abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142385094
quote:
6s.gif Op donderdag 17 juli 2014 00:23 schreef complicate het volgende:

[..]

Heb er geen ervaring mee, maar ik vind dat mensen tenminste lef moeten tonen en het uitmaken in plaats van het achter de rug te doen. :r
mijn .... sorry, ik zeg het toch, ex, had ook een vriend toen we elkaar leerde kennen. zei ze ook, en ook dat ze meer voor mij voelde. Ik wou het niet weten voor dat het uit was.
Daarvoor ook een ander leren kennen die nog een vriend had, ook gezegd': eerst uitmaken, dan verder
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_142385097
Ik wist ook niet dat hij mij saai vond of dat onze relatie zogenaamd niet goed was :')
pi_142385120
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 00:24 schreef rachieee het volgende:
Jawel, ze wist het allang. Hij heeft ook aan haar kenbaar gemaakt dat hij mij saai vond en onze relatie niet goed was, dus gewoon met vol verstand allebei. Maar dit is gewoon vals, vind ik. Ik zal geen medelijden krijgen. Hoop echt dat de uitspraak 'hoe je eraan komt, kom je er ook weer vanaf' en dat de relatie een grote hel wordt.
Het is sowieso een lul en die andere meid is niet beter.
Maar hoe weet jij dit allemaal?
Do what you love, love what you do!
pi_142385122
quote:
Jawel, ze wist het allang. Hij heeft ook aan haar kenbaar gemaakt dat hij mij saai vond en onze relatie niet goed was, dus gewoon met vol verstand allebei. Maar dit is gewoon vals, vind ik. Ik zal geen medelijden krijgen. Hoop echt dat de uitspraak 'hoe je eraan komt, kom je er ook weer vanaf' en dat de relatie een grote hel wordt.
daar win je op het einde ook niks mee.
De meeste voldoening krijg je door weer je oude leven op te pakken, je zult snel merken dat je je eigen losser gaat voelen en dat je weer helemaal tot je zelf komt.

Dan pas kom je erachter hoe het 1 en ander is geweest. Maar ga je vooral niet met je ex bezig houden
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_142385130
quote:
Ik vind het erg voor je. ;( Echt, wat voor figuren zijn dat. Maar bon soit, probeer je op andere dingen te focussen, ze verdienen jouw aandacht niet. Gewoon klasseren. En blijf vooral geloven dat er wel mannen zijn die te vertrouwen zijn.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142385151
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 00:25 schreef rachieee het volgende:
Ik wist ook niet dat hij mij saai vond of dat onze relatie zogenaamd niet goed was :')
Het was gewoon een lafaard. Wees toch blij dat het gedaan is. Beter nu dan nooit toch??? stel je voor dat hij het ging blijven doen achter je rug.
pi_142385164
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juli 2014 00:22 schreef complicate het volgende:

[..]

Hoe ben je dat eigenlijk te weten gekomen dat hij met een ander neukt?
Berichten in het archief van Facebook. Gewoon ellende als ik zie wat hij heeft geschreven over mij: dat ik saai ben, maar dat hij niet bij mij weg wil vanwege persoonlijke omstandigheden van mij (ik ben stabiel, heb nooit problemen :')), en nog meer vage dingen waarin ik mezelf totaal niet herken.
pi_142385169
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 00:25 schreef rachieee het volgende:
ik wist het ook niet dat mijn ex vond dat ze in een hel leefde met mij. tot ik het hoorde. en uiteindelijk ... liep het alleen vanuit haar kant fout.

Maak jezelf geen verwijten, juist dat hij zegt saai en mee een ander gaat, zorgt ervoor dat het saaie gevoel sterker wordt. Ipv er voor te vechten heeft hij voor de uitweg gekozen van een ander, de easy way. daardoor is het saaie met jou versterkt, en het leuke met haar gegroeid.

Dat is zijn fout gegaan, hij heeft niet voor jou gevochten
Ik luister NL-Talig
pi_142385171
Hoe ben je dat allemaal te weten gekomen??
pi_142385173
Hallo schatjes! :W
S. 2014
J. 2016
pi_142385188
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 00:28 schreef rachieee het volgende:

[..]

Berichten in het archief van Facebook. Gewoon ellende als ik zie wat hij heeft geschreven over mij: dat ik saai ben, maar dat hij niet bij mij weg wil vanwege persoonlijke omstandigheden van mij (ik ben stabiel, heb nooit problemen :')), en nog meer vage dingen waarin ik mezelf totaal niet herken.
:r Verdorie :r wat een lul en klootzak.
pi_142385190
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 00:28 schreef rachieee het volgende:

[..]

Hij verstopt zich achter onwaarheden, en dat is het probleem. hij verwijt je dingen die je niet hebt gedaan, daar moet je boven staan, hoe moelijk en zwaar het de komende tijd nog kan worden
Ik luister NL-Talig
pi_142385194
Ja, het zijn gewoon normale mensen. Raar is dat. Je verwacht dit alleen bij asocialen. Of ik tenminste. Dit kan ik helemaal niet aan. Ook dat focussen op mijn eigen leven: op dit moment ben ik te boos en verdrietig, ik vind het walgelijk. Maar ja
pi_142385198
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 00:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hello lieve toekomstige mama. :W :*
pi_142385200
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 00:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
goedemorgen :W
Ik luister NL-Talig
pi_142385218
quote:
2s.gif Op donderdag 17 juli 2014 00:28 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

ik wist het ook niet dat mijn ex vond dat ze in een hel leefde met mij. tot ik het hoorde. en uiteindelijk ... liep het alleen vanuit haar kant fout.

Maak jezelf geen verwijten, juist dat hij zegt saai en mee een ander gaat, zorgt ervoor dat het saaie gevoel sterker wordt. Ipv er voor te vechten heeft hij voor de uitweg gekozen van een ander, de easy way. daardoor is het saaie met jou versterkt, en het leuke met haar gegroeid.

Dat is zijn fout gegaan, hij heeft niet voor jou gevochten
Nee nouja, vind het ech niet kunnen. Echt niet. sm¤
pi_142385223
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 00:29 schreef rachieee het volgende:
Ja, het zijn gewoon normale mensen. Raar is dat. Je verwacht dit alleen bij asocialen. Of ik tenminste. Dit kan ik helemaal niet aan. Ook dat focussen op mijn eigen leven: op dit moment ben ik te boos en verdrietig, ik vind het walgelijk. Maar ja
je moet erover heen komen, heb je een beste vriend of vriendin ?
Ik luister NL-Talig
pi_142385229
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 00:29 schreef rachieee het volgende:
Het is walgelijk, ja. Genoeg mannen die wel te vertrouwen zijn.
pi_142385233
quote:
5s.gif Op donderdag 17 juli 2014 00:28 schreef complicate het volgende:
Hoe ben je dat allemaal te weten gekomen??
Facebook archief berichten.
pi_142385245
Heb ik nog wat gemist?
S. 2014
J. 2016
pi_142385247
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 00:30 schreef rachieee het volgende:

[..]

Nee nouja, vind het ech niet kunnen. Echt niet. sm¤
het kan ook niet, maar dat is de manier om zijn schuld af te schuiven en jou een schuld gevoel aan te praten
Ik luister NL-Talig
pi_142385251
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 00:31 schreef rachieee het volgende:

[..]

Facebook archief berichten.
Ja hoor, heb jouw reactie ondertussen gelezen. :)
pi_142385262
quote:
2s.gif Op donderdag 17 juli 2014 00:31 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

je moet erover heen komen, heb je een beste vriend of vriendin ?
Jawel, maar daar heb ik helemaal geen zin in. Net ook huisgenoten hier te jengelen terwijl ik gewoon alleen wil zijn om te janken. Geen zin om mij te laten zien. :P
pi_142385278
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 00:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Heb ik nog wat gemist?
Rachiee, haar vriend (in middels ex) heeft haar bedrogen en achter haar rug verteld dat zij saai is etc. En ze is het te weten gekomen via facebook archief oid.

[ Bericht 0% gewijzigd door complicate op 17-07-2014 00:37:53 ]
pi_142385282
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 00:32 schreef rachieee het volgende:

[..]

Jawel, maar daar heb ik helemaal geen zin in. Net ook huisgenoten hier te jengelen terwijl ik gewoon alleen wil zijn om te janken. Geen zin om mij te laten zien. :P
geloof mij, het beste is om nu je vrienden erbij te halen, en zeker je echte beste vrienden (vriendinnen)
Ik luister NL-Talig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')