dinsdag middag ben ik.te spotten in gele hesjequote:Op woensdag 16 juli 2014 19:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Veel plezier. Ik ga er zaterdag of zondag en dinsdag over
ZO, iemand met passie voor muziek.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sommige muziek geeft mij energie, sommige muziek maakt mij juist rustig, sommige muziek geeft mij inspiratie, muziek is een beetje alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben altijd wel op zoek naar dingetjes en kom soms nog bekenden tegenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:00 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Zoek je dan ook iets speciaals?
Ik ben dol op vrijmarkten / rommelmarkten, zoek dan vaak iets voor mijn woning.
Wat is jouw "schat" van de markt?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben altijd wel op zoek naar dingetjes en kom soms nog bekenden tegen
Zolang je niet op zoek gaat naar God.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben altijd wel op zoek naar dingetjes en kom soms nog bekenden tegen
Ja, ik luisterde al graag muziek nog voor ik kon praten, het heeft me altijd al gepaktquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:01 schreef complicate het volgende:
[..]
ZO, iemand met passie voor muziek.
Waarom niet?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Zolang je niet op zoek gaat naar God.
Nee dank je!quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Zolang je niet op zoek gaat naar God.
Pff, uhm, heb nooit echt een grote knaller gemaakt ofzo op de rommelmarkt, wel bijvoorbeeld games die ik zocht maar wat dat betreft was ik toch net wat beter af in de gewone kringloopwinkelsquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:22 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Wat is jouw "schat" van de markt?
AMAI! Das fenomenaal!quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik luisterde al graag muziek nog voor ik kon praten, het heeft me altijd al gepakt
Want je gelooft dat God bestaat?quote:
Vertel ik je sebietekes.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:25 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Nee, maar ik vraag mij af waarom
Ik zou niet weten wat ik zonder muziek zou moeten, ik luister het constant en als ik geen muziek luisteren kan dan heb ik altijd wel een deuntje in mn hoofdquote:
Is goed, veel plezier!quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:26 schreef complicate het volgende:
Maar euh ik moet weg. Even naar de Zumba. Salukes.Tot sebiet ofzo.
Doei doeiquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is goed, veel plezier!
Ik ga ook weer door, tot later!
Als je een relatie hebt dan is daten ernaast toch al een no-go?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:44 schreef complicate het volgende:
Wat vinden jullie van mensen die op het punt staan te trouwen en toch blijven daten?
TS begint: ik vind het no-go.
Eensquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:30 schreef keste010 het volgende:
[..]
Als je een relatie hebt dan is daten ernaast toch al een no-go?
Dat is echt een onzin smoes.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:30 schreef keste010 het volgende:
[..]
Of zegt diegene dat het zijn/haar manier is om uit te vinden of de andere wel echt de ware is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |