de ander links laten liggen en je eigen leven opbouwen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:13 schreef rachieee het volgende:
SC Relaties. Ik weet niet wat het is, maar hoe kom je er ooit overheen dat je bent gedumpt voor een ander en dat je al 9 maanden voor de gek gehouden bent?
Wat bedoel je met , voor de gek gehouden? Leugens, bedrogen,....quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:13 schreef rachieee het volgende:
SC Relaties. Ik weet niet wat het is, maar hoe kom je er ooit overheen dat je bent gedumpt voor een ander en dat je al 9 maanden voor de gek gehouden bent?
Dat weet jij zo goed ondertussen hè.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de ander links laten liggen en je eigen leven opbouwen.
Alle contacten met je ex, ex familie, ex ex vrienden verbreken,
Dat werkt het beste.
Met je echte vrienden en dergelijke weer helemaal de draad van je leven oppakken
SC=Slow-Chatquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:13 schreef rachieee het volgende:
om zo maar te zeggen: jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat weet jij zo goed ondertussen hè.Je luistert dus naar ons.
Oh nee, je exquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja eerst maar eens dat we weten wat we over elkaar weten, ze liet al doorschemeren het 1 en ander over mn ex te weten
hij is je vertrouwen niet waard.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:15 schreef rachieee het volgende:
Dat hij 8 maanden een ander wijf had waarmee hij seks had en alles. Gisteren moest ik daarachter komen en nu opeens gaat hij met haar verder. Toch ziek?
ja heb het er snel afgedraaid haha, maar ze is nu douche en dan slapenquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh nee, je ex, hou het gesprek vooral leuk aub.
dat kan altijdquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:16 schreef rachieee het volgende:
Slow chat, weet niet, dacht dat hier m'n verhaal kon doen ofzo.
Dat kan, het is meer dat het ook toegestaan is hier om wat minder on-topic dingen te besprekenquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:16 schreef rachieee het volgende:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:15 schreef rachieee het volgende:
Dat hij 8 maanden een ander wijf had waarmee hij seks had en alles. Gisteren moest ik daarachter komen en nu opeens gaat hij met haar verder. Toch ziek?
Ja hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:16 schreef rachieee het volgende:
Tuurlijk had hij het moeten zeggen, hij was te laf om het te zeggen. Genoeg mannen die wel trouw zijn. pffff wees blij dat het gedaan is én dat je tenminste nu weet met wie je te maken had.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:17 schreef rachieee het volgende:
Het is vooral dat ik echt vind dat hij meteen had moeten zeggen dat hij mij niet leuk meer vond. Niet maandenlang mij voor de gek houden en doen alsof hij mij leuk vindt. Ik hoop dat de relatie die ze met elkaar omgaan niet gaat werken.
de meeste hier kennen mijn verhaal van de afgelopen half jaar en ik heb ook 1 en ander opgestoken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:17 schreef rachieee het volgende:
Het is vooral dat ik echt vind dat hij meteen had moeten zeggen dat hij mij niet leuk meer vond. Niet maandenlang mij voor de gek houden en doen alsof hij mij leuk vindt. Ik hoop dat de relatie die ze met elkaar omgaan niet gaat werken.
Gestoord, is nog zacht uitgedruktquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:19 schreef rachieee het volgende:
Ja hij is gestoord, maar zij dan? Net zo gek toch? Het is ook best lang om zo lang met elkaar seks te hebben, terwijl we een relatie hebben. Maak het dan uit ofzo, niet op deze manier. Dat had ik echt prettiger gevonden dan op deze kutmanier
Hij had eerlijk tegen haar moeten zijn, erge is: waarschijnlijk was hij dat ook.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:20 schreef rachieee het volgende:
Ik typ nogal vreemd, ben aangeschoten. Maar ik vind het beschamend. Ik heb nog een trip naar Parijs geboekt omdat ik wilde laten weten dat ik gek op hem ben. Want hij deed altijd alsof ìk teveel flirtte ofzo, tersijl ik zo trouw als een hond ben.
Hoe ben je dat eigenlijk te weten gekomen dat hij met een ander neukt?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:20 schreef rachieee het volgende:
Ik typ nogal vreemd, ben aangeschoten. Maar ik vind het beschamend. Ik heb nog een trip naar Parijs geboekt omdat ik wilde laten weten dat ik gek op hem ben. Want hij deed altijd alsof ìk teveel flirtte ofzo, tersijl ik zo trouw als een hond ben.
geloof mij, 9 van de 10 keer weet de ander het ookquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Gestoord, is nog zacht uitgedrukt,maar, Zij kon het denk ik niet weten dat jullie samen waren, of toch wel? Maar in ieder geval had je te maken met een klootzak.
Heb er geen ervaring mee, maar ik vind dat mensen tenminste lef moeten tonen en het uitmaken in plaats van het achter de rug te doen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
geloof mij, 9 van de 10 keer weet de ander het ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |