quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh ik hou van drukte.Ik word gek in stilte.
Ik ben echt een mengelmoesje. Ik kan echt verlangen naar stilte, maar drukte is ook wel fijn.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Eerder het broertje denk ik dan
Alleen ga ik niet zoveel met mensen om, ik ben niet zo van de drukte enzo
Raar! Je gaat toch niet met iemand op date als je bijna met iemand anders gaat daten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:44 schreef complicate het volgende:
Wat vinden jullie van mensen die op het punt staan te trouwen en toch blijven daten?
TS begint: ik vind het no-go.
Ik heb wel altijd muziek opstaanquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh ik hou van drukte.Ik word gek in stilte.
Rustige? of drukke?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb wel altijd muziek opstaan
Ergens vind ik dat ze dat zelf moeten weten. Zelf zou ik er niet aan beginnen overigens maar het is zinloos om te trachten de mensheid op te voedenquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:44 schreef complicate het volgende:
Wat vinden jullie van mensen die op het punt staan te trouwen en toch blijven daten?
Ik vind drukte wel oke en alles, maar ik word er zo moe vanquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:45 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
[..]
Ik ben echt een mengelmoesje. Ik kan echt verlangen naar stilte, maar drukte is ook wel fijn.
Dat is ook mijn mening. Vind het zo raar. Beetje polygamie-achtig.op zijn Vlaamsquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:47 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Raar! Je gaat toch niet met iemand op date als je bijna met iemand anders gaat daten.
Dat doe je gewoon niet.
Sowieso daten naast een relatie, is no-go.
Mensen opvoedenquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat ze dat zelf moeten weten. Zelf zou ik er niet aan beginnen overigens maar het is zinloos om te trachten de mensheid op te voeden
Denk dat we het hierover wel eens zijn met elkaarquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat is ook mijn mening. Vind het zo raar. Beetje polygamie-achtig.
[..]
Mensen opvoedenen al helemaal niet mensen die polygaam zijn.
Leuk, en slaap je met muziek aan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb wel altijd muziek opstaan
Soms wel jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Leuk, en slaap je met muziek aan?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Denk dat we het hierover wel eens zijn met elkaar
Aah okequote:Op woensdag 16 juli 2014 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind drukte wel oke en alles, maar ik word er zo moe van
Volwassenen kun je niet opvoeden. Kinderen kun je opvoeden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat is ook mijn mening. Vind het zo raar. Beetje polygamie-achtig.op zijn Vlaams
[..]
Mensen opvoedenen al helemaal niet mensen die polygaam zijn.
Wow dan val ik niet in slaap. Dan begin ik te denken over de betekenis van dat nummer etc etc.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Soms wel ja
Heeerlijk, als een warme deken om me heen
Veel plezier. Ik ga er zaterdag of zondag en dinsdag overquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:53 schreef Crazy-M het volgende:
Zo maar eens de kermis over. Kijken naar de opbouw en terras pakken
Muziek + dekens is voor mij toch meer een druilige zondagochten in bedquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Soms wel ja
Heeerlijk, als een warme deken om me heen
Die dekens zijn natuurlijk figuurlijk he?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:56 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Muziek + dekens is voor mij toch meer een druilige zondagochten in bed
Ik wel, muziek werkt soms zo rustgevend op mequote:Op woensdag 16 juli 2014 19:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Wow dan val ik niet in slaap. Dan begin ik te denken over de betekenis van dat nummer etc etc.
Kermis is bijvoorbeeld niks voor mijquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:53 schreef Crazy-M het volgende:
Zo maar eens de kermis over. Kijken naar de opbouw en terras pakken
Super leuk. Ik word alleen rustig van saunaquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wel, muziek werkt soms zo rustgevend op me
Sommige muziek geeft mij energie, sommige muziek maakt mij juist rustig, sommige muziek geeft mij inspiratie, muziek is een beetje allesquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Super leuk. Ik word alleen rustig van saunaVan muziek moet ik altijd bewegen.
Zoek je dan ook iets speciaals?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kermis is bijvoorbeeld niks voor mij
Ik ga liever naar een vrijmarkt, vind ik veel interessanter
dinsdag middag ben ik.te spotten in gele hesjequote:Op woensdag 16 juli 2014 19:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Veel plezier. Ik ga er zaterdag of zondag en dinsdag over
ZO, iemand met passie voor muziek.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sommige muziek geeft mij energie, sommige muziek maakt mij juist rustig, sommige muziek geeft mij inspiratie, muziek is een beetje alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben altijd wel op zoek naar dingetjes en kom soms nog bekenden tegenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:00 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Zoek je dan ook iets speciaals?
Ik ben dol op vrijmarkten / rommelmarkten, zoek dan vaak iets voor mijn woning.
Wat is jouw "schat" van de markt?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben altijd wel op zoek naar dingetjes en kom soms nog bekenden tegen
Zolang je niet op zoek gaat naar God.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben altijd wel op zoek naar dingetjes en kom soms nog bekenden tegen
Ja, ik luisterde al graag muziek nog voor ik kon praten, het heeft me altijd al gepaktquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:01 schreef complicate het volgende:
[..]
ZO, iemand met passie voor muziek.
Waarom niet?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Zolang je niet op zoek gaat naar God.
Nee dank je!quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Zolang je niet op zoek gaat naar God.
Pff, uhm, heb nooit echt een grote knaller gemaakt ofzo op de rommelmarkt, wel bijvoorbeeld games die ik zocht maar wat dat betreft was ik toch net wat beter af in de gewone kringloopwinkelsquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:22 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Wat is jouw "schat" van de markt?
AMAI! Das fenomenaal!quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik luisterde al graag muziek nog voor ik kon praten, het heeft me altijd al gepakt
Want je gelooft dat God bestaat?quote:
Vertel ik je sebietekes.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:25 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Nee, maar ik vraag mij af waarom
Ik zou niet weten wat ik zonder muziek zou moeten, ik luister het constant en als ik geen muziek luisteren kan dan heb ik altijd wel een deuntje in mn hoofdquote:
Is goed, veel plezier!quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:26 schreef complicate het volgende:
Maar euh ik moet weg. Even naar de Zumba. Salukes.Tot sebiet ofzo.
Doei doeiquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is goed, veel plezier!
Ik ga ook weer door, tot later!
Als je een relatie hebt dan is daten ernaast toch al een no-go?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:44 schreef complicate het volgende:
Eensquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:30 schreef keste010 het volgende:
[..]
Als je een relatie hebt dan is daten ernaast toch al een no-go?
Dat is echt een onzin smoes.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:30 schreef keste010 het volgende:
[..]
Of zegt diegene dat het zijn/haar manier is om uit te vinden of de andere wel echt de ware is?
Aan de ene kant best redelijk. Je kan je scooter echter ook buiten neerzetten in de tuin en daar iets overheen doen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:53 schreef zeefje het volgende:
Wat vinden jullie van een moeder die verbied dat haar dochter een scooter koopt omdat het niet in de schuur past?
Klopt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Aan de ene kant best redelijk. Je kan je scooter echter ook buiten neerzetten in de tuin en daar iets overheen doen.
Vreemd. Daar ligt vast een andere reden achter die niet uitgesproken wordt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:53 schreef zeefje het volgende:
Wat vinden jullie van een moeder die verbied dat haar dochter een scooter koopt omdat het niet in de schuur past?
Of hij past gewoon daadwerkelijk niet in de schuur en ze vind het zonde dat ie dan buiten moet staan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:38 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Vreemd. Daar ligt vast een andere reden achter die niet uitgesproken wordt.
True.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of hij past gewoon daadwerkelijk niet in de schuur en ze vind het zonde dat ie dan buiten moet staan.
Dat vind ze geen gezicht als we in de tuin zitten. Mierenneuker, zij is hetquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of hij past gewoon daadwerkelijk niet in de schuur en ze vind het zonde dat ie dan buiten moet staan.
Dus jij wil een scooter??quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat vind ze geen gezicht als we in de tuin zitten. Mierenneuker, zij is het
Ik zou een scooter laten voor wat het is en je rijbewijs halen. Is veel meer waardquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat vind ze geen gezicht als we in de tuin zitten. Mierenneuker, zij is het
Rijbewijs moet ik over 2 wekem voor afrijdenquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou een scooter laten voor wat het is en je rijbewijs halen. Is veel meer waard
Auto heb je later meer aan, en een redelijk wagentje is niet al te duur. Tenzij je een auto (nu of in de nabije toekomst nog) echt niet nodig hebt, zou ik ervoor gaan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:37 schreef zeefje het volgende:
[..]
Rijbewijs moet ik over 2 wekem voor afrijden. De volgende stap is en auto (te duur) of scooter
Dat zei ik toch, ik klaag alleen over vrouwenquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
"Niemand Wilt me boehoe"
"Alle vrouwen zijn hoeren meeeeh"
Als ik een auto niet nodig heb moet ik ervoor gaanquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Auto heb je later meer aan, en een redelijk wagentje is niet al te duur. Tenzij je een auto (nu of in de nabije toekomst nog) echt niet nodig hebt, zou ik ervoor gaan.
Heb je over mij ook klachten?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zei ik toch, ik klaag alleen over vrouwen
quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:02 schreef xFriendx het volgende:
VrouwenLief, leuk, lachen, lekker.... niets mis mee op zich. Enkel is het wellicht leuk als ik er 1 voor mezelf heb, maar aan de andere kant zijn er nu 1000'en om me heen
Ik hoor iets over klagen en ook al heb ik er zelf geen 1, vind ze evengoed wel leuk, die vrouwen.quote:
Auto's zijn niet duur tweedehands. Verzekering en wegenbelasting telt echter ook aan maandelijksquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Auto heb je later meer aan, en een redelijk wagentje is niet al te duur. Tenzij je een auto (nu of in de nabije toekomst nog) echt niet nodig hebt, zou ik ervoor gaan.
Logisch en toch ook nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:53 schreef zeefje het volgende:
Wat zou jij adviseren?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Laat ik toevallig voor een elektronica keten werken.
Vind ik ook van mannen. Kan er genoeg over klagen, maar er zijn ook leukerds bijquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik hoor iets over klagen en ook al heb ik er zelf geen 1, vind ze evengoed wel leuk, die vrouwen.
Dit aanschaf hoeft niet duur te zijn. voor <1000 heb je een leuk wagentje. Maar brandstof, verzekeringen apk en all shit vind ik gewoon te duur. Voor een mooi nieuw scootertje betaal je ook zo +- 1000. Maar vaste lasten zijn dusdanig laag dat het meer aantrekkelijker is dan een auto.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:15 schreef kree het volgende:
[..]
Auto's zijn niet duur tweedehands. Verzekering en wegenbelasting telt echter ook aan maandelijks
Oh en vergat nog de APK. Zeker met oudere auto's moet er toch vaak wat aan gedaan worden. Althans dat is mijn ervaring. 200 euro ofzo pj.
Onkosten? bedoel je alsin alle kosten aan de scooter? ja ik wil een scooter dus mocht ik er een moge hebbn zijn alle kosten voor mij.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Logisch en toch ook niet
Ik neem aan dat je zelf de onkosten enzo betaald?
en hoiquote:
Kermis is leukquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:27 schreef Crazy-M het volgende:
Ook weer thuis was weer gezellig in de kroeg mee vrienden
Ja aanschaf, verzekering, bromfietsbewijs ding (of bestaat die niet meer), onderhoud en peut natuurlijkquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:30 schreef zeefje het volgende:
Onkosten? bedoel je alsin alle kosten aan de scooter? ja ik wil een scooter dus mocht ik er een moge hebbn zijn alle kosten voor mij.
ja, gingen kijken naar de opbouw, maar ja, de kroeg he ....quote:
nee, voor mijquote:
mine!!!quote:
Ja hoor, vind het gewoon vreemd dat er toch mensen zijn die op het punt staan te trouwen of die getrouwd zijn en toch blijven daten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:30 schreef keste010 het volgende:
[..]
Als je een relatie hebt dan is daten ernaast toch al een no-go?
Of zegt diegene dat het zijn/haar manier is om uit te vinden of de andere wel echt de ware is?
Hehe nee, hij bestaat niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:25 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Nee, maar ik vraag mij af waarom
wat danquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:57 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M is met iemand aan het chatten en gaat goed afdenk alleen dat we beide niet zeggen wat we echt van elkaar al weten
Een fokster?quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:57 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M is met iemand aan het chatten en gaat goed afdenk alleen dat we beide niet zeggen wat we echt van elkaar al weten
nee, de collega vanquote:
mmm dacht al aan een fok!love story, maar het is een work-love story.quote:
nee, niet mijn collegaquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:05 schreef complicate het volgende:
[..]
mmm dacht al aan een fok!love story, maar het is een work-love story.
ah ja collega van "zus"quote:
yepquote:
Gaat het neuken worden?quote:
o nee nog laaaang niet, dit was alleen even beetje verkend gesprek denk, beetje over verbouwen enzo. in elk geval langzaam aan kennis maken om zo maar te zeggenquote:
Leukquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o nee nog laaaang niet, dit was alleen even beetje verkend gesprek denk, beetje over verbouwen enzo. in elk geval langzaam aan kennis maken om zo maar te zeggen
ach ja, langzaam aan opbouwen zegt menquote:
Niet te langzaam.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach ja, langzaam aan opbouwen zegt men
ja eerst maar eens dat we weten wat we over elkaar weten, ze liet al doorschemeren het 1 en ander over mn ex te wetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |