Ja klopt, ik heb echt de drang om wraak te nemen ofzo.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Het is walgelijk, ja. Genoeg mannen die wel te vertrouwen zijn.
niet doen, verlaag je eigen niet tot zijn niveauquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:33 schreef rachieee het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb echt de drang om wraak te nemen ofzo.
Je mag best huilen hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:32 schreef rachieee het volgende:
[..]
Jawel, maar daar heb ik helemaal geen zin in. Net ook huisgenoten hier te jengelen terwijl ik gewoon alleen wil zijn om te janken. Geen zin om mij te laten zien.
Nee ga ik ook niet doen, want ik weet niet hoe.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet doen, verlaag je eigen niet tot zijn niveau
Wraak, dan ben je ook walgelijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:33 schreef rachieee het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb echt de drang om wraak te nemen ofzo.
er ook niet over denkenquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:33 schreef rachieee het volgende:
[..]
Nee ga ik ook niet doen, want ik weet niet hoe.
eigenlijk heb ik in de laatste 2 maanden veel van jullie en mn vrienden opgenomenquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Wraak, dan ben je ook walgelijk.Dus niet doen.
Gewoon huilen , wat chocola eten en met wat vriendinnen praten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:33 schreef rachieee het volgende:
[..]
Nee ga ik ook niet doen, want ik weet niet hoe.
Ohquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eigenlijk heb ik in de laatste 2 maanden veel van jullie en mn vrienden opgenomenals ik mezelf zo terug lees
en ook hier zit een foutquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:37 schreef complicate het volgende:
Omg, ik heb net mijn porst op Gewoonmezelf herlezen en er zaten bijna 10 fouten in.![]()
Fouten makenquote:
hoort erbijquote:
Je hebt een fout in jouw zin.quote:
wie wat waar ... door de aantal juupkes zie ik de fout niet meerquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Je hebt een fout in jouw zin.LOL
Wat schattig om dat hier een vrouw tegen een andere vrouw te zien zeggenquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Het is walgelijk, ja. Genoeg mannen die wel te vertrouwen zijn.
Maak er maar zo veel mogelijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wie wat waar ... door de aantal juupkes zie ik de fout niet meer
nu aan het bier zitten, is dat een fout?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Maak zo veel fouten je kan.![]()
haha
Is het zelden ofzo?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:40 schreef keste010 het volgende:
[..]
Wat schattig om dat hier een vrouw tegen een andere vrouw te zien zeggen
had je lekker al van te vorenquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Maak er maar zo veel mogelijk.![]()
haha
Nee hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu aan het bier zitten, is dat een fout?
de 33cl van juupquote:
Dan mag je echt God dankbaar zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik was even drinke pakken dus zag alleen de ge-editte versies
das niet ergquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik was even drinke pakken dus zag alleen de ge-editte versies
duivel dankbaar ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan mag je echt God dankbaar zijn.
I loved it.quote:
God.quote:
Wat bedoel je?quote:
boeit me ook nietquote:
okquote:
denk hetquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:44 schreef complicate het volgende:
Euh Rachiee, ben je daar nog, of ben je in slaap gevallen?
Oh nee, sorryquote:
ben je er niet helemaal bij ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh nee, sorryik bedoelde : zelden.
![]()
![]()
![]()
Even edit nummer 100 voor deze avond.
Neequote:
haha een bolleke teveel op daar in Vlaanderen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh nee, sorryik bedoelde : zelden.
![]()
![]()
![]()
Even edit nummer 100 voor deze avond.
eeeh hoe ?quote:
Kweenie. Zeggen dat ik kalm moet blijven ofzo.quote:
kalm blijven kan ik ook niet ...quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Kweenie. Zeggen dat ik kalm moet blijven ofzo.
Nee eigenlijk niet. Dat is dus nog erger! Ik heb vaak veel adrenaline na de Zumba. Echt keer op keer.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:47 schreef keste010 het volgende:
[..]
haha een bolleke teveel op daar in Vlaanderen?
Co, wadde?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kalm blijven kan ik ook niet ...
Cookie?
Haha snap ik ook wel. Heb dat na fitness ook vaak.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Dat is dus nog erger! Ik heb vaak veel adrenaline na de Zumba. Echt keer op keer.
Cookiesquote:
Ja hoor , ik word er ook moedeloos vanquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:50 schreef keste010 het volgende:
[..]
Haha snap ik ook wel. Heb dat na fitness ook vaak.
Overigens nog meer mensen die treurig zijn om wat op de Gaza gebeurt? Ik word er echt moedeloos van.
Gaza?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:50 schreef keste010 het volgende:
[..]
Haha snap ik ook wel. Heb dat na fitness ook vaak.
Overigens nog meer mensen die treurig zijn om wat op de Gaza gebeurt? Ik word er echt moedeloos van.
Ik ben niet zo voor suiker.quote:
dus geen subway koekjequote:Op donderdag 17 juli 2014 00:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben niet zo voor suiker.Ik ben meer voor zout enz.
Nee.quote:
chips of nootjes?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee.Wel misschien iets met veel zout.
Ik heb jouw edit gezien. Nicequote:Op donderdag 17 juli 2014 00:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gaza?
is er nog een wereld buiten mij, mn vrienden, familie en nederland om ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |