was een foutjequote:
Gelukkig draait jouw wereld ook om familie en vrienden hè.quote:
Oh heb het juist weggehaald.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wie heeft er patat in de OP gezet? Nu wil ik patat...
Het is patatquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:58 schreef complicate het volgende:
Willen jullie terug frieten in de OP dan?
Sorry lieverd, wil je het echt terug?quote:
Ah okido.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nee daat krijg ik alleen maar honger van
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Doos?quote:
Heb net nog 2 boterhammen op! Nachthonger...quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah okido.Honger is niet goed.
Zeker zo laat.
yep, mn wereld draait om:quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Gelukkig draait jouw wereld ook om familie en vrienden hè.
Friet: JAHquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:58 schreef complicate het volgende:
Willen jullie terug frieten in de OP dan?
Ik leef mee met je.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:57 schreef keste010 het volgende:
Nee veel leven is er inderdaad niet buiten onze eigen levens om. Zeker sinds Israel bezig is de halve Gaza-strook plat te gooien
ik 2 subway cookiesquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Heb net nog 2 boterhammen op! Nachthonger...
Oh wat een avond.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik deed een quote ip edit op mezelf...
De foute avondquote:
Thanks! Sorry, ik wilde een tribute aan Rachie-topic ook niet verstoren met alleen maar verdrietquote:
Ze is zelf al slapen denkquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:02 schreef keste010 het volgende:
[..]
Thanks! Sorry, ik wilde een tribute aan Rachie-topic ook niet verstoren met alleen maar verdriet
quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:02 schreef complicate het volgende:
Oh hebben jullie het door dat het een naamtopic is?![]()
Nee dat begrijp ik wel. Ach zo veel verdriet in de wereld. Wat kunnen we doen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:02 schreef keste010 het volgende:
[..]
Thanks! Sorry, ik wilde een tribute aan Rachie-topic ook niet verstoren met alleen maar verdriet
Ik vindt 't zielig voor d'rquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:02 schreef complicate het volgende:
Oh hebben jullie het door dat het een naamtopic is?![]()
mja buiten mijn wereld om kan het me niet zoveel schelenquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik wel. Ach zo veel verdriet in de wereld. Wat kunnen we doen?
Ik ga je iets verklappen. Ik had eerst "Rachinee " geschreven en net op tijd er "Rachiee" van gemaakt.quote:
Echt?quote:
Echt, niks nada rien?quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja buiten mijn wereld om kan het me niet zoveel schelen
Dit is jou wereld. In de wereld van vandaag kan je toch moeilijk stellen dat zoiets ingrijpends je niets aangaat..quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja buiten mijn wereld om kan het me niet zoveel schelen
Ok, slimmeke.quote:
tjah, gaan zo veel mensen dood.quote:
Doet me totaal niks.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:06 schreef keste010 het volgende:
[..]
Dit is jou wereld. In de wereld van vandaag kan je toch moeilijk stellen dat zoiets ingrijpends je niets aangaat..
Mjah was niet zo tactisch onder jou post gezet van mijquote:
Amai!quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, gaan zo veel mensen dood.
ik sta er heel makkelijk in.
Het is gewoon een ver-van-mn-bed iets, en ik vind t van mezelf erg dat ik het zo zie, maar ik denk dan tja er is ook genoeg drama dichter bij huisquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:06 schreef keste010 het volgende:
[..]
Dit is jou wereld. In de wereld van vandaag kan je toch moeilijk stellen dat zoiets ingrijpends je niets aangaat..
tja, ik leef van feesten, en kan me echt niet mee bezig houden buiten mijn comfort zone omquote:
Soms kan ik dat ook niet zo relativeren.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:06 schreef keste010 het volgende:
[..]
Zoiets dus jah.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Het is gewoon een ver-van-mn-bed iets, en ik vind t van mezelf erg dat ik het zo zie, maar ik denk dan tja er is ook genoeg drama dichter bij huis
Dan is er tenminste iets duidelijk in deze foute avond. hihi deze.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:07 schreef kree het volgende:
[..]
Mjah was niet zo tactisch onder jou post gezet van mij
Maargoed 't punt is duidelijk
puntquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan is er tenminste iets duidelijk in deze foute avond. hihi deze.
Ik ben een feestbeest en toch kan het me soms raken hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja, ik leef van feesten, en kan me echt niet mee bezig houden buiten mijn comfort zone om
Punt?quote:
dat snap ik dus niet, terwijl er juist dichter bij jezelf al veel meer aan de hand kan zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 01:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben een feestbeest en toch kan het me soms raken hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |