de ander links laten liggen en je eigen leven opbouwen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:13 schreef rachieee het volgende:
SC Relaties. Ik weet niet wat het is, maar hoe kom je er ooit overheen dat je bent gedumpt voor een ander en dat je al 9 maanden voor de gek gehouden bent?
Wat bedoel je met , voor de gek gehouden? Leugens, bedrogen,....quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:13 schreef rachieee het volgende:
SC Relaties. Ik weet niet wat het is, maar hoe kom je er ooit overheen dat je bent gedumpt voor een ander en dat je al 9 maanden voor de gek gehouden bent?
Dat weet jij zo goed ondertussen hè.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de ander links laten liggen en je eigen leven opbouwen.
Alle contacten met je ex, ex familie, ex ex vrienden verbreken,
Dat werkt het beste.
Met je echte vrienden en dergelijke weer helemaal de draad van je leven oppakken
SC=Slow-Chatquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:13 schreef rachieee het volgende:
om zo maar te zeggen: jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat weet jij zo goed ondertussen hè.Je luistert dus naar ons.
Oh nee, je exquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja eerst maar eens dat we weten wat we over elkaar weten, ze liet al doorschemeren het 1 en ander over mn ex te weten
hij is je vertrouwen niet waard.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:15 schreef rachieee het volgende:
Dat hij 8 maanden een ander wijf had waarmee hij seks had en alles. Gisteren moest ik daarachter komen en nu opeens gaat hij met haar verder. Toch ziek?
ja heb het er snel afgedraaid haha, maar ze is nu douche en dan slapenquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh nee, je ex, hou het gesprek vooral leuk aub.
dat kan altijdquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:16 schreef rachieee het volgende:
Slow chat, weet niet, dacht dat hier m'n verhaal kon doen ofzo.
Dat kan, het is meer dat het ook toegestaan is hier om wat minder on-topic dingen te besprekenquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:16 schreef rachieee het volgende:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:15 schreef rachieee het volgende:
Dat hij 8 maanden een ander wijf had waarmee hij seks had en alles. Gisteren moest ik daarachter komen en nu opeens gaat hij met haar verder. Toch ziek?
Ja hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:16 schreef rachieee het volgende:
Tuurlijk had hij het moeten zeggen, hij was te laf om het te zeggen. Genoeg mannen die wel trouw zijn. pffff wees blij dat het gedaan is én dat je tenminste nu weet met wie je te maken had.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:17 schreef rachieee het volgende:
Het is vooral dat ik echt vind dat hij meteen had moeten zeggen dat hij mij niet leuk meer vond. Niet maandenlang mij voor de gek houden en doen alsof hij mij leuk vindt. Ik hoop dat de relatie die ze met elkaar omgaan niet gaat werken.
de meeste hier kennen mijn verhaal van de afgelopen half jaar en ik heb ook 1 en ander opgestoken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:17 schreef rachieee het volgende:
Het is vooral dat ik echt vind dat hij meteen had moeten zeggen dat hij mij niet leuk meer vond. Niet maandenlang mij voor de gek houden en doen alsof hij mij leuk vindt. Ik hoop dat de relatie die ze met elkaar omgaan niet gaat werken.
Gestoord, is nog zacht uitgedruktquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:19 schreef rachieee het volgende:
Ja hij is gestoord, maar zij dan? Net zo gek toch? Het is ook best lang om zo lang met elkaar seks te hebben, terwijl we een relatie hebben. Maak het dan uit ofzo, niet op deze manier. Dat had ik echt prettiger gevonden dan op deze kutmanier
Hij had eerlijk tegen haar moeten zijn, erge is: waarschijnlijk was hij dat ook.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:20 schreef rachieee het volgende:
Ik typ nogal vreemd, ben aangeschoten. Maar ik vind het beschamend. Ik heb nog een trip naar Parijs geboekt omdat ik wilde laten weten dat ik gek op hem ben. Want hij deed altijd alsof ìk teveel flirtte ofzo, tersijl ik zo trouw als een hond ben.
Hoe ben je dat eigenlijk te weten gekomen dat hij met een ander neukt?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:20 schreef rachieee het volgende:
Ik typ nogal vreemd, ben aangeschoten. Maar ik vind het beschamend. Ik heb nog een trip naar Parijs geboekt omdat ik wilde laten weten dat ik gek op hem ben. Want hij deed altijd alsof ìk teveel flirtte ofzo, tersijl ik zo trouw als een hond ben.
geloof mij, 9 van de 10 keer weet de ander het ookquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Gestoord, is nog zacht uitgedrukt,maar, Zij kon het denk ik niet weten dat jullie samen waren, of toch wel? Maar in ieder geval had je te maken met een klootzak.
Heb er geen ervaring mee, maar ik vind dat mensen tenminste lef moeten tonen en het uitmaken in plaats van het achter de rug te doen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
geloof mij, 9 van de 10 keer weet de ander het ook
mijn .... sorry, ik zeg het toch, ex, had ook een vriend toen we elkaar leerde kennen. zei ze ook, en ook dat ze meer voor mij voelde. Ik wou het niet weten voor dat het uit was.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb er geen ervaring mee, maar ik vind dat mensen tenminste lef moeten tonen en het uitmaken in plaats van het achter de rug te doen.
Het is sowieso een lul en die andere meid is niet beter.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:24 schreef rachieee het volgende:
Jawel, ze wist het allang. Hij heeft ook aan haar kenbaar gemaakt dat hij mij saai vond en onze relatie niet goed was, dus gewoon met vol verstand allebei. Maar dit is gewoon vals, vind ik. Ik zal geen medelijden krijgen. Hoop echt dat de uitspraak 'hoe je eraan komt, kom je er ook weer vanaf' en dat de relatie een grote hel wordt.
daar win je op het einde ook niks mee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:24 schreef rachieee het volgende:
Jawel, ze wist het allang. Hij heeft ook aan haar kenbaar gemaakt dat hij mij saai vond en onze relatie niet goed was, dus gewoon met vol verstand allebei. Maar dit is gewoon vals, vind ik. Ik zal geen medelijden krijgen. Hoop echt dat de uitspraak 'hoe je eraan komt, kom je er ook weer vanaf' en dat de relatie een grote hel wordt.
Ik vind het erg voor je.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:24 schreef rachieee het volgende:
Het was gewoon een lafaard. Wees toch blij dat het gedaan is. Beter nu dan nooit toch??? stel je voor dat hij het ging blijven doen achter je rug.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:25 schreef rachieee het volgende:
Ik wist ook niet dat hij mij saai vond of dat onze relatie zogenaamd niet goed was
Berichten in het archief van Facebook. Gewoon ellende als ik zie wat hij heeft geschreven over mij: dat ik saai ben, maar dat hij niet bij mij weg wil vanwege persoonlijke omstandigheden van mij (ik ben stabiel, heb nooit problemenquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoe ben je dat eigenlijk te weten gekomen dat hij met een ander neukt?
ik wist het ook niet dat mijn ex vond dat ze in een hel leefde met mij. tot ik het hoorde. en uiteindelijk ... liep het alleen vanuit haar kant fout.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:25 schreef rachieee het volgende:
Ik wist ook niet dat hij mij saai vond of dat onze relatie zogenaamd niet goed was
quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:28 schreef rachieee het volgende:
[..]
Berichten in het archief van Facebook. Gewoon ellende als ik zie wat hij heeft geschreven over mij: dat ik saai ben, maar dat hij niet bij mij weg wil vanwege persoonlijke omstandigheden van mij (ik ben stabiel, heb nooit problemen), en nog meer vage dingen waarin ik mezelf totaal niet herken.
Hij verstopt zich achter onwaarheden, en dat is het probleem. hij verwijt je dingen die je niet hebt gedaan, daar moet je boven staan, hoe moelijk en zwaar het de komende tijd nog kan wordenquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:28 schreef rachieee het volgende:
[..]
Berichten in het archief van Facebook. Gewoon ellende als ik zie wat hij heeft geschreven over mij: dat ik saai ben, maar dat hij niet bij mij weg wil vanwege persoonlijke omstandigheden van mij (ik ben stabiel, heb nooit problemen), en nog meer vage dingen waarin ik mezelf totaal niet herken.
Hello lieve toekomstige mama.quote:
goedemorgenquote:
Nee nouja, vind het ech niet kunnen. Echt niet. sm¤quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik wist het ook niet dat mijn ex vond dat ze in een hel leefde met mij. tot ik het hoorde. en uiteindelijk ... liep het alleen vanuit haar kant fout.
Maak jezelf geen verwijten, juist dat hij zegt saai en mee een ander gaat, zorgt ervoor dat het saaie gevoel sterker wordt. Ipv er voor te vechten heeft hij voor de uitweg gekozen van een ander, de easy way. daardoor is het saaie met jou versterkt, en het leuke met haar gegroeid.
Dat is zijn fout gegaan, hij heeft niet voor jou gevochten
je moet erover heen komen, heb je een beste vriend of vriendin ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:29 schreef rachieee het volgende:
Ja, het zijn gewoon normale mensen. Raar is dat. Je verwacht dit alleen bij asocialen. Of ik tenminste. Dit kan ik helemaal niet aan. Ook dat focussen op mijn eigen leven: op dit moment ben ik te boos en verdrietig, ik vind het walgelijk. Maar ja
Het is walgelijk, ja. Genoeg mannen die wel te vertrouwen zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:29 schreef rachieee het volgende:
Ja, het zijn gewoon normale mensen. Raar is dat. Je verwacht dit alleen bij asocialen. Of ik tenminste. Dit kan ik helemaal niet aan. Ook dat focussen op mijn eigen leven: op dit moment ben ik te boos en verdrietig, ik vind het walgelijk. Maar ja
Facebook archief berichten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:28 schreef complicate het volgende:
Hoe ben je dat allemaal te weten gekomen??
het kan ook niet, maar dat is de manier om zijn schuld af te schuiven en jou een schuld gevoel aan te pratenquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:30 schreef rachieee het volgende:
[..]
Nee nouja, vind het ech niet kunnen. Echt niet. sm¤
Ja hoor, heb jouw reactie ondertussen gelezen.quote:
Jawel, maar daar heb ik helemaal geen zin in. Net ook huisgenoten hier te jengelen terwijl ik gewoon alleen wil zijn om te janken. Geen zin om mij te laten zien.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je moet erover heen komen, heb je een beste vriend of vriendin ?
Rachiee, haar vriend (in middels ex) heeft haar bedrogen en achter haar rug verteld dat zij saai is etc. En ze is het te weten gekomen via facebook archief oid.quote:
geloof mij, het beste is om nu je vrienden erbij te halen, en zeker je echte beste vrienden (vriendinnen)quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:32 schreef rachieee het volgende:
[..]
Jawel, maar daar heb ik helemaal geen zin in. Net ook huisgenoten hier te jengelen terwijl ik gewoon alleen wil zijn om te janken. Geen zin om mij te laten zien.
Ja klopt, ik heb echt de drang om wraak te nemen ofzo.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Het is walgelijk, ja. Genoeg mannen die wel te vertrouwen zijn.
niet doen, verlaag je eigen niet tot zijn niveauquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:33 schreef rachieee het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb echt de drang om wraak te nemen ofzo.
Je mag best huilen hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:32 schreef rachieee het volgende:
[..]
Jawel, maar daar heb ik helemaal geen zin in. Net ook huisgenoten hier te jengelen terwijl ik gewoon alleen wil zijn om te janken. Geen zin om mij te laten zien.
Nee ga ik ook niet doen, want ik weet niet hoe.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet doen, verlaag je eigen niet tot zijn niveau
Wraak, dan ben je ook walgelijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:33 schreef rachieee het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb echt de drang om wraak te nemen ofzo.
er ook niet over denkenquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:33 schreef rachieee het volgende:
[..]
Nee ga ik ook niet doen, want ik weet niet hoe.
eigenlijk heb ik in de laatste 2 maanden veel van jullie en mn vrienden opgenomenquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Wraak, dan ben je ook walgelijk.Dus niet doen.
Gewoon huilen , wat chocola eten en met wat vriendinnen praten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:33 schreef rachieee het volgende:
[..]
Nee ga ik ook niet doen, want ik weet niet hoe.
Ohquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eigenlijk heb ik in de laatste 2 maanden veel van jullie en mn vrienden opgenomenals ik mezelf zo terug lees
en ook hier zit een foutquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:37 schreef complicate het volgende:
Omg, ik heb net mijn porst op Gewoonmezelf herlezen en er zaten bijna 10 fouten in.![]()
Fouten makenquote:
hoort erbijquote:
Je hebt een fout in jouw zin.quote:
wie wat waar ... door de aantal juupkes zie ik de fout niet meerquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Je hebt een fout in jouw zin.LOL
Wat schattig om dat hier een vrouw tegen een andere vrouw te zien zeggenquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Het is walgelijk, ja. Genoeg mannen die wel te vertrouwen zijn.
Maak er maar zo veel mogelijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wie wat waar ... door de aantal juupkes zie ik de fout niet meer
nu aan het bier zitten, is dat een fout?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Maak zo veel fouten je kan.![]()
haha
Is het zelden ofzo?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:40 schreef keste010 het volgende:
[..]
Wat schattig om dat hier een vrouw tegen een andere vrouw te zien zeggen
had je lekker al van te vorenquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Maak er maar zo veel mogelijk.![]()
haha
Nee hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu aan het bier zitten, is dat een fout?
de 33cl van juupquote:
Dan mag je echt God dankbaar zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik was even drinke pakken dus zag alleen de ge-editte versies
das niet ergquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik was even drinke pakken dus zag alleen de ge-editte versies
duivel dankbaar ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan mag je echt God dankbaar zijn.
I loved it.quote:
God.quote:
Wat bedoel je?quote:
boeit me ook nietquote:
okquote:
denk hetquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:44 schreef complicate het volgende:
Euh Rachiee, ben je daar nog, of ben je in slaap gevallen?
Oh nee, sorryquote:
ben je er niet helemaal bij ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh nee, sorryik bedoelde : zelden.
![]()
![]()
![]()
Even edit nummer 100 voor deze avond.
Neequote:
haha een bolleke teveel op daar in Vlaanderen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh nee, sorryik bedoelde : zelden.
![]()
![]()
![]()
Even edit nummer 100 voor deze avond.
eeeh hoe ?quote:
Kweenie. Zeggen dat ik kalm moet blijven ofzo.quote:
kalm blijven kan ik ook niet ...quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Kweenie. Zeggen dat ik kalm moet blijven ofzo.
Nee eigenlijk niet. Dat is dus nog erger! Ik heb vaak veel adrenaline na de Zumba. Echt keer op keer.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:47 schreef keste010 het volgende:
[..]
haha een bolleke teveel op daar in Vlaanderen?
Co, wadde?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kalm blijven kan ik ook niet ...
Cookie?
Haha snap ik ook wel. Heb dat na fitness ook vaak.quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Dat is dus nog erger! Ik heb vaak veel adrenaline na de Zumba. Echt keer op keer.
Cookiesquote:
Ja hoor , ik word er ook moedeloos vanquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:50 schreef keste010 het volgende:
[..]
Haha snap ik ook wel. Heb dat na fitness ook vaak.
Overigens nog meer mensen die treurig zijn om wat op de Gaza gebeurt? Ik word er echt moedeloos van.
Gaza?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:50 schreef keste010 het volgende:
[..]
Haha snap ik ook wel. Heb dat na fitness ook vaak.
Overigens nog meer mensen die treurig zijn om wat op de Gaza gebeurt? Ik word er echt moedeloos van.
Ik ben niet zo voor suiker.quote:
dus geen subway koekjequote:Op donderdag 17 juli 2014 00:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben niet zo voor suiker.Ik ben meer voor zout enz.
Nee.quote:
chips of nootjes?quote:Op donderdag 17 juli 2014 00:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee.Wel misschien iets met veel zout.
Ik heb jouw edit gezien. Nicequote:Op donderdag 17 juli 2014 00:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gaza?
is er nog een wereld buiten mij, mn vrienden, familie en nederland om ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |