quote:
morge damequote:
Eerst maar eens een rbwquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:10 schreef El_Thijs het volgende:
Is er nog wat spannends gebeurd wat ik gemist heb?
Heeft Zeef haar scooter?
Nee, gister werd het topic verpest door de Gazaquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:10 schreef El_Thijs het volgende:
Is er nog wat spannends gebeurd wat ik gemist heb?
Heeft Zeef haar scooter?
Da klopt jahquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:11 schreef zeefje het volgende:
Een voordeel van een bed is dat je lekker, geoorloofd, naakt kan zijn. In het winkelcentrum is dat wat raar terwijl dat met 30° graden best zou moeten kunnen.
Gewoon even op de actieverpakking kijken van een pakje boter, wie weet zit er een rbw inquote:
Ik moet uit bed maar geen zin want dan moet ik aankleden maar kut want warmquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee, gister werd het topic verpest door de Gaza
[..]
Da klopt jah
Mwah 4/10 would not bang.quote:
Door de wie, en uit welke strook?quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee, gister werd het topic verpest door de Gaza
Ai, dat wordt geen kwartet dus?quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:21 schreef zeefje het volgende:
[..]
Mwah 4/10 would not bang.
Ja ik ben kieskeurig wb vrouwen
ik moest er ook uit, zo mn luifel voor maar eens maken, touw gister geknaptquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:20 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik moet uit bed maar geen zin want dan moet ik aankleden maar kut want warm
Geen zin om er weer over te startenquote:
Nee, gewoon nee. Er lopen er veel te veel rond die ik niet naakt wil zien.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:11 schreef zeefje het volgende:
Een voordeel van een bed is dat je lekker, geoorloofd, naakt kan zijn. In het winkelcentrum is dat wat raar terwijl dat met 30° graden best zou moeten kunnen.
Dan de regel instellen dat het winkelcentrum dan alleen toegankelijk is voor knappe mensenquote:Op donderdag 17 juli 2014 10:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee. Er lopen er veel te veel rond die ik niet naakt wil zien.
Met een BMI van onder de 25?quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:37 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dan de regel instellen dat het winkelcentrum dan alleen toegankelijk is voor knappe mensen
Shit, dan mag ik niet.quote:
Dus je behoorde wel tot de groep knappe mensen?quote:
O nee wacht, daar ging het al fout.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:44 schreef keste010 het volgende:
[..]
Dus je behoorde wel tot de groep knappe mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |