Doet me denken aan Amsterdamquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:11 schreef zeefje het volgende:
Was Ik net bij de super. Wilde ik mijn broodje afrekenen is opeens mijn 10 euro weg die ik in mijn tas had gestoptzomaar weg. Daarna maar naar huis gegaan. Het lijkt bewolkt maar het was een prachtig zonnetje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soberso slechte foto's want mobiel
Kwijt geraakt of gestolen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:11 schreef zeefje het volgende:
Was Ik net bij de super. Wilde ik mijn broodje afrekenen is opeens mijn 10 euro weg die ik in mijn tas had gestoptzomaar weg. Daarna maar naar huis gegaan. Het lijkt bewolkt maar het was een prachtig zonnetje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soberso slechte foto's want mobiel
Dacht hetzelfdequote:Op donderdag 17 juli 2014 12:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doet me denken aan Amsterdam
Tof!quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:22 schreef El_Thijs het volgende:
Dadelijk weer lekker motorrijden. Nieuwe plakkers besteld om de camera op vast te maken, dus nieuwe camerahoeken voor leuke filmpjes
Het is het niet hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doet me denken aan Amsterdam
Wrs uit tas gevallen. Zat los in tas ook dom gewoon hoor, maar is wel zondequote:
Inderdaad. Eentje extra op de kuip en twee bij het achterwielquote:
Goed bezigquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:55 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, de ijsjes voor de dames zijn gehaaldom 3u afleveren hahaha
Punten scoren als een pro toch
Mn "zus" die werkt wel mee haha, die weet ook wel dat ik haar collega leuk vindquote:
Daar heb je wel een voordeeltje mee jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mn "zus" die werkt wel mee haha, die weet ook wel dat ik haar collega leuk vind
Laat haar die Tilburgse romantiek zienquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mn "zus" die werkt wel mee haha, die weet ook wel dat ik haar collega leuk vind
Haha, ach, denk alleen dit al punten scoortquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Laat haar die Tilburgse romantiek zien
Ik weet ook niet wat dat is
nee hoor, heerlijkquote:
Alleen als ik een korte broek aan kan en kan chillen ergens (lees: schaduw)quote:
zit nu buiten,is de zon wegquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Alleen als ik een korte broek aan kan en kan chillen ergens (lees: schaduw)
geniet ervanquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
![]()
Sterkte met de warmte vandaag mensen!
Ik lig op bed met alleen een hemdje en ondergoed... Can't stand the heat
Denk helemaal als je volledig in de kleding zit, dik moterpakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |