Mooi dat je het kan relativeren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Het is gewoon een ver-van-mn-bed iets, en ik vind t van mezelf erg dat ik het zo zie, maar ik denk dan tja er is ook genoeg drama dichter bij huis
Nou ja mn leefwereld is wel iets groter dan dit, maar we gebeurt al zoveel ellende in eigen land, en zolang er mensen met kinderen in Nl op straat komen te staan dan ga ik mij niet bezig houden met de gaza...quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja, ik leef van feesten, en kan me echt niet mee bezig houden buiten mijn comfort zone om
Ik weet niet ik heb een groot hart voor iedereen. Ik kan daar echt niks niet aandoen. Ik denk dat sommige mensen "gevoeliger" en "dieper" zijn dan anderen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat snap ik dus niet, terwijl er juist dichter bij jezelf al veel meer aan de hand kan zijn
De gaza is dan ook iets waar "wij" niet echt veel aan kunnen doen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nou ja mn leefwereld is wel iets groter dan dit, maar we gebeurt al zoveel ellende in eigen land, en zolang er mensen met kinderen in Nl op straat komen te staan dan ga ik mij niet bezig houden met de gaza...
Ja das waar en toch is dat triest.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:13 schreef kree het volgende:
[..]
De gaza is dan ook iets waar "wij" niet echt veel aan kunnen doen.
mja maar een simpel persoon ... decollega van mijn "zus" die heeft het lastig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet niet ik heb een groot hart voor iedereen. Ik kan daar echt niks niet aandoen. Ik denk dat sommige mensen "gevoeliger" en "dieper" zijn dan anderen.
In feite wel ja, het zou beter zijn als ze daar eens met elkaar zouden praten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja das waar en toch is dat triest.!
Als we eerst nu eens in onze eigen wereld alles op orde maken ... en dan pas verder kijken, dan komen we veel verderquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:13 schreef kree het volgende:
[..]
De gaza is dan ook iets waar "wij" niet echt veel aan kunnen doen.
Ja dat snap ik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja maar een simpel persoon ... decollega van mijn "zus" die heeft het lastig.
dat boeit mij dan wel, niet zozeer omdat ze een leuke vrouw is, maar juist omdat het dichter bij huis is
Was ook misschien het verkeerde topic om erover te beginnen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Soms kan ik dat ook niet zo relativeren.
Oh dear lord, we hebben een wereld.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Als we eerst nu eens in onze eigen wereld alles op orde maken ... en dan pas verder kijken, dan komen we veel verder
gaat niet perse om haar, ook iets als de buurman, moet binnenkort geoppereerd worden, daar kan ik meer mee dan weer een dode op de gaza strookquote:
In een SC praten we over alles van seks tot geen seks, van leven tot geen leven, van eten tot niet eten , van de wereld tot geen wereld, van games tot tv. oh en van muziek tot dansenquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:15 schreef keste010 het volgende:
[..]
Was ook misschien het verkeerde topic om erover te beginnen.
Top, praten we dan nu over muziek en dansen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:17 schreef complicate het volgende:
[..]
In een SC praten we over alles van seks tot geen seks, van leven tot geen leven, van eten tot niet eten , van de wereld tot geen wereld, van games tot tv. oh en van muziek tot dansen
Niks mis met een groot hart! Als je op zn tijd ook maar kan relativerenquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet niet ik heb een groot hart voor iedereen. Ik kan daar echt niks niet aandoen. Ik denk dat sommige mensen "gevoeliger" en "dieper" zijn dan anderen.
Toen die 20 kinderen in de bus in België overleden zijn op weg naar een schoolreis, heb ik best wel een traantje gelaten, hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:17 schreef complicate het volgende:
[..]
In een SC praten we over alles van seks tot geen seks, van leven tot geen leven, van eten tot niet eten , van de wereld tot geen wereld, van games tot tv. oh en van muziek tot dansen
Pas als we het gaza probleem hebben opgelostquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:18 schreef keste010 het volgende:
[..]
Top, praten we dan nu over muziek en dansen?
Oh geen Gaza meer?quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:18 schreef keste010 het volgende:
[..]
Top, praten we dan nu over muziek en dansen?
Kree, please.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:19 schreef kree het volgende:
[..]
Pas als we het gaza probleem hebben opgelost
mja, was niet leuk nieuws, maar kan ook niet zeggen dat ik er minder om geslapen hebquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Toen die 20 kinderen in de bus in België overleden zijn op weg naar een schoolreis, heb ik best wel een traantje gelaten, hoor.![]()
![]()
![]()
ga ergens anders heen met je gazaquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:19 schreef kree het volgende:
[..]
Pas als we het gaza probleem hebben opgelost
quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Niks mis met een groot hart! Als je op zn tijd ook maar kan relativeren
In goede conditie zet ik mij in voor mensen die echt niks hebben, die bij de voedselbank lopen en voor wie vers brood een wereldcadeau is. Ik ben vrijwilliger bij een stichting die deze mensen ondersteunt met kleding, meubels en eten.. Soms zie/hoor ik daar enorme schrijnende dingen, en kan ik daar echt heel kwaad van worden, En zolang dat gebeurt tja dan is de Gaza echt ver weg. ;@
Amai ik was er kapot van.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, was niet leuk nieuws, maar kan ook niet zeggen dat ik er minder om geslapen heb
Ik heb zelf een ontzettende moeite met 'ja het is heel vervelend maar laten we nu maar proberen wat vrolijks van de avond te maken'. Toch dacht ik, laten we er een draai aangeven dit topic.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |