familie en vrienden hè.quote:
Oh heb het juist weggehaald.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wie heeft er patat in de OP gezet? Nu wil ik patat...
Het is patatquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:58 schreef complicate het volgende:
Willen jullie terug frieten in de OP dan?
Sorry lieverd, wil je het echt terug?quote:
Ah okido.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nee daat krijg ik alleen maar honger van
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Doos?quote:
Heb net nog 2 boterhammen op! Nachthonger...quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah okido.Honger is niet goed.
Zeker zo laat.
yep, mn wereld draait om:quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Gelukkig draait jouw wereld ook om familie en vrienden hè.
Friet: JAHquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:58 schreef complicate het volgende:
Willen jullie terug frieten in de OP dan?
Ik leef mee met je.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:57 schreef keste010 het volgende:
Nee veel leven is er inderdaad niet buiten onze eigen levens om. Zeker sinds Israel bezig is de halve Gaza-strook plat te gooien
ik 2 subway cookiesquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Heb net nog 2 boterhammen op! Nachthonger...
Oh wat een avond.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik deed een quote ip edit op mezelf...
De foute avondquote:
Thanks! Sorry, ik wilde een tribute aan Rachie-topic ook niet verstoren met alleen maar verdrietquote:
Ze is zelf al slapen denkquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:02 schreef keste010 het volgende:
[..]
Thanks! Sorry, ik wilde een tribute aan Rachie-topic ook niet verstoren met alleen maar verdriet
quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:02 schreef complicate het volgende:
Oh hebben jullie het door dat het een naamtopic is?![]()
Nee dat begrijp ik wel. Ach zo veel verdriet in de wereld. Wat kunnen we doen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:02 schreef keste010 het volgende:
[..]
Thanks! Sorry, ik wilde een tribute aan Rachie-topic ook niet verstoren met alleen maar verdriet
Ik vindt 't zielig voor d'rquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:02 schreef complicate het volgende:
Oh hebben jullie het door dat het een naamtopic is?![]()
mja buiten mijn wereld om kan het me niet zoveel schelenquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik wel. Ach zo veel verdriet in de wereld. Wat kunnen we doen?
Ik ga je iets verklappen. Ik had eerst "Rachinee " geschreven en net op tijd er "Rachiee" van gemaakt.quote:
Echt?quote:
Echt, niks nada rien?quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja buiten mijn wereld om kan het me niet zoveel schelen
Dit is jou wereld. In de wereld van vandaag kan je toch moeilijk stellen dat zoiets ingrijpends je niets aangaat..quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja buiten mijn wereld om kan het me niet zoveel schelen
Ok, slimmeke.quote:
tjah, gaan zo veel mensen dood.quote:
Doet me totaal niks.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:06 schreef keste010 het volgende:
[..]
Dit is jou wereld. In de wereld van vandaag kan je toch moeilijk stellen dat zoiets ingrijpends je niets aangaat..
Mjah was niet zo tactisch onder jou post gezet van mijquote:
Amai!quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, gaan zo veel mensen dood.
ik sta er heel makkelijk in.
Het is gewoon een ver-van-mn-bed iets, en ik vind t van mezelf erg dat ik het zo zie, maar ik denk dan tja er is ook genoeg drama dichter bij huisquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:06 schreef keste010 het volgende:
[..]
Dit is jou wereld. In de wereld van vandaag kan je toch moeilijk stellen dat zoiets ingrijpends je niets aangaat..
tja, ik leef van feesten, en kan me echt niet mee bezig houden buiten mijn comfort zone omquote:
Soms kan ik dat ook niet zo relativeren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:06 schreef keste010 het volgende:
[..]
Zoiets dus jah.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Het is gewoon een ver-van-mn-bed iets, en ik vind t van mezelf erg dat ik het zo zie, maar ik denk dan tja er is ook genoeg drama dichter bij huis
Dan is er tenminste iets duidelijk in deze foute avond. hihi deze.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:07 schreef kree het volgende:
[..]
Mjah was niet zo tactisch onder jou post gezet van mij
Maargoed 't punt is duidelijk
puntquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan is er tenminste iets duidelijk in deze foute avond. hihi deze.
Ik ben een feestbeest en toch kan het me soms raken hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja, ik leef van feesten, en kan me echt niet mee bezig houden buiten mijn comfort zone om
Punt?quote:
dat snap ik dus niet, terwijl er juist dichter bij jezelf al veel meer aan de hand kan zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben een feestbeest en toch kan het me soms raken hoor.
Mooi dat je het kan relativeren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Het is gewoon een ver-van-mn-bed iets, en ik vind t van mezelf erg dat ik het zo zie, maar ik denk dan tja er is ook genoeg drama dichter bij huis
Nou ja mn leefwereld is wel iets groter dan dit, maar we gebeurt al zoveel ellende in eigen land, en zolang er mensen met kinderen in Nl op straat komen te staan dan ga ik mij niet bezig houden met de gaza...quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja, ik leef van feesten, en kan me echt niet mee bezig houden buiten mijn comfort zone om
Ik weet niet ik heb een groot hart voor iedereen. Ik kan daar echt niks niet aandoen. Ik denk dat sommige mensen "gevoeliger" en "dieper" zijn dan anderen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat snap ik dus niet, terwijl er juist dichter bij jezelf al veel meer aan de hand kan zijn
De gaza is dan ook iets waar "wij" niet echt veel aan kunnen doen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nou ja mn leefwereld is wel iets groter dan dit, maar we gebeurt al zoveel ellende in eigen land, en zolang er mensen met kinderen in Nl op straat komen te staan dan ga ik mij niet bezig houden met de gaza...
Ja das waar en toch is dat triest.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:13 schreef kree het volgende:
[..]
De gaza is dan ook iets waar "wij" niet echt veel aan kunnen doen.
mja maar een simpel persoon ... decollega van mijn "zus" die heeft het lastig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet niet ik heb een groot hart voor iedereen. Ik kan daar echt niks niet aandoen. Ik denk dat sommige mensen "gevoeliger" en "dieper" zijn dan anderen.
In feite wel ja, het zou beter zijn als ze daar eens met elkaar zouden praten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja das waar en toch is dat triest.!
Als we eerst nu eens in onze eigen wereld alles op orde maken ... en dan pas verder kijken, dan komen we veel verderquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:13 schreef kree het volgende:
[..]
De gaza is dan ook iets waar "wij" niet echt veel aan kunnen doen.
Ja dat snap ik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja maar een simpel persoon ... decollega van mijn "zus" die heeft het lastig.
dat boeit mij dan wel, niet zozeer omdat ze een leuke vrouw is, maar juist omdat het dichter bij huis is
Was ook misschien het verkeerde topic om erover te beginnen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Soms kan ik dat ook niet zo relativeren.
Oh dear lord, we hebben een wereld.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Als we eerst nu eens in onze eigen wereld alles op orde maken ... en dan pas verder kijken, dan komen we veel verder
gaat niet perse om haar, ook iets als de buurman, moet binnenkort geoppereerd worden, daar kan ik meer mee dan weer een dode op de gaza strookquote:
In een SC praten we over alles van seks tot geen seks, van leven tot geen leven, van eten tot niet eten , van de wereld tot geen wereld, van games tot tv. oh en van muziek tot dansenquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:15 schreef keste010 het volgende:
[..]
Was ook misschien het verkeerde topic om erover te beginnen.
Top, praten we dan nu over muziek en dansen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:17 schreef complicate het volgende:
[..]
In een SC praten we over alles van seks tot geen seks, van leven tot geen leven, van eten tot niet eten , van de wereld tot geen wereld, van games tot tv. oh en van muziek tot dansen
Niks mis met een groot hart! Als je op zn tijd ook maar kan relativerenquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet niet ik heb een groot hart voor iedereen. Ik kan daar echt niks niet aandoen. Ik denk dat sommige mensen "gevoeliger" en "dieper" zijn dan anderen.
Toen die 20 kinderen in de bus in België overleden zijn op weg naar een schoolreis, heb ik best wel een traantje gelaten, hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:17 schreef complicate het volgende:
[..]
In een SC praten we over alles van seks tot geen seks, van leven tot geen leven, van eten tot niet eten , van de wereld tot geen wereld, van games tot tv. oh en van muziek tot dansen
Pas als we het gaza probleem hebben opgelostquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:18 schreef keste010 het volgende:
[..]
Top, praten we dan nu over muziek en dansen?
Oh geen Gaza meer?quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:18 schreef keste010 het volgende:
[..]
Top, praten we dan nu over muziek en dansen?
Kree, please.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:19 schreef kree het volgende:
[..]
Pas als we het gaza probleem hebben opgelost
mja, was niet leuk nieuws, maar kan ook niet zeggen dat ik er minder om geslapen hebquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Toen die 20 kinderen in de bus in België overleden zijn op weg naar een schoolreis, heb ik best wel een traantje gelaten, hoor.![]()
![]()
![]()
ga ergens anders heen met je gazaquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:19 schreef kree het volgende:
[..]
Pas als we het gaza probleem hebben opgelost
quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Niks mis met een groot hart! Als je op zn tijd ook maar kan relativeren
In goede conditie zet ik mij in voor mensen die echt niks hebben, die bij de voedselbank lopen en voor wie vers brood een wereldcadeau is. Ik ben vrijwilliger bij een stichting die deze mensen ondersteunt met kleding, meubels en eten.. Soms zie/hoor ik daar enorme schrijnende dingen, en kan ik daar echt heel kwaad van worden, En zolang dat gebeurt tja dan is de Gaza echt ver weg. ;@
Amai ik was er kapot van.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, was niet leuk nieuws, maar kan ook niet zeggen dat ik er minder om geslapen heb
Ik heb zelf een ontzettende moeite met 'ja het is heel vervelend maar laten we nu maar proberen wat vrolijks van de avond te maken'. Toch dacht ik, laten we er een draai aangeven dit topic.quote:
Doe maar vrolijk dan, denk niet dat we alle wereldproblemen vannacht nog gaan oplossenquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:25 schreef complicate het volgende:
OK , GAAN WE VROLIJK DOEN OF DE MENSHEID VERVLOEKEN?
De meerderheid wint
Wat kies je?quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:23 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ik heb zelf een ontzettende moeite met 'ja het is heel vervelend maar laten we nu maar proberen wat vrolijks van de avond te maken'. Toch dacht ik, laten we er een draai aangeven dit topic.
Maar het liefst zou ik inderdaad nu sip in een hoekje kruipen en de mensheid vervloeken ja.
Ik ga slapen denk ik. Sorry, de vrolijke bui komt morgen wel weerquote:
Slaap zacht.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:29 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ik ga slapen denk ik. Sorry, de vrolijke bui komt morgen wel weer
Slaap lekker iedereen!
Zullen we maar ook gaan slapenquote:
Misschien wel een goed idee jaquote:
Bonne nuitquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik kies voor vrolijk!
En voor mn bed..
Slaap lekker partypeople
Mag van thuis uit werken. En je?quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:32 schreef kree het volgende:
[..]
Misschien wel een goed idee ja
Hoe vroeg moet jij op morgen?
Nou ik geniet nog maar ff van m'n laatste dagen als uitkeringstrekkerquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Mag van thuis uit werken. En je?
Om hoe laat moet je dan opstaan als je gaat werken?quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:36 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik geniet nog maar ff van m'n laatste dagen als uitkeringstrekker
Dus maakt niks uit, maargoed probeer een beetje alvast in een normaal ritme te komen
quote:
quote:
Nou dat hangt er een beetje vanaf waar de klus is.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Om hoe laat moet je dan opstaan als je gaat werken?
Waaauw dat is keivroeg!!!!quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:38 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat hangt er een beetje vanaf waar de klus is.
Maar normaal is 7 uur beginnen daar.
Kwestie van wennen is het die tijden, hoewel het toch een soort van kut blijft (voor mij tenminste)quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Waaau dat is keivroeg!!!!
Mijn Zumba-effect begint te dalen, ik ga maar slapen. Mag ik?
Mmmm ja daar zal je wel aan wennen met de tijd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:40 schreef kree het volgende:
[..]
Kwestie van wennen is het die tijden, hoewel het toch een soort van kut blijft (voor mij tenminste)
Nja mag wel, ik ga ook maar.
Trusten allemaal en tot morgen zou ik zo zeggen
7 uur beginnenquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:38 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat hangt er een beetje vanaf waar de klus is.
Maar normaal is 7 uur beginnen daar.
Geen graties geld krijgenquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:01 schreef zeefje het volgende:
[..]
7 uur beginnen. Ik begin vanaf september om 5 uur
Deze man weet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Aja:
KLB
KLB
ONZ
ONZ
ONZ
ONZ
R&P
SEX
DIG
DIG
WK
SEX
KLB
WK
US (FOK!sters Sexy en Gewaagd)
Duidelijk
Welnee. Zet nog een pot magnetronkoffiequote:Op donderdag 17 juli 2014 02:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dat op dit tijdstip.
Tijd voor bed
Njet, sorry...quote:
Ja, voor zover ik weet wel. Geen lange nachten, dus verstoort mn hele ritme.quote:
Lig er maar net aan wat jij wilt doen met de televisie. Wel of geen 3D, Smart TV enzovoort.quote:
Heerlijk he, vakantie?quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, voor zover ik weet wel. Geen lange nachten, dus verstoort mn hele ritme.
Nu nog even beslissen of ik in de stad op een terras ga zitten of ga zwemmen. Zwemmen is verkoelend maar veelal jong publiek en ouders, terras is misschien de schaduw lekkerder maar dan kan je nog mensen kijken van alle leeftijden.
Hiquote:
Mogguhquote:Op donderdag 17 juli 2014 09:33 schreef aeque het volgende:
En smorgens mensen, het is te warm om in mijn werk kleding naar werk te fietsen.
Ik heb een hekel aan warm weer...
Fixed.quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:40 schreef keste010 het volgende:
Heerlijk die zon, nu de baas op vakantie is trekken de dames op kantoor ook hun zomerjurkjes aan uit
quote:
morge damequote:
Eerst maar eens een rbwquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:10 schreef El_Thijs het volgende:
Is er nog wat spannends gebeurd wat ik gemist heb?
Heeft Zeef haar scooter?
Nee, gister werd het topic verpest door de Gazaquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:10 schreef El_Thijs het volgende:
Is er nog wat spannends gebeurd wat ik gemist heb?
Heeft Zeef haar scooter?
Da klopt jahquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:11 schreef zeefje het volgende:
Een voordeel van een bed is dat je lekker, geoorloofd, naakt kan zijn. In het winkelcentrum is dat wat raar terwijl dat met 30° graden best zou moeten kunnen.
Gewoon even op de actieverpakking kijken van een pakje boter, wie weet zit er een rbw inquote:
Ik moet uit bed maar geen zin want dan moet ik aankleden maar kut want warmquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee, gister werd het topic verpest door de Gaza
[..]
Da klopt jah
Mwah 4/10 would not bang.quote:
Door de wie, en uit welke strook?quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee, gister werd het topic verpest door de Gaza
Ai, dat wordt geen kwartet dus?quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:21 schreef zeefje het volgende:
[..]
Mwah 4/10 would not bang.
Ja ik ben kieskeurig wb vrouwen
ik moest er ook uit, zo mn luifel voor maar eens maken, touw gister geknaptquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:20 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik moet uit bed maar geen zin want dan moet ik aankleden maar kut want warm
Geen zin om er weer over te startenquote:
Nee, gewoon nee. Er lopen er veel te veel rond die ik niet naakt wil zien.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:11 schreef zeefje het volgende:
Een voordeel van een bed is dat je lekker, geoorloofd, naakt kan zijn. In het winkelcentrum is dat wat raar terwijl dat met 30° graden best zou moeten kunnen.
Dan de regel instellen dat het winkelcentrum dan alleen toegankelijk is voor knappe mensenquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee. Er lopen er veel te veel rond die ik niet naakt wil zien.
Met een BMI van onder de 25?quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:37 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dan de regel instellen dat het winkelcentrum dan alleen toegankelijk is voor knappe mensen
Shit, dan mag ik niet.quote:
Dus je behoorde wel tot de groep knappe mensen?quote:
O nee wacht, daar ging het al fout.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:44 schreef keste010 het volgende:
[..]
Dus je behoorde wel tot de groep knappe mensen?
Doet me denken aan Amsterdamquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:11 schreef zeefje het volgende:
Was Ik net bij de super. Wilde ik mijn broodje afrekenen is opeens mijn 10 euro weg die ik in mijn tas had gestoptzomaar weg. Daarna maar naar huis gegaan. Het lijkt bewolkt maar het was een prachtig zonnetje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soberso slechte foto's want mobiel
Kwijt geraakt of gestolen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:11 schreef zeefje het volgende:
Was Ik net bij de super. Wilde ik mijn broodje afrekenen is opeens mijn 10 euro weg die ik in mijn tas had gestoptzomaar weg. Daarna maar naar huis gegaan. Het lijkt bewolkt maar het was een prachtig zonnetje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soberso slechte foto's want mobiel
Dacht hetzelfdequote:Op donderdag 17 juli 2014 12:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doet me denken aan Amsterdam
Tof!quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:22 schreef El_Thijs het volgende:
Dadelijk weer lekker motorrijden. Nieuwe plakkers besteld om de camera op vast te maken, dus nieuwe camerahoeken voor leuke filmpjes
Het is het niet hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doet me denken aan Amsterdam
Wrs uit tas gevallen. Zat los in tas ook dom gewoon hoor, maar is wel zondequote:
Inderdaad. Eentje extra op de kuip en twee bij het achterwielquote:
Goed bezigquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:55 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, de ijsjes voor de dames zijn gehaaldom 3u afleveren hahaha
Punten scoren als een pro toch
Mn "zus" die werkt wel mee haha, die weet ook wel dat ik haar collega leuk vindquote:
Daar heb je wel een voordeeltje mee jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mn "zus" die werkt wel mee haha, die weet ook wel dat ik haar collega leuk vind
Laat haar die Tilburgse romantiek zienquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mn "zus" die werkt wel mee haha, die weet ook wel dat ik haar collega leuk vind
Haha, ach, denk alleen dit al punten scoortquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Laat haar die Tilburgse romantiek zien
Ik weet ook niet wat dat is
nee hoor, heerlijkquote:
Alleen als ik een korte broek aan kan en kan chillen ergens (lees: schaduw)quote:
zit nu buiten,is de zon wegquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Alleen als ik een korte broek aan kan en kan chillen ergens (lees: schaduw)
geniet ervanquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
![]()
Sterkte met de warmte vandaag mensen!
Ik lig op bed met alleen een hemdje en ondergoed... Can't stand the heat
Denk helemaal als je volledig in de kleding zit, dik moterpakquote:
Ik ging liever naar mn ouders waar n zwembad in de tuin staat maarja ik moet bedrust houden...quote:
Beter veilig en warm dan in de kreukels en koelquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Denk helemaal als je volledig in de kleding zit, dik moterpak
En hoe gaat het nu? al wat rustiger ?quote:
Gij zijt goed ende zeer goed bezig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:13 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, ook weer terug![]()
De dames waren blij met het ijs
En ze is idd leuk
Stuurde al gelijk naar haar, nog huidige vriend (ze willen het beeindigen zoals ik begreep van mn "zus") dat hij morgen ijs moest regelen.
Kreeg ze terug: Jah doei, doe maar in de koelbox morgen
Ik zo: ach, dan kom ik morgen wel weer brengengelijk kort gesprekje aangegaan haha
Ah een beetje stoken in de relatie dus. Nou vooruit, voor bezoekers van dit topic keur ik het goedquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:13 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, ook weer terug![]()
De dames waren blij met het ijs
En ze is idd leuk
Stuurde al gelijk naar haar, nog huidige vriend (ze willen het beeindigen zoals ik begreep van mn "zus") dat hij morgen ijs moest regelen.
Kreeg ze terug: Jah doei, doe maar in de koelbox morgen
Ik zo: ach, dan kom ik morgen wel weer brengengelijk kort gesprekje aangegaan haha
Mwah zolang die niet gaat lopen zoenen enzo zolang ze een relatie heeft is 't goedgekeurdquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:28 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ah een beetje stoken in de relatie dus. Nou vooruit, voor bezoekers van dit topic keur ik het goed
ik loop niet te stoken he, Ik denk aan mn zus die dan ook geen ijs heeft hequote:Op donderdag 17 juli 2014 16:28 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ah een beetje stoken in de relatie dus. Nou vooruit, voor bezoekers van dit topic keur ik het goed
Ah dus als haar vriend geen ijs voor haar haalt breng je dus morgen een ijsje naar haar, maar ook weer naar je zus?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik loop niet te stoken he, Ik denk aan mn zus die dan ook geen ijs heeft he
Yepquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:41 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ah dus als haar vriend geen ijs voor haar haalt breng je dus morgen een ijsje naar haar, maar ook weer naar je zus?
De "zus" is al sinds bijna 10 jaar mn beste vriendinquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Waarom staat zus telkens tussen " " ? Heb ik ff gemist.
waarschijnlijk vanavond weer naar terrasquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:44 schreef xFriendx het volgende:
Hoi weer! Terras zeer geslaagd, wat is dat lekker relax. Helaas weinig vrouwelijk schoon gezien, dat was wat minder. Maar goed, lekker wezen ontspannen, daar ging het om.
Nu ondertussen ook wat bewolkt dus een uur of 3,5-4 op een terras was net mooi.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:45 schreef Crazy-M het volgende:
Hoorde van mn zus dus dat ze ook heeft gevraagd of ze op mn verjaardag komt, weet ze pas morgen(en nee, kwam niet van mij af die vraag)
ach, vandaag was eerste keer elkaar echt ontmoete, en gelijk spontaan en open haha.quote:
Wat de zomer al niet met een mens doet hequote:Op donderdag 17 juli 2014 16:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach, vandaag was eerste keer elkaar echt ontmoete, en gelijk spontaan en open haha.
mja, ze wil sowieso een keer komen borellen had ze met mn zus afgesproken haha.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:57 schreef keste010 het volgende:
[..]
Wat de zomer al niet met een mens doet he
Ooh zo! duidelijk!quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Yep![]()
Hoorde van mn zus dus dat ze ook heeft gevraagd of ze op mn verjaardag komt, weet ze pas morgen(en nee, kwam niet van mij af die vraag)
[..]
De "zus" is al sinds bijna 10 jaar mn beste vriendinzonder enige vorm van relatie gevoelens ofzo.
Gewoon de beste vriendin en we zien elkaar als broer en zus. We kunnen eigenlijk altijd op elkaar terugvallen, hoe laat of vroeg het ook is op de dag
Vind ik leukquote:
Ja idd, spontane actie van mij hahaquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ooh zo! duidelijk!
En goede actie dus van je ijsjes.
Zegt niet zoveel. Gaat om dat afrijden straks. Je rijlessen kunnen 10x voor afrijden kut gaan, even goed doen tijdens afrijden en ze geven je alsnog dat kaartje.quote:
Dat dus. Rijles is 2 uur. Examen maar een half uur echt rijden. Is bij mij wrs in mijn voordeel wb de aandacht en concentratiequote:Op donderdag 17 juli 2014 17:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zegt niet zoveel. Gaat om dat afrijden straks. Je rijlessen kunnen 10x voor afrijden kut gaan, even goed doen tijdens afrijden en ze geven je alsnog dat kaartje.
Je leert toch pas autorijden op het moment dat er niemand naast je zit. En hopelijk is zeefje een stuk verstandiger dan het gros van alle andere automobilisten (mannen en vrouwen) die met hele andere dingen bezig zijn dan met autorijden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zegt niet zoveel. Gaat om dat afrijden straks. Je rijlessen kunnen 10x voor afrijden kut gaan, even goed doen tijdens afrijden en ze geven je alsnog dat kaartje.
Ik kan ook niet praten achter het stuur. Echt alleen maar autorijden en dat gaat wrs ook niet veranderen als ik al 10 jaar mn rbw hebquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je leert toch pas autorijden op het moment dat er niemand naast je zit. En hopelijk is zeefje een stuk verstandiger dan het gros van alle andere automobilisten (mannen en vrouwen) die met hele andere dingen bezig zijn dan met autorijden.
niet moeilijk hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:58 schreef zeefje het volgende:
Ik vind het knap als je al 10 platonische bevriend kan zijn
Ben ik ook met een vriendin van mequote:Op donderdag 17 juli 2014 17:58 schreef zeefje het volgende:
Ik vind het knap als je al 10 platonische bevriend kan zijn
Ik hoop het van harte. Ben al verschillende keren bijna van de weg gereden omdat meneer mongool zijn telefoon belangrijker vond en omdat mevrouw muts haar peuter (op de achterbank!) bezighield.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:59 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik kan ook niet praten achter het stuur. Echt alleen maar autorijden en dat gaat wrs ook niet veranderen als ik al 10 jaar mn rbw heb
Hier wel. 10 jaar geleden was Ik 9. Dus beetje onmogelijkquote:
Wat ook slecht is; moeder met baby voorop op fiets. Moeder op telefoon. JE HEBT GODVERDOMME EEN KIND VAN <1 VOOROP ZITTENquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben ik ook met een vriendin van me
[..]
Ik hoop het van harte. Ben al verschillende keren bijna van de weg gereden omdat meneer mongool zijn telefoon belangrijker vond en omdat mevrouw muts haar peuter (op de achterbank!) bezighield.
Ok das lastigquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:05 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hier wel. 10 jaar geleden was Ik 9. Dus beetje onmogelijk
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ok das lastig![]()
pff, had geen zin om te koken vandaag, dus maar kipfile opgewarmd, 2 eitjes gekookt. ALles in stukjes, komkommer, tomaat zakje ijsbergsla mix en door elkaar mengen.
Heerlijk bakje salade nu met honing mosterd saus
bak is al bijna opquote:
Omsar mijn rijschool alleen dit aanbiedquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Maar als 2 uur rijles te intensief is, waarom doe je dan geen lessen van 1 uur?
Ik heb toen 1x een lange les gehad en dat kwam omdat we toen door Den Haag gingen rijden... Verder altijd maar een uurtje...
Ik deed voor motorrijden meestal 2 lessen in de week van anderhalf uur. En dan was je ook echt aan het rijden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Maar als 2 uur rijles te intensief is, waarom doe je dan geen lessen van 1 uur?
Ik heb toen 1x een lange les gehad en dat kwam omdat we toen door Den Haag gingen rijden... Verder altijd maar een uurtje...
Toen had ik net mijn rijbewijsquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:05 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hier wel. 10 jaar geleden was Ik 9. Dus beetje onmogelijk
Als ik dat zo zie wil ik ook lekker naar t water...quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:45 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
Komende 2 dagen tropisch warm![]()
Zwemmenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:45 schreef xFriendx het volgende:
[ afbeelding ]
Komende 2 dagen tropisch warm![]()
niemand houd je tegenquote:
jawel.quote:
LAAT ZIEN !!!!quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:08 schreef complicate het volgende:
OMG ZEEFJE IK MOET U IETS LATEN ZIEN!!!!!!!!!!!!!!!!
Niet mn nudie picsquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:08 schreef complicate het volgende:
OMG ZEEFJE IK MOET U IETS LATEN ZIEN!!!!!!!!!!!!!!!!
OKE WEES KLAARquote:
NEE HOORquote:
Sloot, vijver, rivier kan ook hoor en dat is gratisquote:
Lekker tochquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:12 schreef complicate het volgende:
ONZ / Hoera!Het vrijdagmiddag lesbische tiener bier en tettentopic
TEPELS MOGEN WEL
Volgens dat topic geopend door Yvonne zijn dit de spelregels , enkel en alleen op vrijdag:quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sloot, vijver, rivier kan ook hoor en dat is gratis
geilquote:
OH nee toch niet, dit is wel mijn SCquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:12 schreef complicate het volgende:
ONZ / Hoera!Het vrijdagmiddag lesbische tiener bier en tettentopic
TEPELS MOGEN WEL
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:28 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
OH nee toch niet, dit is wel mijn SC
quote:
oquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:30 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Er echt een hele boek zijn hier op FOK.
Ik was eigenlijk een beetje verdwaald
Betere dan koude chocolademelkquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:31 schreef xFriendx het volgende:
Met deze warmte is ie warme chocolademelk.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:31 schreef xFriendx het volgende:
Met deze warmte is ie warme chocolademelk.
Zeker waarquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:33 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]Koude is netzo lekker als warme!
Wie weet kom ik nog wel een keer langsgesnordquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:33 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Geef me maar een lekker cocktail, ik heb er vandaag zo van genoten, echt heerlijk.Terrasje in Leuven op de oude markt.![]()
Same! Ook terrasje. Witbiertjes, uitsmijter, vaasjes gewoon bier. Boek mee, lekker wat lezen, om mij heen kijken, billen van serveerster bewonderen. Vermaakte mij prima.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:33 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Geef me maar een lekker cocktail, ik heb er vandaag zo van genoten, echt heerlijk.Terrasje in Leuven op de oude markt.![]()
Hoezo?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wie weet kom ik nog wel een keer langsgesnord
Dat lijkt mij heerlijk!quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Same! Ook terrasje. Witbiertjes, uitsmijter, vaasjes gewoon bier. Boek mee, lekker wat lezen, om mij heen kijken, billen van serveerster bewonderen. Vermaakte mij prima.
Vind het ook heerlijk om me wat luchtiger te kleden + zonnebril!quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Same! Ook terrasje. Witbiertjes, uitsmijter, vaasjes gewoon bier. Boek mee, lekker wat lezen, om mij heen kijken, billen van serveerster bewonderen. Vermaakte mij prima.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:36 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Dat lijkt mij heerlijk!
Ik zat alleen maar op kantoor vandaag
Enige wat ik dus fout deed was niet in Leuven zittenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Vind het ook heerlijk om me wat luchtiger te kleden + zonnebril!
#ZOMER
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Enige wat ik dus fout deed was niet in Leuven zitten
Oh leukquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:39 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
vanaf zaterdag vakantie![]()
Zomer
Liefde
In de fitness bedoel je?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:41 schreef zeefje het volgende:
van die meiden die denken aan de gewichten te kunnen hangen
Ik ga wel een weekje weg, maar blijf in NL.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh leukga je ergens met vakantie?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:42 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja ik heb even een irritatiefactortje
ik ik ikquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:44 schreef Crazy-M het volgende:
Zin in terras, kijken of er nog iemand mee gaat
Mijn motor brengt mij overalquote:
kom maarquote:
Tof tofquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:44 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik ga wel een weekje weg, maar blijf in NL.
Heb er enorm zin in. Even weg uit het vertrouwde
Om vervolgens weer energiek verder te gaan
JIJ?
Sowieso Ijsjesquote:
Oeh Londenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Tof tof![]()
Ik heb bijna al verlofdagen opgebruikt , heb er nog een paar voor kerst en nieuwjaar. Maar een weekendje tussen door doe ik wel vaak, maar echt op vakantie gaan heb ik al gedaan dit jaar. Ben in Londen en Polen geweest.
Gelukkig dan maar.quote:
en dat laat je nu pas wetenquote:
Londen ben ik geweest met mijn vriend, (in de date fasequote:Op donderdag 17 juli 2014 19:48 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Oeh Londendaar wil ik nog heen.
Polen? Had je daar een speciale reden voor?
Welke fase ziet je nu in met je vriend?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Londen ben ik geweest met mijn vriend, (in de date fase)
Polen ben ik geweest omdat ik daar een Poolse vriendin heb.Maar we nemen wel altijd een hotel, want ze woont nog thuis.
jaquote:
Dat weet je nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja
ik was 30 km fietsen dus kwam langs jouw
We zijn nu samenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:53 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Welke fase ziet je nu in met je vriend?
Aah vandaar Polen! Vrienden opzoeken is altijd leuk
capelle jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat weet je niet
je kwam door de woonplaats
mijn ex woont in duitslandquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:55 schreef complicate het volgende:
[..]
We zijn nu samen![]()
Heb je ook vrienden in het buitenland?
ik woon niet in capellequote:
Je mag ook antwoorden hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
mijn ex woont in duitsland
oh die vraag was niet voor mij
Ik had jaren geleden een pen vriendin in Engeland.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:55 schreef complicate het volgende:
[..]
We zijn nu samen![]()
Heb je ook vrienden in het buitenland?
Vrijheid Blijheid!quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Je mag ook antwoorden hoorHier zijn we vrij.
![]()
Ga je nog naar Duidsland om hem te zien? of is het contact verbroken?
Deze vraag is gericht naar Zeefje neem ik aan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:57 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Vrijheid Blijheid!
Was hij ook Duitse of was het een import?
Ah ok. Sowieso Londenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:56 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik had jaren geleden een pen vriendin in Engeland.![]()
Maar dat is niet meer.
Samen zijn
Ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Deze vraag is gericht naar Zeefje neem ik aan.
Maltaquote:Op donderdag 17 juli 2014 20:03 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Echt wel.![]()
Welke plaatsen wil jij nog bezoeken?
gotferdomme man.quote:
een jaar geleden kwam ik erachter dat ie nog getrouwd was, nu wrs nog steeds dus neequote:Op donderdag 17 juli 2014 19:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Je mag ook antwoorden hoorHier zijn we vrij.
![]()
Ga je nog naar Duidsland om hem te zien? of is het contact verbroken?
Je bril werkt niet goed?quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
gotferdomme man.
ik kijk weer eens niet naar de user
was het geen leuke meid?quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:56 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Ik had jaren geleden een pen vriendin in Engeland.![]()
Maar dat is niet meer.
Samen zijn
zijn vrouw was duits, zijn kinderen halfquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:57 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Vrijheid Blijheid!
Was hij ook Duitse of was het een import?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |