Doet me denken aan Amsterdamquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:11 schreef zeefje het volgende:
Was Ik net bij de super. Wilde ik mijn broodje afrekenen is opeens mijn 10 euro weg die ik in mijn tas had gestoptzomaar weg. Daarna maar naar huis gegaan. Het lijkt bewolkt maar het was een prachtig zonnetje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soberso slechte foto's want mobiel
Kwijt geraakt of gestolen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:11 schreef zeefje het volgende:
Was Ik net bij de super. Wilde ik mijn broodje afrekenen is opeens mijn 10 euro weg die ik in mijn tas had gestoptzomaar weg. Daarna maar naar huis gegaan. Het lijkt bewolkt maar het was een prachtig zonnetje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soberso slechte foto's want mobiel
Dacht hetzelfdequote:Op donderdag 17 juli 2014 12:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doet me denken aan Amsterdam
Tof!quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:22 schreef El_Thijs het volgende:
Dadelijk weer lekker motorrijden. Nieuwe plakkers besteld om de camera op vast te maken, dus nieuwe camerahoeken voor leuke filmpjes
Het is het niet hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doet me denken aan Amsterdam
Wrs uit tas gevallen. Zat los in tas ook dom gewoon hoor, maar is wel zondequote:
Inderdaad. Eentje extra op de kuip en twee bij het achterwielquote:
Goed bezigquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:55 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, de ijsjes voor de dames zijn gehaaldom 3u afleveren hahaha
Punten scoren als een pro toch
Mn "zus" die werkt wel mee haha, die weet ook wel dat ik haar collega leuk vindquote:
Daar heb je wel een voordeeltje mee jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mn "zus" die werkt wel mee haha, die weet ook wel dat ik haar collega leuk vind
Laat haar die Tilburgse romantiek zienquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mn "zus" die werkt wel mee haha, die weet ook wel dat ik haar collega leuk vind
Haha, ach, denk alleen dit al punten scoortquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Laat haar die Tilburgse romantiek zien
Ik weet ook niet wat dat is
nee hoor, heerlijkquote:
Alleen als ik een korte broek aan kan en kan chillen ergens (lees: schaduw)quote:
zit nu buiten,is de zon wegquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Alleen als ik een korte broek aan kan en kan chillen ergens (lees: schaduw)
geniet ervanquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
![]()
Sterkte met de warmte vandaag mensen!
Ik lig op bed met alleen een hemdje en ondergoed... Can't stand the heat
Denk helemaal als je volledig in de kleding zit, dik moterpakquote:
Ik ging liever naar mn ouders waar n zwembad in de tuin staat maarja ik moet bedrust houden...quote:
Beter veilig en warm dan in de kreukels en koelquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Denk helemaal als je volledig in de kleding zit, dik moterpak
En hoe gaat het nu? al wat rustiger ?quote:
Gij zijt goed ende zeer goed bezig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:13 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, ook weer terug![]()
De dames waren blij met het ijs
En ze is idd leuk
Stuurde al gelijk naar haar, nog huidige vriend (ze willen het beeindigen zoals ik begreep van mn "zus") dat hij morgen ijs moest regelen.
Kreeg ze terug: Jah doei, doe maar in de koelbox morgen
Ik zo: ach, dan kom ik morgen wel weer brengengelijk kort gesprekje aangegaan haha
Ah een beetje stoken in de relatie dus. Nou vooruit, voor bezoekers van dit topic keur ik het goedquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:13 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, ook weer terug![]()
De dames waren blij met het ijs
En ze is idd leuk
Stuurde al gelijk naar haar, nog huidige vriend (ze willen het beeindigen zoals ik begreep van mn "zus") dat hij morgen ijs moest regelen.
Kreeg ze terug: Jah doei, doe maar in de koelbox morgen
Ik zo: ach, dan kom ik morgen wel weer brengengelijk kort gesprekje aangegaan haha
Mwah zolang die niet gaat lopen zoenen enzo zolang ze een relatie heeft is 't goedgekeurdquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:28 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ah een beetje stoken in de relatie dus. Nou vooruit, voor bezoekers van dit topic keur ik het goed
ik loop niet te stoken he, Ik denk aan mn zus die dan ook geen ijs heeft hequote:Op donderdag 17 juli 2014 16:28 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ah een beetje stoken in de relatie dus. Nou vooruit, voor bezoekers van dit topic keur ik het goed
Ah dus als haar vriend geen ijs voor haar haalt breng je dus morgen een ijsje naar haar, maar ook weer naar je zus?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik loop niet te stoken he, Ik denk aan mn zus die dan ook geen ijs heeft he
Yepquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:41 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ah dus als haar vriend geen ijs voor haar haalt breng je dus morgen een ijsje naar haar, maar ook weer naar je zus?
De "zus" is al sinds bijna 10 jaar mn beste vriendinquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Waarom staat zus telkens tussen " " ? Heb ik ff gemist.
waarschijnlijk vanavond weer naar terrasquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:44 schreef xFriendx het volgende:
Hoi weer! Terras zeer geslaagd, wat is dat lekker relax. Helaas weinig vrouwelijk schoon gezien, dat was wat minder. Maar goed, lekker wezen ontspannen, daar ging het om.
Nu ondertussen ook wat bewolkt dus een uur of 3,5-4 op een terras was net mooi.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:45 schreef Crazy-M het volgende:
Hoorde van mn zus dus dat ze ook heeft gevraagd of ze op mn verjaardag komt, weet ze pas morgen(en nee, kwam niet van mij af die vraag)
ach, vandaag was eerste keer elkaar echt ontmoete, en gelijk spontaan en open haha.quote:
Wat de zomer al niet met een mens doet hequote:Op donderdag 17 juli 2014 16:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach, vandaag was eerste keer elkaar echt ontmoete, en gelijk spontaan en open haha.
mja, ze wil sowieso een keer komen borellen had ze met mn zus afgesproken haha.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:57 schreef keste010 het volgende:
[..]
Wat de zomer al niet met een mens doet he
Ooh zo! duidelijk!quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Yep![]()
Hoorde van mn zus dus dat ze ook heeft gevraagd of ze op mn verjaardag komt, weet ze pas morgen(en nee, kwam niet van mij af die vraag)
[..]
De "zus" is al sinds bijna 10 jaar mn beste vriendinzonder enige vorm van relatie gevoelens ofzo.
Gewoon de beste vriendin en we zien elkaar als broer en zus. We kunnen eigenlijk altijd op elkaar terugvallen, hoe laat of vroeg het ook is op de dag
Vind ik leukquote:
Ja idd, spontane actie van mij hahaquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ooh zo! duidelijk!
En goede actie dus van je ijsjes.
Zegt niet zoveel. Gaat om dat afrijden straks. Je rijlessen kunnen 10x voor afrijden kut gaan, even goed doen tijdens afrijden en ze geven je alsnog dat kaartje.quote:
Dat dus. Rijles is 2 uur. Examen maar een half uur echt rijden. Is bij mij wrs in mijn voordeel wb de aandacht en concentratiequote:Op donderdag 17 juli 2014 17:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zegt niet zoveel. Gaat om dat afrijden straks. Je rijlessen kunnen 10x voor afrijden kut gaan, even goed doen tijdens afrijden en ze geven je alsnog dat kaartje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |